• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.03.2020 11:55
  •    Predkladanie ponúk
    12.03.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.03.2020 15:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.03.2020 15:45

Detail zákazky Z20205022

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.03.2020 11:55
  •    Predkladanie ponúk
    12.03.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.03.2020 15:32
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.03.2020 15:45

Základné údaje

Z20205022

OF-210852

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4493246

Objednávateľ

00606723

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach

Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK

Dodávateľ

31659551

COMMERC SERVICE spol. s r.o.

Ku Surdoku 35, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Petri misky, nádoby na odber vzoriek - kelimky 2020

Petri misky, kelímky.

  • 19520000-7 - Plastové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Petri misky, nádoby na odber vzoriek - kelimky 2020
Funkcia
Petri misky- na rozpĺňovanie kultivačných médií a následnú kultiváciu pri teplote 22 st.Celzia až 42 st. Celzia.
Kelímky- nádoby na odber vzoriek potravín prípadne iných vzoriek zo životného prostredia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Petri misky, jednorázové,plastové,sterilné,číre,nedelené,pH neutrálne, priemeru 90 mm ,výška 14 mm bal. po 20 ks 1 1500 bal
Kelimky s vrchnákom, plastové, sterilné,objem 500 ml bal.po 1 ks 1 1300 ks
Očkovacia kľučka PS, 1 µl ks 1 1000 ks
Očkovacia kľučka PS, 10 µl ks 1 1000 ks
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Petri misky , jednorázové plastové,sterilné,číre, nedelené, pH neutrálne priemer 90 mm, výška 14 mm
Kelímky s vrchnákom , jednorázové,plastové, sterilné objem 500 ml, balené po 1 ks horný priemer kelímku cca 120 mm, dolný priemer cca 100 mm,výška 100 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
* V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti  za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
* Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nepostúpi pohľadávku z toho zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná.
* Objednávateľ požaduje naceniť maximálne množstvá udávané v predmete zákazky
* Objednávateľ si vyhradzuje právo čiastočne meniť množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky podľa prevádzkových potrieb.
* Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením, odvozom prázdnych obalov a všetky ďalšie možné náklady a poplatky spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia
* Objednávateľ požaduje predmet zákazky dodať podľa rozpisu objednávateľa, poverenej osobe proti podpisu na dodacom liste, ktorý bude súčasťou faktúry.
* Objednávateľ požaduje predmet zákazky zložiť, uložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky.
* Objednávateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluvy, najneskôr však pred prvou objednávkou, analýzu výslednej vysúťaženej ceny predmetu zákazky (všetkých jej položiek), v podobe merná jednotka, cena bez DPH za mernú jednotku, DPH za mernú jednotku, cena s DPH za mernú jednotku.
* Objednávateľ požaduje aby dodávateľ kontaktoval objednávateľa do 3 dní od uzavretia zmluvy za účelom dohodnutia termínov a rozpisov pred prvou dodávkou.
* Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodanú časť predmetu plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky.
* Objednávateľ požaduje faktúru zaslať osobitne na adresu objednávateľa, kde požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH
* Fakturácia bude realizovaná na základe skutočného objemu predmetu zákazky resp. skutočného dodania predmetu zákazky alebo služieb.
* Objednávateľ požaduje od dodávateľa aby s tovarom boli zaslané aj certifikáty kvality.
* Objednávateľ požaduje dodanie tovaru realizovať podľa presného harmonogramu, zaslaného objednávateľom.
* Objednávateľ požaduje v prípade viacerých dodavok, aby každá dodávka bula fakturovaná samostatne na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu.
* Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa obchodného zákonníka.
* Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa.
* Predmetom reklamácie bude poškodené obaly prevozom, iné ako dohodnuté množstvá,samotné poškodenia tovarov.
* Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

16.03.2020 00:00 — 31.12.2020 23:59

1,00 Cena celkom

3 970,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.03.2020 11:55

12.03.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.03.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 187
 105
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.03.2020 08:10 - Vstupná ponuka 3 969,60 € Cena s DPH
12.03.2020 12:18 - Najvýhodnejšia ponuka 3 969,36 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS