• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2020 14:02
  •    Predkladanie ponúk
    12.03.2020 13:58
  •    Ukončenie zákazky
    12.03.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.03.2020 14:50

Detail zákazky Z20204809

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2020 14:02
  •    Predkladanie ponúk
    12.03.2020 13:58
  •    Ukončenie zákazky
    12.03.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.03.2020 14:50

Základné údaje

Z20204809

OF-210783

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4493184

Objednávateľ

31936415

Ústredná vojenská nemocnica SNP Ružomberok - FN

Gen. Miloša Vesela 21, Ružomberok, 03426, SVK

Dodávateľ

35733853

CMI spol. s r.o.

Na Slavíne 3, Bratislava, 81106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Automatický autorefraktokeratometer a tonometer s pachymetrom

autorefraktokeratometer, tonometer s pachymetrom

  • 33122000-1 - Oftalmologické prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Automatický autorefraktokeratometer a tonometer s pachymetrom
Funkcia
Prístroj na očnú diagnostiku pacientov.
Plnoautomatický refraktokeratometer : bezkontaktná metóda merania
plnoautomatický chod/ automatický / manuálny
3D technológia zameriavania a snímania
funkcia merania pre nystagmus
meranie keratometrie
meranie refrakcie
meranie periférnej keratometrie
meranie priemeru zrenice
meranie priemeru rohovky, kontaktnej šošovky a retroiluminácie White-to-White vzdialenosť
automatický zdvih opierky brady
zabudovaná plne automatická termo tlačiareň
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plnoautomatický autorefraktokeratometer ks 1
minimálny priemer zrenice pre meranie mm 2
pracovná vzdialenosť mm 10
farebný LCD displej s naklápacou obrazovkou minimálna veľkosť " 5
Refraktometria: Sférická vada (SPH) ( pri vdzialenosti vertexu 12mm ) min v rozsahu D -30 +22
Cylindrická vada (CYL) min v rozsahu D 0 ±10
AXIS ( AX ) min v rozsahu ° 1 180
vzidalenosť zrenice ( PD ) min v rozsahu mm 30 85
Keratometria: polomer zakrivenia min v rozsahu mm 5 10
dioptrická hodnota rohovky min v rozsahu D 33 65
Astigmatizmus rohovky min v rozsahu D 0 12
AXIS ( AX ) min v rozsahu ° 1 180
priemer rohovky min v rozsahu mm 10 14
 2. Automatický bezkontaktný tonometer s pachymetrom
Funkcia
Prístroj na očnú diagnostiku pacientov.
bezkontaktná metóda merania
funkcia pre zabránenie nárazu do oka pacienta
plnoautomatický chod/ automatický / manuálny
3D technológia zameriavania a snímania
automatický zdvih opierky brady
zabudovaná plne automatická termo tlačiareň
Možnosť automatického pepínania medzi rozsahom merania: 30/60 mmHg
Vnútorné fixačné svetlo
Vonkajšie fixačné svetlo
Nastavenie hornej hranice limitu IOP
Nastavenie spodnej hranice IOP
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Automatický bezkontaktný tonometer s pachymetrom ks 1
pracovná vzdialenosť mm 10
farebný LCD displej s naklápacou obrazovkou " 5
Bezkontaktný tonometer: IOP rozsah merania min v rozsahu mmHg 0 60
Bezkontaktný pachymeter:rozsah merania hrúbky rohovky Min v rozsahu µm 150 1300
Zobrazená jednotka hrúbky rohovky pri meraní µm 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Doprava na miesto inštalácie v cene
Záručná doba : min 24 mesiacov
Zaškolenie obsluhy
Inštalácia v cene
Vyhlásenie o zhode
Prosím predložiť min 2 kladné referencie na: Plnoautomatický refraktokeratometer
Prosím predložiť min 2 kladné referencie na: Automatický bezkontaktný tonometer s pachymetrom
Predávajúci prehlasuje, že predmet zmluvy je jeho výlučným vlastníctvom a je oprávnený s ním zmluvne nakladať. Predávajúci tiež prehlasuje, že na predmete zmluvy neviaznu žiadne dlhy, záložné práva alebo iné práva tretích osôb, ktoré by bránili prevodu vlastníckeho práva.
Predávajúci je povinný dodať predmet zmluvy do miesta plnenia do 6 týždňov od podpisu zmluvy. Zmluvné strany sa dohodli, že plnenie predmetu zmluvy nie je možné po častiach.
Zmluvné strany dohodli cenu predmetu zmluvy, ktorá bola stanovená dohodou zmluvných strán v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov. V jednotkovej cene je zahrnutý prístroj, slovenský návod, dokumentácia, montáž, uvedenie do prevádzky, zaškolenie obsluhy, doprava do miesta plnenia prípadne prepojenie informačných systémov a ďalších technologických zariadení nevyhnutných pre riadnu a bezpečnú prevádzku prístroja a zabezpečenie všetkých skúšok v zmysle platných právnych predpisov potrebných na uvedenie stroja do prevádzky.
Celková kúpna cena je konečná a nemenná. Právo na zaplatenie kúpnej ceny vzniká predávajúcemu riadnym a včasným splnením jeho záväzku v zmysle tejto zmluvy.
Predávajúci je povinný realizovať dodávku do miesta plnenia v uvedených množstvách , v uvedenom termíne a spôsobom uvedeným v tejto zmluve. Súčasťou je teda inštalácia, resp. montáž, kompletné uvedenie prístroja do prevádzky vrátane príslušenstva, zaškolenie lekárov, fyzikov a asistentov v potrebnom rozsahu, zabezpečenie všetkých skúšok podľa platnej legislatívy pre uvedenie prístroja do prevádzky, dokumentácia, slovenský návod, doprava do miesta plnenia. Po kompletnom dodaní predmetu zmluvy v zmysle tejto zmluvy začína plynúť záručná doba.
Dodaný predmet zmluvy bude zabalený podľa platných podmienok a technických noriem platných v SR. Prevzatie predmetu zmluvy v mieste plnenia bude potvrdené zástupcom kupujúceho na dodacom liste alebo preberacom protokole. Po dodaní a zaškolení personálu začína plynúť záručná doba.
Zástupcom kupujúceho na prevzatie predmetu zmluvy je pracovník poverený vedením oddelenia zdravotníckej techniky alebo iná poverená osoba.
Predávajúci je povinný vyrozumieť o termíne dodania predmetu na tel/fax. č. 044/438 2918 – kancelária pracovníka oddelenia zdravotníckej techniky.
Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k predmetu zmluvy jeho prevzatím a podpisom prevzatia na dodacom liste, resp. preberacom protokole. Okamihom prevzatia predmetu zmluvy prechádza na kupujúceho aj nebezpečenstvo škody na predmete zmluvy.
Predávajúci je povinný dodať objednaný tovar v dohodnutom rozsahu, v akosti a vyhotovení, ktoré zodpovedá účelu použitia a spĺňa kvalitatívne parametre podľa príslušných platných noriem.
Predávajúci je povinný odovzdať príjemcovi tovaru doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a užívanie tovaru v slovenskom a anglickom jazyku.
Predávajúci je povinný obratom písomne oznámiť kupujúcemu všetky príčiny, ktoré môžu ohroziť plnenie predmetu tejto zmluvy zo strany výrobcu, na základe písomného oznámenia výrobcu. V tomto prípade je povinný navrhnúť náhradné plnenie predmetu zmluvy.
Predávajúci je povinný do 14 dní po obdržaní písomnej reklamácie podať svoje stanovisko k reklamácii.
Predávajúci poskytuje Kupujúcemu na predmet zmluvy záruku minimálne 24 mesiacov. Predávajúci sa počas záruky 24 mesiacov od odovzdania predmetu zmluvy zaväzuje dodržiavať nasledovné dohodnuté servisné podmienky:
Servisný zásah do 48 hodín od nahlásenia poruchy.
Výmenu, nahradenie predmetu zmluvy alebo jeho časti pri poruchách vyžadujúcich si ich odstránenie dobu dlhšiu ako 5 dní.
Počas záručnej doby sú uvedené servisné činnosti poskytované zdarma.
Predávajúci sa zaväzuje bezplatne zaškoliť personál kupujúceho v potrebnom rozsahu na riadne užívanie predmetu zmluvy.
Splatnosť faktúry je do 60 dní odo dňa jej doručenia. Kupujúci môže po dohode s predávajúcim na základe finančných možností skrátiť lehotu splatnosti.
Dôvodom na oprávnené vrátenie faktúry je skutočnosť, že faktúra má formálne alebo obsahové nedostatky. V takomto prípade sa zastaví plynutie lehoty splatnosti a nová lehota splatnosti začne plynúť odo dňa doručenia opravenej faktúry.
Vystavenie faktúry vylučuje dodatočné nároky predávajúceho na úpravu ceny.
Kupujúci sa zaväzuje uhradiť cenu dodávky tovaru podľa fakturácie na účet predávajúceho v termíne splatnosti.
Vady tovaru, ktoré sú zjavné (nezrovnalosti v množstve, porušenosť, úplnosť dodávky) reklamuje kupujúci písomne bez meškania, najneskôr do 10 dní od prevzatia dodávky.
Vady akosti reklamuje kupujúci písomne bez zbytočného odkladu po tom, čo tieto vady zistil, najneskôr však do konca záručnej lehoty. Záručná doba neplynie po dobu, počas ktorej sú na predmete kúpy v rámci záručnej opravy odstraňované vady, za ktoré zodpovedá predávajúci a kupujúci nemôže predmet kúpy používať.
Všetky vady dodávky je povinný kupujúci reklamovať písomne formou oznámenia o vadách.
Oznámenie o vadách musí obsahovať: Číslo zmluvy, názov, označenie a typ reklamovaného výrobku (jeho výrobné číslo) protokol o vadách ( presný popis vád)
Nároky kupujúceho z vád tovaru: - požadovať poskytnutie riadneho plnenia predávajúceho podľa tejto zmluvy - požadovať náhradný tovar výmenou za tovar vadný v prípade, že nie je - možné vadu odstrániť opravou - požadovať odstránenie vadného tovaru - odstúpiť od zmluvy
Nároky kupujúceho z vád tovaru: - požadovať poskytnutie riadneho plnenia predávajúceho podľa tejto zmluvy - požadovať náhradný tovar výmenou za tovar vadný v prípade, že nie je - možné vadu odstrániť opravou - požadovať odstránenie vadného tovaru - odstúpiť od zmluvy
Voľbu nároku z vád tovaru kupujúci oznámi predávajúcemu v zaslanom oznámení o vadách
Predávajúci sa zaväzuje vyriešiť oprávnenú reklamáciu do 14 dní od doručenia oznámenia o vadách.
Pokiaľ predávajúci nesúhlasí s reklamáciou tovaru, ktorú uplatňuje kupujúci v riadnom termíne, prizvú sa na posúdenie závažnosti, rozsahu a príčin vzniknutých chýb odborníci z firmy výrobcu tovaru a nezávislého kontrolného orgánu, ktorí vystavia posudok o skutkovom stave tovaru a určia oprávnenosť reklamácie. Náklady s tým spojené hradí predávajúci. V prípade, že reklamácia bola uplatňovaná neoprávnene, kupujúci je povinný uhradiť predávajúcemu takto vzniknuté náklady. Formu a spôsob úhrady škody je vecou dohody oboch zmluvných strán.
Reklamovať vady akosti v priebehu záručnej lehoty je kupujúci oprávnený v prípade, že zo strany kupujúceho boli dodržané všetky podmienky na skladovanie a používanie.
V prípade, že predávajúci nedodrží dobu plnenia, dohodnutú v tejto zmluve, predávajúci je povinný uhradiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,03 % z ceny nedodaného predmetu zmluvy za každý i začatý deň omeškania. Základom pre výpočet sú ceny s DPH.
V prípade omeškania kupujúceho s úhradou faktúry po lehote splatnosti je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu úrok z omeškania vo výške 0,03% z neuhradenej sumy za každý i začatý deň omeškania.
V prípade, že predávajúci nevybaví uplatnenú reklamáciu v tejto zmluve v dohodnutej lehote, predávajúci je povinný zaplatiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 6,66 € za každý i začatý deň omeškania.
Zmluva môže byť zmenená alebo ukončená na základe písomného súhlasu oboch zmluvných strán. Od zmluvy môže odstúpiť účastník, ak druhý účastník závažným spôsobom porušuje dohodnuté zmluvné podmienky a bol na možnosť odstúpenia od zmluvy písomne upozornený. V prípade akejkoľvek právnej vady na predmete kúpy je kupujúci oprávnený od tejto zmluvy okamžite odstúpiť. Účinky odstúpenia od zmluvy nastávajú okamihom jeho doručenia druhej zmluvnej strane, pričom odstúpením od zmluvy nie je nijak dotknutý nárok na náhradu škody, zmluvnú pokutu alebo úrok z omeškania.
Pokiaľ v kúpnej zmluve nie je dohodnuté niečo iné, platia pre zmluvný vzťah ňou založený ustanovenia Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov a ďalšie platné právne predpisy Slovenskej republiky.
Zmluva môže byť zmenená len písomnými dodatkami podpísanými oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
Zmluvné strany prehlasujú, že sú spôsobilé k právnym úkonom.
Každá zo zmluvných strán sa zaväzuje, že neprevedie nijaké práva a povinnosti (záväzky) vyplývajúce z tejto zmluvy, resp. ich časť na iný subjekt, neprijme ručenie, nevloží akúkoľvek pohľadávku alebo právo z tejto zmluvy ako vklad do obchodnej spoločnosti, nezriadi na akúkoľvek pohľadávku záložné právo alebo iné právo tretej osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. V prípade porušenia tejto povinnosti sa bude považovať takýto úkon za neplatný právny úkon.
V prípade porušenia tejto povinnosti jednou zo zmluvných strán, je druhá zmluvná strana oprávnená od zmluvy odstúpiť, a to s účinnosťou odstúpenia ku dňu, keď bolo písomné oznámenie o odstúpení od zmluvy doručené druhej zmluvnej strane, a tým nie je dotknuté právo na náhradu škody.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

gen. M. Vesela 21, 034 26 Ružomberok, Ružomberok, Ružomberok, Žilinský, Slovenská republika

16.03.2020 13:59 — 04.05.2020 14:01

2,00 ks

21 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.03.2020 14:02

12.03.2020 13:58

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.03.2020 14:13

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 304
 7
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.03.2020 10:07 - Vstupná ponuka 21 000,00 € Cena bez DPH
09.03.2020 10:08 - Najvýhodnejšia ponuka 20 920,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS