• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2020 13:12
  •    Predkladanie ponúk
    12.03.2020 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    12.03.2020 13:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.03.2020 13:35

Detail zákazky Z20204801

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2020 13:12
  •    Predkladanie ponúk
    12.03.2020 12:45
  •    Ukončenie zákazky
    12.03.2020 13:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.03.2020 13:35

Základné údaje

Z20204801

OF-210845

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4493180

Objednávateľ

00610721

Nemocnica s poliklinikou Myjava

Staromyjavská 59, Myjava, 90701, SVK

Dodávateľ

31428819

MABONEX SLOVAKIA spol. s r.o.

Krajinská cesta 3, Piešťany, 92101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mrazené potraviny

mrazená hydina, mrazená zelenina, mrazené ryby

  • 15112000-6 - Hydina
  • 15119600-1 - Rybie mäso
  • 15331100-8 - Čerstvá alebo mrazená zelenina
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mrazené potraviny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Držky krájané predvarené 1kg kg 30
Sliepka polená kg 300
Morčacie prsia 1kg kg 50
Kačacie stehná 250 g kg 150
Kuracie pečienky 1000g kg 90
Kuracie prsia (nesolené) kg 700
Kurací stehenný steak bez kože kg 250
Kuracie stehná (mrazené 0,25 kalibrované) kg 1200
Losos porcie bez kože 150 g kg 90
Pangasius filety 5% 5x1kg kg 20
Pstruh pitvaný 200-250 g kg 100
Rybie filé porcie 150 g, bez vody a aditív kg 50
Tilapia filety 5%  5 kg  balenie kg 500
Polievková zeleninová zmes kg 500
Mrazený karfiol ružičky kg 50
Mrazený karfiol pol.zmes kg 200
Mrazený špenát pretlak kg 230
Mrazená brokolica ružičky kg 25
Mrazená brokolica pol.zmes kg 50
Mrazený hrášok sladký kg 210
Guľôčkové trio (mrkva, sladký hrášok,sladká kukurica) kg 50
Kúpeľná zmes (mrkva plátky červená a žltá 40%,brokolica,baby kukurička klásky,mladý hráškový struk,karfiol) kg 100
Čínska zeleninová zmes (mrkva oražová a žltá prúžky,pór,čínska huba,cibuľa,kapusta,šampiňóny) kg 50
Zeleninova zmes mexická (kukurica, hrášok, kápia) kg 20
Baby karotka kg 20
Kôpor mrazený kg 2
Pažítka mrazená kg 3
Petržlenová vňať kg 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
• kvalitatívne podmienky: – mrazené kurčatá, sliepky, kuracie prsia a stehná dodávať iba z krajiny pôvodu SR a ČR
• kvalitatívne podmienky: – dodávky tovaru: raz za 7-14 dní najneskôr do 12.00 hod., závozné dni minimálne 2x do týždňa
• kvalitatívne podmienky: -mrazenú zeleninu dodávať v gastro balení
• kvalitatívne podmienky: -dovoz v dopravnom prostriedku vybavenom mraziacim zariadením
• kvalitatívne podmienky: – dodávať mrazené potraviny v štandardnej kvalite I. akostnej triede a bez vád, určené na použitie v kuchyni
• kvalitatívne podmienky: – mrazené potraviny musia spĺňať náležitosti ustanovení zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov, potravinového kódexu, európskej legislatívy
• kvalitatívne podmienky: – dodávať iba nami objednaný tovar – nezamieňať
Uchádzač musí predložiť nasledovné potvrdenia na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: • rozhodnutie o povolení činností vydané príslušnou Regionálnou veterinárnou a potravinovou správou (len pre nízko kapacitné prevádzky), resp. rozhodnutie o schválení činností
Uchádzač musí predložiť nasledovné potvrdenia na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: (len pre priemyselné prevádzky) vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR Bratislava
Uchádzač musí predložiť nasledovné potvrdenia na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: • oznámenie o pridelení úradného veterinárneho kontrolného čísla vydaného Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR Bratislava
Uchádzač musí predložiť nasledovné potvrdenia na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: • platné osvedčenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu
Uchádzač musí predložiť nasledovné potvrdenia na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: • v prípade zmeny užívateľa/majiteľa povolenej resp. schválenej prevádzkarne potvrdenie od príslušného orgánu veterinárnej správy (RVPS resp. ŠVPS SR),
Uchádzač musí predložiť nasledovné potvrdenia na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: že dané rozhodnutie o povolení resp. schválení činností platí pre nového užívateľa/majiteľa.
Ako dodávateľ surovín, ak je zároveň ich výrobcom, respektíve manipuluje a uvádza potraviny do obehu, má vypracovaný systém zabezpečenia kontroly hygieny potravín (HACCP) zaisťujúci zdravotnú nezávadnosť potravín v súlade so Zákonom o potravinách, potravinovým kódexom SR a smernicou 93/43/EEC. Požadovanú technickú spôsobilosť uchádzača preukáže čestným prehlásením.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia-stravovacia prevádzka
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy
Tovar musí zodpovedať požadovanej kvalite
Požaduje sa dodávať predmet zákazky podľa potreby na základe objednávok 12 mesiacov. Množstvá uvedené pri jednotlivých položkách  sú len predpokladané a môžu sa zmieniť podľa reálnych potrieb verejného obstarávateľa.
Splatnosť faktúr je minimálne 30 dní.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
Dodávateľ zaručuje, že ním dodaný tovar bude mať požadovanú akosť po celú dobu minimálnej trvanlivosti platnej pre jednotlivé druhy tovarov, ktorá je dĺžkou záručnej doby poskytovanej výrobcom. Záručná doba stanovená výrobcom bude vyznačená na obaloch.
Požaduje sa vo faktúre za dodanie tovaru uviesť ceny bez DPH a s DPH za jednotlivé položky predmetu zákazky a celkovú cenu.
Dodávateľ sa zaväzuje objednávateľovi znížiť jednotkové ceny kedykoľvek počas trvania zmluvy, a to v prípade zavedenia tzv. akciových alebo sezónnych cien tovaru na trhu, a to aj bez vyzvania objednávateľom, priamo znížením ceny vo faktúre vystavenej a doručenej objednávateľovi po dodaní tovaru, ktorého sa sezónne ceny týkajú.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky resp. osobitnej požiadavky na plnenie zo strany Dodávateľa bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, Zmluvy.
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staromyjavská 59, Myjava, Myjava, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

13 337,65

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.03.2020 13:12

12.03.2020 12:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.03.2020 13:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 162
 6
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.03.2020 08:47 - Vstupná ponuka 13 337,65 € Cena bez DPH
12.03.2020 11:05 - Najvýhodnejšia ponuka 13 336,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS