• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2020 11:44
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2020 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2020 10:55

Detail zákazky Z20205114

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2020 11:44
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2020 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2020 10:55

Základné údaje

Z20205114

OF-210853

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4500399

Objednávateľ

30844789

Národná banka Slovenska

Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK

Dodávateľ

35810734

DATALAN, a.s.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obstaranie serverov pre databázy Oracle

servery pre databázy Oracle

  • 48820000-2 - Servery
  • 32422000-7 - Sieťové komponenty
  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Server typu I.
Funkcia
Server typu I.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Server typu I. ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výkon servera Server s x86 mikroprocesorom s výkonom dávajúcim skóre pri osadení dvomi procesormi min. 135 podľa benchmarku SPEC CPU2017 Integer Rate (alebo ekvivalentný výkon), pričom maximálny počet jadier
Výkon servera jedného procesora nesmie prekročiť hodnotu 8 z dôvodu licenčných obmedzení.
CPU - požadovaný počet/maximálny počet Server s dvomi socketmi, pričom osadený s 1CPU, umožňujúci rozšírenie na 2CPU.
RAM 512 GB; (8x64GB alebo 4x128GB) RDIM(DDR4; 2933 MHz); vyžaduje sa možnosť rozšírenia na dvojnásobok špecifikovanej veľkosti RAM pre jeden procesor.
VGA Integrovaná VGA karta s rozlíšením minimálne 1024 x 800 bodov.
Systémové disky 2x 480GB SATA, Data Rate 6GB/s Mixed Use SFF (2.5in) SSD, RAID1; Hot Swap; minimálne MAX Seq Read 535MiB/s, minimálne MAX Seq Write 495MiB/s, garantované množstvo zápisov minimálne 3000TB.
Dátové disky 14x 3.2TB SAS, Data Rate 12GB/s, Mixed Use SFF (2.5in) SSD; RAID6; Hot Swap; minimálne MAX Seq Read 1095MiB/s, minimálne MAX Seq Write 1045MiB/s, garantované množstvo zápisov minimálne 17500TB.
HW radič RAID SATA / SAS, podpora RAID 0/1/5/6, 4GB cache zálohovaná batériou, alebo ekvivalentným spôsobom; radič podporuje SAS s Data Rate 12GB/s a SATA 6GB/s.
LAN 4x 10Gb SFP+, spolu s transceivermi typu SR na dvoch nezávislých adaptéroch, 4 x RJ45, 10/100/1000/10000TX port, dedikovaný LAN port pre management.
FC HBA 4 x 32GB FC HBA, spolu s transceivermi typu SW, na dvoch nezávislých adaptéroch.
Rozhrania 4x USB 3.0, z toho minimálne 1 interný slot a 2 sloty na prednom paneli 3 x PCI Express sloty s možnosťou rozšírenia o ďalších 5 PCI Express slotov.
Napájacie zdroje Redundantné, vymeniteľné za chodu min. 800 Watt, minimálna účinnosť 94%; Servery musia byť osadené takým typom zdrojov, aby výpadok jedného nemal žiaden dopad na prevádzku servera
Napájacie zdroje (ani zníženie výkonu), vymeniteľné za chodu bez ovplyvnenia prevádzky.
Ventilátory Plne redundantné, vymeniteľné za chodu, s výkonom na plne osadený server; Servery musia byť osadené takým počtom ventialátorov, aby výpadok jedného nemal žiaden dopad na prevádzku servera
Ventilátory (ani zníženie výkonu), vymeniteľné za chodu bez ovplyvnenia prevádzky.
Diaľková správa a manažment Servisný procesor pre systémový manažment poskytujúci podporu vzdialeného manažmentu servera cez internet alebo intranet pomocou bezpečnej kryptovanej komunikácie (SSL, SSH, AES, 3DES), podporu
Diaľková správa a manažment štandardu IPMI 2.0. Požadujeme aj rozšírené funkcie ako: Podpora grafického rozhrania; Virtual Media, Dvojitá autentifikácia s integráciou do adresárovej služby, Podpora záznamu a spätného
Diaľková správa a manažment prehrávania bootovacej obrazovky. Požadujeme funkionalitu centralizovanej aktualizácie ovládačov a FW edícií.
Diaľková správa a manažment Požadujeme funkcie sledovania stavu serverov, notifikácie o prípadných HW incidentoch emailom, reps. online nahlasovanie týchto incidentov priamo výrobcovi.
Diaľková správa a manažment Súčasťou dodávky musia byť aj licencie a dodatočné HW komponenty ak sú potrebné.
Prevedenie 19“ rack, výška 2U, súčasťou servera musia byť aj koľajnice na montáž do racku spolu s ramenom na vedenie kabeláže, ktoré umožňuje servisovanie počas behu servera, v dodávke sú požadované aj
Prevedenie napájacie káble.
Inštalácia HW inštalácia servera u zákazníka.
Podporované operačné systémy Oracle Linux 7.0 a vyššie. Konfigurácia serveru vrátane FC HBA adaptérov musí podporovať pripojenie fyzických aj virtuálnych páskových knižníc, vrátane tzv. Medium Changer devices.
Podporované operačné systémy Súčasťou dodávky je aj podpora výrobcu Oracle Linux pre verziu 7.7, ktorá bude použitá na dodávaných serveroch - Oracle Linux Premier Limited Support, 3 Year Subscription, časové pokrytie 24x7;
Podporované operačné systémy updaty a bezpečnostné záplaty dostupné, tak cez Unbreakable Linux Network (ULN), ako aj cez Oracle Linux yum server.
 2. JD092B HPE X130 10G SFP+ LC SR Transceiver
Funkcia
Pre pripojenie serverov typu I. do existujúcich Core switchov. Z uvedeného dôvodu sú požadované konkrétne produkty miesto všeobecného opisu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
JD092B HPE X130 10G SFP+ LC SR Transceiver ks 24
 3. Podpora výrobcu pre servery typu I.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Odstraňovanie HW porúch 5 rokov na mieste inštalácie, garantované odstránenie poruchy do 6 hodín, počas doby pokrytia
Prístup ku FW a SW updatom Poskytovanie FW a SW updatov výrobcu pre servery Typu I., prístup k updatom musí byť realizovaný cez webový portál výrobcu a FW a SW updaty musia byť priamo prístupné správcom uchádzača
Prístup ku FW a SW updatom po ich prihlásení sa personalizovaným účtom, príp. účtom prideleným spoločnosti uchádzača.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi nové, doposiaľ nepoužité zariadenia, ktoré tvoria predmet tejto zmluvy.
2. Dodávateľ vyhlasuje, že zariadenia, ktoré sú predmetom zmluvy nemajú ukončenú životnosť (End of Life), alebo predaj (End of Sale), čo dodávateľ doloží potvrdením výrobcu predmetných zariadení, a to prostredníctvom elektronickej pošty do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy.
3. Dodávateľ je povinný doručiť objednávateľovi do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy formou elektronickej pošty technickú dokumentáciu zariadení od výrobcu (napr. manuál, technická špecifikácia zariadenia a pod.), z ktorej je možné overiť naplnenie technickej a funkčnej špecifikácie predmetu zákazky. Technickú dokumentáciu podľa predchádzajúcej vety môže dodávateľ predložiť v slovenskom, českom alebo anglickom jazyku, bez odkazov na informačné zdroje na internete.
4. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu predmetu zmluvy tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady spojené s plnením zmluvy najmä dopravu do miest plnenia, inštaláciu v miestach plnenia, odstraňovanie chýb počas záručnej doby, vrátane nákladov na náhradné diely spojených s poskytovaním servisnej podpory (položka č. 3 funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy).
5. Dodávateľ je povinný do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť prostredníctvom elektronickej pošty objednávateľovi rozpis jednotlivých položiek predmetu zákazky s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zákazky.
6. Dodávateľ vyhlasuje, že je obchodným a servisným partnerom výrobcu serverov, ktoré tvoria predmet tejto zmluvy. Uvedené partnerstvo dodávateľa musí byť buď dohľadateľné na webovom sídle výrobcu serverov (resp. vo verejne dostupnej databáze) počas celého trvania zmluvy, alebo takéto partnerstvo doloží dodávateľ písomným potvrdením výrobcu serverov do 7 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy prostredníctvom elektronickej pošty.
7. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy pre položku č. 1 a 2 funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy do miesta plnenia, vrátane zrealizovania inštalácie v mieste plnenia, najneskôr do 90 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Miestom plnenia predmetu zákazky sú dve miesta plnenia v rámci mesta Bratislava.
8. Dodanie a prevzatie predmetu zmluvy pre položku č. 1 a 2 funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy spolu s vykonaním inštalácie musí byť potvrdené písomne formou preberacieho a odovzdávacieho protokolu podpísaného poverenými zástupcami oboch zmluvných strán (ďalej len „preberací protokol“). Preberací protokol vyhotoví dodávateľ v dvoch rovnopisoch, z ktorých každá zmluvná strana obdrží po jednom rovnopise.
9. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať servisnú podporu uvedenú v položke č. 3 funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy  s požadovanými parametrami po dobu 5 rokov odo dňa podpisu preberacieho protokolu obidvoma zmluvnými stranami.
10. Server typu I. uvedený v položke č. 1 technickej a funkčnej špecifikácie predmetu zmluvy musí byť certifikovaný a taktiež dohľadateľný na webovom sídle spoločnosti Oracle v programe HCL (Hardware Certification List for Oracle Linux) pre OS Oracle Linux 7.
11. Dodávateľ sa zaväzuje, že osoby, prostredníctvom ktorých plní predmet zmluvy budú komunikovať v slovenskom alebo v českom jazyku.
12. Dodávateľ je oprávnený vyhotoviť faktúru za celý predmet zmluvy naraz, najneskôr do 15 dní odo dňa podpísania preberacieho protokolu obidvoma zmluvnými stranami. Preberací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami musí byť súčasťou faktúry a musí z neho vyplývať riadne (bez vád a nedorobkov ) a včasné dodanie zariadení (položky č. 1 a 2 funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy).
13. Zmluvné strany sa dohodli a výslovne súhlasia s tým, že dodávateľ bude zasielať len elektronické faktúry z e-mailovej adresy dodávateľa, ktorú oznámi objednávateľovi v zmysle bodu 19. Osobitných požiadaviek na plnenie na e-mailovú adresu objednávateľa určenej na fakturáciu vo formáte PDF. Objednávateľ vyhlasuje, že má výlučný prístup k e-mailovej adrese určenej na fakturáciu. Zmluvné strany sú oprávnené zmeniť e-mailové adresy, a to len písomne s uvedením novej e-mailovej adresy.
14. Elektronická faktúra musí spĺňať všetky náležitosti faktúry podľa § 74 zákona č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ nie je povinný podpísať elektronickú faktúru zaručeným elektronickým podpisom.
15. Za deň doručenia elektronickej faktúry objednávateľovi sa považuje deň odoslania elektronickej faktúry na adresu určenú na fakturáciu. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade pochybností sa elektronická faktúra považuje za doručenú uplynutím troch pracovných dní odo dňa preukázateľného odoslania elektronickej faktúry objednávateľovi prostredníctvom elektronickej pošty na emailovú adresu určenú na fakturáciu.
16. Ak objednávateľ elektronickú faktúru v obvyklej dobe jej doručenia nemá doručenú na e-mailovú adresu určenú na fakturáciu je jeho povinnosťou nahlásiť túto skutočnosť bez zbytočného odkladu na kontaktný e-mail dodávateľa. V tomto prípade je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi faktúru v listinnej podobe na adresu jeho sídla uvedenú v článku I. Zmluvné strany tejto zmluvy.
17. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Dodávateľ vyhlasuje a zaväzuje sa, že v prípade vzniku stálej prevádzkarne na území Slovenskej republiky počas trvania zmluvy bude o tejto skutočnosti objednávateľa bezodkladne písomne informovať.
18. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy, Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej zmluvnej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom dodávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny.
19. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne informovať objednávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty, prihlasovacích údajoch na zákaznícky portál výrobcu serverov a o emailovej adrese určenej na fakturáciu v zmysle bodu 13., na ktorých môže objednávateľ požadovať poskytnutie služby v zmysle tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného oprávnenou osobou dodávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien.
20. Objednávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne stanoviť oprávnenú osobu pre účely konania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného zástupcom objednávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny.
21. Objednávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy písomne informovať dodávateľa o platných telefónnych číslach, adresách elektronickej pošty a o e-mailovej adrese určenej na fakturáciu v zmysle bodu 13. osobitných požiadaviek na plnenie, prostredníctvom ktorých môže dodávateľ komunikovať s objednávateľom pri plnení služieb v zmysle tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej zmluvnej strane na adresu sídla formou doporučeného listu podpísaného oprávnenou osobou objednávateľa najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien.
22. Dodávateľ má v momente uzavretia zmluvy zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod, ak jeho plnenia prekračujú zákonom ustanovené finančné limity. V opačnom prípade podľa článku IV. bodu 4.4 obchodných podmienok elektronického trhoviska časť 2. všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „OPET“) zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť v zmysle článku XVIII bodu 18.2 písm. w) OPET.
23. Porušenie povinností v zmysle bodov 1., 2., 3., 4, 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11. alebo 17. osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a je dôvodom na okamžité odstúpenie objednávateľa od tejto zmluvy.
24. V prípade, ak dodávateľ neposkytne predmet zmluvy v dohodnutej špecifikácii, rozsahu, kvalite a čase podľa časti - Funkčná a technická špecifikácia predmetu zmluvy a/alebo bodov 1 až 10 časti - Osobitné požiadavky na plnenie tejto zmluvy, objednávateľ je oprávnený uplatniť si nárok na zmluvnú pokutu vo výške 1 000 EUR za každé jedno porušenie. Dodávateľ sa zaväzuje, že takúto zmluvnú pokutu zaplatí objednávateľovi najneskôr do 15 dní odo dňa jej uplatnenia objednávateľom.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Obstaranie serverov pre databázy Oracle

Obstaranie serverov pre databázy

Oracle databáza je platformovo nezávislá (z pohľadu HW aj operačných systémov) môže bežať na takmer všetkých typoch serverov a tak x86 ako aj RISC serveroch s operačnými systémami, Windows, Unix, Linux.... Samotná spoločnosť Oracle má v svojom cenníku dokonca vlastné servery ktoré priamo vyrába. Definovať „server pre databázy Oracle“ je účelové spájanie konkrétneho HW, podľa špecifikácie nižšie od HP, s Oracle databázou, ako jedinej možnosti pre nasadenie platformy Oracle.

Kľúčové slová

servery pre databázy Oracle

servery pre databázy

Oracle databáza je platformovo nezávislá (z pohľadu HW aj operačných systémov) môže bežať na takmer všetkých typoch serverov a tak x86 ako aj RISC serveroch s operačnými systémami, Windows, Unix, Linux.... Samotná spoločnosť Oracle má v svojom cenníku dokonca vlastné servery ktoré priamo vyrába. Definovať „server pre databázy Oracle“ je účelové spájanie konkrétneho HW, podľa špecifikácie nižšie od HP, s Oracle databázou, ako jedinej možnosti pre nasadenie platformy Oracle.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Imricha Karvaša 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

19.03.2020 11:00 — 16.06.2020 00:00

1,00 predmet zákazky ako celok

188 380,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.03.2020 11:44

17.03.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.03.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 641
 40
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.03.2020 09:44 - Vstupná ponuka 188 380,00 € Cena bez DPH
17.03.2020 09:51 - Najvýhodnejšia ponuka 188 100,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS