17069807
Krajská prokuratúra Prešov
Masarykova 16, Prešov, 08001, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Obálky
obálka
Tovar, Služba
1. Obálky
|
|
---|---|
Funkcia |
Obálky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obálka C6 samolepiaca biela (krabica=1000 ks) | krabica | 44 | ||
Obálka C5 samolepiaca biela s dlhým bokom (krabica=1000 ks) | krabica | 17 | ||
Obálka B4 samolepiaca biela (krabica=250 ks) | krabica | 24 | ||
Obálka B4 - taška s X-dnom, hnedá, samolepiaca, odnímateľná páska na lepenie (krabica=250 ks) | krabica | 18 | ||
Obálka B6 s doručenkou "Doporučene" (krabica=500 ks) | krabica | 33 | ||
Obálka B6 s doručenkou "Do vlastných rúk, bez opakovaného doručenia" (krabica=1000 ks) | krabica | 11 | ||
Obálka B6 s doručenkou "Do vlastných rúk, opakované doručenie" (krabica=1000 ks) | krabica | 7 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Obálka C6 samolepiaca biela, (krabica=1000 ks) | Min. rozmery: 114 x 162 mm; 80g; samolepiace, biele, balenie=1000 ks v krabici |
Obálka C5 samolepiaca biela s dlhým bokom, krabica=1000 ks) | Min. rozmery: 162 x 229 mm; 80g; samolepiace s dlhým bokom, biele, balenie=1000 ks v krabici |
Obálka B4 samolepiaca biela, (krabica=250 ks) | Min. rozmery: 250 x 353 mm; 90g; samolepiace; otváranie klopy je na kratšej strane obálky, biele,balenie = 250 ks v krabici. |
Obálka B4 - taška s X-dnom, hnedá, samolepiaca, odnímateľná páska na lepenie (krabica=250 ks) | Min. rozmery: 250x353 mm, 140 g, hnedé, samolepiace, odnímateľná páska na lepenie, balenie=250 ks v krabici |
Obálka B6 s doručenkou "Doporučene" (krabica=500 ks) | Min. rozmery: 125 x 176 mm; 80g, biele, balenie=500 ks v krabici |
Obálka B6 s doručenkou "Do vlastných rúk, bez opakovaného doručenia" (krabica=1000 ks) | Min. rozmery: 125 x 176 mm; 80g, biele, balenie=1000 ks v krabici |
Obálka B6 s doručenkou "Do vlastných rúk, opakované doručenie" (krabica=1000 ks) | Min. rozmery: 125 x 176 mm; 80g, biele, balenie=1000 ks v krabici |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Výška konečnej ceny za predmet zákazky zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu a dodanie na miesto určené Objednávateľom (Prešov) |
Miesto dodania predmetu zákazky a kontaktnú osobu/osoby oznámi Objednávateľ až zazmluvnenému Dodávateľovi. |
Predmet zákazky bude objednávaný a dodávaný počas trvania Rámcovej dohody, t.j. do 31. 12. 2020, na základe samostatných záväzných objednávok. |
Objednávateľ požaduje do 4 kalendárnych dní po uzatvorení tejto Rámcovej dohody pre riadne vystavovanie objednávok, predložiť podrobný rozpis jednotlivých položiek, ktorý bude obsahovať jednotkové ceny bez DPH, výšku DPH, celkovú cenu s DPH a obsah spotrebiteľského balenia. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky vždy v pracovnej dobe objednávateľa, t.j. od 8:00 hod. do 15:00 hod. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky na základe objednávky najneskôr do 5 pracovných dní od prevzatia objednávky, resp. jej doručenia, ak sa písomne (napr.e-mailom) nedohodnú inak. |
Dodávateľ je povinný dohodnúť dodanie predmetu zákazky s kontaktnou osobou Objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. |
Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste Dodávateľa. |
Na predmet zákazky dodaný na základe objednávky bude vystavená samostatná faktúra, ktorej prílohou bude dodací list potvrdený Objednávateľom. |
Originál faktúry musí byť doručený Objednávateľovi na adresu, ktorá bude oznámená až zazmluvnenému Dodávateľovi. |
Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je 30 dní od jej doručenie Objednávateľovi. |
V prípade, ak faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, bude vrátená Dodávateľovi na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až doručením opravenej faktúry. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným stykom. |
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody. |
Dodávateľ si nemôže nárokovať od Objednávateľa odber všetkých druhov tovarov uvedených v dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtu tovarov uvedených v dohode nezakladá právo Dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od dohody z tohto dôvodu. |
Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané vždy v spotrebiteľskom balení, boli vždy nové a nepoužité. Balenia uvedené v technickej špecifikácii sú orientačné a ich vynásobením s počtom jednotlivých položiek predstavujú predpokladanú potrebu Objednávateľa. To znamená, že je možné dodať jednotlivé položky predmetu zákazky aj v balení s iným rozsahom, ale v takom množstve, aby to zodpovedalo potrebe Objednávateľa. |
Záruka na predmet zákazky a uplatňovanie reklamácií - podľa platných právnych noriem SR. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa na plnenie v rámcovej dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", verzia platná v čase zadávania tejto zákazky. |
Masarykova 16, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12
1,00 súbor
2 120,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.03.2020 15:34
12.03.2020 16:00
12.03.2020 16:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.03.2020 15:56 - Vstupná ponuka | 2 119,98 | € | Cena s DPH |
12.03.2020 15:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 118,97 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: