• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.03.2020 14:52
  •    Predkladanie ponúk
    13.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.03.2020 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.03.2020 11:00

Detail zákazky Z20205059

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.03.2020 14:52
  •    Predkladanie ponúk
    13.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.03.2020 10:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.03.2020 11:00

Základné údaje

Z20205059

OF-210449

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4495974

Objednávateľ

00351806

Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín

Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK

Dodávateľ

36507164

PBT PRINT, s.r.o.

Jána Nováka 37, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Športové zariadenia a náradie

cyklistický trenažér, trampolíny, autotrakčné lehátko, vinylové činky

  • 37441300-4 - Stacionárne bicykle
  • 37400000-2 - Športový tovar a výbava
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 34430000-0 - Bicykle
  • 37441600-7 - Cvičné trampolíny

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Cyklistický trenažér inSPORTline Airin alebo ekvivalent
Funkcia
posilnenie kondície a spevnenie nôh, vylepšenie kondície
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Cyklistický trenažér inSPORTline Airin alebo ekvivalent, stacionárny bicykel ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
tichý chod áno
záťažové koleso s hmotnosťou 20 kg
ovládanie záťaže manuálne manuálne
počet stupňov záťaže plynulá regulácia zážťaže
tichý remeňový  pohon áno
magnetický brzdný systém vyžaduje sa
konštrukcia stroja odolná a stabilná
nosnosť 150 kg
možnosť nastavenia riadidiel aj sedla ako v horizontálnej, tak i vo vertikálnej polohe vyžaduje sa
sedlo  anatomicky tvarované vyžaduje sa
protišmykové držadlá s niekoľkými  možnosťami  úchopu vyžaduje sa
transportné kolieska v prednej časti áno
systém vyrovnávania nerovností podlahy vyžaduje sa
obojstranné pedále - s využitím  SPD systému , tak i nastaviteľné klipsne vyžaduje sa
výbava praktický košík na športovú fľašu, držiak na smartphone, držiak na tablet
núdzová brzda vyžaduje sa
ochranný kryt zotrvačníka a remeňa vyžaduje sa
celkové rozmery stroja d127 x š60 x v136 cm
maximálna nosnosť 150 kg
maximálna výška používateľa 190 cm
hmotnosť 61 kg
zdroj napájania nemá
 2. Trampolína s držadlom inSportline PROFI Digital 122 cm alebo ekvivalent
Funkcia
tréning pohybových aktivít, kondičné cvičenie, určená pre komerčné a domáce využitie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Trampolína s držadlom inSportline PROFI Digital 122 cm ks 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Hi-ten oceľová odolná konštrukcia s unikátnou povrchovou úpravou trampolína je určená pre komerčné i domáce využitie vyžaduje sa
pevný obvodový ochranný vankúš trampolínky vyžaduje sa
počet nožičiek 6
mäkký gumový úchop pre ruky vyžaduje sa
výškovo nastaviteľné madlo v 4 úrovniach (80 - 100 cm) vyžaduje sa
snímač pre zaznamenávanie počtu skokov vyžaduje sa
priemer trampolíny 122 cm
výška trampolíny cca 30 cm
šírka madla 60 cm
hmotnosť 8,5 kg
nosnosť 100 kg
 3. Autotrakčné lehátko inSPORTline Inverso Profi alebo ekvivalent
Funkcia
rekonvalescenčná lavica, inverzný stôl, je pomôcka, ktorá bola vyvinutá pre preventívne a uvoľňujúce využitie pri bolestiach chrbta či chrbtice pri dlhodobom jednostrannom zaťaženií v polohue v sede
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Autotrakčné lehátko inSPORTline Inverso Profi ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
odolný, masívny rám z uhlíkovej ocele
rozmery rámu 10 x 4 cm
čalúnená opierka chrbta i hlavy vyžaduje sa
povrch zo syntetickej kože vyžaduje sa
výška čalúnenia 5 cm
výška čalunenia u hlavy 7 cm
nastaviteľný uhol inverzie za pomoci 5-stupňového mechanizmu (-5°, -25°, -50°, -75°, -90°) vyžaduje sa
nastaviteľná tyč pre zaistenie nôh vyžaduje sa
fixačný valec v oblasti chodidel vyžaduje sa
pogumované držadlá vyžadujú sa
protišmykové podlahové stabilizátory vyžadujú sa
odporučaná výška postavy 147-198 cm (12 stupňov nastavenia)
rozmer d155 x š82 x v156 cm
nosnosť 200 kg
hmotnosť 52 kg
 4. Vinylové činky 1 kg
Funkcia
posilňovacie cvičenia horných končatín a hornú časť trupu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vinylové činky 1 kg balenie 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
počet kusov v balení 2 ks
súprava dvoch činiek áno
zrezané hrany pre stabilitu pri položení
materiál povrchu vinyl
hmotnosť 2 x 1kg
dĺžka úchopu 9 cm
šírka kotúčového bloku 3 cm
priemer závažia 6 cm
celková dĺžka 15 cm
 5. Vinylové činky 0,5 kg
Funkcia
pre posilňovacie cvičenia horných končatín a hornú časť trupu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Vinylové činky 0,5 kg balenie 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
počet kusov v balení 2 ks
súprava dvoch činiek áno
zrezané hrany pre stabilitu pri položení
materiál povrchu vinyl
hmotnosť 2 x 0,5 kg
dĺžka úchopu 9 cm
šírka kotúčového bloku 2 cm
priemer závažia 5 cm
celková dĺžka 13 cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS aktualizovaný položkový rozpočet a doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru - napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod., ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti.
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia výzvy. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť.
Cena je vrátane prepravy, vyloženia, montáže, uvedenie do prevádzky (predvedenie a odskúšanie predmetu dodania), zaučenie na obsluhu zariadení .
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Od dodávateľa sa požaduje likvidácia všetkého vzniknutého odpadu a obalového materiálu.
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. Vopačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet  zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Objednávateľ požaduje bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby počas záručnej doby. Záruka je 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s odstránením prípadnej poruchy v rámci oprávnenej reklamácie v záručnej lehote znáša dodávateľ.
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky ak má vady, a to až do úplného odstránenia.
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii.
Termín dodania zašle dodávateľ objednávateľovi najmenej 1 pracovný deň vopred telefonicky alebo na jeho emailovú adresu.
Dodávateľ vyhlasuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zakázky s Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zakázky.
Dodávateľ berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/preberací protokol, protokol o zaškolení obsluhy, návod na použitie, certifikáty, správy. Kúpna cena je pevná a úplná. Zahŕňa všetky náklady na dodanie a sprevádzkovanie predmetu obstarania, t.j. kúpnu cenu tovaru, dodanie na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu, inštaláciu zariadenia, zaškolenie personálu, prípradne iné.
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátanie hradí dodávateľ.
Zodpovednosť za vady: - Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp inak dohodnuté vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú dobu v trvaní min. 2 roky - Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša Dodávateľ.
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 5 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo emailom. Dodávateľ je povinný oznámené vady bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, prípadne dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od zmluvy.
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS.
Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami, požadovanými materiálmi a technickými prvkami. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu objednávateľom.
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy.
Uchádzač súhlasí so zverejňovaním všetkých zmluvných náležitostí budúcej zmluvy, faktúr a objednávok na webovom sídle objednávateľa.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľ. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

18.03.2020 07:00 — 26.03.2020 15:00

1,00 celok

3 643,60

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.03.2020 14:52

13.03.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.03.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 293
 22
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.03.2020 08:33 - Vstupná ponuka 3 643,20 € Cena s DPH
10.03.2020 15:38 - Najvýhodnejšia ponuka 3 642,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS