• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2020 13:29
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2020 12:07
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2020 13:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2020 14:10

Detail zákazky Z20204790

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.03.2020 13:29
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2020 12:07
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2020 13:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2020 14:10

Základné údaje

Z20204790

OF-210839

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4491227

Objednávateľ

50668277

Kancelária Najvyššieho súdu Slovenskej republiky

Župné námestie 13, Bratislava, 81490, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery do tlačiarní a kopírovacích strojov - 2020

tonery do tlačiarní a kopírovacích strojov, toner, tlač, laser, fax, kopírovanie

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery do tlačiarní
Funkcia
Originálne a kompatibilné tonery do tlačiarní a fotokopírovacích strojov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. HP Q2612A - kompatibilný ks 150
2. HP CE278A - kompatibilný ks 100
3. HP Q7553A - kompatibilný ks 20
4. HP CC530A black - kompatibilný ks 10
5. HP CC531A cyan - kompatibilný ks 6
6. HP CC532A yellow - kompatibilný ks 6
7. HP CC533A magenta - kompatibilný ks 6
8. HP CE285A - originál ks 50
9. HP CE505A - originál ks 20
10. HP CF360A black / HP 508A -originál ks 4
11. HP CF361A cyan / HP 508A - originál ks 2
12. HP CF362A yellow / HP 508A - originál ks 2
13. HP CF363A magenta / HP 508A - originál ks 2
14. Canon CRG - 711 black - originál ks 4
15. Canon CRG - 711 cyan - originál ks 2
16. Canon CRG - 711 yellow - originál ks 2
17. Canon CRG - 711 magenta - originál ks 2
18. Canon CRG - 728 - originál ks 150
19. Canon CRG - 737 - originál ks 150
20. Canon CRG - 731 black - originál ks 10
21. Canon CRG - 731 cyan - originál ks 5
22. Canon CRG - 731 yellow - originál ks 5
23. Canon CRG - 731 magenta - originál ks 5
24. Canon CRG - 045 black - originál ks 30
25. Canon CRG - 045 cyan - originál ks 20
26. Canon CRG - 045 magenta - originál ks 20
27. Canon CRG - 045 yellow - originál ks 20
28.Canon CRG- 046 black - originál - 6300 strán ks 20
29.Canon CRG- 046 cyan - originál - 5000 strán ks 20
30.Canon CRG- 046 magenta - originál - 5000 strán ks 20
31.Canon CRG- 046 yellow - originál - 5000 strán ks 20
32. Konica Minolta TN-116 Bizhub 165 - originál ks 10
33. Konica Minolta TN-414 Bizhub 423 - originál ks 10
34. Konica Minolta TN-712 Bizhub 654 - originál ks 10
35. Xerox 006R01552 WorkCentre 5865 - originál ks 10
36. Xerox 106R01485 WorkCentre 3220 - originál ks 10
37. Toshiba T-1640 - originál ks 6
38. OKI (MC573) 46490608 black - originál 7000 strán ks 20
39.OKI (MC573) 46490607 cyan - originál 6000 strán ks 20
40.OKI (MC573) 46490606 magenta- originál 6000 strán ks 20
41.OKI (MC573) 46490605 yellow- originál 6000 strán ks 20
42.Konica Minolta TN-328K Bizhub C250i - originál ks 20
43.Konica Minolta TN-328C Bizhub C250i - originál ks 10
44.Konica Minolta TN-328M Bizhub C250i - originál ks 10
45.Konica Minolta TN-328Y Bizhub C250i - originál ks 10
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru na určené miesto.
Zmluva sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov
Objednávateľ požaduje predložiť do 5 prac. dní od uzavretia zmluvy ocenenie jednotlivých položiek, cena musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa vrátane dopravy, balenia a pod., rozpísaná v členení: jednotkové ceny bez DPH, sadzba DPH a ceny s DPH.
Predložené jednotkové ceny sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne
Zmluva bude plnená na základe čiastkových objednávok cca 1 x mesačne podľa aktuálnych potrieb objednávateľa, počas platnosti zmluvy, alebo do vyčerpania vysúťaženej ceny. Čiastkové objednávky budú dodávateľovi zasielané elektronicky (e-mailom).
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť tovar do 3 prac. dní od obdržania objednávky, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. Každá čiastková objednávka bude fakturovaná osobitne bezprostredne po dodaní tovaru.
Dovoz tovaru je možný v pracovné dni, v čase 9,00 - 14,00 hod., dodávateľ je povinný oznámiť doručenie tovaru min. 24 hod. vopred
Uvedené množstvá sú predpokladané ako maximálne, nie sú záväzné, objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien
Dodávateľ pri dodaní tovaru predloží dodací list, prípadne aj faktúru, ktorá musí obsahovať rozpis jednotlivých položiek s jednotkovou cenou bez DPH, DPH, cenu s DPH a celkovú cenu za dodané množstvo plnenia bez DPH, DPH a cenu s DPH. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude tvoriť prílohu faktúry.
Pri položkách s označením "originál" objednávateľ požaduje dodanie výhradne originálnych tonerov daného výrobcu. Tonery musia byť v neporušených baleniach spĺňajúcich všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu, každý toner musí byť jednotlivo balený.
Objednávateľ požaduje umožniť preberanie tovaru po jednotlivých položkách priamo pri dodaní podľa dodacieho listu, tovar doručený prepravnou službou (kuriér, pošta) ako ucelený balík bez možnosti rozbalenia a skontrolovania po jednotlivých položkách nebude prevzatý.
Objednávateľ neposkytuje preddavok na plnenie predmetu zmluvy
Splatnosť faktúry je 30 dní od úplného dodania čiastkového plnenia predmetu zmluvy a začína plynúť dňom doručenia faktúry dodávateľom
V prípade zistenia vád premetu plnenia priamo pri dodaní, je objednávateľ oprávnený neprevziať celú zákazku a požadovať náhradné plnenie do 48 hod.
V prípade neskoršieho zistenia vád dodaného tovaru, bude objednávateľ tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať náhradné plnenie do 5 prac dní. Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne je považované za hrubé porušenie zmluvy a je to dôvod na okamžité skončenie zmluvy.
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a objednávateľa
Dodávateľ doručí objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 dní po uzavretí zmluvy
Objednávateľ doručí dodávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za preberanie predmetu zákazky do 5 dní po uzavretí zmluvy
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári, bude sa považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Názov Upresnenie
Zoznam kontaktných osôb: meno, tel. a e-mail kontakt

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Tonery do tlačiarní a kopírovacích strojov - 2020

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta pri dodržaní platných ISO noriem 9001 a ISO 14001 pre oblasť renovácie tonerových kaziet

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Župné nám. č. 13, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1 069,00 ks

59 766,48

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.03.2020 13:29

11.03.2020 12:07

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.03.2020 12:22

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 354
 218
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.03.2020 13:56 - Vstupná ponuka 59 766,48 € Cena s DPH
11.03.2020 08:18 - Najvýhodnejšia ponuka 59 765,88 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS