• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.03.2020 15:58
  •    Predkladanie ponúk
    18.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.03.2020 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.03.2020 11:05

Detail zákazky Z20205224

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.03.2020 15:58
  •    Predkladanie ponúk
    18.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.03.2020 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.03.2020 11:05

Základné údaje

Z20205224

OF-211003

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4502049

Objednávateľ

00329151

Obec Hrabušice

Hlavná 171, Hrabušice, 05315, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, stravné lístky, dodanie stravných lístkov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravných lístkov pre zamestnancov.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods.2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne 100 zariadeniami v okrese Spišská Nová Ves.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 4,00
Množstvo stravných poukážok na rok 2020 ks 6000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu pre tlač
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok prebehne výmenou na nové obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote.
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa - kuriérnou službou (poštovou prepravou).
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do dvoch pracovných dní od podania objednávky.
Podanie objednávky na dodanie stravných lístkov bude objednávateľ zadávať telefonicky alebo prostredníctvom internetu.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky.
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach na základe jednotlivých objednávok, kde bude zadaný presný počet stravných poukážok.
Dodanie bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra, splatnosť faktúry 14 dní od doručenia objednávateľovi.
Celková cena za dodané stravné poukážky bude fakturovaná na základe jednotlivých objednávok a bude pozostávať:
1.- z nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok
2.- z ceny provízie za dodanie predmetu zákazky
3. - z DPH z ceny provízie, ak je dodávateľ platcom DPH
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody - najviac 1x štvrťročne
Názov Upresnenie
Interval objednávania stravných lístkov: raz štvrťročne
Doba platnosti stravných lístkov: minimálne do konca roku-31.12.2020, v ktorom boli vydané

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 171, Hrabušice, Spišská Nová Ves, Košický, Slovenská republika

12

6 000,00 ks

24 100,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.03.2020 15:58

18.03.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.03.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 358
 78
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.03.2020 16:01 - Vstupná ponuka 24 100,00 € Cena s DPH
18.03.2020 07:46 - Najvýhodnejšia ponuka 24 097,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS