00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
31354882
ArcGEO Information Systems spol. s r.o.
Blagoevova 9, Bratislava, 85104, SVK
Softvér ArcGIS Server
Softvér, licencia, server, programové vybavenie
Tovar
1. Dodanie softvéru vrátane udelenia nevýhradnej licencie
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodanie nového nepoužívaného originálneho softvéru vrátane udelenia nevýhradnej licencie na používanie tohto softvéru s názvom „ArcGIS Server Enterprise Standard“ so službami maintenance počas doby 12 mesiacov v počte 1 ks a ArcGIS Server Enterprise Standard Staging so službami maintenance počas doby 12 mesiacov v počte 1 ks (ďalej len „softvér“) podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. Softvér požadujeme dodať ako licenciu, ktorá nie viazaná k zariadeniu, na ktorom bude softvér nainštalovaný (tzn. s možnosťou opakovaného odinštalovania a inštalácie |
na iné zariadenie). Predmetom zákazky je súčasne dodanie softvéru do sídla verejného obstarávateľa (ďalej len „objednávateľ“) prvá inštalácia, konfigurácia softvéru v existujúcom hardvérovom, softvérovom a informačno-komunikačnom prostredí objednávateľa a otestovanie funkcionality softvéru po prvej inštalácií v existujúcom hardvérovom, softvérovom a informačno-komunikačnom prostredí objednávateľa a integrácia softvéru s tretími stranami prostredníctvom OGC služieb. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. ArcGIS Server Enterprise Standard | ks | 1 | ||
2. ArcGIS Server Enterprise Standard Staging | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. ArcGIS Server Enterprise Standard | Všetky technické vlastnosti softvéru sú uvádzané ako najnižšie kvalitatívne parametre jednotlivých technických vlastností, ktoré musí dosahovať, ak nie je uvedené inak. |
1.1 Softvér | plne kompatibilný s aktuálne používanou infraštruktúrou objednávateľa na platforme – Esri ArcGIS Enterprise vrátane aktualizácie na najnovšiu verziu určený pre produkčné prostredie. |
1.2 Softvér | určený na správu priestorových údajov a poskytovanie širokej palety služieb pre prevádzkovanie enterprise GIS prostredia s webovými, mobilnými a silnými klientskymi aplikáciami. |
1.3 Softvér | musí umožňovať poskytovať služby SOAP a RESP a podporovať širokú paletu funkcii klientskych aplikácii. |
1.4 Softvér - funkcia klientskej aplikácie | Správa geodatabázy - áno |
1.5 Softvér - funkcia klientskej aplikácie | Mapovanie - áno |
1.6 Softvér - funkcia klientskej aplikácie | Editácia - áno |
1.7 Softvér - funkcia klientskej aplikácie | Spúšťanie geoprocesných úloh - áno |
1.8 Softvér - funkcia klientskej aplikácie | 3D vizualizácia - áno |
1.9 Softvér - funkcia klientskej aplikácie | Vysokovýkonné zobrazenia a spracovanie rastrových údajov - áno |
1.10 Softvér - funkcia klientskej aplikácie | OGC služby (WMS, WFS)- áno |
1.11 Softvér | musí umožňovať poskytovanie geografických informácií a máp širšej skupine používateľov geografických informačných systémov a to prostredníctvom webových služieb alebo špecializovaných aplikácií. |
1.12 Softvér - technológia | Natívnu podporu 64-bitových operačných systémov - áno |
1.13 Softvér - technológia | Podpora dátových úložísk typu OLE-DB - áno |
1.14 Softvér - technológia | PKI autentifikácia - áno |
1.15 Softvér - technológia | API pre Java_Script, iOS, Android - áno |
1.16 Softvér - technológia | Podpora Windows Active Directory, Single Sign-On - áno |
1.17 Softvér | Z hľadiska správy priestorových údajov je požadované, aby softvér poskytoval spoločné dátové úložisko pre rozmanité typy priestorových údajov, ktoré budú k dispozícii pre Desktop GIS, |
- | Mobilný GIS ako aj pre Mapový portál. V rámci geografickej databázy sú potrebné nasledujúce vlastnosti: |
1.18 Softvér - vlastnosti pre potreby geografickej databázy | Modelovanie správania, pravidiel a relácií pre priestorové objekty - áno |
1.19 Softvér - vlastnosti pre potreby geografickej databázy | Funkcie na udržanie integrity a presnosti priestorových údajov - áno |
1.20 Softvér - vlastnosti pre potreby geografickej databázy | Možnosť definovania sofistikovaných dátových modelov ako sú topológie alebo siete - áno |
1.21 Softvér - vlastnosti pre potreby geografickej databázy | Podpora viacužívateľského prístupu a súčasnej editácie viacerými používateľmi - áno |
1.22 Softvér - vlastnosti pre potreby geografickej databázy | Podpora vlastných typov prvkov - áno |
1.23 Softvér - vlastnosti pre potreby geografickej databázy | Historická archivácia - áno |
1.24 Softvér - vlastnosti pre potreby geografickej databázy | Verzionovanie - áno |
1.25 Softvér - vlastnosti pre potreby geografickej databázy | Replikácia - áno |
1.26 Softvér - vlastnosti pre potreby geografickej databázy | Škálovateľnosť ukladacieho priestoru - áno |
1.27 Softvér - vlastnosti pre potreby geografickej databázy | Podpora RDBMS: Oracle, Teradata Database, IBM DB2 IBM, Informix Dynamic Server, PostgreSQL, Microsoft SQL Server, IBM Netezza |
1.28 Softvér | Konfigurácia integrácie softvéru s tretími stranami prostredníctvom OGC služieb - áno |
2. ArcGIS Server Enterprise Standard Staging | |
2.1 Softvér | Povolené použitie softvéru minimálne v rozsahu: Vývoj, Užívateľské akceptačné testy, Výkonnostné testy, Záťažové testy so softvérom od iných zhotoviteľov, |
- | Umiestňovanie aktualizovaných údajov na otestovanie zmien pred ich načítaním do produkčného prostredia, |
2.2 Softvér | plne kompatibilný s aktuálne používanou infraštruktúrou objednávateľa na platforme - ArcGIS Enterprise vrátane aktualizácie na najnovšiu verziu určená pre testovacie (resp. predprodukčné) prostredie. |
2.3 Softvér | určený na správu priestorových údajov a poskytovanie širokej palety služieb pre prevádzkovanie enterprise GIS prostredia s webovými, mobilnými a silnými klientskymi aplikáciami. |
2.4 Softvér | musí umožňovať poskytovať služby SOAP a RESP a podporovať širokú paletu funkcii klientských aplikácii. |
2.5 Softvér - funkcia klientskej aplikácie | Správa geodatabázy - áno |
2.6 Softvér - funkcia klientskej aplikácie | Mapovanie - áno |
2.7 Softvér - funkcia klientskej aplikácie | Editácia - áno |
2.8 Softvér - funkcia klientskej aplikácie | Spúšťanie geoprocesných úloh - áno |
2.9 Softvér - funkcia klientskej aplikácie | 3D vizualizácia - áno |
2.10 Softvér - funkcia klientskej aplikácie | Vysokovýkonné zobrazenia a spracovanie rastrových údajov - áno |
2.11 Softvér - funkcia klientskej aplikácie | OGC služby (WMS, WFS) - áno |
2.12 Softvér | musí umožňovať poskytovanie geografických informácií a máp širšej skupine používateľov geografických informačných systémov a to prostredníctvom webových služieb alebo špecializovaných aplikácií. |
2.13 Softvér - technológia | Natívnu podporu 64-bitových operačných systémov - áno |
2.14 Softvér - technológia | Podpora dátových úložísk typu OLE-DB - áno |
2.15 Softvér - technológia | PKI autentifikácia - áno |
2.16 Softvér - technológia | API pre Java_Script, iOS, Android - áno |
2.17 Softvér - technológia | Podpora Windows Active Directory, Single Sign-On - áno |
2.18 Softvér | Z hľadiska správy priestorových údajov je požadované, aby softvér poskytoval spoločné dátové úložisko pre rozmanité typy priestorových údajov, |
- | ktoré budú k dispozícii pre Desktop GIS, Mobilný GIS ako aj pre Mapový portál. V rámci geografickej databázy sú potrebné nasledujúce vlastnosti: |
2.19 Softvér - vlastnosti pre potreby geografickej databázy | Modelovanie správania, pravidiel a relácií pre priestorové objekty - áno |
2.20 Softvér - vlastnosti pre potreby geografickej databázy | Funkcie na udržanie integrity a presnosti priestorových údajov - áno |
2.21 Softvér - vlastnosti pre potreby geografickej databázy | Možnosť definovania sofistikovaných dátových modelov ako sú topológie alebo siete - áno |
2.22 Softvér - vlastnosti pre potreby geografickej databázy | Podpora viacužívateľského prístupu a súčasnej editácie viacerými používateľmi - áno |
2.23 Softvér - vlastnosti pre potreby geografickej databázy | Podpora vlastných typov prvkov - áno |
2.24 Softvér - vlastnosti pre potreby geografickej databázy | Historická archivácia - áno |
2.25 Softvér - vlastnosti pre potreby geografickej databázy | Verzionovanie - áno |
2.26 Softvér - vlastnosti pre potreby geografickej databázy | Replikácia - áno |
2.27 Softvér - vlastnosti pre potreby geografickej databázy | Škálovateľnosť ukladacieho priestoru - áno |
2.28 Softvér - vlastnosti pre potreby geografickej databázy | Podpora RDBMS: Oracle, Teradata Database, IBM DB2 IBM, Informix Dynamic Server, PostgreSQL, Microsoft SQL Server, IBM Netezza |
2.29 Softvér | Konfigurácia integrácie softvéru s tretími stranami prostredníctvom OGC služieb - áno |
3. Platnosť | Softvér je požadovaný ako trvalý, bez časového a územného obmedzenia |
4. Inštalačné súbory | k softvéru dodané na pevnom nosiči údajov alebo poskytované elektronickými komunikačnými nástrojmi, jazyková verzia aj pre slovenský jazyk (ak je k dispozícií), |
- | softvér nie je viazaný so zariadením, na ktorom bude nainštalovaný – prenosná, nie OEM |
5. Poskytnutie inštalačných súborov | Ak dodávateľ požadované inštalačné súbory k softvéru nedodáva na pevnom nosiči údajov, dodávateľ zabezpečí objednávateľovi prístup k inštalačným súborom |
- | k softvéru a licenčnému kľúču prostredníctvom portálu zhotoviteľa softvéru so zachovaním súčasných prihlasovacích údajov |
6. Variantné riešenie | Sa nepripúšťa |
7. Záruka | Na softvér 24 mesiacov v sídle objednávateľa |
Názov |
1. PREDMET ZMLUVY |
1.1 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi nový, nepoužívaný, originálny softvér vrátane udelenia nevýhradnej licencie na používanie tohto softvéru s názvom „ArcGIS Server Enterprise Standard“ so službami maintenance počas doby 12 mesiacov v počte 1 ks a ArcGIS Server Enterprise Standard Staging so službami maintenance počas doby 12 mesiacov v počte 1 ks od dodávateľa registrovaného ako partnera alebo predajcu zhotoviteľa softvéru pre SR. |
1.2 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa udeliť objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný, časovo a územne neobmedzený súhlas na používanie softvéru, tzv. nevýhradné licencie. Zároveň dodávateľ prehlasuje, že práva k dodaným nevýhradným licenciám nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu objednávateľom. |
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
2.1 Dodávateľ predloží objednávateľovi jednotkové ceny jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak v súlade s touto zmluvou a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy. |
2.2 Dodávateľ predloží objednávateľovi informácie o názve dodávateľa, sídle, IČO, DIČ, IČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu - názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN, pokiaľ ich už nemá uvedené v EKS a to do troch (3) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, ak nie je uvedené inak, elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy. |
2.3 Dodávateľ musí disponovať dokladom/certifikátom/potvrdením v slovenskom jazyku preukazujúci, že je registrovaným partnerom alebo predajcom zhotoviteľa softvéru a je oprávnený dodávať predmet zmluvy pre Slovenskú republiku. |
2.4 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosť podľa bodu 2.3 OPNP do siedmych (7) pracovných dní od zaslania požiadavky objednávateľa dodávateľovi o predloženie skenu dokladu/dokumentu, prostredníctvom služieb, kde je možné sledovať čas odoslania a doručenia požiadavky a to na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy. |
V prípade nejasností si objednávateľ vyhradzuje právo na požiadanie originálu alebo overenej kópie dokumentu podľa bodu 2.3 OPNP a to zaslaním alebo doručením dokumentu na adresu objednávateľa uvedenú v záhlaví zmluvy, ak sa zmluvné strany v súlade s touto zmluvou nedohodnú inak. |
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
3.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo objednávateľa. |
3.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy po nadobudnutí účinnosti zmluvy zverejnenej na http://www.crz.gov.sk/ najneskôr do 20 pracovných dní. |
4. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
4.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
4.2 Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy údaje súvisiace s plnením predmetu zmluvy (napr. kontaktné osoby objednávateľa, e-mailovú adresu, ...). |
5. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
5.1 Zmluvné strany sa dohodli na poskytnutí plnenia zmluvy v jednej ucelenej časti, na miesto plnenia, ktorým je sídlo objednávateľa, v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:30 hod., ak sa zmluvné strany nedohodnú inak v súlade s touto zmluvou v termíne podľa bodu 3.2 OPNP. |
5.2 Dodávateľ poskytuje záruku 24 mesiacov na softvér v sídle objednávateľa. |
5.3 Zmluvné strany sa zaväzujú, že si budú poskytovať potrebnú súčinnosť pri plnení záväzkov z tejto zmluvy a navzájom si budú oznamovať všetky okolnosti a informácie, ktoré môžu mať vplyv na plnenie predmetu tejto zmluvy a to v písomnej podobe na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa a objednávateľ zašle súhlasné alebo nesúhlasné |
stanovisko k požiadavke dodávateľa k plneniu predmetu tejto zmluvy dodávateľovi písomne na e-mailovú adresu osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa. Podľa stanoviska objednávateľa bude dodávateľ postupovať ďalej v plnení predmetu tejto zmluvy. |
6. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
6.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou očíslovaného preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom. |
6.2 Preberací protokol musí obsahovať minimálne – názov, že je to Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, definovanie dodávateľa (obchodné meno, sídlo, IČO), definovanie objednávateľa (obchodné meno, sídlo, IČO), Objednávateľ preberá/nepreberá plnenie* od dodávateľa v rozsahu: predmet zmluvy, ktorý je súčasne predmetom preberania plnenia podľa tejto zmluvy, s výhradami/bez výhrad*, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, prílohy, *nevhodné prečiarknite, |
V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za objednávateľa. |
6.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
6.4 Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba predmet zmluvy spĺňajúci všetky uvedené požadované vlastnosti podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, bez zjavných vád, dodaný a nainštalovaný podľa požiadaviek objednávateľa, plne funkčný, v produkčnej prevádzke a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol, neprevziať dodanie predmetu zmluvy. |
6.5 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu plnenia predmetu tejto zmluvy zástupcami zmluvných strán bez výhrad objednávateľa. |
7. UDELENIE LICENCIÍ |
7.1 Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený udeliť objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný, územne a časovo neobmedzený súhlas na používanie dodaného softvéru (ďalej len „nevýhradné licencie“) v súlade s licenčnou politikovu zhotoviteľa softvéru a zákonom č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon. Nepravdivosť tohto vyhlásenia dodávateľa zakladá povinnosť náhrady škody objednávateľovi podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka. |
7.2 Objednávateľ je povinný dodané nevýhradné licencie chrániť pred neoprávneným užívaním a neposkytnúť nevýhradné licencie tretej osobe bez súhlasu dodávateľa. |
7.3 Dodávateľ ďalej vyhlasuje, že práva k softvéru a k nevýhradným licenciám podľa tejto zmluvy nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu podľa tejto zmluvy objednávateľom, ani inými právnymi vadami. V prípade, že si tretia osoba uplatní nárok proti objednávateľovi z titulu porušenia práv, dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi všetku škodu, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku uplatnenia nároku treťou osobou, a to v plnej výške. |
8. TRVANIE ZMLUVY, ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY A ZÁRUKA |
8.1 Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do termínu splnenia všetkých záväzkov zmluvných strán podľa tejto zmluvy. |
8.2 Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku na predmet zmluvy podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy plynúcu od dátumu protokolárneho prevzatia predmetu zmluvy (od dátumu uvedeného na poslednom preberacom protokole bez výhrad objednávateľa) v sídle objednávateľa. |
8.3 Dodávateľ pri plnení predmetu tejto zmluvy bude postupovať s odbornou starostlivosťou, technickými znalosťami, potrebnou profesionalitou, osobne, vo vlastnom mene, na svoje náklady a vlastnú zodpovednosť. |
8.4 Dodávateľ zodpovedá za priamu škodu spôsobenú objednávateľovi v súvislosti s plnením tejto zmluvy. Vzniknutá škoda bude objednávateľovi uhradená za predpokladu riadneho preukázania jej vzniku, výšky, porušenia zmluvnej povinnosti a príčinnej súvislosti medzi týmto porušením a vznikom škody, ak navrátenie veci do pôvodného stavu nie je možné. |
8.5 Dodávateľ bude poskytovať objednávateľovi záručný servis predmetu zmluvy v záručnej dobe. Ak sa v priebehu plynutia záručnej doby objaví chyba alebo výrobná chyba predmetu zmluvy, objednávateľ oznámi dodávateľovi reklamáciu predmetu zmluvy a dodávateľ je povinný zabezpečiť výmenu alebo opravu chybného predmetu zmluvy bezplatne, najneskôr do 48 hodín v pracovných dňoch od nahlásenia chyby objednávateľom, ak nie je v jednotlivých prípadoch dohodnuté inak. |
8.6 Reklamácia chyby predmetu zmluvy musí obsahovať nasledovné údaje: a) číslo a dátum uzavretia zmluvy, b) názov a typ tovaru, c) podrobný opis, ako sa chyba prejavuje, d) prílohu - oskenovaný preberací protokol z preberacieho procesu predmetu zmluvy, e) kontaktné údaje povereného zamestnanca objednávateľa na riešenie reklamácie chyby predmetu zmluvy, jeho meno, priezvisko, telefonický a e-mailový kontakt. |
8.7 Dodávateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za chyby predmetu zmluvy, ktoré boli spôsobené neodbornou prevádzkou, obsluhou a údržbou objednávateľa. |
8.8 V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek povinnosť vyplývajúcu z tejto zmluvy, má objednávateľ nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5% z celkovej ceny za plnenie predmetu zmluvy za každé takéto porušenie povinnosti. Opakované porušenie zmluvnej povinnosti, za ktorú bola zmluvná pokuta už uložená, nebráni uloženiu ďalšej zmluvnej pokuty za rovnaké porušenie zmluvnej povinnosti, ak ju dodávateľ neodstránil ani v dodatočnej primeranej lehote, resp. ak sa zmluvné strany nedohodli na inej lehote. |
9. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
9.1 Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. |
9.2 Zmluvná cena sa považuje za cenu konečnú, nemennú, celkovú cenu predmetu zmluvy, platnú počas doby trvania zmluvy. V cene tovaru sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu tejto zmluvy. |
9.3 Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavenej faktúry. Faktúra bude vystavená až po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy podľa bodu 6.5 OPNP tejto zmluvy. |
9.4 Preberací protokol podľa bodu 6.5 OPNP tejto zmluvy je neoddeliteľnou súčasťou faktúry. |
9.5 Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti účtovného dokladu podľa zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, náležitosti daňového dokladu podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a všetky náležitosti podľa Všeobecných podmienok elektronického obstarávania pre Elektronický kontraktačný systém. Faktúra musí byť vystavená v súlade s touto zmluvou. Za správne vyhotovenie faktúry zodpovedá v plnom rozsahu dodávateľ. |
9.6 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, číslo faktúry, identifikačné údaje objednávateľa/dodávateľa (obchodné meno, sídlo, IČO, DIČ, bankové spojenie vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT), názov zákazky, číslo zmluvy, predmet úhrady - jednotlivé položky plnenia predmetu zmluvy, ich presné názvy a počty, číslo preberacieho protokolu. |
9.7 Ak k predmetu zákazky nebude dodávateľom dodaný dodací list, na faktúre musí byť uvedené: „Faktúra súčasne slúži ako dodací list.“ |
9.8 Ak dodávateľovi správca fakturačného systému podľa zákona č. 215/2019 o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZEF“) vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, musí faktúra spĺňať aj náležitosti zaručenej elektronickej faktúry podľa ZEF. |
9.9 Faktúra bude uhradená zo zdrojov v rámci programov EÚ a musí ďalej obsahovať náležitosti predpísané v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH v znení neskorších predpisov minimálne v rozsahu: názov zákazky, predmet úhrady, IČO, DIČ nadobúdateľa, názov/obchodné meno nadobúdateľa, číslo tejto zmluvy nadobúdateľa, cenu k úhrade bez DPH, čiastku DPH, výšku DPH v %, celkovú cenu k úhrade vrátane DPH, číslo účtu dodávateľa vo formáte IBAN, splatnosť faktúry 60 dní, označenie faktúry textom, ktorý objednávateľ oznámi dodávateľovi po uzatvorení zmluvy. |
9.10 Faktúru je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi listovou zásielkou alebo iným preukázateľným spôsobom na adresu sídla objednávateľa. Ak dodávateľovi správca fakturačného systému podľa ZEF vytvoril do dátumu vystavenia faktúry podľa tejto zmluvy osobný profil, potom je dodávateľ povinný pri doručovaní faktúry objednávateľovi postupovať v súlade so ZEF. |
10. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
10.1 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
10.2 Dodávateľ je povinný všetku dokumentáciu súvisiacu s predmetom zákazky (faktúry, preberacie protokoly, dodacie listy a pod.)podľa pokynov objednávateľa viditeľne označovať symbolom EÚ. |
10.3 Dodávateľ sa zaväzuje umožniť a poskytnúť potrebnú súčinnosť objednávateľovi a oprávneným kontrolným zamestnancom vykonávať u seba kontrolu obchodných dokumentov a vecnú a finančnú kontrolu v súvislosti s realizáciou predmetu tejto zmluvy v súvislosti s aktivitami financovanými zo zdrojov príslušného programu EÚ, a to aj po ukončení tohto zmluvného vzťahu v trvaní päť (5) rokov. |
Dobrovičova 12, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
19.03.2020 08:00 — 15.05.2020 12:00
2,00 ks
138 833,33
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.03.2020 08:33
16.03.2020 10:00
16.03.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.03.2020 13:39 - Vstupná ponuka | 138 800,00 | € | Cena bez DPH |
15.03.2020 21:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 137 800,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: