• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.03.2020 10:50
  •    Predkladanie ponúk
    12.03.2020 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    12.03.2020 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.03.2020 12:20

Detail zákazky Z20205014

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.03.2020 10:50
  •    Predkladanie ponúk
    12.03.2020 11:15
  •    Ukončenie zákazky
    12.03.2020 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.03.2020 12:20

Základné údaje

Z20205014

OF-210966

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4493240

Objednávateľ

31118259

Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne

Študentská 2, Trenčín, 91150, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Toner -originál od výrobcu zariadení danej značky

toner

  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálny toner HP
Funkcia
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných náplní.
Originálny toner zabalený v originálnom obale od výrobcu zariadení požadovanej značky, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu.
Originálne tonery spĺňajúce ISO/IEC certifikačné podmienky zaručujúce minimálnu vyťaženosť a archivovateľnosť.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HP CF 279 A čierny ks 2
HP CF 410 A čierny ks 1
HP CF 411 A azúrová ks 1
HP CF 412 A žltá ks 1
HP CF 413 A purpurová ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Náplň musí mať ochrannú známku výrobcu garantujúcu nepoškodenie stroja. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ nesmie porušovať patentové práva vzťahujúce sa na takýto tovar. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ požaduje predložiť len tovar od výrobcu kancelárskej a výpočtovej techniky, t.j. toner HP Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ dodá tovar v štandardnej kvalite a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa.
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery z miesta určeného objednávateľom, na základe telefonického dohovoru.
Toto prevzatie sa pri každom odbere potvrdí podpísaním sprievodného listu nebezpečného odpadu podľa vyhlášky Ministerstva životného prostredia č.310/2013 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia o odpadoch.
Ekologická likvidácia použitých (prázdnych) tonerových náplní. Dodávateľ predloží doklad : Súhlas na nakladanie, prepravu a likvidáciu s nebezpečným odpadom katalógového čísla 08 03 17 v zmysle Zákona o odpadoch číslo 223/2001 Z.z. v znení neskorších predpisov.
V prípade, že dodávateľ zabezpečuje dopravu a likvidáciu nebezpečného odpadu kat. č. 08 03 17 cez tretiu stranu: je potrebné doložiť zmluvu s treťou stranou a Súhlas na prepravu a likvidáciu s nebezpečným odpadom katalógového čísla 08 03 17 v zmysle Zákona o odpadoch číslo 223/2001 Z.z.
Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 48 hodín od nahlásenia chyby listom alebo emailom objednávateľom.
Objednávateľ zálohu neposkytuje.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ a nie je platcom DPH v SR, predkladá ponuku vrátane 20 % DPH, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku.
Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Pri Parku 19, Trenčín - Záblatie, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

23.03.2020 10:49

6,00 ks

414,80

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.03.2020 10:50

12.03.2020 11:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.03.2020 11:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 347
 41
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.03.2020 11:00 - Vstupná ponuka 414,00 € Cena bez DPH
09.03.2020 11:00 - Najvýhodnejšia ponuka 414,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS