00185213
Technické služby, mestský podnik Banská Štiavnica
E. M. Šoltésovej 1, Banská Štiavnica, 96901, SVK
44877315
Technické služby - Žiar nad Hronom, a.s.
SNP 131, Žiar nad Hronom, 96501, SVK
Zneškodnenie odpadov vrátane ich prepravy (na 9 mesiacov trvania zmluvy)
odvoz odpadov, zneškodnenie odpadov,skládka
Služba
1. Zneškodnenie odpadov vrátane ich prepravy
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je odvoz a zneškodňovanie (príp. ďalšie zhodnocovanie) odpadu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, prípadne podľa ekvivalentných právnych noriem platných v členských krajinách podľa sídla uchádzača. |
Objednávateľ zabezpečí vyzbieranie, zvoz a manipuláciu s odpadom na zbernom dvore a jeho nakladanie do veľkokapacitných kontajnerov poskytovateľa služby. |
Prepravu odpadu na skládku a následné zneškodňovanie/prípadne zhodnotenie odpadu zabezpečí poskytovateľ služby. |
Celkové predpokladané množstvo odpadu je 3 432,4 ton za 9 mesiacov trvania zmluvy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané druhy a množstvá odpadov, pre ktoré je potrebné zabezpečiť zneškodnenie, príp. zhodnotenie počas trvania zmluvy (za 12 mesiacov) vrátane katalógového čísla odpadu: | tona | 3 432,4 | ||
1. 04 02 09 - Odpad z kompozitných materiálov (impregnovaný textil, elastomér, plasomér) | tona | 0,4 | ||
2. 04 02 22 - Odpady zo spracovaných textilných vlákien | tona | 0,8 | ||
3. 12 01 05 Hobliny a triesky z plastov | tona | 0,4 | ||
4. 12 01 21 Použité brúsne nástroje a brúsne materiály iné ako uvedené v 12 01 20 | tona | 0,4 | ||
5. 15 01 06 Zmiešané obaly | tona | 11,3 | ||
6. 17 06 04 Izolačné materiály iné ako uvedené v 17 06 01 a 17 06 03 | tona | 6,0 | ||
7. 17 08 02 Stavebné materiály na báze sadry iné ako uvedené v 17 08 01 | tona | 7,5 | ||
8. 17 09 04 Zmiešané odpady zo stavieb a demolácií iné ako uvedené v 17 09 01, 17 09 02 a 17 09 03 | tona | 75,0 | ||
9. 19 12 12 Iné odpady vrátane zmiešaných materiálov z mechanického spracovania odpadu iné ako uvedené v 19 12 11 | tona | 52,5 | ||
10. 20 01 41 Odpady z vymetania komínov | tona | 0,8 | ||
11. 20 03 01 Zmesový komunálny odpad | tona | 3000,0 | ||
12. 20 03 02 Odpad z trhovísk | tona | 15,0 | ||
13. 20 03 03 Odpad z čistenia ulíc | tona | 37,5 | ||
14. 20 03 07 Objemný odpad | tona | 112,5 | ||
15. 20 03 08 Drobný stavebný odpad | tona | 112,5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Cena zahŕňa | Odvoz odpadu na miesto likvidácie. |
Cena zahŕňa | Poskytnutie veľkokapacitných kontajnerov, do ktorých objednávateľ uloží vyzbieraný odpad. |
Cena zahŕňa | Poskytnutie kontajnerov s objemom 30 m3 s min. týždennou kapacitou 420 m3 |
Cena zahŕňa | Odpad je potrebné odviesť dvakrát za týždeň po štyri kontajnery a trikrát za týždeň po dva kontajnery s objemom 30 m3 |
Názov |
1. Celková cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa: cenu za predpokladané množstvo 3 432,4 ton za 9 mesiacov trvania zmluvy. V cene nie sú zahrnuté poplatky za uloženie odpadov podľa zákona č. 329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov a nariadenia vlády č. 330/2018 Z.z. v platnej výške poplatkov za jednotlivé druhy odpadov pre rok 2019. |
2. Dodávateľ do ceny predmetu zákazky započíta všetky náklady spojené s jeho plnením (vrátane nepredvídateľných nákladov), nakoľko objednávateľ bude cenu dodávateľa pri uzavretí zmluvy považovať za zmluvnú cenu – maximálnu. |
3. Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov. |
4. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi platný súhlas príslušného úradu životného prostredia na prepravu a zneškodnenie uvedených odpadov na základe zákona NR SR 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení v znení v neskorších predpisov (ďalej len "zákon o odpadoch"). |
5. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi platné povolenie na prevádzkovanie zariadenia na zneškodňovanie odpadov podľa zákona o odpadoch alebo podľa Zákona č. 39/2013 Z. z. o integrovanej prevencii a kontrole znečisťovania životného prostredia v aktuálnom znení. Ak uchádzač nie je vlastníkom zariadenia na zneškodňovanie odpadov v zmysle uvedenej legislatívy, predloží platne uzatvorenú zmluvu so zneškodňovateľom odpadov v zmysle zákona. |
6. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi rozpis ceny, ktorý musí obsahovať všetky náklady súvisiace s poskytovaním služby. Rozpis ceny musí byť spracovaný podľa množstiev a druhov odpadov, pre ktoré je potrebné zabezpečiť zneškodnenie, príp. zhodnotenie počas trvania zmluvy. |
7. V rozpise ceny musí byť uvedená cena za mernú jednotku - tonu v € bez DPH bez poplatku podľa zákona č. 329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov. |
8. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie služby predložiť objednávateľovi adresu a kontaktnú osobu prevádzkovateľa skládky odpadov prípadne zariadenia na zhodnocovanie alebo zneškodňovanie odpadov, ktoré sú oprávnené spracovávať predmetné druhy odpadov. |
9. V prípade znečistenia komunikácií, ku ktorému došlo zo strany dodávateľa pri realizácii odvozu, je dodávateľ povinný okamžite zabezpečiť na svoje náklady vyčistenie ním znečistené komunikácie. |
10. Množstvo špecifikovaného odpadu je len orientačné - odhadované. Dodávateľ je povinný akceptovať požiadavku objednávateľa na zvýšenie, resp. zníženie rozsahu plnenia. |
11. Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ nebude poskytovať zálohové platby. |
12. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až na základe objednávateľom schváleného protokolu o riadnom splnení predmetu zákazky. |
13. Povinnými prílohami k protokolu sú doklady potvrdzujúce zneškodnenie odpadu (vážne lístky). |
14. Faktúra musí mať všetky náležitosti daňového dokladu, v opačnom prípade bude vrátená dodávateľovi a lehota na jej úhradu neplynie a začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení faktúry bez vád. |
15. Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
16. Fakturácia bude vykonávaná na základe skutočných množstiev odpadu s použitím zmluvne dohodnutých jednotkových cien a bude vykonávaná jedenkrát mesačne. |
17. Poplatky za uloženie odpadov podľa zákona č. 329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov a nariadenia vlády č. 330/2018 Z.z. budú účtované v platnej výške poplatkov za jednotlivé druhy odpadov. |
18. Poskytovateľ služby je povinný poskytnúť objednávateľovi veľkokapacitné kontajnery s min. týždennou kapacitou 420 m3 (14 ks veľkokapacitných kontajnerov po 30 m3) čo zodpovedá odberu približne 420 m3 odpadu týždenne. |
19. Zodpovednosť za manipuláciu s odpadom prevzatým podľa tejto zmluvy prechádza z objednávateľa na poskytovateľa služby v okamihu prevzatia odpadu. |
20. Objednávateľ je oprávnený vykonať náhodnú kontrolu množstva vývozu odpadu (na vlastné náklady) za účelom porovnania skutočného stavu so stavom deklarovaným dodávateľom (vážne lístky). |
21. Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán, |
- výpoveďou; s výpovednou lehotou 3 mesiace. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď druhej strane doručená. |
22. Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
E. M. Šoltésovej 1, Banská Štiavnica, Banská Štiavnica, Banskobystrický, Slovenská republika
01.04.2020 00:00 — 01.01.2021 00:00
3 432,40 tona
125 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.03.2020 08:58
13.03.2020 10:00
13.03.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.03.2020 09:46 - Vstupná ponuka | 125 300,00 | € | Cena bez DPH |
13.03.2020 09:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 125 300,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: