• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.03.2020 12:03
  •    Predkladanie ponúk
    20.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.03.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.03.2020 10:50

Detail zákazky Z20205202

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.03.2020 12:03
  •    Predkladanie ponúk
    20.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.03.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.03.2020 10:50

Základné údaje

Z20205202

OF-210569

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4504783

Objednávateľ

00151742

Ministerstvo financií Slovenskej republiky

Štefanovičova 5, Bratislava, 81782, SVK

Dodávateľ

47852585

Amplio s.r.o.

Šúrska 1359/21, Chorvátsky Grob, 90025, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Analytický softvér SAS Visual Analytics

softvér, analytický, štatistika, BI, self service BI, explorácia dát, reporty, SAS, Visual Analytics, interaktívne dashboardy, mobilné BI

  • 48460000-0 - Analytický, vedecký, matematický a prognostický softvérový balík
  • 48461000-7 - Analytický alebo vedecký softvérový balík
  • 48462000-4 - Matematický alebo prognostický softvérový balík
  • 48463000-1 - Softvérový balík pre štatistiku
  • 48480000-6 - Softvérový balík pre predaj, marketing a business intelligence
  • 48482000-0 - Softvérový balík pre business intelligence
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Analytický softvér SAS Visual Analytics
Funkcia
1. SAS Visual Analytics - Analytický, vedecký, štatistický, reportingový softvér, self service BI
2. Príprava dát a explorácia dát
3. Tvorba grafických a tabuľkových interaktívnych reportov
4. Spájanie tabuliek z rôznych zdrojov dát
5. Analýza dát ( aj Big Data, in-memory technológia )
6. Schedulovanie vytvorených procesov a reportov
7. Zdieľanie výstupov, podpora tabletov a smartfónov s OS Andorid a iOS
8. Licencia bez obmedzenia počtu užívateľov
9. Pripojenie k 2 nezávislým zdrojom dát ( napr. Oracle, ODBC )
10. Podpora tvorby dynamickej hierarchie dát priamo užívateľom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
SAS Visual Analytics - licencia pre server (min 4 cores ) 1 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane pripojenia k max. 2 dátovým zdrojom
2. Vrátane zaškolenia lektorom SAS max. 3 osôb v rozsahu max. 5 človekodní
3. Objednávateľ sa zaväzuje dodržiavať licenčné podmienky spoločnosti SAS
4. Vrátane tvorby 5 typov vzorových reportov
5. Vrátane inštalácie špecialistom SAS na mieste plnenia
6. Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzavretia zmluvy nie je dodávateľ zapísaný v registri partnerov verejného sektora v súlade so zákonom č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Objednávateľ je v zmysle OPET oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy.
7. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade.
8. Porušenie povinnosti dodávateľa poskytovať plnenie riadne a včas podľa zmluvy, vrátane povinnosti dodať iba nový originálny softvér a riadne poskytovať údržbu softvéru, môže byť považované za podstatné porušenie zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa od zmluvy odstúpiť. Odstúpením od zmluvy nezanikajú nároky zmluvných strán na zmluvnú pokutu a náhradu škody.
9. Pri odstúpení od zmluvy z dôvodu porušenia povinnosti dodávateľa poskytovať údržbu SW riadne a včas má objednávateľ nárok na odstupné vo výške zodpovedajúcej pomernej časti zo zaplatenej ceny za obdobie počas ktorého nemohol SW riadne užívať. Plnenie má vady, ak podporovaný/servisovaný HW je po zásahu dodávateľa nefunkčný, resp. má obmedzenú funkcionalitu, resp. ak sa vada vyskytuje opakovane. Pri vzniku škody v prípade neposkytnutia riadneho plnenia dodávateľom má objednávateľ právo na náhradu vzniknutej škody a na uplatnenie sankcií v súlade s podmienkami OPET.
10. Odstúpením od zmluvy nezanikajú nároky zmluvných strán na zmluvnú pokutu a náhradu škody.
11. Dodávateľ je povinný do 7 dní od účinnosti zmluvy dodať objednávateľovi licencie a predložiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, že dané licencie zakúpil prostredníctvom oficiálneho distribútora daných licencií pre slovenský trh. Štatút oprávnenosti distribútora pre distribúciu licencie pre slovenský trh musí byť overiteľný na stránkach výrobcu alebo potvrdením výrobcu Certifikátom / Prehlásením.
12. Faktúra za plnenie poskytnuté na základe tejto zmluvy bude vystavená do 10 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Požaduje sa predložiť faktúru, na ktorej budú uvedené jednotkové ceny za podporu k jednotlivým licenciám pri každej položke, cena za daný počet kusov pri každej položke a celková cena za predmet zákazky. Objednávateľ uhradí cenu za poskytnuté plnenie na základe riadne vystavenej a doručenej faktúry. Prílohou faktúry bude protokol o poskytnutí tovaru, podpísaný oprávnenou osobou za dodávateľa a objednávateľa.
13. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v znení neskorších predpisov a zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v platnom znení, ako aj číslo tejto zmluvy. Objednávateľ preddavky neposkytuje.
14. Údržba a štandardná podpora licencie SAS Visual Analytics bude zabezpečená na jeden rok odo dňa dodania licencií objednávateľovi, bez obmedzenia počtu užívateľov.
15. Daňová povinnosť vzniká dňom riadneho dodania tovaru. Kým nebude dodaný softvér fungovať riadne, nie je objednávateľ povinný zaplatiť zmluvnú cenu.
16. Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobe zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy, bankové spojenie a číslo účtu, na ktorý mu bude poukázaná platba za plnenie podľa tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

23.03.2020 08:00 — 29.05.2020 15:00

1,00 celok

166 290,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.03.2020 12:03

20.03.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.03.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 406
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.03.2020 13:29 - Vstupná ponuka 166 200,00 € Cena s DPH
18.03.2020 13:10 - Najvýhodnejšia ponuka 165 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS