• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.03.2020 09:11
  •    Predkladanie ponúk
    16.03.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.03.2020 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.03.2020 09:55

Detail zákazky Z20205188

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.03.2020 09:11
  •    Predkladanie ponúk
    16.03.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.03.2020 09:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.03.2020 09:55

Základné údaje

Z20205188

OF-152331

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4498709

Objednávateľ

30801397

Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela Pezinok

Malacká cesta 63, Pezinok, 90218, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Slepačie vajcia v škrupine - v.02

Vajcia

  • 03142500-3 - Vajcia

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Slepačie vajcia v škrupine - v.02
Funkcia
Slepačie vajcia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
veľkosť g M
dátum minimálnej trvanlivosti pri dodaní dni 14
trieda skupiny A
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie 30 ks na papierovej preložke
druh chovu sliepok podstieľkový
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena sa rozumie vrátane dopravy na miesto plnenia - stravovacia prevádzka Objednávateľa.
Preprava predmetu zmluvy musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu predmetu zmluvy (vozidlo je izotermické, strojovo chladené a hygienicky spôsobilé na prepravu potravín).
Dodávky tovaru žiadame realizovať v čase od 7.00 hod. do 14.00 hod. Množstvo bude upresnené v telefonickej/písomnej objednávke Objednávateľa v závislosti od jeho aktuálnych prevádzkových potrieb 1x za 14 dní.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva tovaru v termíne, oboznámi o tom Objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania, a to do 8.00 hod telefonicky/e-mailom.
Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu Objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar s vlastnosťami a kvalitou podľa opisu predmetu zákazky. Opakované reklamácie kvality dodávaného tovaru sú dôvodom pre odstúpenie Objednávateľa od Kúpnej zmluvy.
Tovar musí byť označený v súlade so zákonom (názov tovaru, názov výrobcu, dátum spotreby, krajina pôvodu, ...)
Uvedené množstvo je iba predpokladané. Skutočný objem odobratého tovaru môže byť nižší/vyšší - v závislosti od reálnej potreby Objednávateľa.
Ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list Dodávateľa, v ktorom Objednávateľ potvrdí skutočne prevzaté množstvo predmetu zákazky.
V prípade, že kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH odvedie (zaplatí) Objednávateľ do štátneho rozpočtu na Slovensku.
Faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi (v zmysle ustanovení Čl. XI, bod 11.5 VZP).
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Malacká cesta 63, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika

19.03.2020 06:00 — 30.06.2020 23:59

14 000,00 ks

1 400,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.03.2020 09:11

16.03.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.03.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 203
 21
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.03.2020 08:31 - Vstupná ponuka 1 399,80 € Cena s DPH
13.03.2020 08:31 - Najvýhodnejšia ponuka 1 399,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS