00327646
Mesto Prešov
Hlavná 73, Prešov, 08001, SVK
45901872
DLC s.r.o.
Sabinovská 58/5124, Prešov, 08003, SVK
Deratizácia, dezinsekcia a dezinfekcia 2020
deratizácia, dezinsekcia, dezinfekcia
Služba
1. Deratizácia, dezinsekcia a dezinfekcia 2020
|
|
---|---|
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky: Technická špecifikácia predmetu Činnosť č. 1 monitoring verejného priestranstva 250 ha Činnosť č. 2 celoplošná deratizácia verejných priestranstiev 3 x 1 572 500 m2 Činnosť č. 3 deratizácia CO krytov (53 objektov) 6 122 m2 Činnosť č. 4 deratizácia školských zariadení (7 objektov) 2 x 2 700 m2 Činnosť č. 5 deratizácia administratívnych budov 2 x 604 m2 Činnosť č. 6 dezinsekcia administratívnych budov 604 m2 Činnosť č. 7 deratizácia denných centier (5 objektov) 2 x 1 061m2 | |
Činnosť č. 8 deratizácia spoločných priestorov bytových domov 2 x 5 474 m2 Činnosť č. 9 dezinsekcia nájomných bytov (573 bytov) 27 943 m2 Činnosť č. 10 dezinsekcia spoločných priestorov v bytových domoch 2 x 5 474 m2 Deratizácia, dezinsekcia a dezinfekcia (ďalej len „DDD“) v okruhu 15 km. | |
DDD bude vykonávaná v súlade s § 4 ods. 3) písm. g, h zákona NR SR č. 369/1990 Zb. o obecnom zriadení v znení neskorších predpisov zákona NR SR č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Spôsob vykonávania DDD bude realizovaný v súlade s príslušnou legislatívou, v závislosti od osobitných požiadaviek objednávateľa a po posúdení existujúceho stavu prostredia a zariadení, kde budú zabezpečované výkony. |
Názov |
Výkon celoplošnej deratizácie verejných priestranstiev (3x 1 572 500 m2) bude zabezpečený v troch stanovených fázach: 1. fáza: v najbližšom možnom termíne, do 15. 4. 2020 2. fáza: júl - august 2020 3. fáza: október - november 2020 |
Výkon deratizácie CO krytov (1 x 6 122 m2) bude zabezpečený v jednej stanovenej fáze v termíne do 30.6. 2020. |
Výkon deratizácie školských zariadení (2 x 2 700 m2); deratizácie administratívnych budov (2 x 604 m2); deratizácie denných centier(2 x 1 061 m2) a deratizácie spoločných priestorov bytových domov (2 x 5 382 m2) bude zabezpečený v dvoch stanovených fázach: |
1. fáza: v najbližšom možnom termíne do 30. 4. 2020 2. fáza: od 1.9.2020 do 31.10.2020 |
Výkon dezinsekcie administratívnych budov (2 x 604 m2) bude zabezpečený v dvoch stanovených fázach: 1. fáza: v najbližšom možnom termíne do 30. 4. 2020 2. fáza: od 1.9.2020 do 31.10.2020 |
Výkon dezinsekcie nájomných bytov (573 bytov x 27 943 m2) bude zabezpečený priebežne podľa potreby počas celého roku. Výkon dezinsekcie spoločných priestorov v bytových domoch (2 x 5474 m2) bude zabezpečený priebežne podľa potreby počas celého roku. Konkrétny termín zabezpečenia DDD bude stanovený objednávateľom a to vystavením objednávky. |
Platba sa uskutoční po poskytnutí služby na základe vystavených faktúr, ktorých súčasťou budú protokoly o vykonaní a odovzdaní prác, potvrdené a podpísané oprávnenou osobou za dodávateľa a objednávateľa. Dodávateľ služby vykoná službu vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ služby nie je oprávnený vystaviť a doručiť faktúru objednávateľovi, pokiaľ nie je vypracovaný protokol o riadnom vykonaní služby podpísaný oprávnenou osobou za objednávateľa. |
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi. Pre tento účel sa za deň úhrady považuje dátum pripísania príslušnej ceny za riadne vykonanú službu na účet poskytovateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo neuhradiť vystavené faktúry, pokiaľ plnenie nebude kompletné a v požadovanom množstve. |
Spôsob a druh nástrahy pri DDD bude zhotoviteľom určený v závislosti od prostredia a potreby vo formách od jedovatých granúl, voskových blokov až po odchytové pasce, ktoré budú ukladané do PVC vaničiek alebo jedovatých staníc a to tak, aby výsledný likvidačný efekt bol čo najvyšší. |
Dodávateľ služby zabezpečí všetky náležitosti spojené s následnou likvidáciou uhynutých hlodavcov a to v súlade so Zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch. Dodávateľ služby taktiež zabezpečí všetky opatrenia tak, aby predišiel možným rizikám spojeným s ohrozením majetku a zdravia obyvateľstva. Miesto dodania predmetu zákazky – presné miesto realizácie služby oznámi objednávateľ dodávateľovi služby ihneď po uzatvorení zmluvy. |
V prípade mimoriadnych situácií (jednorazový hromadný výskyt hmyzu) dezinsekciu vykoná dodávateľ do 72 hod. V cene za službu sú zahrnuté všetky náklady bezprostredne súvisiace so službou (materiál, práca, likvidácia uhynutých hlodavcov a nespotrebovaných nástrah, doprava, poradenská služba). Nevyhnutnou súčasťou vykonávanej činnosti bude priebežné monitorovanie výskytu migračných vstupov – mapa vykonania monitorovania so zreteľným zdokumentovaním DDD činností. |
Nevyhnutnou súčasťou vykonávanej činnosti bude periodická kontrola, dopĺňanie a výmena nástrah dodávateľom služby. Nevyhnutnou súčasťou vykonávanej činnosti bude odstraňovanie a likvidácia starých nástrah a uhynutých jedincov v rámci platného zmluvného vzťahu s likvidačnou spoločnosťou, ktorý bude súčasťou predložených fakturačných dokladov. |
Dodávateľ služby do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručí : Kópiu platného osvedčenia o odbornej spôsobilosti na prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie a na prácu s prípravkami na reguláciu živočíšnych škodcov na profesionálne použitie. Kópiu platného rozhodnutia RÚVZ na nakladanie s nebezpečným odpadom (platné rozhodnutie RÚVZ o vyhovujúcich priestoroch na zber a skladovanie kadáveru). Kópiu prevádzkového poriadku pre pracovné činnosti o ochrane zamestnancov pred účinkami chemických a biologických látok schválený RÚVZ resp. rozhodnutie RÚVZ. |
Rozhodnutie z RVaPS v mieste bydliska na skladovanie vedľajších živočíšnych produktov a stým súvisiace činnosti – zber a prepravu materiálov kategórie 1 uvedených v článku 8 nariadenia (ES) č. 1069/2009 z výkonu činnosti regulácie živočíšnych škodcov a zberu usmrtených zvierat. Rozhodnutie ŠVaPS o udelení úradného čísla na skladovanie VŽP materiálu kategórie 1 – uhynuté zvieratá z činnosti regulácie živočíšnych škodcov (deratizácia, dezinsekcia) a zberu a prepravy VŽP (zvierat uhynutých na cestách). |
Kópiu platného zmluvného vzťahu s likvidačnou spoločnosťou na odstraňovanie a likvidáciu starých nástrah, deratizačných staničiek a použitého materiálu. Kópiu platného zmluvného vzťahu s asanačnou spoločnosťou na zber, prepravu a likvidáciu všetkých vedľajších živočíšnych produktov a biologického materiálu (uhynutých hlodavcov). Potvrdenie o registrácií z okresného úradu odboru, starostlivosti o životné prostredie na podnikanie v oblasti nakladania s iným ako nebezpečným odpadom. |
Rozhodnutie okresného úradu, odboru starostlivosti o životné prostredie v sídle kraja, vydané v súlade s §107 písm. g) zákona č. 79/2015 o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov – súhlas na prepravu nebezpečných odpadov presahujúci územie kraja. |
Požadujeme predložiť podrobnú štruktúru ceny podľa jednotlivých činnosti a to v celkom v štruktúre s DPH a bez DPH a zároveň jednotkovú cenu za každú činnosť 1-10 v tej istej štruktúre. Jednotková cena bude podkladom pre objednávku a fakturáciu, ktorá bude možná iba do výšky skutočne objednaných a zrealizovaných služieb. Možnosť vytvoriť ďalšie variabilné symboly pre úhrady za služby podľa potrieb objednávateľa. |
Hlavná 73, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
16.03.2020 08:00 — 01.12.2020 00:00
1,00 celok
55 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.03.2020 10:52
11.03.2020 11:00
11.03.2020 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.03.2020 11:09 - Vstupná ponuka | 54 000,00 | € | Cena s DPH |
06.03.2020 16:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 49 999,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: