52265021
Úrad pre reguláciu hazardných hier
Križkova 949/9, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, 81104, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet
elektronické stravné karty,
Tovar, Služba
1. 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných kariet
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronických stravných kariet v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov poskytovateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať a disponujú vhodným platobným terminálom. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Hodnota elektronických stravných stravných kariet sa môže meniť v závislosti od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách, počet elektronických stravných kariet je podľa aktuálneho stavu zamestnancov a môže sa meniť v závislosti od skutočného počtu zamestnancov. Presné množstvá a hodnoty elektronických stravných kariet verejný obstarávateľ uvedie v samostatných záväzných objednávkach. |
Počas platnosti Rámcovej dohody je poskytovateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie elektronických stravných kariet na celom území SR v počte min. 7 000 stravovacích zariadení. |
Poskytovateľ musí zároveň zabezpečiť dovoz elektronických stravných kariet do sídla objednávateľa do 48 hodín od doručenia objednávky poskytovateľovi. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet stravných kariet | ks | 126 | ||
Nominálna hodnota jednej stravnej jednotky | EUR | 4 | ||
Lehota poskytnutia služby | mesiac | 12 | ||
Výška zdrojov | EUR | 130 000 | ||
Cena za zhotovenie elektronických stravných kariet | EUR | 0 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Elektronická stravná karta musí obsahovať | ochranné a vizuálne technické prvky protu falšovaniu a zneužitiu |
Elektronická stravná karta musí obsahovať | návzov a logo poskytovateľ služby, meno a priezvisko zamestnanca, poučenie držiteľa karty, platnosť karty do 31.03.2021 |
Elektronická stravná karta musí obsahovať | meno a priezvisko držiteľa karty |
PIN karty | áno, s možnosťou zmeny |
Neobmedzený objem transakcie v rámci výšky kreditu | áno |
Mobilná aplikácia | áno, kompatibilná s OS Android a IOS |
Online aplikácia | áno |
Možnosť prezerať zostatok na karte | áno |
Možnosť bezkontaktnej karty | áno, do 20 EUR |
Bezpečnostný číp na karte | áno |
Možnosť vystavenia karty na meno zamestnanca | áno |
Nabitie kreditu na kartu | do 1 hodiny od záväzného objednania |
Možnosť zablokovania karty v prípade straty | áno |
Možnosť dobíjania kreditu v ľubovoľnej výške | áno |
Možnosť zablokovania karty | áno |
Vystavenie novej elektronickej stravnej karty | áno, do 3 pracovných dní , možnosť objednať novú kartu kedykoľvek počas platnosti Rámcovej dohody |
Telefonická zákazknícka linka | áno |
Názov |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odobrať elektronické stravné karty podľa potreby. Skutočne odobraté množstvo elektronických stravných kariet počas trvania Rámcovej dohody bude určené na základe aktuálnych potrieb objednávateľa v objednávkach. |
Poskytovateľ za zaväzuje dodať elektronické stravné karty do sídla objednávateľa do 48 hodín od doručenia objednávky. |
Provízia poskytovateľa služby zahŕňa všetky náklady spojené za sprostredkovanie služby vrátane všetkých nákladov súvisiacich s vyhotovením a dodaním elektronických stravných kariet objednávateľovi, resp. ďalšími nákladmi spojené s plnením predmetu Rámcovej dohody. |
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača a nominálna hodnota jednej stravnej jednotky ( 4 EUR) a vyjadruje sa v %. Počas trvania Rámcovej dohody je nemenná. |
Poskytovateľ za zaväzuje predložiť bezodkladne po uzavretí Rámcovej dohody kontaktné údaje osoby (meno a priezvisko, adresa, tel. číslo, email), ktorá je za poskytovateľa oprávnená konať vo veciach plnenia Rámcovej dohody.. |
Poskytovateľ za zaväzuje predložiť bezodkladne po uzavretí Rámcovej dohody výšku jeho provízie z nominálnej hodnoty stravnej poukážky vyjadrenú v percentách (%). |
Plnenie predmetu Rámcovej dohody sa bude realizovať na základe objednávok objednávateľa. |
Podanie objednávky na dodanie elektronických stravných kariet môže objednávateľ zadať e-mailom, prostredníctvom internetu, telefonicky, faxom alebo poštou. |
Dodanie elektronických stravných kariet zabezpečí poskytovateľ do sídla objednávateľa do 48 hodín od podania objednávky, pričom plnenie sa uskutoční na základe objednávky. |
Nominálna hodnota jednej stravnej jednoitky je 4 EUR a je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Fakturácia sa bude realizovať priebežne. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu poskytovateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Prevzatie predmetu zákazky bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacích protokolov vystavených poskytovateľom. |
Doba platnosti elektronických stravných kariet je do 31.03.2021 |
V prípade omeškania poskytovateľa služby, s dodávkou predmetu dohody, zaplatí poskytovateľ objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,01 % fakturovanej ceny za každý i začatý deň omeškania. |
Objednávateľ požaduje zaškolenie min. 3 osôb so systémovou a užívateľskou podporou poskytovateľa elektronických stravných kariet do 10 dní odo dňa účinnosti Rámcovej dohody. |
Dobíjanie elektronických stravných kariet prostredníctvom bezplatného portálu objednávateľa sa uskutoční v prvom týždni nasledujúceho kalendárneho mesiaca. Na základe zrealizovanej služby bude poskytovateľom vystavený daňový doklad - faktúra, do piatich pracovných dní. |
Nevyčerpaný kredit na elektronickej stravnej karte v mesiaci dobytia je možné vyčerpať po dobu minimálne 3 mesiacov. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti a účinnosti Rámcovej dohody | do 31.03.2021 |
Maximálna výška zdrojov | 130 000 EUR |
Počet zamestnancov | 126 |
Nominálna hodnota jednej stravnej jednotky | 4 EUR |
Križkova 949/9, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
126,00 ks
130 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.03.2020 11:06
23.03.2020 11:03
23.03.2020 11:18
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.03.2020 12:54 - Vstupná ponuka | 130 000,00 | € | Cena s DPH |
16.03.2020 09:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 129 999,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: