• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    13.03.2020 08:15
  •    Predkladanie ponúk
    27.03.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.03.2020 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.03.2020 09:20

Detail zákazky Z20205103

  •    Vyhlásenie zákazky
    13.03.2020 08:15
  •    Predkladanie ponúk
    27.03.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    27.03.2020 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    27.03.2020 09:20

Základné údaje

Z20205103

OF-210906

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4514814

Objednávateľ

44518684

Bytový podnik mesta Košice, s.r.o.

Južné nábrežie 13, Košice, 04219, SVK

Dodávateľ

36202771

TRIS, spol. s r.o.

Opatovská Cesta 4, Košice, 040 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenosné dopravné značenie pozemných komunikácií

dopravné značenie, dopravné značky, dopravné zariadenia

  • 98390000-3 - Iné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 34920000-2 - Cestné príslušenstvo
  • 34992200-9 - Dopravné značky

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenosné dopravné značenie pozemných komunikácií.
Funkcia
prenájom  prenosných dopravných značiek a ich nosičov vrátane súvisiacich výrobkov s ich dopravou na miesto použitia a to na základe písomnej čiastkovej objednávky vystavenej objednávateľom počas platnosti rámcovej dohody
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prenájom prenosnej dopravnej značky šírky do 1000 mm ks/deň 3000
Prenájom prenosnej dopravnej značky šírky od 1000 mm vrátane ks/deň 1500
Prenájom prenosnej dopravnej značky na fluorescenčnom podklade, fólia tr.3 ks/deň 1000
Prenájom prenosnej dopravnej značky: smerovacia doska Z2, plastová reflexná zábrana ks/deň 1500
Prenájom prenosnej dopravnej značky: smerovacia doska Z4, plastová reflexná zábrana ks/deň 1500
Prenájom prenosnej dopravnej značky: dopravný kužeľ ks/deň 400
Prenájom prenosnej dopravnej značky: ekosvetlo vrátane batérií ks/deň 5
Prenájom prenosnej dopravnej značky: letiaci bod ( 5 svetiel)  vrátane batérií ks/deň 4
Prenájom prenosnej dopravnej značky: prenosná  cestná svetelná  signalizácia vrátane batérií ( súprava ) súprava/deň 15
Prenájom prenosnej dopravnej značky: náhradná batéria do prenosnej cestnej svetelnej signalizácie ks/deň 15
Prenájom gumového podstavca ks/deň 6000
Prenájom nosiča  s červeno-bielym reflex. polepom jäkl 40/40 mm, dĺ.  do 1500mm ks/deň 5000
Prenájom nosiča  s červeno-bielym reflex. polepom  jäkl  40/40 mm, dĺ. do 2000 mm ks/deň 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Prenosné dopravné značenie - cena zahŕňa: potrebný upínací materiál, kvalitatívne požiadavky na prenosné DZ podľa STN EN 12899-1, STN EN 12899-3 v platnom znení
2. Prenájom prenosnej dopravnej značky, nosiča s podstavcom - cena zahŕňa: potrebný upínací materiál vrátane gumového podstavca
3. Dopravné značky zahŕňajú : rozmery DZ: zmenšený/základný/zväčšený rozmer - v zmysle STN 01 8020  v platnom znení; DZ musia vyhovovať požiadavkám platných technických noriem a predpisov, najmä so Vzorovými listami MDaVSR VL6.1
... uchádzač predloží správu od akreditovaného inšpekčného orgánu o posúdení zhody s VL6.1
... DZ - pozinkovaný plech s dvojitým ohybom lisovaným na zadnej strane s lištou na uchytenie, retroreflexná fólia tr.1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Trvanie zmluvy : 12 mesiacov
2. Vrátane dopravy na miesto plnenia : Košice, sídlo spoločnosti
3. Písomné čiastkové objednávky počas platnosti rámcovej dohody bude objednávateľ vystavovať podľa svojich potrieb a finančných možností, pričom v nich uvedie konkrétnu špecifikáciu plnenia, jeho rozsah, miesto, termíny plnenia (požadovaný dátum začatia a ukončenia plnenia) a príp. ďalšie podmienky potrebné pre vykonanie plnenia. Množstvá uvedené v technickej špecifikácii sú predpokladané množstvá plnenia počas platnosti rámcovej dohody.
4. Cena plnenia čiastkovej  objednávky  bude stanovená na základe prílohy „Súpis prenajatých dopravných značiek“, ktorý bude obsahovať konkrétny popis položiek a jednotkové ceny za položky z podrobného rozpočtu, tvoriaceho prílohu rámcovej dohody, a požadované množstvá. Cena plnenia čiastkovej výzvy bude určená ako súčet súčinov jednotkovej ceny príslušnej položky a množstva.
5. Dodávateľ do 2  pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody písomne oznámi objednávateľovi nasledovné údaje: kontaktné údaje pre zasielanie čiastkovej výzvy (objednávky) v listinnej podobe vrátane e-mailovej adresy pre zasielanie čiastkovej výzvy v elektronickej podobe a e-mailovej adresy a kontaktných údajov osoby s telefónnym číslom, na ktoré bude objednávateľom zasielaná/nahlasovaná čiastková objednávka na vykonanie plnenia. Zmeny v oznámených údajoch je dodávateľ povinný oznámiť objednávateľovi bezodkladne.
6. Objednávateľ do 2 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody písomne oznámi dodávateľovi mená zamestnancov objednávateľa vrátane ich kontaktných údajov, ktorí budú poverení zadávaním, kontrolou a preberaním plnenia.
7. Objednávateľ doručí dodávateľovi čiastkovú  objednávku  prostredníctvom e-mailu minimálne 2 pracovné dni pred požadovaným termínom začiatku plnenia, okrem havarijných prípadov (najmä ohrozenie bezpečnosti účastníkov cestnej premávky), a následne aj v listinnej podobe na adresu poskytnutú dodávateľom.
8. Pre plnenie v havarijných prípadoch sa dodávateľ zaväzuje vykonať požadované plnenie  do 3 hodín od prijatia požiadavky objednávateľa na jeho vykonanie, ak sa nedohodne s objednávateľom inak.  V takýchto prípadoch bude čiastková objednávka doručená dodávateľovi dodatočne.
9. Na základe požiadavky objednávateľa, najmä v havarijných prípadoch, sa dodávateľ zaväzuje vykonávať plnenie aj mimo pravidelný pracovný čas vrátane dní pracovného voľna, pokoja a sviatkov.
10. Ak sa pre vykonanie plnenia vyšpecifikovaného objednávateľom v čiastkovej  objednávke  vyskytne potreba vykonania plnenia väčšieho rozsahu resp. plnenia nešpecifikovaného v čiastkovej  objednávke, dodávateľ bezodkladne oznámi túto skutočnosť objednávateľovi (telefonicky/e-mailom).
11. Dodávateľom fakturovaná cena za plnenie vykonané na základe čiastkovej objednávky  bude vypočítaná na základe skutočne vykonaného rozsahu plnenia, ktoré bude odsúhlasené objednávateľom mesačne. Daň z pridanej hodnoty sa bude fakturovať v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie.
12. Dodávateľ je povinný odovzdať objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody aj certifikát/vyhlásenie o parametroch použitého súvisiaceho výrobku; nevzťahuje sa na výrobky, na ktoré už dodávateľ požadované doklady objednávateľovi predložil v rámci predchádzajúceho plnenia vykonaného počas platnosti rámcovej dohody.
13. Dodávateľ pri vykonávaní plnenia bude dodržiavať platné technické normy, záväzné právne predpisy, nariadenia a technické predpisy v platnom znení.
14. Objednávateľ požaduje predloženie podrobného rozpočtu a to v lehote do 5 dní od uzavretia rámcovej dohody. V rozpočte je potrebné uviesť jednotkové ceny v € bez DPH a celkovú cenu v € bez DPH, výšku DPH a celkovú cenu v € s DPH (pokiaľ je dodávateľ platcom DPH). V jednotkových cenách sú zahrnuté všetky náklady spojené s úplným, vecným a odborným plnením záväzkov dodávateľa vyplývajúcich z rámcovej dohody a osobitných požiadaviek objednávateľa vrátane nákladov na všetky vedľajšie, pomocné a iné činnosti nevyhnutné pre plnenie,
14. náklady na dopravu výrobkov/materiálov na miesto plnenia,  potrebný upínací materiál, náklady na dočasné dopravné značenie potrebné na označenie pracoviska, náklady vyplývajúce z rámcovej dohody, uvedených osobitných požiadaviek na plnenie a súvisiace s vykonávaním plnenia.
15. Objednávateľ požaduje pri prenájme prenosných DZ na viac ako 7 dní akceptovať 20% zľavu  zo strany dodávateľa  podľa aktuálneho cenníka jednotkových cien v zmysle bodu č.14.

Zmluvná špecifikácia

Južné nábrežie č.13, Košice - mestská časť Vyšné Opátske, Košice IV, Košický, Slovenská republika

01.04.2020 08:35 — 31.03.2021 09:40

1,00 Celok

16 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

13.03.2020 08:15

27.03.2020 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

27.03.2020 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 421
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.03.2020 10:33 - Vstupná ponuka 16 000,00 € Cena bez DPH
27.03.2020 08:04 - Najvýhodnejšia ponuka 15 995,70 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS