44570783
Univerzitná nemocnica - Nemocnica svätého Michala, a. s.
Satinského I.7770/1, Bratislava, 81108, SVK
00685852
Messer Tatragas, spol. s r.o.
Chalupkova 9, Bratislava, 81944, SVK
Dodávka medicinálnych a technických plynov a súvisiacich služieb pre objednávateľa v Bratislave a v Košiciach.
medicinálne plyny, technické plyny, špeciálne plyny, medicinálny kyslík, nájom týchto fliaš a zásobovacej stanice
Tovar, Služba
1. Medicinálne a technické plyny
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka technických a medicinálnych plynov, špeciálnych plynov v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách a do zásobovacej stanice na medicinálny kyslík, nájom týchto fliaš a stanice, dodávky realizované vrátane dopravy na miesto Odberateľa. Plyny dodávané pre účely zdravotníckeho zariadenia s nepretržitou prevádzkou podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1) Kyslík medicinálny kvapalný | m3 | 17 500 | ||
2) Kyslík medicinálny plynný 0,43 m3 F02 P200 bar | fľaša | 5 | ||
3) Kyslík medicinálny plynný 2,2 m3 F10 P200 bar integrovaný ventil | fľaša | 20 | ||
4) Kyslík medicinálny plynný 0,43 m3 F02 P200 bar integrovaný ventil | fľaša | 85 | ||
5) Kyslík medicinálny plynný 1,61 m3 F10 P150 bar | fľaša | 6 | ||
6) Kyslík medicinálny plynný 6,43 m3 F10 P150 bar | fľaša | 360 | ||
7) Oxid uhličitý medicinálny F50 37.5kg RP | fľaša | 35 | ||
8) Oxid dusný med.pl. 37,5kg F50 | fľaša | 10 | ||
9) Dusík kvapalný do dewarových nádob s dopravou | liter | 600 | ||
10) Stlačený vzduch medicinálny 6 m3 F40 P150 bar | fľaša | 3 | ||
11) Stlačený vzduch medicinálny 2 m3 F10 P150 bar | fľaša | 3 | ||
12) Oxid uhličitý medicinálny F10 7,5 kg | fľaša | 7 | ||
13) Denný nájom fľaša oceľová | 115 *365 počet fliaš * rok | 41 975 | ||
14) Denný nájom na fľaše medicinálny kyslík integrovaný ventil 2L | 62 *365 počet fliaš * rok | 22 630 | ||
15) Denný nájom na fľaše medicinálny kyslík 2 litrová | 17 *365 počet fliaš * rok | 6 205 | ||
16) Nájomné zásobník na kvapalný medicinálny kyslík | 1 zásobník / mesiac | 12 |
Názov |
1. Dodávka medicinálnych, technických plynov, špeciálnych plynov v oceľových /tlakových/ fľašiach a iných tlakových nádobách a zo zásobníka na kvapalný medicinálny kyslík (odparovacia stanica) podľa telefonického / písomného/ mailového / faxového objednania a umožniť objednávateľovi užívať dodané oceľové/tlakové fľaše a zásobník formou prenájmu. |
2. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú 12 mesiacov od uzatvorenia zmluvy, resp. do vyčerpania finančného limitu. |
3. Objednávateľ bude množstvá jednotlivých plynov upresňovať na základe svojich potrieb prostredníctvom objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín dodania, resp. v prípade nutnej potreby v daný pracovný deň počas lehoty plnenia zmluvy. |
4. Množstvá zapožičaných fliaš a plynov sa môžu v priebehu doby plnenia zmluvy meniť podľa aktuálnej potreby a spotreby. |
5. Dodávateľ je povinný dodávať fľaše označené číslom, prípadne čiarovým kódom, ktoré musí byť uvedené aj na dodacom liste. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách najneskôr do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky a v cisternách najneskôr do 3 pracovných dní od potvrdenia objednávky. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade akútnej potreby dodať objednaný tovar najneskôr do 24 hodín od objednania. |
8. Odparovacia stanica (len pracovisko Bratislava): |
dodávateľ inštaluje vlastné zariadenie s kapacitou do 10.000 litrov |
- odparovacia stanica na kvapalný medicinálny kyslík - 1 ks, odparovač - 2 ks, potrubné rozvody v rámci odparovacej stanice tvoria vlastníctvo dodávateľa, ktorý ho prenajíma za účelom dodávky kvapalného medicinálneho kyslíka a jeho spotreby |
- dodávateľ, nainštaluje a pripojí zásobovacie zariadenie v mieste inštalácie (areál objednávateľa) |
- objednávateľ v súlade s projektovou dokumentáciou na svoje náklady k termínu inštalácie zásobovacieho zariadenia zabezpečí inštalačnú plochu ako aj vhodné prečerpávacie plochy a príjazdové cesty pre cisterny, montážne otvory, položenie potrebných energetických prípojok, elektrický rozvádzač a pod. Objednávateľ počas montáže poskytne poverenému zamestnancovi dodávateľa nevyhnutne potrebnú súčinnosť. |
- dodávateľ na svoje náklady zaobstará všetky povolenia potrebné na inštaláciu a prevádzku zásobovacieho zariadenia. |
- objednávateľ umožní dodávateľovi alebo ním povereným osobám prístup k predmetu nájmu. Dodávateľ má právo na vykonanie prehliadky predmetu nájmu podľa ustanovení vyhl. č. 508/2009. Dodávateľ je povinný vykonať nasledovné práce, ktoré sú potrebné na zabezpečenie chodu zásobovacieho zariadenia: |
a) odstránenie všetkých objednávateľom nahlásených vád, pokiaľ ich odstránenie resp. nápravu nie je oprávnený vykonať zaškolený pracovník v zmysle protokolu o zaškolení |
b) vykonanie všetkých prác súvisiacich s uvedením zásobovacieho zariadenia do prevádzky a jeho udržiavanie v prevádzkyschopnom stave, ak toto nie je oprávnený vykonať zaškolený pracovník v zmysle protokolu o zaškolení |
c) vykonanie pravidelných kontrol zásobovacieho zariadenia minimálne v rozsahu: |
c.1) pri každom plnení uskutočnenie vizuálnej kontroly plnenej zásobnej nádrže |
c.2) prehliadka a kontrola funkčnosti zásobníkovej stanice v zmysle platných predpisov minimálne raz ročne |
d) vykonanie všetkých skúšok stanovených na základe platných právnych predpisov v rámci určených lehôt |
e) dodávateľ sa zaväzuje, že počas doby trvania zmluvy zabezpečí opravu zásobovacieho zariadenia do 24 hodín od nahlásenia jeho poruchy, resp. počas pracovných dní zabezpečí do 24 hodín od nahlásenia poruchy náhradné zásobovanie predmetným tovarom |
f) dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť potrebnú súčinnosť pre prípad zmeny zásobníkovej stanice a to prípadne aj poskytnutím prenosného zásobníka na medicinálny kyslík. |
9. Objednávateľ bude prevádzkovať zásobovacie zariadenie a vykonávať pravidelné kontrolné opatrenia v rozsahu: |
a) objednávateľ sa zaväzuje dodržiavať všetky predpisy potrebné pre bezpečnú prevádzku zásobovacieho zariadenia a to vzhľadom k jeho zatriedeniu ako vyhradené technické zariadenie |
b) objednávateľ počas trvania nájomného vzťahu zabezpečí odbornú spôsobilosť obslužného personálu podľa platných predpisov |
c) objednávateľ má právo manipulovať s armatúrami potrebnými pre príslušný účel použitia na základe poskytnutého návodu na používanie prostredníctvom primerane zaškolených pracovníkov objednávateľa. Akýkoľvek iný zásah do zásobovacieho zariadenia alebo zmena na zásobovacom zariadení, na výkon ktorých nebol pracovník objednávateľa zaškolený v zmysle protokolu, objednávateľ vykoná len po predchádzajúcom písomnom súhlase dodávateľa a odbornej konzultácie s ním. |
d) objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu informovať dodávateľa o všetkých funkčných poruchách a poškodeniach. Opravy bude uskutočňovať len zaškolený pracovník objednávateľa alebo poverený pracovník dodávateľa. |
e) objednávateľ na základe návodu na používanie zariadenia vypracuje miestny prevádzkový predpis |
f) objednávateľ zahrnie zásobovacie zariadenie do svojho požiarneho plánu ak je to potrebné poplachového plánu a plánu na odvrátenie nebezpečenstva |
g) objednávateľ prostredníctvom zaškolenej osoby vykoná v zmysle prevádzkového predpisu obhliadku zásobovacieho zariadenia a skontroluje jeho prevádzkyschopnosť |
h) objednávateľ zabezpečí aby boli dodržané ochranné pásma (zóny) podľa príslušných predpisov |
i) objednávateľ nebude bez predchádzajúceho písomného súhlasu dodávateľa odstavovať existujúce bezpečnostné zariadenia a oznámi dodávateľovi potrebu opráv bez zbytočného odkladu |
10. Požaduje sa v zmysle § 340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
11. V prípade, že Objednávateľ obdržal faktúru, ktorá nezodpovedá požiadavkám daňového dokladu je oprávnený ju obratom vrátiť Dodávateľovi za účelom doplnenia alebo vystavenia novej faktúry. Doplnená alebo novo vystavená faktúra je splatná 60 dní od jej nového doručenia. |
12. Objednávateľ neposkytuje na predmet zmluvy preddavky ani zálohy. |
13. V prípade nedodržania termínu lehoty plnenia zmluvy je objednávateľ oprávnený uplatniť u dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej kúpnej ceny predmetu plnenia denne. |
14. Požaduje sa zaslať mailom položkovitý rozpis podľa predmetu zmluvy: ceny bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH, výšku nájmu a poplatkov a to do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
15. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa - |
-tejto zmluvy a nižšou cenou. |
16. Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. |
17. Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia obchodného zákonníka. |
18. Dodávateľ zabezpečí dovoz kvapalného dusíka do dewarových nádob priamo do areálu obstarávateľa. Dewarové nádoby sú vlastníctvom obstarávateľa. |
19. Dodávateľ je povinný spĺňať všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 ZVO podľa § 32 ods.2, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) v zmysle OPET Obchodné podmienky elektronického trhoviska (ďalej len "OPET"). |
20. Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté. |
21. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
22. V prípade nedodržania dodacích podmienok podľa Dodacích podmienok tejto Rámcovej dohody a povinností ohľadne Reklamácii predmetu zákazky, vady predmetu zákazky tejto Rámcovej dohody zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť za každý prípad porušenia zmluvných podmienok zmluvnú pokutu vo výške 1 000 €. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Dodávateľovi. |
23. V každom prípade, kde sú uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov,pomocou odkazu na konkrétnu značku, alebo výrobcu platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj iný –ekvivalentný výrobok alebo materiál, ak spĺňa požadované charakteristiky ako sú uvedené v zmluve/ technickej špecifikácii a ak má porovnateľné kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky ako tie, ktoré uviedol Objednávateľ a nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady. |
24. Objednávateľ povoľuje predložené ekvivalentné riešenie za podmienky, že: - predložené ekvivalentné riešenie bude spĺňať požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky, |
24.1. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky, |
24.2. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky Objednávateľa na funkčnosť predmetu zákazky/Rámcovej dohody. |
24.3. Predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť Objednávateľ v rámci súčinnosti viažúcej sa k plneniu predmetu Rámcovej dohody, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia. |
24.4. Prijatím predloženého ekvivalentného riešenia tovaru nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zákazky tejto Rámcovej dohody. |
25. Táto zmluva sa riadi podľa ustanovení OPET (OBCHODNÉ PODMIENKY ELEKTRONICKÉHO TRHOVISKA verzia 3.5 účinná odo dňa 01. 01. 2019) 2. ČASŤ „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ Čl. XVI Osobitné ustanovenia o Rámcovej dohode. |
Názov | Upresnenie |
26. Okrem uvedených poplatkov v opisnom formulári si uchádzač nesmie účtovať žiadne ďalšie poplatky za dopravu a nájom. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
27. Do 5 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: Povolenie na veľkodistribúciu medicinálnych plynov vydané MZSR podľa Zákona č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Overenú kópiu dokladu. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
27.1. Do 5 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: Oprávnenie na vykonávanie odborných prehliadok a odborných skúšok vyhradených technických zariadení plynových podľa vyhlášky č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia (ďalej len „vyhláška č. 508/2009 Z. z.“), vydané oprávnenou | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
pokračovanie 27.1. : v zmysle Zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov.- úradne osvedčená kópia dokladu | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
27.2. Oprávnenie na vykonávanie opráv vyhradených technických zariadení plynových podľa vyhlášky č. 508/2009 Z. z., vydané oprávnenou osobou v zmysle zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov.- úradne osvedčená kópia dokladu | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
28. Do 5 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: Registračné rozhodnutie pre kyslík plynný s identifikačným listom s registrovanými fľašami 200bar fľaše 2L s integrovaným ventilom (IV) | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
29. Do 5 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: Registračné rozhodnutie pre oxid dusný s identifikačným listom | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
30. Do 5 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: Registračné rozhodnutie pre Argón medicinálny s identifikačným listom | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
31. Do 5 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: Certifikát ISO 9001 | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
32. Do 5 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: doklad o registrácii, resp. rozhodnutie vydané ŠÚKL o registrácii humánneho lieku kyslík plynný pre tlakové fľaše o plniacom tlaku 200 bar | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
33. Do 5 dní od uzatvorenia Rámcovej dohody teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť: potvrdenie uchádzača, že disponuje servisným strediskom a pohotovostnou službou v prípade poruchy | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Slovenská republika
12
1,00 súbor
83 595,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.03.2020 10:18
17.03.2020 15:00
18.03.2020 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.03.2020 11:59 - Vstupná ponuka | 83 496,00 | € | Cena s DPH |
17.03.2020 14:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 83 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: