• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2020 08:58
  •    Predkladanie ponúk
    13.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.03.2020 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.03.2020 11:20

Detail zákazky Z20204950

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.03.2020 08:58
  •    Predkladanie ponúk
    13.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.03.2020 11:06
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.03.2020 11:20

Základné údaje

Z20204950

OF-210875

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4495998

Objednávateľ

00312037

Mesto Trenčín

Mierové námestie 2, Trenčín, 91164, SVK

Dodávateľ

47899948

X logistics, s.r.o.

Dvorčianska 815, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

dodanie výpočtovej techniky, komunikačnej techniky a súvisiaceho príslušenstva II /2020

výpočtová technika, IKT, počítačová zostava, kancelárska technika

  • 32422000-7 - Sieťové komponenty
  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 48219300-9 - Softvérový balík pre administratívu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 51600000-8 - Inštalácia počítačov a kancelárskeho vybavenia
  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 72268000-1 - Dodávky softvéru

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pod položkou č.1 sa rozumejú všetky položky (tovary) uvedené v technických vlastnostiach
Funkcia
výpočtová a komunikační technika pre potreby zamestnancov a náhradné diely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. PC Dell PC Optiplex MFF 3070 Micro alebo lepší ekvivalent ks 1
2. LCD monitor ks 1
3. Notebook I - HP ProBook 430 G6 alebo lepší ekvivalent ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. PC Dell PC Optiplex MFF 3070 Micro min. CPU INTEL Core i3 -9100T, RAM min. 8GB DDR4 min. 2666 MHz (nie O.C.), MB podpora CPU viď uvedený procesor + sound +DP+HDMI výstup + LAN 10/100/1000 Mbps
1. PC I zostava - pokračovanie HDD SSD s min. 256GB, vyhotovenie MiniPC, myš optická alebo laserová s kolečkom USB , USB klávesnica Sk, min.4 x USB 3.0,
1. PC I zostava - pokračovanie predinštalovaný OS Win 10 Pro Sk 64 bit a kancelársky balík MS Office Home Bussines 2019 OEM Sk,licencia bez časového obmedzenia, vrátane bezpečnostných záplat, požadovaná predĺžená záruka 5 rokov
1. PC I zostava - pokračovanie držiak pre dané PC s VESA uchytením resp. Dell Micro VESA držiak pro Optiplex 3050U, 5050U a 7050U
2. LCD monitor LCD Full HD min.24", matný +repro +vstup D-Sub+HDMI + DP (kompatibilný s PC zostavou I), HDMI kábel a Displej Port kábel súčasťou dodávky, VESA kompatibilný
3. Notebook I - HP ProBook 430 G6 CPU INTEL Core i5-8265U, RAM min. 8GB DDR4 2400MHz, HDD min. 256GB SSD, displej antireflexný ,uhlopriečka 13,3", Full HD (1920x1080) , grafická karta min. integrovaná,
3. Notebook I - HP ProBook 430 G6 - pokračovanie komunikácia: LAN 10/100/1000, Bluetooth min. 5, WiFi, USB 3.1, HDMI, webkamera, reproduktory, batéria min. 3 – článková, výdrž min. 6 hodín, podsvietená klávesnica SK/US, predĺžená 3-ročná záruka
3. Notebook I - HP ProBook 430 G6 - pokračovanie predinštalovaný OS WIn 10 Pro Sk 64 bit a kancelársky balík MS Office Home Bussines 2019 OEM Sk nový, licencia bez časového obmedzenia, vrátane bezpečnostných záplat
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS elektronický rozpis položiek tovaru v zložení: názov tovaru, označenie výrobku/ opis tovaru, cena jednotlivého tovaru za ks bez DPH, cena jednotlivého tovaru za ks s DPH, cena celkom bez DPH, cena celkom s DPH
Obstarávateľ požaduje do 3 pracovných dní od vygenerovania zmluvy na EKS predložiť kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená vo veciach plnenia zmluvy.
Vykládka predmetu zákazky na určené miesto v objekte objednávateľa
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom Objednávateľa bude prílohou faktúry. Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou bude dodací list potvrdený objednávateľom.
Tovar bude doručený bez akýchkoľvek vád. Dodaný tovar alebo jeho časť môže objednávateľ odmietnuť prevziať, ak zistí preukázateľné vady tovaru, nedostatočnú kvalitu, rozdiel v množstve a zámenu tovaru v porovnaní s kúpnou zmluvou.
Dodávateľ je povinný dodať nové zariadenia ( hardvér, softvér) v pôvodnom obale, nie repasované ani refurbished
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Pri reklamácii v rámci bežnej záruky sa požaduje vyzdvihnutie reklamovaného tovaru v sídle objednávateľa a doručenie reklamovaného tovaru späť do sídla objednávateľa na náklady dodávateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.
Objednávateľ má nárok na zmluvnú pokutu vo výške 50 €za každé aj opakované takéto porušenie tejto zmluvy
Záručná doba je 36 mesiacov, pri položke 1 sa požaduje predĺžená 5-ročná záruka
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovných alebo lepších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky/KZ.
V prípade, ak dodávateľ ponúkne ekvivalentný predmet plnenia, a Objednávateľ bude mať pochybnosti o tom, že tento ekvivalentný predmet spĺňa požiadavky verejného obstarávateľa na predmet zákazky, je Dodávateľ povinný do 5 kalendárnych dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa predložiť potvrdenie nezávislej inštitúcie, že ním ponúkaný tovar je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch a výbave.
V prípade, ak Objednávateľ odstúpi od zmluvy z dôvodov podľa čl. XVIII. bod 18. 2 písm. a), b), c), d), e), f) g) i),j), k), l), p), q) , t), u), w) VZP má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 100,- € za každý takýto dôvod odstúpenia objednávateľa od zmluvy.“
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je oprávnený v tomto prípade v zmysle obchodných podmienok EKS od zmluvy odstúpiť a vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

18.03.2020 08:00 — 25.03.2020 15:00

1,00 celok v zmysle vyššie uvedených požiadaviek

2 128,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.03.2020 08:58

13.03.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.03.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 855
 93
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.03.2020 10:03 - Vstupná ponuka 2 127,60 € Cena s DPH
10.03.2020 10:03 - Najvýhodnejšia ponuka 2 127,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS