37861298
Nitriansky samosprávny kraj
Rázusova 2A, Nitra, 94901, SVK
36786080
KAISER + KRAFT, s.r.o.
Štúrova 71/A, Nitra, 94901, SVK
Nákup vybavenia odborných učební - bezpečnostné skrine
bezpečnostné skrine
Tovar, Služba
1. Bezpečnostná bezpečnostná skriňa na uskladnenie kyselín a luhov
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet bezpečnostných skríň na uskladnenie kyselín a luhov | ks | 2 | ||
Rozmery | mm | 1970x1200x605 | ||
Záchytný objem | l | 15 | ||
Nosnosť | kg | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dva oddelené úložne priestory, samostatne uzamykateľné, 12x vynímateľná zásuvka, prípojka na odvetranie umiestnená v strope skrine, farba RAL 7035 šedá |
2. Bezpečnostná skriňa na uskladnenie horľavín
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet bezpečnostných skríň na uskladnenie horľavín | ks | 2 | ||
Záchytný objem | l | 20 | ||
Nostnosť | kg | 300 | ||
Rozmery | cm | 55 × 55 × 190 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
90 minútová požiarna odolnosť v súlade s EN 14470-1, GS/CE certifikácia, integrovaný systém s teplotnou poistkou, automatické uzavretie dverí v prípade požiaru, farba RAL 7035 šedá |
Názov |
Zmluva nadobudne účinnosť až po schválení zákazky zo strany poskytovateľa, t.j. doručením správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľovi |
Predmet zmluvy je spolufinancovaný európskym spoločenstvom na základe Výzvy IROP-PO2-SC223-2016-14 a financovaný z rozpočtu Objednávateľa. |
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným predmetom zmluvy a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. |
Na predmet zmluvy sa vzťahuje min. záruka 24 mesiacov. |
Termín dodania predmetu zmluvy je do 12 týždňov odo dňa, kedy kupujúci písomne vyzve predávajúceho na dodanie predmetu zmluvy. |
S predmetom zmluvy budú objednávateľovi odovzdané nasledovné doklady: daňový doklad, záručný list, servisná knižka , príp. ostatné potrebné doklady a materiály, dodací list alebo preberací protokol. |
Odovzdanie bude vykonané povereným zástupcom dodávateľa — servisným technikom a prevzatie zástupcom objednávateľa – konečného prijímateľa resp. riaditeľom organizácie, v mieste dodania v termíne na základe dohody, najneskôr v termíne dodania uvedeného v bode 14 Osobitné požiadavky na plnenie. Dodávateľ je povinný vyrozumieť objednávateľa (faxom, alebo mailom) o pripravenosti predmetu zmluvy k odovzdaniu - prevzatiu minimálne 2 pracovné dni vopred. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať predmet zmluvy z dôvodu nedodržania akosti, štruktúry alebo množstva predmetu zmluvy špecifikovaného vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu. |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou, úplne identickou špecifikáciou. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky. |
Dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Stredná odborná škola veterinárna, Drážovská 14, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
17.08.2020 10:00
1,00 súbor technickej špecifikácie predmetu zákazky
15 632,16
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.05.2020 10:04
11.05.2020 09:00
11.05.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.05.2020 12:20 - Vstupná ponuka | 14 400,00 | € | Cena s DPH |
06.05.2020 12:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: