321192
Mesto Bytča
Nám. Slovenskej republiky 1/1, Bytča, 01401, SVK
36400491
T+T, a.s.
Andreja Kmeťa 18, Žilina, 01001, SVK
Likvidácia a spracovanie biologicky rozložiteľného odpadu (BRO)
Zhodnotenie BRO
Služba, Tovar
1. Zneškodňovanie komunálneho odpadu - biologicky rozložiteľného odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Skladovanie a zhodnocovanie biologicky rozložiteľného odpadu |
Zhodnocovanie komunálneho odpadu podľa druhu 20 02 01, t. j. biologicky rozložiteľného odpadu, v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, Vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z. z. ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných predpisov. |
Predmetom zákazky je ďalšie nakladanie - t. j. skladovanie, spracovanie a zhodnocovanie odpadu pod č. 20 02 01 - biologicky rozložiteľného odpadu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Číslo skupiny BRO 20 02 01 | t/rok | 1500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Váženie a odber BRO | Dodávateľ služby zabezpečí v mieste vykládky identifikáciu, odváženie a následné zhodnocovanie množstva dovezeného odpadu |
Dovoz odpadu k odberateľovi | Dovoz odpadu zabezpečí objednávateľ vlastnými prostriedkami |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú troch rokov |
Názov |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, na 36 mesiacov od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy alebo do vyčerpania zmluvnej ceny, podľa toho, ktorá právna skutočnosť nastane skôr. |
Objednávateľ zabezpečí dovoz vytriedeného biologicky rozložiteľného odpadu zo záhrad a verejných parkov a plôch atď. - (20 02 01), svojim dopravnými prostriedkami. na miesto odberu. |
Harmonogram dovozu BRO, je stanovený príslušným VZN, na každý druhý týždeň v mesiaci, od pondelka do piatka podľa dohodnutého harmonogramu v predpokladanom množstve uvedenom v technických vlastnostiach bod 1. |
V technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené ročné predpokladané množstvá. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. Objednávateľ požaduje od Dodávateľa realizovať zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu podľa skutočných množstiev. V prípade ak počas zmluvného vzťahu budú odovzdané nižšie množstvá odpadu, ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
V prípade výskytu vyššieho množstva odpadu Dodávateľ zabezpečí mimoriadne prevzatie a zhodnotenie odpadu mimo dohodnutý interval na základe telefonickej výzvy a e-mailu. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. Týmto sa rozumie rozpis celkovej ceny za poskytnutie služby s uvedením jednotkovej ceny za zneškodnenie/zhodnotenie 1 t príslušného druhu odpadu. Vyššie uvedené množstvo odpadu je odvodené výpočtom zo štatistiky vyzbieraného množstva biologicky rozložiteľného odpadu za za ostatné tri roky. |
Požaduje sa aby Dodávateľ služby mal na vykonávanie požadovanej činnosti podľa tejto zmluvy vydaný súhlas vydaný príslušným orgánom štátnej správy odpadového hospodárstva, príslušné, zákonom stanovené platné povolenia, potvrdenia a rozhodnutia a ako subjekt vykonávania tejto činnosti spĺňal všetky zákonom stanovené podmienky, t. j. právoplatné rozhodnutie na prevádzkovanie kompostárne. |
Požaduje sa aby dodávateľ služby vykonával všetky činnosti v súlade so zákonom o odpadoch , Vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z. z. ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, vrátane spracovania a vedenia dokumentácie a dokladov týkajúcich sa poskytovanej služby a mestačného predkladania údajov. |
Povinnou prílohou faktúry bude vážny lístok o odobranom množstve odpadu, alebo potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu. |
Mesačná platba faktúrou s dobou splatnosti 30 od jej doručenia vecne a formálne vystavenej faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ vystaví súhrnnú faktúru vždy k poslednému dňu v mesiaci. Súčasťou faktúry bude protokol o odovzdaní a prebratí odpadu za dané obdobie, vážne lístky. |
Množstvá odpadu uvedené v technickej špecifikácii predmetu zmluvy sú orientačné a skutočne odobraté množstvá odpadu budú vyplývať zo skutočných požiadaviek a spotreby objednávateľa počas trvania zmluvy. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v objednávkovom, resp. opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvodom na udelenie negatívnej referencie. |
Kritériom na vyhodnotenie ponúk, je najnižšia cena za tonu prevzatého BRO. |
Cena služby musí byť uvedená bez DPH a aj s DPH. |
Z dôvodu že zber a odvoz odpadu zabezpečuje objednávateľ vlastnými nákladnými automobilmi a kontajnermi, miesto odberu BRO môže byť z dôvodu zabezpečenia riadneho odvozu BRO v požadovanom harmonograme, t. j. každý druhý týždeň, každý deň v danom týždni (3 - 8 krát denne, podľa ročného obdobia), vzdialené od sídla, prepravcu BRO, maximálne do 20 km. GPS súradnice prepravcu BRO: 49 231562, 18 573435. V opačnom prípade objednávateľ nedokáže predmetnú službu pre obyvateľov mesta v zmysle zákona o odpadoch, príslušného VZN zabezpečiť. |
Ak nebudú dodržané podmienky uvedené v bode 16 objednávateľ si vyhradzuje právo, odstúpiť alebo zrušiť zmluvu podľa obchodných podmienok ET. |
Verejný obstarávateľ stanovil týmto požiadavky na predmet zákazky v závislosti od jeho konkrétnej a špecifickej situácie a potrieb verejného obstarávateľa, ktorý musí zabezpečiť riadny odvoz BRO zo svojho regiónu. Verejný obstarávateľ vychádzal z daného stavu, že má dostatok technických prostriedkov (nákladných automobilov a kontajnerov), na odvoz biologicky rozložiteľného odpadu, ktoré boli spolufinancované z fondov EÚ. |
Kritérium na vyhodnotenie ponúk a podmienky účasti sú stanovené objektívne a súvisia s predmetom zákazky v akejkoľvek fáze služby, lebo sa bezprostredne vťahujú k riadnemu logistickému zabezpečeniu požadovanej služby, najmä v nadväznosti na bod 16 osobitných požiadavok na plnenie. |
Zmluvné strany sa dohodli, že odstúpenie alebo zrušenie tejto zmluvy je účinné dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy, druhej zmluvnej strane doporučenou písomnou zásielkou. |
Názov | Upresnenie |
Variantné riešenie | Nepripúšťa sa. Objednávateľ nebude akxeptovať návrhy odberateľa BRO na ukladanie odpadu na medziskládku a odvoz jeho technikou do kompostárne. |
Námestie Slovenskej republiky č. 1/1, Slovenská republika
01.04.2020 12:43 — 01.04.2023 12:43
1,00 t
65,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.03.2020 15:14
23.03.2020 12:41
23.03.2020 12:56
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.03.2020 08:59 - Vstupná ponuka | 64,99 | € | Cena s DPH |
23.03.2020 07:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 64,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: