00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky
stravné lístky, stravné poukážky,
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania v stravovacích zariadeniach formou stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
1) Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou papierových stravných poukážok v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | Eur | 4,50 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok | ks | 5000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu |
Stravná poukážka obsahuje | dobu platnosti |
Forma stravnej poukážky | papierová forma |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že táto rámcová dohoda s opakovaným plnením sa uzatvára na obdobie od 1.5.2020 do 30.4.2021. Na systémom EKS fixne stanovený čas platnosti v mesiacoch podľa bodu 3.2 tejto Rámcovej dohody sa neprihliada. |
Zmluvné strany sa nezaväzujú k plneniu zmluvy v celom rozsahu, celkové množstvo jednotlivých položiek predmetu zmluvy je uvedené ako maximálne možné. Presné množstvo objednávateľ uvedie v čiastkových objednávkach. |
Predmet zmluvy nebude dodaný jednorazovo. Periodicita čiastkových objednávok na základe zmluvy sa predpokladá raz mesačne alebo podľa potrieb objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy v prvý pracovný deň kalendárneho mesiaca, prípadne iný pracovný deň, ktorý určí objednávateľ, na miesto dodania v Košiciach. Podkladom pre dodanie predmetu zmluvy bude čiastková objednávka, ktorú objednávateľ doručí dodávateľovi e-mailom minimálne jeden pracovný deň vopred. Spolu s predmetom zmluvy dodávateľ doručí aj faktúru a dodací list v zmysle čiastkovej objednávky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ môže v priebehu trvania zmluvy požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky, ak nastane zákonný dôvod, a dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade zmeny kolektívnej zmluvy objednávateľa alebo inej legislatívnej zmeny upravujúcej zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky, dodávateľ ju akceptuje od momentu ohlásenia zmeny doručením objednávky s novou nominálnou hodnotou stravnej poukážky. |
Pomer celkovej fakturovanej ceny jednej stravnej poukážky a jej nominálnej hodnoty zaokrúhlený na dve desatinné miesta zostane po zmene podľa predchádzajúceho bodu zachovaný, pričom celková cena jednej stravnej poukážky sa zaokrúhli na dve desatinné miesta. (Napríklad: pomer celkovej ceny 4,45 € a nominálnej hodnoty 4,50 € stravnej poukážky je zaokrúhlene 0,99. Po zmene nominálnej hodnoty napríklad na 4,90 € bude celková cena vypočítaná: 4,90 x 0,99 = 4,85 € za jednu stravnú poukážku). |
Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi prostredníctvom e-mailu poštového podrobný rozpis cien jednotlivých položiek, pričom ceny uvedie za stravnú poukážku ako mernú jednotku a celkovú cenu položky s množstvom v tvare: bez DPH, s DPH, uvedie aj sadzbu DPH v % a výšku DPH v € (ak sa aplikuje), čo bude potvrdené dodávateľom. Faktúra musí obsahovať hodnotu stravnej poukážky a výšku zľavy poskytnutej dodávateľom na jednu stravnú poukážku v % a v €, rovnaké údaje platia aj pre celkový fakturovaný predmet zmluvy. |
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy prostredníctvom e-mailu oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. Porušenie tejto povinnosti a povinnosti uvedenej v predchádzajúcom bode sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ prehlasuje, že má prevádzku v Košiciach a je zmluvným partnerom minimálne 40 akceptačných miest predmetu zmluvy v mestách Rožňava a Trebišov a minimálne 100 akceptačných miest v meste Michalovce, čo je povinný potvrdiť v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy doručením objednávateľovi zoznamu akceptačných miest predmetu zmluvy, t.j. prevádzok, ktoré akceptujú stravné poukážky dodávateľa v uvedených mestách v uvedenom rozsahu prostredníctvom e-mailu. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Zmluvné strany sa dohodli, že funkčným celkom sa pre účely vystavenia referencie rozumie súčet čiastkových plnení za obdobie 6 po sebe nasledujúcich mesiacov. |
Doba platnosti stravných lístkov je minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané a zároveň minimálne dva mesiace od vydania. Lehota na vrátenie nepoužitých stravných lístkov je najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti. |
Floriánska, 18, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok v zmysle špecifikácie
22 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.03.2020 09:57
19.03.2020 11:00
19.03.2020 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.03.2020 10:03 - Vstupná ponuka | 22 500,00 | € | Cena s DPH |
19.03.2020 08:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 22 499,95 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.