17069807
Krajská prokuratúra Prešov
Masarykova 16, Prešov, 08001, SVK
52696871
MIPA MI, s.r.o.
Stavbárov 3, Michalovce, 07101, SVK
Kancelársky papier a baliaci papier
kancelársky papier, xerox papier, (formát A4, A3, A5), baliaci papier
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier a baliaci papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Papier kancelársky (xerox) určený do kopírovacích zariadení, laserových tlačiarní |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Papier kancelársky, formát A4 (bal.=500 hárkov) | bal. | 5090 | ||
2. Papier kancelársky, formát A3 (bal.=500 hárkov) | bal. | 120 | ||
3. Papier kancelársky, formát A5 (bal.=500 hárkov) | bal. | 50 | ||
4. Baliaci papier , rozmer 90x126 (bal.=cca 10kg) | bal. | 28 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Papier kancelársky, formát A4 (bal.=500 hárkov) | kvalitný kancelársky papier biely,určený na tlač, kopírovanie, vhodný do kopírovacích a laserových tlačiarní,Formát:A4; Hmotnosť:80g/m2; 500 hárkov v jednom balíku,belosť CIE 146, opacita 90% |
2. Papier kancelársky, formát A3 (bal.=500 hárkov) | kvalitný kancelársky papier biely,určený na tlač, kopírovanie, vhodný do kopírovacích a laserových tlačiarní,Formát:A3; Hmotnosť:80g/m2; 500 hárkov v jednom balíku, belosť CIE 146, opacita 90% |
3. Papier kancelársky, formát A5 (bal.=500 hárkov) | kvalitný kancelársky papier biely,určený na tlač, kopírovanie, vhodný do kopírovacích a laserových tlačiarní,Formát:A5; Hmotnosť:80g/m2; 500 hárkov v jednom balíku, belosť CIE 146, opacita 90% |
4. Baliaci papier , rozmer 90x126 (bal.=cca 10kg) | bezdrevný, jednostranne hladený baliaci papier v hárkoch• vhodný na balenie tovaru, ochranu predmetov, rozmery: 90 x 126 cm • plošná hmotnosť: 90 g/m2 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Výška konečnej ceny za predmet zákazky zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu a dodanie na miesto určené Objednávateľom (Prešov) |
Miesto dodania predmetu zákazky a kontaktnú osobu/osoby oznámi Objednávateľ až zazmluvnenému Dodávateľovi. |
Predmet zákazky bude objednávaný a dodávaný počas trvania Rámcovej dohody, t.j. do 31. 12. 2020, na základe samostatných záväzných objednávok. |
Objednávateľ požaduje do 4 kalendárnych dní po uzatvorení tejto Rámcovej dohody pre riadne vystavovanie objednávok, predložiť podrobný rozpis jednotlivých položiek, ktorý bude obsahovať jednotkové ceny bez DPH, výšku DPH, celkovú cenu s DPH a obsah spotrebiteľského balenia. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky vždy v pracovnej dobe objednávateľa, t.j. od 8:00 hod. do 15:00 hod. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky na základe objednávky najneskôr do 5 pracovných dní od prevzatia objednávky, resp. jej doručenia, ak sa písomne (napr.e-mailom) nedohodnú inak. |
Dodávateľ je povinný dohodnúť dodanie predmetu zákazky s kontaktnou osobou Objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. |
Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste Dodávateľa. |
Na predmet zákazky dodaný na základe objednávky bude vystavená samostatná faktúra, ktorej prílohou bude dodací list potvrdený Objednávateľom. |
Originál faktúry musí byť doručený Objednávateľovi na adresu, ktorá bude oznámená až zazmluvnenému Dodávateľovi. |
Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je 30 dní od jej doručenie Objednávateľovi. |
V prípade, ak faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, bude vrátená Dodávateľovi na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až doručením opravenej faktúry. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným stykom. |
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Objednávateľ si vyhradzuje právo zvýšiť alebo znížiť celkové predpokladané množstvo tovarov tak, aby sa neprekročil vysúťažený finančný limit počas trvania tejto dohody. |
Dodávateľ si nemôže nárokovať od Objednávateľa odber všetkých druhov tovarov uvedených v dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtu tovarov uvedených v dohode nezakladá právo Dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od dohody z tohto dôvodu. |
Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané vždy v spotrebiteľskom balení, boli vždy nové a nepoužité. Balenia uvedené v technickej špecifikácii sú orientačné a ich vynásobením s počtom jednotlivých položiek predstavujú predpokladanú potrebu Objednávateľa. To znamená, že je možné dodať jednotlivé položky predmetu zákazky aj v balení s iným rozsahom, ale v takom množstve, aby to zodpovedalo potrebe Objednávateľa. |
Záruka na predmet zákazky a uplatňovanie reklamácií - podľa platných právnych noriem SR. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa na plnenie v rámcovej dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", verzia platná v čase zadávania tejto zákazky. |
Masarykova 16, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12
1,00 súbor
14 680,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.03.2020 09:44
12.03.2020 10:00
12.03.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.03.2020 13:12 - Vstupná ponuka | 14 680,00 | € | Cena s DPH |
12.03.2020 09:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 665,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: