• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.03.2020 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    18.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.03.2020 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.03.2020 11:45

Detail zákazky Z20205271

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.03.2020 08:07
  •    Predkladanie ponúk
    18.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.03.2020 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.03.2020 11:45

Základné údaje

Z20205271

OF-211062

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4502053

Objednávateľ

00156621

Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky

Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlačové zariadenia

Tlačiareň, multifunkčné zariadenie, tlač, skenovanie, kopírovanie

  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 30232150-0 - Atramentové tlačiarne

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predmetom zákazky je dodanie tlačových zariadení (ďalej len „tovar/tovary“) podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, ktorá tvorí prílohu č. 1 tejto výzvy. Súčasťou predmetu zákazky je poskytnutie služieb súvisiacich s predmetom zákazky, za ktoré sa považujú minimálne:
Funkcia
- dodanie tovaru do miesta plnenia predmetu zákazku; - vyloženie tovaru v mieste plnenia predmetu zákazky; - inštalácia tlačových zariadení s formátom tlače A3 na presné miesto určenia v priestoroch verejného obstarávateľa (ďalej len „objednávateľ“) a ich sfunkčnenie a otestovanie prevádzkyschopnosti;
Technické vlastnosti - rozsah
Za minimálne požadované parametre sa považujú všetky technické vlastnosti/parametre zariadení/tovarov, ktoré sú uvádzané ako najnižšie kvalitatívne technické požiadavky/vlastnosti jednotlivých zariadení/tovarov, ktoré musia navrhované/dodávané zariadenia/tovary spĺňať/dosahovať, ak nie je uvedené inak
Vonkajšie plastové puzdrá, kryty a rámy tovarov s hmotnosťou väčšou ako 100 g a plochou väčšou ako 50 cm2 musia byť označené v súlade s technickými normami ISO 11469:2016 a ISO 1043-1:2011.
Obalový materiál všetkých tovarov musí byť recyklovateľný alebo vyrobený z recyklovaného materiálu. Konštrukcia tovarov musí umožňovať demontáž a nakladanie s tovarmi po skončení životnosti s cieľom maximalizovať zhodnocovanie zdrojov.
Tlačové zariadenia musia umožňovať vzdialenú administráciu a reporting prostredníctvom softvéru, ktorý bude súčasťou dodávky alebo prístupný cez webové rozhranie výrobcu tovarov umožňujúci centrálnu správu tovarov s možnosťou kontroly stavu, konfiguráciu, monitorovanie, reporting zariadení a notifikácie výmeny spotrebného materiálu. Funkčnosť musí byť podporovaná priamo zariadením bez nutnosti inštalácie ďalšieho hardvérového zariadenia.
Všetky tovary musia byť energeticky úsporné, ekologické a šetrné a musia spĺňať kritériá environmentálnej schémy označovania podľa zákona č. 469/2002 Z. z. o environmentálnom označovaní výrobkov a všetky tovary musia spĺňať požiadavky energetickej účinnosti podľa najnovšej verzie ENERGY STAR pre daný typ/model dodávaného tovaru (aktuálne dokumenty je možné sledovať na (https://www.energystar.gov/products/spec).
Tovary požadujeme dodávať nové, originálne tovary od výrobcu tovarov navrhovanej/dodávanej obchodnej značky, nepoužívané, nepoškodené, nerozbalené, v originálnych neporušených obaloch od výrobcu týchto tovarov a bez známok porušenia originálnych lepiacich pások a/alebo iných ochranných prvkov od výrobcu týchto tovarov, vrátane návodu na používanie tovarov v slovenskom alebo českom jazyku. Tovar nesmie byť recyklovaný, repasovaný, renovovaný, otvorený, zapínaný, opätovne zabalený.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Tlačové zariadenie typ 1 ks 11
2. Tlačové zariadenie typ 2 ks 12
3. Tlačové zariadenie typ 3 ks 1
4. Tlačové zariadenie typ 4 ks 12
5. Tlačové zariadenie typ 5 ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Tlačové zariadenie typ 1: Sieťová tlačiareň čiernobiela A4
Parameter Minimálne požadované parametre
1.1 Typ Sieťová tlačiareň
1.2 Formát tlače A4
1.3 Technológia tlače Laser
1.4 Farba tlače Čiernobiela
1.5 Formát papiera A4
1.6 Jazyky tlače PCL6, PostScript level 3 (emulácia), priama tlač súborov PDF
1.7 Rozhranie 10/100/1000T Ethernet, USB 2.0 , host USB 2.0
1.8 Pamäť/HDD 256 MB / Nepožaduje sa
1.9 Vstupná kapacita hlavného zásobníka 250 listov
1.10 Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača) 100 listov
1.11 Celkový počet vstupných zásobníkov (hlavný + ručný) 1+1
1.12 Výstupná kapacita zariadenia 150 listov
1.13 Výstup zariadenia 1 priehradka
1.14 Podporované hmotnosti médií 60 až 175 g/m2
1.15 Ovládací panel 2-riadkové LCD s min 5 klávesmi
1.16 SW ovládače - server Windows Server 2012 64-bit, Windows Server 2012 R2 64-bit, Windows Server 2016 64-bit, Windows Server 2019
1.17 SW ovládače – pracovné stanice Windows 10, Windows 8.1, Windows 8
1.18 Max. spotreba pri tlači max 500W
1.19 Max. spotreba v režime "ready" max 6W
1.20 Tlač áno
1.21 Rozlíšenie tlače 1 200 x 1200 dpi
1.22 Rýchlosť tlače 38 str./min.
1.23 Rýchlosť vytlačenia 1. strany z režimu "pripravená" max. 6.5 sekundy
1.24 Odporúčaná mesačná záťaž 4 000 strán
1.25 Maximálna mesačná záťaž 80 000 strán
1.26 Obojstranná tlač ručne s podporou ovládačov
1.27 Minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej so zariadením 1 500 strán podľa ISO/ IEC 19752
1.28 Minimálna kapacita veľkokapacitnej tonerovej kazety 10 000 strán podľa ISO/ IEC 19752
1.29 Záruka 3 roky v sídle alebo prevádzke objednávateľa
2. Tlačové zariadenie typ 2: Sieťové multifunkčné zariadenie farebné A4
Parameter Minimálne požadované parametre
2.1 Typ Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírovania – skenovania – tlače
2.2 Formát tlače A4
2.3 Technológia tlače Atrament
2.4 Farba tlače Farebná
2.5 Formát papiera A4
2.6 Jazyky tlače PCL6, PostScript level 3 (emulácia)
2.7 Rozhranie 10/100/1000T Ethernet, USB 2.0
2.8 Pamäť/HDD 2048 MB / 320 GB
2.9 Vstupná kapacita hlavného zásobníka 500 listov
2.10 Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača) 50 listov
2.11 Celkový počet vstupných zásobníkov (hlavný + ručný) 1+1
2.12 Výstupná kapacita zariadenia 300 listov
2.13 Výstup zariadenia 1 priehradka
2.14 Podporované hmotnosti médií 60 až 300 g/m2
2.15 Ovládací panel 20.3 cm LCD
2.16 SW ovládače - server Windows Server 2012 64-bit, Windows Server 2012 R2 64-bit, Windows Server 2016 64-bit, Windows Server 2019
2.17 SW ovládače – pracovné stanice Windows 10, Windows 8.1, Windows 8
2.18 Max. spotreba pri tlači max. 65W
2.19 Max. spotreba v režime "ready" max. 24W
2.20 Tlač áno
2.21 Rozlíšenie tlače 1 200 x 1200 dpi
2.22 Rýchlosť tlače 50 str./min. Čierna (A4); 50 str./min. Farebná (A4)
2.23 Rýchlosť vytlačenia 1. strany z režimu "pripravená" max. 7.5 sekundy
2.24 Odporúčaná mesačná záťaž 7 500 strán
2.25 Maximálna mesačná záťaž 80 000 strán
2.26 Obojstranná tlač Automatická
2.27 Minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej so zariadením čierna tonerová náplň 6 000 strán podľa ISO/IEC 24711, farebné tonerové náplne 6 000 strán podľa ISO/IEC 24711
2.28 Minimálna kapacita veľkokapacitnej tonerovej kazety čierna tonerová náplň 20 00 strán podľa ISO/IEC 24711, farebné tonerové náplne 16 000 strán podľa ISO/IEC 24711
2.29 Kopírovanie áno
2.30 Rozlíšenie kopírovania min. 600x600 dpi
2.31 Rýchlosť kopírovania 50 str./min
2.32 Obojstranné kopírovanie Štandard
2.33 Skenovanie áno
2.34 Typ skenera Farebný plochý s automatickým obojstranným podávačom dokumentov na 50 listov
2.35 Rýchlosť skenovania 44 obraz./min ČB, 40 obraz./min farebne
2.36 Kvalita skenovania (dpi) 600x600 dpi
2.37 Formát naskenovaného súboru PDF, JPEG, TIFF, MTIFF, XPS, PDF/A
2.38 Funkcie skenovania Skenovanie do e-mailu; ukladanie do sieťového priečinka, na USB, do FTP
2.39 Zväčšenie / zmenšenie 25 – 400% v 1% prírastkoch
2.40 Obojstranné skenovanie Obojstranné skenovanie s použitím automatického podávača s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru,
2.40 Obojstranné skenovanie Manuálne skenovanie zo sklenenej plochy s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru
2.41 Záruka 3 roky v sídle alebo prevádzke objednávateľa
3. Tlačové zariadenie typ 3: Sieťové multifunkčné zariadenie farebné A3 typ 1
Parameter Minimálne požadované parametre
3.1 Typ zariadenia Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírovania – skenovania – tlače - faxu
3.2 Formát tlače A3
3.3 Technológia tlače Laser
3.4 Farba tlače Farebná
3.5 Formát papiera A6R-SRA3
3.6 Jazyky tlače PCL6 (5c, XL), KPDL 3 (PostScript 3 compatible), XPS, PDF, PRESCRIBE Iic
3.7 Rozhranie USB 2.0, 10/100/1000BaseTX, USB-Host, NFC
3.8 Pamäť 4 GB
3.9 HDD 8 GB SSD + 320GB
3.10 Vstupná kapacita hlavného zásobníka / zásobníkov 4 000 listov
3.11 Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača) 150 listov
3.12 Celkový počet vstupných zásobníkov (hlavný + ručný) 4+1
3.13 Výstupná kapacita zariadenia 500 listov
3.14 Podporované hmotn. médií 60-300 g/m2
3.15 Ovládací panel 10,1" farebná dotyková obrazovka LCD
3.6 Jazyky tlače PCL6 (5c, XL), KPDL 3 (PostScript 3 compatible), XPS, PDF, PRESCRIBE Iic
3.7 Rozhranie USB 2.0, 10/100/1000BaseTX, USB-Host, NFC
3.8 Pamäť 4 GB
3.9 HDD 8 GB SSD + 320GB
3.10 Vstupná kapacita hlavného zásobníka / zásobníkov 4 000 listov
3.11 Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača) 150 listov
3.12 Celkový počet vstupných zásobníkov (hlavný + ručný) 4+1
3.13 Výstupná kapacita zariadenia 500 listov
3.14 Podporované hmotn. médií 60-300 g/m2
3.15 Ovládací panel 10,1" farebná dotyková obrazovka LCD
3.16 SW ovládače - server Windows Server 2012 64-bit, Windows Server 2012 R2 64-bit, Windows Server 2016 64-bit, Windows Server 2019
3.17 SW ovládače – pracovné stanice Windows 8/8.1/10
3.18 Tlač áno
3.19 Rozlíšenie tlače 1 200x1 200 dpi
3.20 Rýchlosť tlače 50 str./min. Čierna (A4); 50 str./min. Farebná (A4)
3.21 Rýchlosť vytlačenia 1. strany z režimu "pripravená" max. 6 sekúnd
3.22 Odporúčaná mesačná záťaž 25 000 strán
3.23 Maximálna mesačná záťaž 250 000 strán
3.24 Obojstranná tlač Automatická
3.25 Minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej zo zariadením čierna tonerová náplň 30 000 strán podľa ISO/IEC 19798, farebné tonerové náplne 20 000 strán podľa ISO/IEC 19798
3.26 Životnosť valca a vývojky 600 000 kópií
3.27 Kopírovanie áno
3.28 Rozlíšenie kopírovania 600x600 dpi
3.29 Rýchlosť kopírovania 50 str./min. Čierna (A4); 50 str./min. Farebná (A4)
3.30 Obojstranné kopírovanie Štandard
3.31 Skenovanie áno
3.32 Typ skenera Farebný plochý s automatickým obojstranným podávačom dokumentov na 140 listov
3.33 Rýchlosť skenovania 100 strán/min ČB, 100 strán/min farebne
3.34 Kvalita skenovania (dpi) 600 dpi
3.35 Formát naskenovaného súboru TIFF, PDF, PDF/A, high compression PDF, encrypted PDF, JPEG, XPS, Open XPS
3.36 Funkcie skenovania Skenovanie do e-mailu; ukladanie do sieťového priečinka, do FTP, na USB, do document boxu
3.37 Zväčšenie / zmenšenie 25 – 400% v 1% krokoch
3.38 Obojstranné skenovanie Obojstranné skenovanie s použitím automatického podávača s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru,
3.38 Obojstranné skenovanie Manuálne skenovanie zo sklenenej plochy s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru
3.39 Záruka 3 roky v sídle alebo prevádzke objednávateľa
4. Tlačové zariadenie typ 4: Sieťové multifunkčné zariadenie farebné A3 typ 2
Parameter Minimálne požadované parametre
4.1 Typ zariadenia Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírovania – skenovania – tlače - faxu
4.2 Formát tlače A3
4.3 Technológia tlače Laser
4.4 Farba tlače Farebná
4.5 Formát papiera A6R-SRA3
4.6 Jazyky tlače PCL6 (5c, XL), KPDL 3 (PostScript 3 compatible), XPS, PDF, PRESCRIBE Iic
4.7 Rozhranie USB 2.0, 10/100/1000BaseTX, USB-Host, NFC
4.8 Pamäť 4 GB
4.9 HDD 8 GB SSD + 320GB
4.10 Vstupná kapacita hlavného zásobníka / zásobníkov 4 000 listov
4.11 Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača) 150 listov
4.12 Celkový počet vstupných zásobníkov (hlavný + ručný) 4+1
4.13 Výstupná kapacita zariadenia 500 listov
4.14 Podporované hmotnosti médií 60-300 g/m2
4.15 Ovládací panel 10,1" farebná dotyková obrazovka LCD
4.16 SW ovládače - server Windows Server 2012 64-bit, Windows Server 2012 R2 64-bit, Windows Server 2016 64-bit, Windows Server 2019
4.17 SW ovládače – pracovné stanice Windows 8/8.1/10
4.18 Tlač áno
4.19 Rozlíšenie tlače 1 200x1 200 dpi
4.20 Rýchlosť tlače 40 str./min. Čierna (A4); 40 str./min. Farebná (A4)
4.21 Rýchlosť vytlačenia 1. strany z režimu "pripravená" max. 6 sekúnd
4.22 Odporúčaná mesačná záťaž 25 000 strán
4.23 Maximálna mesačná záťaž 250 000 strán
4.24 Obojstranná tlač Automatická
4.25 Minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej zo zariadením čierna tonerová náplň 30 000 strán podľa ISO/IEC 19798, farebné tonerové náplne 20 000 strán podľa ISO/IEC 19798
4.26 Životnosť valca a vývojky 600 000 kópii
4.27 Kopírovanie áno
4.28 Rozlíšenie kopírovania 600x600 dpi
4.29 Rýchlosť kopírovania 40 str./min. Čierna (A4); 40 str./min. Farebná (A4)
4.30 Obojstranné kopírovanie Štandard
4.31 Skenovanie áno
4.32 Typ skenera Farebný plochý s automatickým obojstranným podávačom dokumentov na min. 140 listov
4.33 Rýchlosť skenovania 100 strán/min ČB, 100 strán/min farebne
4.34 Kvalita skenovania (dpi) 600 dpi
4.35 Formát naskenovaného súboru TIFF, PDF, PDF/A, high compression PDF, encrypted PDF, JPEG, XPS, Open XPS
4.36 Funkcie skenovania Skenovanie do e-mailu; ukladanie do sieťového priečinka, do FTP, na USB, do document boxu
4.37 Zväčšenie / zmenšenie 25 – 400% v 1% krokoch
4.38 Obojstranné skenovanie Obojstranné skenovanie s použitím automatického podávača s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru,
4.38 Obojstranné skenovanie Manuálne skenovanie zo sklenenej plochy s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru
4.39 Záruka 3 roky v sídle alebo prevádzke objednávateľa
5. Tlačové zariadenie typ 5: Sieťové multifunkčné zariadenie farebné A3 typ 3
Parameter Minimálne požadované parametre
5.1 Typ zariadenia Sieťové multifunkčné zariadenie s funkciami kopírovania – skenovania – tlače - faxu
5.2 Formát tlače A3
5.3 Technológia tlače Laser
5.4 Farba tlače Farebná
5.5 Formát papiera A6R-A3+
5.6 Jazyky tlače PCL6 (5c, XL), KPDL 3 (PostScript 3 compatible), XPS, PDF, PRESCRIBE Iic
5.7 Rozhranie USB 2.0, 10/100/1000BaseTX, USB-Host, NFC
5.8 Pamäť 4 GB
5.9 HDD 8 GB SSD + 320GB
5.10 Vstupná kapacita hlavného zásobníka / zásobníkov 4 000 listov
5.11 Vstupná kapacita ručného zásobníka (podávača) 150 listov
5.12 Celkový počet vstupných zásobníkov (hlavný + ručný) 4+1
5.13 Výstupná kapacita zariadenia - finisher 4000 listov s funkciou dierovania, viacnásobného zošívania a ohýbačky brožúr
5.14 Podporované hmotnosti médií 60-300 g/m2
5.15 Ovládací panel 10,1" farebná dotyková obrazovka LCD
5.16 SW ovládače - server Windows Server 2012 64-bit, Windows Server 2012 R2 64-bit, Windows Server 2016 64-bit, Windows Server 2019
5.17 SW ovládače – pracovné stanice Windows 8/8.1/10
5.18 Tlač áno
5.19 Rozlíšenie tlače 1 200x1 200 dpi
5.20 Rýchlosť tlače čiernobiele: 83 strán A4/min. a 41 strán A3/min.
5.21 Rýchlosť vytlačenia 1. strany z režimu "pripravená" max. 6 sekúnd
5.22 Odporúčaná mesačná záťaž 25 000 strán
5.23 Maximálna mesačná záťaž 250 000 strán
5.24 Obojstranná tlač Automatická
5.25 Minimálna kapacita štandardnej tonerovej kazety dodávanej zo zariadením čierna tonerová náplň 70 000 strán podľa ISO/IEC 19798, farebné tonerové náplne 30 000 strán podľa ISO/IEC 19798
5.26 Životnosť valca a vývojky 600 000 kopii
5.27 Kopírovanie áno
5.28 Rozlíšenie kopírovania 600x600 dpi
5.29 Rýchlosť kopírovania 70 strán A4/min. a 35 strán A3/min.
5.30 Obojstranné kopírovanie Štandard
5.31 Skenovanie áno
5.32 Typ skenera Farebný plochý s automatickým obojstranným podávačom dokumentov na min. 250 listov
5.33 Rýchlosť skenovania 120 strán/min ČB, 120 strán/min farebne (jednostranne)
5.34 Kvalita skenovania (dpi) 600 dpi
3.35 Formát naskenovaného súboru TIFF, PDF, PDF/A, high compression PDF, encrypted PDF, JPEG, XPS, Open XPS
3.36 Funkcie skenovania Skenovanie do e-mailu; ukladanie do sieťového priečinka, do FTP, na USB, do document boxu
3.37 Zväčšenie / zmenšenie 25 – 400% v 1% krokoch
3.38 Obojstranné skenovanie Obojstranné skenovanie s použitím automatického podávača s rýchlosťou min. 220 strán/min s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru,
3.38 Obojstranné skenovanie Manuálne skenovanie zo sklenenej plochy s možnosťou ukladania viacerých skenov do jedného súboru
3.39 Záruka 3 roky v sídle alebo prevádzke objednávateľa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. PREDMET ZMLUVY
1.1 Predmetom zmluvy je dodanie tlačových zariadení (ďalej len „tovar/tovary“) podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
1.2 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa poskytnúť objednávateľovi služby súvisiace s predmetom zákazky za ktoré sa považujú minimálne dodanie tovaru do miesta plnenia predmetu zákazky, vyloženie tovaru v mieste plnenia predmetu zákazky, inštalácia tlačových zariadení s formátom tlače A3 na presné miesto určenia v priestoroch verejného obstarávateľa (ďalej len „objednávateľ“)
a ich sfunkčnenie a otestovanie prevádzkyschopnosti, na požiadanie objednávateľa odber a likvidácia vzniknutého odpadu (hlavne obalový materiál), ak to platné právne predpisy SR vyžadujú, tak aj ekologická likvidácia tohto odpadu.
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU
2.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH.
2.2 Celková zmluvná cena musí zodpovedať súčtu súčinov jednotkových cien tovarov a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky.
2.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o názve dodávateľa, sídle, IČO, DIČ, DIČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu - názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN, pokiaľ ich už nemá uvedené v EKS.
2.4 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodov 2.1, 2.2 a 2.3 OPNP do 3 pracovných dní od uzatvorenia tejto zmluvy, ak nie je uvedené inak, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy.
2.5 Dodávateľ musí disponovať potvrdením/dokladom/certifikátom vystaveného a potvrdeného výrobcom dodávaných tovarov v slovenskom jazyku, potvrdzujúci skutočnosť, že je autorizovaným a certifikovaným partnerom výrobcu dodávaných tovarov, že je oprávnený predávať/dodávať/inštalovať tieto tovary na území Slovenskej republiky.
2.6 Dodávateľ musí disponovať certifikátom/potvrdením o platnosti záruky poskytovanej výrobcom na požadované obdobie podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a zároveň poskytne linku na webový nástroj pre overenie záruky poskytovanej výrobcom, ak je dostupná.
2.7 Dodávateľ musí disponovať vyhlásením o zhode technickými špecifikáciami na tovary, ktoré sú predmetom zákazky alebo iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vystavené v súlade s týmto zákonom.
2.8 Dodávateľ musí disponovať výrobcom predpísanými technickými podmienkami na používanie tovarov, ktoré sú predmetom zmluvy.
2.9 Ak sa na dodávané tovary nevystavuje vyhlásenie o zhode s technickými špecifikáciami alebo ani iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov alebo objednávateľ má pochybnosti o pôvode tovaru, jeho originalite (pravosti) alebo originálnom balení od výrobcu tovaru príslušnej obchodnej značky,
2.9 objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa predloženie originálneho dokumentu vystaveného výrobcom tovarov, ktoré sú predmetom tejto zmluvy, kde výrobca tovarov písomne vyhlási, že dodávané tovary sú originálne tovary vyrobené výrobcom príslušnej obchodnej značky v originálnom balení od výrobcu príslušnej obchodnej značky. Dokument požadujeme predložiť právne overený, že sa jedná o originál, ak nie je vyhotovený v slovenskom jazyku, požadujeme jeho úradné preloženie do slovenského jazyka.
2.10 Objednávateľ má právo kedykoľvek počas celého trvania tejto zmluvy požiadať dodávateľa o predloženie dokumentov podľa bodov 2.5 až 2.9 OPNP.
2.11 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 2.10 do 7 pracovných dní od zaslania požiadavky objednávateľa o predloženie týchto dokumentov prostredníctvom služieb, kde je možné sledovať čas odoslania a doručenia požiadavky, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy, ak nie je dohodnuté inak.
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA
3.1 Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa.
3.2 Termín dodania predmetu zmluvy je najneskôr do 60 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
4. PREDLOŽENIE ÚDAJOV
4.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo).
5. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA
5.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy na miesto plnenia v termíne v zmysle tejto zmluvy. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak.
5.2 Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku na tovary podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
5.3 Pre služby inštalácie tlačových zariadení s formátom tlače A3 na presné miesto určenia v priestoroch objednávateľa a ich sfunkčnenie a otestovanie prevádzkyschopnosti je dodávateľ povinný zabezpečiť si potrebné prepravné zariadenia, náradie a spotrebný materiál na ich zapojenie, sfunkčnenie, nastavenie, inštaláciu ovládačov a otestovanie funkčnosti.
6. PREVZATIE PREDMTU ZMLUVY
6.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacích protokolov vystavených dodávateľom.
6.2 Preberací protokol musí obsahovať minimálne údaje v rozsahu - názov, že je to Preberací protokol, k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, definovanie dodávateľa (obchodné meno, sídlo, ičo), definovanie objednávateľa (obchodné meno, sídlo, IČO), Objednávateľ preberá/nepreberá plnenie* od dodávateľa v rozsahu: predmet zmluvy, ktorý je súčasne predmetom preberania plnenia podľa tejto zmluvy, s výhradami/bez výhrad*, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, prílohy, *nevhodné prečiarknite,
V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa.
6.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1.
6.4 Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
6.5 Celkovým protokolárnym prevzatím plnenia aj časti predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami bez výhrad objednávateľa po skutočnom dodaní tovarov, ktoré sú predmetom zmluvy.
7. OSOBITNÉ USTANOVENIA
7.1 Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar bez vád, riadne, včas, v požadovanej kvalite v súlade s požiadavkami v tejto zmluve.
7.2 Objednávateľ má právo v prípade pochybností si vyžiadať od dodávateľa vzorku ktorejkoľvek časti zákazky na otestovanie funkčnosti, prevádzkyschopnosti a technických parametrov zariadení, čo je dodávateľ povinný poskytnúť do päť (5) pracovných dní od doručenia takejto požiadavky, ak nebude v jednotlivých prípadoch dohodnuté inak.
7.3 Dodávateľ zodpovedá za priamu škodu spôsobenú objednávateľovi v súvislosti s plnením tejto zmluvy. Vzniknutá škoda bude objednávateľovi uhradená za predpokladu riadneho preukázania jej vzniku, výšky, porušenia zmluvnej povinnosti a príčinnej súvislosti medzi týmto porušením a vznikom škody, ak navrátenie veci do pôvodného stavu nie je možné.
7.4 V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa zo Zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30 % z celkovej ceny plnenia predmetu zmluvy. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od tejto zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý.
7.6 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
8. TRVANIE ZMLUVY, ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY A ZÁRUKA
8.1. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do termínu splnenia všetkých záväzkov zmluvných strán podľa tejto zmluvy.
8.2 Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku na tovary podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky plynúcu od dátumu protokolárneho prevzatia predmetu zmluvy (od dátumu uvedeného na preberacom protokole podpísaného oboma zmluvnými stranami bez výhrad objednávateľa) podľa bodu 6.5 OPNP tejto zmluvy.
8.3 Dodávateľ pri plnení predmetu tejto zmluvy bude postupovať s odbornou starostlivosťou, technickými znalosťami, potrebnou profesionalitou, osobne, vo vlastnom mene, na svoje náklady a vlastnú zodpovednosť.
8.4 Zamestnanci dodávateľa sú povinní riadiť sa záväzným predpisom o ochrane zdravia a bezpečnosti pri práci v súvislosti s plnením predmetu tejto zmluvy.
8.5 Dodávateľ bude poskytovať objednávateľovi záručný servis tovarov v záručnej dobe. Ak sa v priebehu plynutia záručnej doby objaví chyba alebo výrobná chyba tovaru, objednávateľ oznámi dodávateľovi reklamáciu tovarov a dodávateľ je povinný zabezpečiť výmenu chybného tovaru bezplatne, najneskôr do 48 hodín v pracovných dňoch od nahlásenia chyby objednávateľom, ak nie je v jednotlivých prípadoch dohodnuté inak.
8.6 Reklamácie chyby tovarov bude objednávateľ oznamovať dodávateľovi písomne na emailovú adresu dodávateľa, ktorú dodávateľ má alebo bude na tento účel zriadená.
8.7 Reklamácia chyby tovaru musí obsahovať nasledovné údaje: číslo a dátum uzavretia zmluvy, názov a typ tovaru, podrobný opis, ako sa chyba prejavuje, prílohu - oskenovaný preberací protokol z preberacieho procesu tovaru, kontaktné údaje povereného zamestnanca objednávateľa na riešenie záručného servisu tovarov, jeho meno, priezvisko, telefonický a e-mailový kontakt.
8.8 Dodávateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za chyby na tovaroch, ktoré boli spôsobené neodbornou prevádzkou, obsluhou a údržbou zo strany objednávateľa.
9. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY
9.1 Zmluvná cena sa považuje za cenu konečnú, nemennú, celkovú cenu predmetu zmluvy s DPH a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene tovaru sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (napr.: doprava na miesto dodania, vyloženie tovarov, DPH, záruka, colné poplatky, likvidácia vzniknutého odpadu, vyhotovovanie a doručovanie dokumentov/dokladov podľa tejto zmluvy, služby súvisiace s predmetom zákazky a iné súvisiace náklady).
9.2 Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavených faktúr. Faktúry budú vystavené až po celkovom protokolárnom prevzatí aj časti plnenia predmetu zmluvy podľa bodu 6.5 OPNP tejto zmluvy.
9.3 Dodací list a preberací protokol podľa bodu 6.5 OPNP tejto zmluvy sú neoddeliteľnou súčasťou príslušnej faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať minimálne rozpis jednotlivých tovarov vrátane výrobných čísel a množstva tovaru. Dodací list a preberací protokol budú vyhotovené v štyroch origináloch, z ktorých jeden je pre dodávateľa a tri pre objednávateľa.
9.4 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti účtovného dokladu podľa zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a všetky náležitosti podľa Všeobecných podmienok elektronického obstarávania pre Elektronický kontraktačný systém. Faktúra musí byť vystavená v súlade s touto zmluvou. Za správne vyhotovenie faktúry zodpovedá v plnom rozsahu dodávateľ.
9.5 Ak dodávateľovi správca fakturačného systému podľa zákona č. 215/2019 o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZEF“) vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, musí faktúra spĺňať aj náležitosti zaručenej elektronickej faktúry podľa ZEF.
9.6 Faktúra musí ďalej obsahovať označenie, že ide o faktúru, číslo faktúry, identifikačné údaje objednávateľa/dodávateľa (obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, bankové spojenie vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT), číslo zmluvy, predmet úhrady - jednotlivé položky plnenia predmetu zmluvy, ich presné názvy a počty, číslo preberacieho protokolu.
9.7 Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 2.3 OPNP. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre.
9.8 Faktúru je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi listovou zásielkou alebo iným preukázateľným spôsobom na adresu sídla objednávateľa. Ak dodávateľovi správca fakturačného systému podľa ZEF vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, potom je dodávateľ povinný pri doručovaní faktúry objednávateľovi postupovať v súlade so ZEF.
9.9 Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov, licenčných podmienok spoločnosti Microsoft alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
9.10 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary, ktoré sú predmetom tejto zmluvy.
9.9 Faktúry budú vystavené s termínom splatnosti 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia jednotlivých faktúr objednávateľovi.
10. OSOBITNÉ USTANOVENIA
10.1 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dobrovičova 12, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

20.03.2020 12:00 — 17.06.2020 12:00

37,00 ks

138 854,18

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.03.2020 08:07

18.03.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.03.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 405
 59
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.03.2020 09:35 - Vstupná ponuka 138 854,00 € Cena bez DPH
17.03.2020 17:34 - Najvýhodnejšia ponuka 136 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS