00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
52222233
Dymox s.r.o.
Bancíkovej 1/A, Bratislava, 82103, SVK
Portálový softvér pre elektronické podania elektronických formulárov a tvorba 10 ks pilotných elektronických formulárov
Softvér, licencia, krabicový softvér, formulár, podanie
Tovar, Služba
1. Dodanie nového, originálneho, nepoužívaného portálového softvéru na tvorbu, aktualizáciu a prevádzku elektronických formulárov pre elektronické podania, poskytovanie maintenance služieb počas doby 12 mesiacov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie softvérového komponentu na autentifikáciu používateľov prostredníctvom občianskeho preukazu s eID čipom (ďalej len „eID karta“), |
Dodanie softvérového komponentu na tvorbu správ vo formáte SKTalk a ich odoslanie na Ústredný portál verejnej správy (ÚPVS), |
Dodanie potrebného počtu nevýhradných licencií na používanie portálového softvéru pre neobmedzený počet používateľov (tzv. multilicencia) podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Vytvorenie a konfigurácia 10 pilotných elektronických formulárov podľa špecifikácie verejného obstarávateľa (ďalej len „objednávateľ“), |
Predmetom zákazky je súčasne inštalácia, konfigurácia, testovanie portálového softvéru a elektronických formulárov v hardvérovom, softvérovom a informačno-komunikačnom prostredí objednávateľa (testovacie a produkčné), poskytnutie školení a používateľskej dokumentácie v rozsahu podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Portálový softvér | ks | 1 | ||
Vytvorenie a konfigurácia pilotných elektronických formulárov | ks | 10 | ||
Školenia a používateľská dokumentácia | človekodeň | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Portálový softvér | Všetky technické vlastnosti portálového softvéru sú uvádzané ako najnižšie kvalitatívne parametre jednotlivých technických vlastností, ktoré musí dosahovať, ak nie je uvedené inak. |
1.1 Portálový softvér - multilicencia | Pre neobmedzený počet používateľov na strane objednávateľa ako aj externých používateľov (žiadateľov). |
1.2 Autentifikácia používateľov | Áno, pre odoslanie elektronického formulára (ďalej len „formulár“) pre elektronické podanie (ďalej len „podanie“) |
1.2 Autentifikácia používateľov | musí byť používateľ prihlásený na portál pomocou svojej eID karty. Pri odoslaní formulára/podania portálový softvér overí totožnosť používateľa. |
1.3 Formulár pre elektronické podanie | Je vytvorený a publikovaný prostredníctvom portálového softvéru vo forme predvolených textov a číselníkov (elektronických formulárov/šablón) |
1.3 Formulár pre elektronické podanie | s editovateľnou možnosťou definovaných povinných častí pre žiadateľov, v slovenskom jazyku. |
1.4 Formulár pre elektronické podanie | Bude riešený ako elektronický formulár, viackrokový, logicky a prehľadne členený pre čo najjednoduchšiu orientáciu a vyplnenie žiadateľom. |
1.4 Formulár pre elektronické podanie | Využívanie prednastavených textov a číselníkov v čo najväčšom rozsahu. Zabezpečenie povinného vyplnenia všetkých povinných polí. |
1.5 Formulár pre elektronické podanie | PDF súbor (needitovateľná vizualizácia), musí byť generovaný na základe predvolenej nakonfigurovanej šablóny. |
1.6 Formulár pre elektronické podanie | Identifikačné údaje žiadateľa – prednastavené povinné polia pre osobné údaje žiadateľa pre jednotlivé formuláre, budú automatizovane doplnené z eID karty a/alebo ako editovateľné polia. |
1.7 Formulár pre elektronické podanie | Nápovede - pre každý formulár bude vytvorená a predpripravená samostatná informačná sekcia s popisom, ako vyplniť formulár, aké budú potrebné prílohy, ktoré je žiadateľ povinný pripojiť, |
1.7 Formulár pre elektronické podanie | ako aj informácie o správnom poplatku, postup elektronického podania (napr. podpísanie formulára a jeho elektronické odoslanie), príp. iné, podľa požiadaviek objednávateľa. |
1.8 Formulár pre elektronické podanie | Požadujeme možnosť nahratia povinných alebo voliteľných príloh k podaniu. |
1.9 Formulár pre elektronické podanie | Musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 95/2019 Z. z. o informačných technológiách vo verejnej správe a o zmene a doplnení niektorých zákonov |
1.9 Formulár pre elektronické podanie | výnosu MF SR č. 55/2014 Z. z. o štandardoch pre informačné systémy verejnej správy, zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti |
1.9 Formulár pre elektronické podanie | a zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e Governmente) |
1.9 Formulár pre elektronické podanie | a Metodického usmernenia generálneho riaditeľa sekcie informačných technológii verejnej správy, |
1.9 Formulár pre elektronické podanie | Úradu podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu k monitorovaniu prístupnosti webových sídel č. 006348/2019/oGŠ-1. |
1.10 Požadovaná integrácia | S externou databázou identít autentifikovanou cez aplikáciu slúžiacu na elektronickú identifikáciu majiteľa občianskeho preukazu s čipom - eID klient; |
1.10 Požadovaná integrácia | S ústredným portálom verejnej správy (ÚPVS) generovaním a odosielaním správ vo formáte SKTalk. |
1.11 Notifikácie žiadateľom | Áno - prostredníctvom elektronickej schránky žiadateľa (slovensko.sk). |
1.12 Generovanie výstupných súborov | Portálový softvér vygeneruje výstupné súbory v rozsahu: XSD definícia dátovej štruktúry (schema.xsd); XML vzorová dátová štruktúra (data.xml); |
1.12 Generovanie výstupných súborov | XSLT transformácia pre čítanie bez možnosti úprav dátových polí - transformácia do prezentácie vo formáte HTML alebo XHTML, ktorá sa má spravidla poskytovať; |
1.12 Generovanie výstupných súborov | používa sa pre zobrazovanie v module eDesk na ÚPVS; XSLT transformácia pre podpisovanie - transformácia do prezentácie vo formáte HTML alebo XHTML alebo vo formáte TXT – vo formáte TXT |
1.12 Generovanie výstupných súborov | môže byť len v prípade, ak ide o elektronické formuláre s viac ako 50 procesnými krokmi; |
1.12 Generovanie výstupných súborov | XSLT transformácia pre tlač - transformácia do formátu XSL-FO pre vytvorenie PDF prezentácie pre tlač, |
1.12 Generovanie výstupných súborov | ktorá musí byť správne spracovateľná referenčným XSL-FO procesorom určeným Úradom podpredsedu vlády SR pre investície a informatizáciu. |
1.13 Zabezpečenie komunikácie | HTTPS, SSL |
1.14 Bezpečnostná ochrana | Požaduje sa zabezpečenie pred nasledovnými typmi hrozieb/útokov: SQL Injection; Session stealing; File extention handling; Brute force attack; Cross site scripting; DoS a DDoS |
1.15 Prístup pre žiadateľov | Pre žiadateľov bude portálový softvér dostupný na existujúcej zabezpečenej webovej stránke objednávateľa alebo ním určeného prevádzkovateľa portálového softvéru. |
1.16 Prístup pre žiadateľov | Prístup bude zabezpečený prostredníctvom eID karty pri spustení samotného podania. |
1.17 Portálový softvér - funkcionalita | Požaduje sa kompatibilita so štandardnými webovými prehliadačmi, minimálne MS Edge a Google Chrome. |
1.18 Portálový softvér - funkcionalita | Bude prevádzkovaný vo virtualizovanom infraštruktúrnom prostredí objednávateľa. |
1.19 Portálový softvér - funkcionalita | Formulár pre elektronické podanie bude kontrolovať vyplnenie povinných polí a logickú správnosť vypĺňaných údajov (tam, kde bude definované). |
1.19 Portálový softvér - funkcionalita | Žiadateľ bude usmerňovaný v rámci vyplnenia formulára formou nápovedí v každom kroku tak, aby bol formulár vyplnený úplne a správne. |
1.20 Portálový softvér - funkcionalita | V prípade, ak žiadateľ potrebuje zmeniť niektorý zo zadaných údajov, musí mu byť umožnené vrátiť sa na predošlé kroky vo vypĺňanom elektronickom podaní a údaje zmeniť. |
1.21 Nevýhradná licencia | Dodávateľ prehlasuje, že je oprávnený udeliť objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný, časovo a územne neobmedzený súhlas na používanie dodaného portálového softvéru, |
1.21 Nevýhradná licencia | ako aj jeho aktualizácií v súlade s licenčnými podmienkami zhotoviteľa portálového softvéru a zákonom č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon. |
1.22 Portálový softvér - Jazyk | slovenčina |
1.23 Portálový softvér - maintenance | Služby maintenance v sebe zahŕňajú činnosti dodávateľa pre zaistenie spoľahlivej, kontinuálnej a bezpečnej prevádzky poskytovanej funkcionality portálového softvéru minimálne v rozsahu: |
1.23 Portálový softvér - maintenance | zabezpečenie uvoľňovania opráv, funkčných a bezpečnostných záplat a úprav portálového softvéru; |
1.23 Portálový softvér - maintenance | testovanie vplyvu funkčných a bezpečnostných záplat softvérového vybavenia, na ktorom je portálový softvér prevádzkovaný; |
1.23 Portálový softvér - maintenance | podpora a konzultácie pri riešení problémov tretej úrovne (v zmysle metodiky ITIL - Information Technology Infrastructure Library) portálového softvéru, |
1.23 Portálový softvér - maintenance | možnosť update portálového softvéru v dodanej hlavnej verzii vydávaním vedľajších verzií počas doby 12 mesiacov, t. j. zmeny alebo opravy ku ktorým došlo v dodanej hlavnej verzii portálového softvéru |
1.23 Portálový softvér - maintenance | možnosť upgradu/downgradu portálového softvéru v hlavnej verzii počas doby 12 mesiacov, |
1.23 Portálový softvér - maintenance | t. j. zmena hlavnej verzie minimálne o 1 vyššia/nižšia, v ktorej došlo k zmene funkcionalít v pôvodnej hlavnej verzii portálového softvéru. |
1.24 Portálový softvér - používateľská dokumentácia | Inštalačná, konfiguračná a používateľská príručka administrátora, vrátane popisu prístupov ku všetkým potrebným údajom |
1.24 Portálový softvér - používateľská dokumentácia | (napr. logy), architektúra a funkcionalita portálového softvéru v rozsahu rámcového popisu a nákresu logickej a fyzickej architektúry. |
1.25 Portálový softvér | nebude viazaný so zakúpením zariadenia/zariadení, na ktorom/ktorých bude nainštalovaný a prevádzkovaný, tzv. prenosná verzia inštalácie/licencie, nie OEM verzia. |
1.26 Portálová softvér | dodanie portálového softvéru formou elektronickej licencie/licencií, poskytnutie inštalačného súboru a licenčných kľúčov portálového softvéru |
1.26 Portálová softvér | spolu s prihlasovacími údajmi bezpečnými elektronickými komunikačnými nástrojmi alebo prostredníctvom prístupu na webový portál zhotoviteľa |
1.26 Portálová softvér | portálového softvéru najneskôr v termíne prvej inštalácie a konfigurácie portálového softvéru u objednávateľa |
1.27 Záruka | Na portálový softvér 12 mesiacov v sídle objednávateľa. |
2. Rozsah školení | Školenie pre interných zamestnancov (používateľov) objednávateľa - administrátorov v rozsahu 1 človekodeň. |
Názov |
1. PREDMET ZMLUVY |
1.1 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi nový, nepoužívaný, originálny portálový softvér na tvorbu, aktualizáciu a prevádzku elektronických formulárov pre elektronické podania - portálový softvér v počte 1ks vrátane potrebného počtu nevýhradných licencií na používanie portálového softvéru pre neobmedzený počet používateľov (tzv. multilicencia) podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a maintenance služieb počas doby 12 mesiacov. Súčasťou predmetu zákazky je: |
• Dodanie softvérového komponentu na autentifikáciu používateľov prostredníctvom občianskeho preukazu s eID čipom, • Dodanie softvérového komponentu na tvorbu správ vo formáte SKTalk a ich odoslanie na Ústredný portál verejnej správy, • Vytvorenie a konfigurácia 10 pilotných elektronických formulárov podľa špecifikácie objednávateľa. Predmet zmluvy podľa tohto bodu ďalej aj ako „tovar/tovary“. |
1.2 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa udeliť objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný, časovo a územne neobmedzený súhlas na používanie portálového softvéru, tzv. nevýhradnú licenciu. Zároveň dodávateľ prehlasuje, že práva k dodaným nevýhradným licenciám nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu objednávateľom. |
1.3 Predmetom zákazky je súčasne inštalácia, konfigurácia, testovanie portálového softvéru a elektronických formulárov v hardvérovom, softvérovom a informačno-komunikačnom prostredí objednávateľa (testovacie a produkčné prostredie)(ďalej len „súvisiace služby“). |
1.4 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi používateľskú dokumentáciu vo formáte PDF v rozsahu podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
1.5 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa poskytnúť objednávateľovi školenia v rozsahu podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
2.1 Dodávateľ predloží objednávateľovi jednotkové ceny jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak v súlade s touto zmluvou a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy. |
2.2 Dodávateľ predloží objednávateľovi informácie o názve dodávateľa, sídle, IČO, DIČ, DIČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu - názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN, pokiaľ ich už nemá uvedené v systéme EKS a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy. |
2.3 Dodávateľ musí disponovať dokladom/certifikátom/potvrdením v slovenskom jazyku preukazujúci, že je registrovaným partnerom zhotoviteľa portálového softvéru alebo je autorom portálového softvéru a je oprávnený dodať predmet zmluvy pre Slovenskú republiku. |
2.4 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosť podľa bodu 2.3 OPNP do siedmych (7) pracovných dní od zaslania požiadavky objednávateľa dodávateľovi o predloženie dokladu/dokumentu, prostredníctvom služieb, kde je možné sledovať čas odoslania a doručenia požiadavky (napr. na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy), a to zaslaním alebo doručením dokumentu na adresu objednávateľa uvedenú v záhlaví zmluvy, ak sa zmluvné strany v súlade s touto zmluvou nedohodnú inak. |
2.5 Nesplnenie povinnosti podľa odseku 2. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
3.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo Objednávateľa. |
3.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy po nadobudnutí účinnosti zmluvy najneskôr do 15 pracovných dní a to tak, že vykoná prvú inštaláciu v testovacom prostredí objednávateľa, jeho konfiguráciu, prvé otestovanie funkcionalít a integráciu s externou databázou identít autentifikovanou cez aplikáciu eID klient ako aj s Ústredným portálom verejnej správy (UPVS) generovaním a odosielaním správ vo formáte SKTalk, pokiaľ je v testovacom prostredí objednávateľa takáto integrácia technicky pripravená a vykoná funkčné testovanie (ďalej len „prvá inštalácia). |
Po odsúhlasení objednávateľom dodávateľ následne do 20 pracovných dní nakonfiguruje portálový softvér podľa požiadaviek objednávateľa v produkčnom prostredí objednávateľa a vykoná funkčné testovanie portálového softvéru. Výsledky funkčných testov predloží dodávateľ objednávateľovi vo forme správy v písomnej podobe v súlade s touto zmluvou. |
3.3 Najneskôr pri prvej inštalácií dodaného portálového softvéru v testovacom prostredí objednávateľa podľa bodu 3.2 OPNP dodávateľ odovzdá objednávateľovi používateľskú dokumentáciu vo formáte PDF v rozsahu podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, čo zmluvné strany potvrdia na akceptačnom protokole v súlade s touto zmluvou. |
3.4 Školenia pre interných zamestnancov (používateľov) objednávateľa – administrátorov začne poskytovať dodávateľ objednávateľovi najneskôr do troch (3) pracovných dní po prvej inštalácií portálového softvéru podľa bodu 3.2 OPNP. Účasť zamestnancov objednávateľa na školení bude zaznamenaná na prezenčnej listine zo školenia, ktorá bude tvoriť prílohu akceptačného protokolu. |
4. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
4.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
4.2 Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy údaje súvisiace s plnením predmetu zmluvy (napr. kontaktné osoby objednávateľa, e-mailovú adresu, ...). |
5. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
5.1 Zmluvné strany sa dohodli na poskytnutí plnenia zmluvy v článku 3. OPNP tejto zmluvy na mieste plnenia, ktorým je sídlo objednávateľa, v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:30 hod. alebo tak, ako sa zmluvné strany dohodli v súlade s touto zmluvou. |
5.2 Dodávateľ poskytuje záruku 12 mesiacov na portálový softvér v sídle objednávateľa. |
5.3 Zmluvné strany sa zaväzujú, že si budú poskytovať potrebnú súčinnosť pri plnení záväzkov z tejto zmluvy a navzájom si budú oznamovať všetky okolnosti informácie a požiadavky, ktoré môžu mať vplyv na plnenie predmetu tejto zmluvy a to v písomnej podobe na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa a objednávateľ zašle súhlasné, |
alebo nesúhlasné stanovisko k požiadavke dodávateľa k plneniu predmetu tejto zmluvy dodávateľovi písomne na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa. Podľa stanoviska objednávateľa bude dodávateľ postupovať ďalej v plnení predmetu tejto zmluvy. |
5.4 Objednávateľ má právo v prípade pochybností si vyžiadať od dodávateľa vzorku ktorejkoľvek časti zákazky na otestovanie funkčnosti, prevádzkyschopnosti a technických parametrov predmetu zmluvy, čo je dodávateľ povinný poskytnúť do päť 5 pracovných dní od obdržania takejto požiadavky, ak nebude v jednotlivých prípadoch dohodnuté inak. |
6. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
6.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho a akceptačného protokolu vystaveného dodávateľom. |
6.2 Akceptačný protokol bude vypracovaný dodávateľom po prvej inštalácií podľa bodu 3.2 OPNP tejto zmluvy. |
6.3 Akceptačný/preberací protokol musí obsahovať minimálne – názov, že je to Akceptačný/Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo akceptačného/preberacieho protokolu, definovanie dodávateľa (obchodné meno, sídlo, ičo), definovanie objednávateľa (obchodné meno, sídlo, ičo), Objednávateľ preberá/nepreberá plnenie* od dodávateľa v rozsahu: predmet zmluvy, ktorý je súčasne predmetom akceptácie/preberania plnenia podľa tejto zmluvy, s výhradami/bez výhrad*, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, prílohy, *nevhodné prečiarknite, |
V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za objednávateľa. |
6.4 Objednávateľ potvrdí prevzatie používateľskej dokumentácie na akceptačnom protokole. Prezenčná listina zo školenia tvorí prílohu akceptačného protokolu. |
6.5 Ak funkčný test na produkčnom prostredí objednávateľa poukázal na nedostatky portálového softvéru, ktoré bránia jeho riadnemu používaniu objednávateľom, objednávateľ portálový softvér nepreberie a nedostatky uvedie v preberacom protokole ako výhrady a uvedie termín ich odstránenia. |
6.6 Ak funkčný test na produkčnom prostredí objednávateľa poukázal na nedostatky portálového softvéru, ktoré nebránia jeho riadnemu používaniu objednávateľom, objednávateľ môže portálový softvér využívať takmer v plnej funkčnosti s malými nedostatkami, objednávateľ portálový softvér podľa uváženia povahy nedostatkov môže prevziať, nedostatky uvedie v preberacom protokole ako výhrady a uvedie termín ich odstránenia. |
6.7 Ak funkčný test na produkčnom prostredí objednávateľa neodhalil žiadne nedostatky portálového softvéru, objednávateľ portálový softvér preberie. |
6.8 Ak objednávateľ vyznačí na akceptačnom/preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový akceptačný/preberací protokol s pôvodným číslom akceptačného/preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
6.9 Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba predmet zmluvy spĺňajúci všetky uvedené požadované vlastnosti podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, bez zjavných vád, dodaný a nakonfigurovaný podľa požiadaviek objednávateľa, plne funkčný, v produkčnej prevádzke a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol, neprevziať dodanie predmetu zmluvy. |
6.10 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu plnenia predmetu tejto zmluvy zástupcami zmluvných strán podľa článku 4. OPNP bez výhrad objednávateľa. |
7. UDELENIE LICENCIÍ |
7.1 Dodávateľ udeľuje objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný, územne neobmedzený a časovo neobmedzený súhlas na používanie dodaného portálového softvéru a aktualizácií portálového softvéru (ďalej len „nevýhradné licencie“) dodaných na základe tejto zmluvy v súlade s licenčnou politikovu zhotoviteľa portálového softvéru a zákonom č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon. Nepravdivosť tohto vyhlásenia dodávateľa zakladá povinnosť náhrady škody objednávateľovi podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka. |
7.2 Objednávateľ je povinný dodané nevýhradné licencie chrániť pred neoprávneným používaním a neposkytnúť nevýhradné licencie tretej osobe bez súhlasu dodávateľa. |
7.3 Dodávateľ ďalej vyhlasuje, že práva k portálovému softvéru a k nevýhradným licenciám portálového softvéru podľa tejto zmluvy nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu podľa tejto zmluvy objednávateľom, ani inými právnymi vadami. V prípade, že si tretia osoba uplatní nárok proti objednávateľovi z titulu porušenia práv, dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi všetku škodu, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku uplatnenia nároku treťou osobou, a to v plnej výške. |
8. TRVANIE ZMLUVY, ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY A ZÁRUKA |
8.1 Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do termínu splnenia všetkých záväzkov zmluvných strán podľa tejto zmluvy. |
8.2 Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku na predmet zmluvy podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy plynúcu od dátumu protokolárneho prevzatia predmetu zmluvy (od dátumu uvedeného na poslednom preberacom protokole bez výhrad objednávateľa) a to opravou predmetu zmluvy v záručnej dobe alebo výmenou chybného predmetu zmluvy za nový s jeho doručením do sídla objednávateľa. |
8.3 Dodávateľ pri plnení predmetu tejto zmluvy bude postupovať s odbornou starostlivosťou, technickými znalosťami, potrebnou profesionalitou, osobne, vo vlastnom mene, na svoje náklady a vlastnú zodpovednosť. |
8.4 Dodávateľ zodpovedá za priamu škodu spôsobenú objednávateľovi v súvislosti s plnením tejto zmluvy. Vzniknutá škoda bude objednávateľovi uhradená za predpokladu riadneho preukázania jej vzniku, výšky, porušenia zmluvnej povinnosti a príčinnej súvislosti medzi týmto porušením a vznikom škody, ak navrátenie veci do pôvodného stavu nie je možné. |
8.5 Dodávateľ bude poskytovať objednávateľovi záručný servis predmetu zmluvy v záručnej dobe. Ak sa v priebehu plynutia záručnej doby objaví chyba alebo výrobná chyba predmetu zmluvy, objednávateľ oznámi dodávateľovi reklamáciu predmetu zmluvy a dodávateľ je povinný zabezpečiť výmenu alebo opravu chybného predmetu zmluvy bezplatne, najneskôr do 48 hodín v pracovných dňoch od nahlásenia chyby objednávateľom, ak nie je v jednotlivých prípadoch dohodnuté inak. |
8.6 Reklamácia chyby predmetu zmluvy musí obsahovať nasledovné údaje: a) číslo a dátum uzavretia zmluvy, b) názov a typ tovaru, c) podrobný opis, ako sa chyba prejavuje, d) prílohu - oskenovaný preberací protokol z preberacieho procesu predmetu zmluvy, e) kontaktné údaje povereného zamestnanca objednávateľa na riešenie reklamácie chyby predmetu zmluvy, jeho meno, priezvisko, telefonický a e-mailový kontakt. |
8.7 Dodávateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za chyby predmetu zmluvy, ktoré boli spôsobené neodbornou prevádzkou, obsluhou a údržbou objednávateľa. |
8.8 V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek povinnosť vyplývajúcu z tejto zmluvy, má objednávateľ nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5% z celkovej ceny za plnenie predmetu zmluvy za každé takéto porušenie povinnosti. Opakované porušenie zmluvnej povinnosti, za ktorú bola zmluvná pokuta už uložená, nebráni uloženiu ďalšej zmluvnej pokuty za rovnaké porušenie zmluvnej povinnosti, ak ju dodávateľ neodstránil ani v dodatočnej primeranej lehote, resp. ak sa zmluvné strany nedohodli na inej lehote. |
9. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
9.1 Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. |
9.2 Dodávateľ vystaví objednávateľovi faktúru po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy podľa bodu 6.9 OPNP. |
9.3 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo zmluvy, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. Ak dodávateľovi správca fakturačného systému podľa zákona č. 215/2019 o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZEF“) vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil musí faktúra spĺňať aj náležitosti zaručenej elektronickej faktúry podľa ZEF. |
9.4 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti účtovného dokladu podľa zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a všetky náležitosti podľa Všeobecných podmienok elektronického obstarávania pre Elektronický kontraktačný systém. Faktúra musí byť vystavená v súlade s touto zmluvou. Za správne vyhotovenie faktúry zodpovedá v plnom rozsahu dodávateľ. |
9.5 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, číslo faktúry, identifikačné údaje objednávateľa/dodávateľa (obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, bankové spojenie vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT), číslo zmluvy, predmet úhrady - jednotlivé položky plnenia predmetu zmluvy, ich presné názvy a počty, číslo preberacieho protokolu. |
9.6 Preberací protokol podľa bodu 6.9 OPNP tejto zmluvy je neoddeliteľnou súčasťou faktúry. |
9.7 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 2.2 OPNP. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
9.8 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda objednávateľovi, je objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
9.9 Faktúra bude vystavená s termínom splatnosti 30 dní a v súlade s touto zmluvou. |
9.10 Faktúru je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi listovou zásielkou alebo iným preukázateľným spôsobom na adresu sídla objednávateľa. Ak dodávateľovi správca fakturačného systému podľa ZEF vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, potom je dodávateľ povinný pri doručovaní faktúry objednávateľovi postupovať v súlade so ZEF. |
9.11 Predložená cena je konečná a nemenná. |
9.12 Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov, licenčných podmienok zhotoviteľa portálového softvéru, alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
9.13 Faktúru je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi listovou zásielkou alebo iným preukázateľným spôsobom na adresu sídla objednávateľa. Ak dodávateľovi správca fakturačného systému podľa ZEF vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, potom je dodávateľ povinný pri doručovaní faktúry objednávateľovi postupovať v súlade so ZEF. |
9.14 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
10. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
10.1 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Dobrovičova 12, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
20.03.2020 14:00 — 14.04.2020 08:00
1,00 sada uvedená v špecifikácii
35 637,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.03.2020 12:20
18.03.2020 12:30
18.03.2020 12:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.03.2020 09:17 - Vstupná ponuka | 35 630,00 | € | Cena bez DPH |
17.03.2020 14:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 35 599,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.