• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2020 10:53
  •    Predkladanie ponúk
    29.05.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.05.2020 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.05.2020 11:55

Detail zákazky Z20205037

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.05.2020 10:53
  •    Predkladanie ponúk
    29.05.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.05.2020 11:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.05.2020 11:55

Základné údaje

Z20205037

OF-210933

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4735899

Objednávateľ

00326470

Mesto Poprad

Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3, Poprad, 05801, SVK

Dodávateľ

52081061

HS technology s.r.o.

Fraňa Mojtu 22, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Modernizácia odbornej učebne ZŠ a MŠ v meste - Obstaranie IKT učebne

interaktívny projektor, softwer, notebook, tablet, server, 3D tlačiareň

  • 30231300-0 - Zobrazovacie jednotky (obrazovky)
  • 30232000-4 - Periférne vybavenie
  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 39162200-7 - Učebné pomôcky a zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 42991200-1 - Tlačiarenské stroje
  • 72268000-1 - Dodávky softvéru

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Modernizácia odbornej učebne ZŠ a MŠ v meste - Obstaranie IKT učebne
Funkcia
Obstaranie IKT vybavenia pre fyzikálnu učebňu základnej školy v meste
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.1.interaktívny projektor, projekčná tabuľa, interaktívne pero sada 2
1.2. softvér k interaktívnemu projektoru vrátane adaptéra pre bezdrôtový prenos obrazu a montážnej sady ks 2
1.3. učiteľský notebook sada 1
1.4.notebook/tablet (vrátane základného príslušenstva - myš) sada 17
1.5.školský server, kabeláž resp. wifi, softvér sada 2
1.6. zázemie pre učiteľov (notebook) ks 4
1.7.zázemie pre učiteľov (multifunkčná tlačiareň) ks 2
1.8.3D tlačiareň, softvér súbor 2
1.9.operačný systém, kancelársky balík (textový a tabuľkový editor, program na tvorbu prezentácií), ďalší e-learning softvér sada 2
1.10. učiteľské PC sada 1
1.11. klientské stanice (vrátane základného príslušenstva - monitor, klávesnica, myš) pre žiaka sada 17
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1 Interaktívny projektor, projekčná tabuľa, interaktívne pero Min. špecifikácia: interaktívny projektor s ovládaním dvoma interaktívnymi perami, s podporou 3D zobrazovania, technológia DLP s natívnym rozlíšením min. WXGA (1280×800), svetelným výkonom
1.1Interaktívny projektor, projekčná tabuľa, interaktívne pero min. 3300 ANSI lumenov a kontrastom min. 10 000:1. Hodnota Throw ratio max. 0,35:1, vertikálna korekcia lichobežníkového skreslenia +/-40°, offset 120%. Zabudované reproduktory min. 2x10W,
1.1 Interaktívny projektor, projekčná tabuľa, interaktívne pero konektivita min. HDMI, VGA-In, VGA-Out, RJ45, RS-232 a Audio-In (Mini Jack). Interaktivita zabezpečená 2 interaktívnymi perami, ktoré sú súčasťou projektora. Požaduje sa záruka min. 5 rokov na
1.1 Interaktívny projektor, projekčná tabuľa, interaktívne pero projektor a 3 roky (max. 2000 hod.) na lampu. Min. špecifikácia: tabuľa biela, keramická magnetická s matným difúznym povrchom zaručujúcim znížený stupeň odrazu svetla lampy projektora
1.1Interaktívny projektor, projekčná tabuľa, interaktívne pero (D max. 1,2). Rám - hliník so zaoblenými plastovými spojkami v rohoch. Rozmer tabule 200x120cm (šírka x výška)
1.2 Softvér k interaktívnemu projektoru vrátane adaptéra pre bezdrôtový prenos obrazu a montážnej sady Min. špecifikácia: softvér k interaktívnemu projektoru pozostávajúca z 2 programov pre vytváranie a zdieľanie interaktívnych prezentácií s databázou animácií a obrázkov vo vysokom rozlíšení.
1.2 Softvér k interaktívnemu projektoru vrátane adaptéra pre bezdrôtový prenos obrazu a montážnej sady Zdieľanie interaktívnych prezentácií je okamžité a na strane žiakov si nevyžaduje inštaláciu žiadneho dodatočného softvéru. Adaptér na pripojenie tabletu, inteligentného telefónu a PC k projektoru,
1.2 Softvér k interaktívnemu projektoru vrátane adaptéra pre bezdrôtový prenos obrazu a montážnej sady podpora Full HD, samostatné napájanie cez USB, pripája sa cez HDMI vstup. Montážna sada určená k inštalácii interaktívneho projektora s adaptérom a projekčnej tabule pevne na stenu.
1.3 Učiteľský notebook Procesor: min. Intel i5, 8GB RAM, 15,6“ Full HD dotykový displej, 500 GB HDD, samostatnou grafickou kartou s min. 2 GB RAM, 2 x USB 3.0, 1xHDMI, čítačka SD kariet, WiFi 802.11a/b/g/n/ac, Bluetooth
1.4 Notebook/tablet (vrátane základného príslušenstva - myš) notebook/tablet displej 10,1“, 1280x800, 4 GB RAM, 128 GB SSD, WiFi, Bluetooth, USB 3.0, OS WIN 10 Pro
1.5 Školský server, kabeláž, resp. wifi, softvér Min. špecifikácia - školský server, kabeláž, softvér - Operačný systém WIN SERVER pre školský server
1.6 Zázemie pre učiteľov (notebook) Notebook: 15.6'' matný displej, rozlíšenie 1920x1080p, RAM 4GB, úložný priestor 128 GB SSD, DVD RW mechanika, OS, WIN 10, WiFi, Bluetooth,
1.7 Zázemie pre učiteľov (multifunkčná tlačiareň) Zázemie pre učiteľov (multifunkčná tlačiareň) Tlačiareň s multifunkciou: technológia tlače atramentová, formát A4, tlač, kopírka, skener, fax, pripojenie na LAN aj cez WiFi, dotykový displej,
1.7 Zázemie pre učiteľov (multifunkčná tlačiareň) 2 zásobníky papiera
1.8 3D tlačiareň, softvér Minimálna špecifikácia - 3D tlačiateň, softvér, 3D tlačiareň, tlačová plocha 200x 200x 200mm, celkový modelovací priestor 8000 cm3, hrúbka vrstvy 0.05 mm, tryska 0.4 mm, tlačový
1.8 3D tlačiareň, softvér materiál: struna 1.75 mm ABS, PLA, Petty, Laywood, Laybrick; Technológia tlače FDM; LCD displej, USB 2.0
1.9 Operačný systém, kancelársky balík (textový a tabuľkový editor, program na tvorbu prezentácií), ďalší e-learning softvér Min. špecifikácia - Operačný systém pre školský server s licenciami pre 17 staníc (učiteľský PC + 16 žiackych staníc), Balík MS Office 2016 pre školy pre 17 staníc (učiteľský PC + 16 žiackych staníc),
1.9 Operačný systém, kancelársky balík (textový a tabuľkový editor, program na tvorbu prezentácií), ďalší e-learning softvér e-learning softvér mozaBOOK Classroom s licenciou na min. 5 rokov. Zaškolenie k dodanému SW mozaBook Classroom v slovenskom jazyku oficiálne certifikovaným lektorom od jeho výrobcu
1.10 Učiteľské PC PC s min. parametrami: dvojjadrový procesor Intel, min. 2,4GHz, RAM min. 4GB, HDD 32GB, čítačka SD kariet, graf. karta min. Intel HD 400, Ethernet LAN 10/100/1000, WiFi 802.11b/g/n,
1.10 Učiteľské PC Bluetooth 4.0, konektivita min.: 3xUSB 3.0, HDMI, audio 3,5mm Jack, RJ-45, OS: WINDOWS 10 LED monitor min. 18,5", 16:9, DVI alebo HDMI konektor USB klávesnica + myš
1.11 Klientske stanice (vrátane základného príslušenstva - monitor, klávesnica, myš) pre žiaka PC s min. parametrami: dvojjadrový procesor Intel, min. 2,4GHz, RAM min. 4GB, HDD 32GB, čítačka SD kariet, graf. karta min. Intel HD 400, Ethernet LAN 10/100/1000, WiFi 802.11b/g/n,
1.11 Klientske stanice (vrátane základného príslušenstva - monitor, klávesnica, myš) pre žiaka Bluetooth 4.0, konektivita min. : 3xUSB 3.0, HDMI, audio 3,5mm Jack, RJ-45, OS: WINDOWS 10 LED monitor min. 18,5", 16:9, DVI alebo HDMI konektor USB klávesnica + myš
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zákazka je realizovaná v rámci výzvy IROP-PO2-SC222-2016-13 na budovanie a zlepšenie technického vybavenia jazykových učební, školských knižníc, odborných učební rôzneho druhu v základných školách.
2. Účinnosť zmluvy je naviazaná na poskytnutie nenávratného finančného príspevku a výsledok kontroly predmetného verejného obstarávania (ďalej len "VO")  zo strany Poskytovateľa. Ak nebude pridelený finančný príspevok,alebo výsledok predmetnej administratívnej kontroly VO zo strany Poskytovateľa nebude kladný, nie je splnená podmienka pre nadobudnutie účinnosti zmluvy. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane účinnou. Po doručení správy z kontroly VO Objednávateľ bezodkladne upozorní na túto skutočnosť Dodávateľa.
3. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/ auditu súvisiaceho s dodávkou Tovaru, vykonaním Diela a poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných Tovarov, Diela a Služieb, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EU.
4. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) s použitím katalógov, technického opisu, resp. iných relevantných dokumentov do 10 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy jednotlivo podľa bodov 1.1 až 1.11.
5. V prípade nedodržania technických vlastností predmetu zákazky uvedených v technickej špecifikácii, osobitných požiadaviek na plnenie v objednávkovom formulári a omeškanie s termínom plnenia, považuje sa takéto porušenie za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť.
6.1 Tovar bude financovaný z prostriedkov EÚ v rámci Operačného programu: Integrovaný regionálny operačný program (ďalej len „IROP“). Faktúra vystavená Dodávateľom podlieha režimu schvaľovania Riadiacim orgánom (ďalej len „RO“) Ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR/ Sprostredkovateľským orgánom (ďalej len „SO“) Prešovský samosprávny kraj ako Poskytovateľom nenávratného finančného príspevku podľa Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. Faktúra bude splatná v lehote 60 dní na základe vzájomnej dohody zmluvných strán od doručenia faktúry Objednávateľovi s výnimkou,
6.2 kedy v uvedenej lehote, Objednávateľ ešte nemá príslušné finančné prostriedky poskytnuté príslušným RO/SO pre IROP pripísané na svojom účte. V takom prípade bude faktúra Dodávateľa splatná v lehote 3 pracovných dní odo dňa pripísania finančných prostriedkov poskytnutých príslušným RO/SO pre IROP na účet Objednávateľa. Dodávateľ s takýmto posunutím termínu splatnosti faktúr vyslovene súhlasí. Zmluvné strany zároveň berú na vedomie, že ak Objednávateľ ešte nemá finančné prostriedky určené na úhradu príslušnej faktúry
6.3 Dodávateľa pripísané na svojom bankovom účte od Poskytovateľa v lehote splatnosti, nie je po uplynutí lehoty splatnosti kúpnej ceny pre účely uplatnenia úrokov z omeškania v omeškaní s úhradou kúpnej ceny Dodávateľovi.
7. Súčasťou dodávky tovaru je i odovzdanie dokladov v slovenskom, resp. českom jazyku vzťahujúcich sa na dodávaný tovar, ak sú nevyhnutné na jeho užívanie - manuál a ďalšie doklady potrebné pre užívanie podľa všeobecných platných predpisov a noriem, platných v čase dodania tovaru.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
9. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
10. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
11. V cene plnenia musia byť zahrnuté náklady na dodávku , na dopravu na miesto plnenia a všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením.
12. Lehota dodania tovaru  je 30 kalendárnych dní od Objednávateľovho upozornenia Dodávateľa o kladnom výsledku kontroly verejného obstarávania zo strany Poskytovateľa.
13. Dodávateľ  doručí Objednávateľovi  do 10 dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy - podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

05.06.2020 08:00 — 16.11.2020 15:30

52,00 ks, sada, súbor

31 778,53

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.05.2020 10:53

29.05.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.05.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 992
 65
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.05.2020 17:40 - Vstupná ponuka 31 778,52 € Cena s DPH
28.05.2020 17:40 - Najvýhodnejšia ponuka 31 778,52 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS