• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2020 11:24
  •    Predkladanie ponúk
    13.03.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.03.2020 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.03.2020 12:35

Detail zákazky Z20205128

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2020 11:24
  •    Predkladanie ponúk
    13.03.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.03.2020 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.03.2020 12:35

Základné údaje

Z20205128

OF-210835

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4496020

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

44801777

TOWDY s. r. o.

Planckova 4, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery

tonery, kompatibilné, originál

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery
Funkcia
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných tonerov.
Pri toneroch, u ktorých sa nenachádza označenie "kompatibilný" platí, že ide o toner "ORIGINÁL".
Originálny toner zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené (pre tlačiarne v záruke).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. valec XEROX 101R00474 pre Xerox Phaser 3260 ks 1
2. Toner Xerox Phaser 3052 / 3260, WC 3215 / 3225 - 106R02782 bal 1
3. Xerox 113R00725 Y – Phaser 6180 - kompatibilný toner - veľkokapacitný na 6000 strán ks 1
4. Toner Xerox 6180 kompatibilný 113R0072 magenta - veľkokapacitný na 6000 strán ks 1
5. Toner kompatibilný HP Q2612X ks 10
6.  Toner kompatibilný HP CE505X ks 1
7. toner HP CE 285X kompatibilný ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena tovaru vrátane dopravy na miesto určenia a vyloženie v priestoroch organizácie, kde prebehne aj fyzická prebierka /kontrola počtu/, na základe ktorej bude podpísané prevzatie tovaru. Presná lokalita bude upresnená v objednávke. Požadujeme náklady na dopravu a manipuláciu zahrnúť do cien jednotlivých položiek.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
V prípade uvedenia obchodného názvu v požiadavke, môže byť tovar nahradený ekvivalentom "alebo ekvivalentný".
Požadujeme predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu (vlastný návrh plnenia) s uvedením jednotkových cien "vrátane" a "bez" DPH do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Termín dodania tovaru je najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia objednávky, čas sa upresní s kontaktnou osobou objednávateľa.
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny položiek "s" a "bez" DPH.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet zákazky, ktorý nebude v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky.
Vystavená faktúra musí obsahovať tieto minimálne náležitosti: obchodné meno a sídlo, IČO, IČ DPH dodávateľa, názov, sídlo, IČO, IČ DPH objednávateľa, číslo zmluvy, číslo faktúry, deň odoslania a deň splatnosti faktúry, označenie finančného ústavu a číslo účtu, na ktorý má byť platba poukázaná, názov podpornej služby, výšku ceny bez dane, sadzbu dane,  jednotkové ceny položiek bez DPH a s DPH, fakturovanú sumu celkom bez DPH a vrátane DPH, názov projektu (ak relevantné), ITMS kód (ak relevantné), podpis oprávnenej osoby a číslo objednávky.
Lehota splatnosti faktúry vystavenej Dodávateľom je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Zákazka bude rozúčtovaná na 2 faktúry. 1FA - položky 1 až 4, 2FA - položky 5 až 7
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa §524 a nasl. zák. č.40/1964Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa §39 Občianskeho zákonníka neplatný. Písomný súhlas dlžníka je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta pri dodržaní platných ISO noriem 9001 a ISO 14001 pre oblasť renovácie tonerových kaziet

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

17.03.2020 08:00 — 31.03.2020 11:00

1,00 sada

279,75

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.03.2020 11:24

13.03.2020 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.03.2020 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 355
 14
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.03.2020 15:21 - Vstupná ponuka 279,75 € Cena bez DPH
13.03.2020 07:10 - Najvýhodnejšia ponuka 278,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS