50668277
Kancelária Najvyššieho súdu Slovenskej republiky
Župné námestie 13, Bratislava, 81490, SVK
31628605
Xepap, spol. s r. o.
Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK
Kopírovací kancelársky papier
Kopírovací papier, xerografický papier, kopírovanie, tlač
Tovar, Služba
1. Kopírovací papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Použitie: laserové tlačiarne, čiernobiela a farebná tlač, kopírovanie, papier na dokumenty, archivovanie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Biely kopírovací papier A4, Xerox Premier /alebo ekvivalent/ | balík | 4000 | ||
2. Biely kopírovací papier A3, Xerox Premier /alebo ekvivalent/ | balík | 50 | ||
3. Biely kopírovací papier A3, Color Copy /alebo ekvivalent/ | balík | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1., 2. Biely kopírovací papier A4 a A3, Xerox Premier, alebo ekvivalent | Xerografický bezdrevný papier pre tlač veľkoobjemových tlačových úloh |
Formát | A4 (210 x 297 mm) / A3 (297 x 420 mm) |
Plošná hmotnosť | 80 ± 3 g/m² |
Hrúbka | 104 ± 2 µm |
Vlhkosť | 3,9 – 5,3 % |
Opacita | ≥ 91 % |
Jasnosť | CIE: 158 ± 1 % |
Drsnosť | ≤ 280 ml/min. |
Tuhosť pozdĺžna | 15° 10mm: MD 150 ± 10 mN |
Tuhosť priečna | 15° 10mm: CD 55 ± 7 mN |
Priedušnosť | max. 1250 ml/min. |
Statický koeficient trenia | MD 0,55- 0,59 |
Kinetický koeficient trenia | MD 0,4 – 0,55 |
Obsah plniva | ≤ 18,0 % |
Krútenie po jednostrannom účinku tepla | AL-R500, K150: MD ≤ 2,5 m-1 |
Krútenie po jednostrannom účinku tepla | AL-R500, K150: CD ≤ 3,0 m-1 |
Krútenie po obojstrannom účinku tepla | K150: MD ≤ 1,2 m-1 |
Krútenie po obojstrannom účinku tepla | K150: CD ≤ 1,25 m-1 |
Index formácie | LT: ≤ 85 |
Dynamický kontaktný uhol | CA5-voda: L/R - 107 ±7° (Líc/Rub) |
Povrchový elektrický odpor | L/R - 1011 až 1012 Ω |
Počet hárkov v balíku | 500 |
Počet balíkov v kartóne | 5 balíkov (5 x 500 hárkov) |
3. Biely kopírovací papier A3, Color Copy /alebo ekvivalent/ | Bezdrevný papier určený pre farebnú digitálnu tlač vysokej kvality |
Formát | A3 (297 x 420 mm) |
Plošná hmotnosť | 160 g/m² |
Počet hárkov v balíku | 250 |
Počet balíkov v kartóne | 5 balíkov (5 x 250 hárkov) |
Názov |
Objednávateľ požaduje dovoz a vyloženie tovaru na určené miesto objednávateľom |
Zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov |
Objednávateľ požaduje predložiť do 5 prac. dní od uzavretia zmluvy ocenenie jednotlivých položiek, cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa vrátane dopravy, balenia a pod., rozpísaná v členení: cena bez DPH, sadzba DPH a ceny s DPH. |
Predložené jednotkové ceny sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne |
Zmluva bude plnená na základe čiastkových objednávok cca 1 x mesačne podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, počas platnosti zmluvy alebo do vyčerpania vysúťaženej ceny. Čiastkové objednávky budú dodávateľovi zasielané elektronicky (e-mailom). |
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť tovar do 3 prac. dní od obdržania objednávky, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. Každá čiastková objednávka bude faktúrovaná osobitne bezprostredne po dodaní tovaru. |
Dovoz tovaru je možný v pracovné dni, v čase 9,00 - 14,00 hod., dodávateľ je povinný oznámiť doručenie tovaru min. 24 hod. vopred |
Uvedené množstvá sú predpokladané a nie sú záväzné, objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien |
Dodávateľ pri dodaní tovaru predloží dodací list alebo faktúru ktorá musí obsahovať rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou bez DPH, s DPH a celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, s DPH, dodací list bude tvoriť prílohu faktúry. |
Objednávateľ neposkytuje preddavok na plnenie predmetu zmluvy |
Splatnosť faktúry je 30 dní od úplného dodania čiastkového plnenia predmetu zmluvy a začína plynúť dňom doručenia faktúry dodávateľom |
V prípade zistenia vád papiera priamo pri dodaní je objednávateľ oprávnený neprevziať celú zákazku papiera a požadovať náhradné plnenie do 48 hod. |
V prípade neskoršieho zistenia vád papiera bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať náhradné plnenie do 5 prac dní. Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne alebo prekročenie 100 balíkov celkového počtu reklamovaného papiera je považované za hrubé porušenie zmluvy a je to dôvod na okamžité skončenie zmluvy. |
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a objednávateľa |
V prípade že dodávateľ ponúkne ekvivalent papiera objednávateľ požaduje do 5 prac. dní od uzavretia zmluvy doručenie (e-mailom) „Zápis o vykonaných skúškach z analýzy kopírovacieho papiera“ vystavený Výskumným ústavom papiera a celulózy potvrdzujúceho, že ponúkaný papier spĺňa všetky uvedené parametre. |
Ak „Zápis o vykonaných skúškach z analýzy kopírovacieho papiera“ nebude doručený, bude to považované za hrubé porušenie zmluvy a je to dôvod na okamžité skončenie zmluvy. |
Dodávateľ doručí objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní po uzavretí zmluvy |
Objednávateľ doručí dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zákazky do 5 dní po uzavretí zmluvy |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári, bude sa považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Názov | Upresnenie |
Zoznam kontaktných osôb | Meno, pracovné zaradenie, tel. a e-mail kontakt |
Župné nám. č. 13, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
4 150,00 bal
14 120,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.03.2020 11:02
13.03.2020 10:59
13.03.2020 11:14
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.03.2020 10:43 - Vstupná ponuka | 14 119,99 | € | Cena s DPH |
13.03.2020 10:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 115,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: