• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.03.2020 11:48
  •    Predkladanie ponúk
    18.03.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.03.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.03.2020 11:20

Detail zákazky Z20205196

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.03.2020 11:48
  •    Predkladanie ponúk
    18.03.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.03.2020 11:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.03.2020 11:20

Základné údaje

Z20205196

OF-210275

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4502063

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

35733853

CMI spol. s r.o.

Na Slavíne 3, Bratislava, 81106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kryoprístroj

Očný prístroj

  • 33122000-1 - Oftalmologické prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kryoprístroj - 1 ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.1  Pracovný tlak bar 50/60 bar(725 - 870 psi)
1.2  maximálny tlak bar 70 (1015 psi)
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. 3 konzola áno
1.4 plynová hadica áno
1.5 plynový filter so zásobníkom áno
1.6 Nožný pedál áno
1.7 typ plynu lekársky , stupeň N2O alebo CO2 v bezsifónovom valci áno
1.8 retinálna sonda guľatá áno
1.9 glaukómová sonda áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia. Ak Dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je Objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII"Ukončenie Zmluvy" 2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
2.Zmluvná cena je stanovená podľa § 3 zákona NR SR č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a zahŕňa kompletné dodanie tovaru na miesto plnenia, inštalácie, uvedenie do prevádzky, zaškolenie personálu a záručný servis vrátane pravidelných bezpečnostno - technických prehliadok podľa odporúčaní výrobcu.
3.Dodacia lehota je do 8 týždňov od zaslania Výzvy Objednávateľa na dodanie tovaru po posúdení splnenia technickej špecifikácie Objednávateľom. Tovar sa považuje za dodaný až po jeho nainštalovaní, zaškolení personálu a podpísaní preberacieho protokolu.
4.V súlade s 2. časťou OPET-u, čl. VI ods. 6.4.6 je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi spolu s tovarom všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadnu montáž, inštaláciu, uvedenie do prevádzky, používanie, či údržbu (návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, servisnú knižku, preberací protokol). Na základe uvedeného je Dodávateľ povinný do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať najmä:
a) podrobný technický opis predmetu zákazky, s uvedením obchodného názvu, typov označenia , resp. prospektový materiál ponúkaného tovaru v zmysle požadovaných parametrov potvrdzujúci splnenie technických požiadaviek s uvedením jednotkovej ceny bez DPH, DPH a ceny s DPH (podrobný aktualizovaný rozpočet,  ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol Objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností
b) platný certifikát tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie)
c) potvrdenie výrobcu, že Dodávateľ je oprávnený predávať, uvádzať do prevádzky a poskytovať servis vzťahujúci sa na predmet zmluvy. Ak je toto potvrdenie vydané v cudzom jazyku, vyžaduje sa jeho úradný preklad do jazyka slovenského.
d)  certifikát - osvedčenie o odbornom vyškolení servisného technika, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný servis predmetu zmluvy na konkrétny prístroj, vydaný výrobcom ponúkaného tovaru. Ak je certifikát vydaný v cudzom jazyku, je potrebný jeho preklad do slovenského jazyka
5.Predmet zákazky musí byť dodaný nový, nepoužívaný a minimálne v uvádzanej technickej špecifikácie v technických a osobitných požiadavkách v zmluve. Nesplnenie (ktoréhokoľvek parametra) technickej špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
6.Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude spĺňať technickú špecifikáciu predmetu zmluvy. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy.
7.Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad so zmluvou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 48 hodín od uplatnenej reklamácie. (Reklamačné podmienky pred prevzatím tovaru).
8.Zálohové platby ani platba vopred sa neposkytujú. Platba bude realizovaná po úplnom  dodaní, inštalovaní  a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry vystavenej Dodávateľom. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH, celkovú cenu s DPH.
9.V zmysle § 340 b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS.
10.Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, Objednávateľ ju vráti Dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry Objednávateľovi.
11. Je zakázané postúpenie pohľadávok Dodávateľa podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len “Občiansky zákonník”) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.
12.Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať najmenej 3 dni vopred osobu uvedenú v kúpnej zmluve, ktorá zabezpečí proces preberania.
13.Dodávateľ je povinný poskytovať záručný servis technikmi hovoriacimi slovensky alebo česky, ktorí sú oprávnení na vykonávanie servisu v súlade s techn. normami.
14.Dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely atď.). Ak nedôjde k odstráneniu poruchy na prístroji do 72 hodín, je Objednávateľ oprávnený k uplatneniu zmluvnej pokuty vo výške 100 eur za každých začatých 24 hodín omeškania až do odstránenia poruchy, alebo požadovať bezplatné zapožičanie porovnateľného prístroja. (Reklamačné podmienky po prevzatí tovaru)
15. Nedodržanie  požiadavky Objednávateľa č. 1,3, 4,5,7,11,21,24 uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
16. V prípade, ak ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške % , pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
17. Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby predmetu zmluvy počas trvania záručnej doby.
18. Dodávateľ čestne vyhlasuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
19. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 000 ,- EUR za každé  podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti Osobité požiadavky. Zmluvná pokuta v bodoch Osobitých požiadavkách na plnenie je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi.
20.Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, že pri nedodržaní  požiadavky v bode 12,23,24 v Osobitých požiadaviek pre plnenie je oprávnený uplatniť Objednávateľ voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 ,- EUR za každé jedno porušenie.
21. Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia  podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté.
22. Dodávateľ oznámi Objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe (osobách) - zástupcu Dodávateľa , ktorá bude konať vo veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo , kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy.
23. Dodávateľ oznámi Objednávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby (osobách) - zástupcu Dodávateľa a to najneskôr 3 dní pred uskutočnením zmeny.
24. Ak sú uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov alebo zariadení pomocou odkazu na konkrétnu značku alebo výrobcu platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj ekvivalentný výrobok, ak spĺňa požadované charakteristiky ako sú uvedené v zmluve/ technickej špecifikácii a má porovnateľné alebo lepšie kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky ako tie, ktoré uviedol Objednávateľ a nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady.
Názov Upresnenie
Komplexný záručný servis (záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí Odberateľ neodbornou manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu a tiež sa nevzťahuje na vady. ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu) min. 24 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky
Servisný zásah max. do 24 hodín v rámci pracovných dní
Odstránenie poruchy max. do 72 hodín alebo zapožičanie náhradného prístroja
Opravy v rámci servisu: dni pracovného pokoja a štátom uznané sviatky sa do lehôt nezapočítavajú

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

25.03.2020 10:30

1,00 ks

14 866,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.03.2020 11:48

18.03.2020 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.03.2020 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 307
 7
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.03.2020 13:16 - Vstupná ponuka 14 866,00 € Cena bez DPH
16.03.2020 11:52 - Najvýhodnejšia ponuka 14 860,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS