• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.03.2020 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    18.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.03.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.03.2020 10:50

Detail zákazky Z20205206

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.03.2020 09:28
  •    Predkladanie ponúk
    18.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    18.03.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.03.2020 10:50

Základné údaje

Z20205206

OF-210968

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4502077

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

36547654

BEGA, s.r.o.

PD, Lehota, 95136, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok

Kancelársky nábytok

  • 39150000-8 - Rôzny nábytok a vybavenie
  • 39100000-3 - Nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Konferenčná stolička
Funkcia
Konferenčná stolička
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Konferenčná stolička ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Moderná a odolná stolička s pevnou kostrou obdĺžnikového tvaru v sivom prevedení.
- základné prevedenie: bez podrúčok a s plastom na zadnej strane operadla
- čalúnený sedák a operadlo: áno, koženka, materiál vhodný do zdravotníctva
- farebné prevedenie: podľa prílohy alebo dohody s objednávateľom
- nosnosť min. 130 kg
- stohovateľnosť: min. 5 ks
- kostra: kovová, 4 nohy, obdĺžnikový tvar trubiek, prevedenie sivá
- sedák: čalúnený, pohodlný, ergonomicky tvarovaný
- operadlo: stredne vysoké operadlo
- rozmery: celková výška x šírka x hĺbka (cm) min: 80 x 57 x 50 cm
- rozmery sedáku: š x h x v (cm) min. 46 x 47 x 45 cm
 2. Vešiak stojanový
Funkcia
Vešiak stojanový
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vešiak stojanový ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál: kov/mramor
Farba: podľa obrazovej prílohy alebo dohody s objednávateľom
Rozmery (ŠxHxV): min.: 35x35x178 cm
 3. Stojan na dáždnik
Funkcia
Stojan na dáždnik
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stojan na dáždnik ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál: kov/chróm/sklo
Prevedenie: čierna/chrómovaná
Rozmery (ŠxHxV): min.: 26x26x60 cm
 4. Kreslo
Funkcia
kreslo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kreslo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál: mikrofáza
Výplň: purpena
Farba: podľa obrazovej prílohy alebo dohody s objednávateľom
Rozmery (ŠxHxV) min.: 65x60x77 cm
Výška sedu: min.: 45 cm
Hĺbka sedu: min.: 45 cm
 5. Válenda s úložným priestorom
Funkcia
Válenda s úložným priestorom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Válenda s úložným priestorom ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- jednolôžková váľanda s úložným priestorom a čelom na jednej bočnej strane
- horný matrac je z molitanu a otvára sa výklopným systémom na pružine zboku
- rozmery: (v x š x h) v cm 38 x 82 x 195 cm / +- 2 cm
- nosnosť: min. 120 kg
- farebné prevedenie: podľa prílohy alebo dohody s objednávateľom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.POZOR !!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle čl. XVIII bodu 18.2 písm. i) 2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
2.POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.
3.POZOR !!! - V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS.
4.POZOR!!! Žiadame, aby predmet zákazky bol v prevedení v zmysle prílohy z dôvodu zachovania jednotného vzhľadu oddelenia.
5.POZOR !!! V prípade dodania prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
6.Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad všeobecného materiálu v pracovných dňoch čase od 8.00 do 14.00 hod.
7.Tovar musí byť dodaný nový - nepoužívaný v lehote dohodnutej s objednávateľom. Tovar musí byť dodaný so záručným listom a návodom na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku.
8.Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH,sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH).
9.Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zmluvy poskytnúť záruku v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru a najneskôr pri odovzdaní a prevzatí tovaru uviesť tč a názov subjektu pre uplatnenie reklamácií.
10.Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 7 dní odo dňa jej doručenia.
11.Nedodržanie podmienky č.1,2,12 a 13 sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
12.Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
13. Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

27.03.2020 08:00 — 07.05.2020 14:00

1,00 skupina produktov

736,23

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.03.2020 09:28

18.03.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.03.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 248
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.03.2020 09:33 - Vstupná ponuka 736,23 € Cena bez DPH
18.03.2020 07:50 - Najvýhodnejšia ponuka 736,21 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS