• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2020 11:00
  •    Predkladanie ponúk
    13.03.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.03.2020 12:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.03.2020 12:25

Detail zákazky Z20205122

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2020 11:00
  •    Predkladanie ponúk
    13.03.2020 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    13.03.2020 12:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.03.2020 12:25

Základné údaje

Z20205122

OF-209310

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4496018

Objednávateľ

00610470

Fakultná nemocnica Trenčín

Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK

Dodávateľ

00685852

Messer Tatragas, spol. s r.o.

Chalupkova 9, Bratislava, 81944, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka medicinálnych, technických plynov, špeciálnych plynov a prenájom oceľových/tlakových fliaš

medicinálne plyny, technické plyny, špeciálne plyny, prenájom oceľových/tlakových fliaš a dopĺňanie zásobníka na kvapalný kyslík

  • 09122000-0 - Propán a bután
  • 24111700-2 - Dusík
  • 24111900-4 - Kyslík
  • 24112100-3 - Oxid uhličitý
  • 24112200-4 - Oxidy dusíka
  • 24113200-1 - Stlačený vzduch
  • 24321115-9 - Acetylén
  • 44612100-4 - Tlakové fľaše na plyn
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 98300000-6 - Rôzne služby
  • 24111500-0 - Lekárske plyny
  • 44611600-2 - Zásobníky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka medicinálnych, technických plynov, špeciálnych plynov a prenájom oceľových/tlakových fliaš
Funkcia
Pre pacientov v zdravotníckom zariadení s nepretržitou prevádzkou podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky.
Dodávka kvapalného medicinálneho kyslíka pre medicínske účely v čistote podľa STN do zásobníka, ktorý je vlastníctvom objednávateľa, na obdobie 12 mesiacov.
Dodávka medicinálnych plynov v oceľových/tlakových fľašiach na odberné miesto určené objednávateľom (sklad plynov), na obdobie 12 mesiacov.
Nájom tlakových fliaš medicinálnych plynov bez zjavných chýb a v prevádzkyschopnom stave.
Objemy tlakových nádob uvádzaných v tabuľke sú pri teplote 15 ° C a tlaku 1 bar.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
kyslík plynný medicinálny - tlaková fľaša 2 l / 0,43 m3 ks 300
kyslík plynný medicinálny - tlaková fľaša 10 l /2,2 m3 ks 150
oxid dusný medicinálny - tlaková fľaša 10 l / 7,5 kg ks 30
oxid dusný medicinálny - tlakova fľaša 40 l 30 kg ks 10
CO2 technický - tlaková fľaša 30 l ks 10
CO2 medicinálny - tlaková fľaša 10 l ks 40
vzduch medicinálny - tlaková fľaša 2 l /0,43 m3 ks 20
vzduch technický - tlaková fľaša 50 l ks 5
propán bután - tlaková fľaša 26 l /10 kg ks 25
dusík technický - tlaková fľaša 40 l ks 5
kyslík technický - tlaková fľaša 50 l ks 3
acetylén technický - tlaková fľaša 50 l ks 2
Kvapalný kyslík do zásobníka kg 260 000
Denný prenájom - tlaková fľaša 10 l / 2,2 m3 ks 200
Denný prenájom - tlaková fľaša 2 l / 0,43 m3 ks 100
Denný prenájom - iné fľaše 10 kg, 30 l, 50 l ks 10
Prenájom tlak. fliaš, prenájom dlhšie ako 3 mesiace - tlaková fľaša 10 l / 2,2 m3 ks 160
Prenájom tlak. fliaš, prenájom dlhšie ako 3 mesiace - tlaková fľaša 2 l / 0,43 m3 ks 60
Prenájom tlak. fliaš, prenájom dlhšie ako 3 mesiace - iné fľaše 10kg, 30 l, 50 l ks 10
Prenájom tlak. fliaš, prenájom dlhšie ako 6 mesiacov - tlaková fľaša 10 l / 2,2 m3 ks 160
Prenájom tlak. fliaš, prenájom dlhšie ako 6 mesiacov - tlaková fľaša 2 l / 0,43 m3 ks 60
Prenájom tlak. fliaš, prenájom dlhšie ako 6 mesiacov - iné fľaše 10kg, 30l, 50l ks 10
Náklady na dopravu - počet dodávok tlakových fliaš za 12 mesiacov počet 30
Manipulačné poplatky - počet fliaš za 12 mesiacov plnenia ks 600
Dopravné za kvapalný kyslík medicinálny počet dodávok za 12 mesiacov počet 20
Manipulačný poplatok kvapalný kyslík medicinálny počet dodávok za 12 mesiacov počet 20
Analytický protokol kvapalný kyslík medicinálny počet dodávok za 12 mesiacov počet 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi medicinálne, technické a špeciálne plyny v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách a súčasne umožniť objednávateľovi užívať dodané oceľové/tlakové fľaše a iné nádoby počas stanovenej doby (prenájom).
Predpokladaný počet závozov kvapalného kyslíka - 20-krát / 1 rok.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dopĺňanie zásobníka na kvapalný kyslík sa uskutoční do 4 kalendárnych dní od prijatia požiadavky od objednávateľa.
Množstvo kyslíka v zásobníku nesmie klesnúť pod hodnotu 10% objemu 20 000 litrovej nádoby.
Prvá dodávka medicinálnych plynov v tlakových fľašiach bude vykonaná naraz na priemerný denný počet tlakových fliaš.
Dodávky medicinálnych plynov v tlakových fľašiach budú uskutočnené do 48 hodín od prijatia požiadavky objednávateľa.
Predpokladaný počet závozov medicinálnych plynov - 30-krát / 1 rok.
Počet prenajatých tlakových fliaš bude pravidelne odsúhlasovaný a prehodnocovaný.
Dodávateľ sa zaväzuje, že je oprávnený a spôsobilý dodávať medicinálne, technické a špeciálne plyny a poskytovať súvisiace služby na základe oprávnenia, ktorým disponuje, platné pre uvedené komponenty.
Dodávateľ sa zaväzuje, že je držiteľom Dokladu o registrácii, resp. Rozhodnutia vydaného Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv o registrácii humánneho lieku kyslík kvapalný a humánneho lieku kyslík plynný pre tlakové fľaše o plniacom tlaku 200 bar.
Predloženie ponuky na časť predmetu zákazky sa neumožňuje.
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú na 12 mesiacov.
Dodávateľ musí dodávať fľaše označené číslom/čiarovým kódom, ktoré/ý musí byť uvedené aj na dodacom liste.
Splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
V prípade, že objednávateľ obdržal faktúru, ktorá nezodpovedá požiadavkám daňového dokladu, je oprávnený ju obratom vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo vystavenia novej faktúry.
Doplnená pôvodná alebo nanovo vystavená faktúra je splatná v lehote do 60 dní od jej nového doručenia.
Objednávateľ - konečný príjemca preddavky ani zálohy neposkytuje.
Dodávateľ je povinný spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, mať predpísané povolenia a skúšky a spĺňať akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie Plnenia a realizovať Plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie Plnenia.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží objednávateľovi: podrobný aktualizovaný rozpočet.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena)za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, *
* zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa, uvedenej v opisnom, resp. zmluvnom formulári, ako aj porušenie ktoréhokoľvek bodu OPET-VZP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. V takom prípade si Objednávateľ vyhradzuje právo odstúpenia od Zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

16.03.2020 00:00 — 15.03.2021 23:59

1,00 súbor

193 471,38

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.03.2020 11:00

13.03.2020 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.03.2020 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 647
 11
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.03.2020 11:11 - Vstupná ponuka 193 465,00 € Cena bez DPH
13.03.2020 08:43 - Najvýhodnejšia ponuka 193 450,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS