• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2020 10:04
  •    Predkladanie ponúk
    11.05.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.05.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.05.2020 09:50

Detail zákazky Z20205220

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.05.2020 10:04
  •    Predkladanie ponúk
    11.05.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.05.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.05.2020 09:50

Základné údaje

Z20205220

OF-211026

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4631581

Objednávateľ

37861298

Nitriansky samosprávny kraj

Rázusova 2A, Nitra, 94901, SVK

Dodávateľ

36786080

KAISER + KRAFT, s.r.o.

Štúrova 71/A, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup vybavenia odborných učební - bezpečnostné skrine

bezpečnostné skrine

  • 44421722-4 - Bezpečnostné skrine
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bezpečnostná bezpečnostná skriňa na uskladnenie kyselín a luhov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet bezpečnostných skríň na uskladnenie kyselín a luhov ks 2
Rozmery mm 1970x1200x605
Záchytný objem l 15
Nosnosť kg 25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dva oddelené úložne priestory, samostatne uzamykateľné, 12x vynímateľná zásuvka, prípojka na odvetranie umiestnená v strope skrine,  farba RAL 7035 šedá
 2. Bezpečnostná skriňa na uskladnenie horľavín
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet bezpečnostných skríň na uskladnenie horľavín ks 2
Záchytný objem l 20
Nostnosť kg 300
Rozmery cm 55 × 55 × 190
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
90 minútová požiarna odolnosť v súlade s EN 14470-1, GS/CE certifikácia, integrovaný systém s teplotnou poistkou, automatické uzavretie dverí v prípade požiaru,  farba RAL 7035 šedá
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva nadobudne účinnosť  až po schválení  zákazky zo strany poskytovateľa, t.j. doručením správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľovi
Predmet zmluvy je  spolufinancovaný európskym spoločenstvom  na základe Výzvy IROP-PO2-SC223-2016-14 a financovaný z rozpočtu Objednávateľa.
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Predávajúci povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným predmetom zmluvy a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
Na predmet zmluvy sa vzťahuje min. záruka 24 mesiacov.
Termín dodania predmetu zmluvy je do 12 týždňov odo dňa, kedy kupujúci písomne vyzve predávajúceho na dodanie predmetu zmluvy.
S predmetom zmluvy budú  objednávateľovi odovzdané nasledovné doklady: daňový doklad, záručný list, servisná knižka , príp. ostatné potrebné doklady a materiály, dodací list alebo preberací protokol.
Odovzdanie bude vykonané povereným zástupcom  dodávateľa — servisným technikom a prevzatie zástupcom  objednávateľa – konečného prijímateľa   resp. riaditeľom organizácie, v mieste dodania v termíne na základe dohody, najneskôr v termíne dodania uvedeného v  bode 14  Osobitné požiadavky na plnenie.   Dodávateľ  je povinný vyrozumieť   objednávateľa (faxom, alebo mailom) o pripravenosti predmetu zmluvy k odovzdaniu - prevzatiu minimálne 2 pracovné   dni vopred.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevziať predmet zmluvy z dôvodu nedodržania akosti, štruktúry alebo množstva predmetu zmluvy špecifikovaného vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, obchodné označenie, patent, typ, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje dodanie ekvivalentných produktov s deklarovateľnou, úplne identickou špecifikáciou.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formuláre sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Ponuka musí byť predložená uchádzačom na celý predmet zákazky.
Dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Stredná odborná škola veterinárna, Drážovská 14, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

17.08.2020 10:00

1,00 súbor technickej špecifikácie predmetu zákazky

15 632,16

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.05.2020 10:04

11.05.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.05.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 307
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.05.2020 12:20 - Vstupná ponuka 14 400,00 € Cena s DPH
06.05.2020 12:20 - Najvýhodnejšia ponuka 14 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS