00165697
Okresný súd
Nám. M. R. Štefánika 2238/55, Topoľčany, 95515, SVK
35755989
LASER servis, spol. s.r.o.
Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK
Renovované tonery - obrátkový tovar
tonery do laserových tlačiarní, obrátkový tovar, tzv. renovovaný toner, tlač
Tovar, Služba
1. Kompatibilné tonery
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Renovovaný toner do tlačiarne HP LJ Pro 400 M402d, označenie: CF226X, black, na 9000 strán A4 pri 5 % pokrytí | ks | 8 | ||
Renovovaný toner do tlačiarne Lexmark MS 312 dn, označenie: 512 H - čierny 51F2H00, 5000 strán pri 5% pokrytí | ks | 5 | ||
Renovovaný toner do tlačiarne HP LJ Pro 400 M 401dn, označenie: CF 280X, čierny, kapacita 6 500 strán A4 pri 5% pokrytí | ks | 7 | ||
Renovovaný toner do tlačiarne HP LJ 2055 dn, označenie: CE505X/H+čip, čierny, kapacita 6 500 strán A4 pri 5% pokrytí | ks | 7 | ||
Renovovaný toner do tlačiarne HP LJ 1200, označenie: C7115A, čierny, kapacita 3 500 strán pri 5 % pokrytí | ks | 3 | ||
Renovovaný toner do tlačiarne HP LJ 2200, označenie C4096A, čierny, kapacita 5 000 strán A4 pri 5 % pokrytí | ks | 5 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, mesto Topoľčany. V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky do požadovaných priestorov objednávateľa (doprava, obal, vyskladnenie, atď.). |
Predmet zákazky bude dodaný jednorazovo, v pracovných dňoch od 08:00 hod. do 14:00 hod., najneskôr do 7 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hod. vopred dodanie predmetu zmluvy. Omeškanie s dodaním predmetu zákazky o viac ako tri pracovné dni sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Dodávateľ zabezpečí odber, odvoz a ekologickú likvidáciu použitých (prázdnych) tonerových kaziet na vlastné náklady. Použité (prázdne) tonerové kazety dodávateľ prevezme od objednávateľa na základe písomnej výzvy (faxom, e-mailom), najneskôr do 5 pracovných dní. Prevzatie použitých (prázdnych) tonerových kaziet potvrdí zodpovedný zamestnanec dodávateľa na preberacom protokole, ktorý bude obsahovať množstvo a jednotlivé typy kaziet. |
Dodávateľ do 24 hodín od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy v rozsahu minimálne: jednotková cena bez DPH, vyčíslenie DPH, množstvá a celková cena s DPH za tonery. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenou v zmluve - repasovaný, poškodený atď.) nebude prevzatý celý objem dodávky. |
Skryté vady a zrejmé vady nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy je objednávateľ povinný písomne (e-mailom) oznámiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení najneskôr do konca záručnej doby. Oznámenie, resp. reklamácia bude obsahovať číslo zmluvy a popis vady. Dodávateľ je povinný vadný tovar vymeniť do dvoch pracovných dní od oznámenia reklamácie do miesta plnenia zmluvy. |
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením. Záručná doba je 24 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu. |
Prevzatie zodpovednosti za opravu tlačiarne v prípade poruchy spôsobenej v súvislosti s použitím renovovaného toneru je podmienené preskúmaním tlačiarne servisným technikom dodávateľa, ak sa dodávateľ a objednávateľ nedohodnú inak. Identifikácia poruchy tlačiarne bude pre objednávateľa bezplatná v prípade zistenia poškodenia tlačiarne vadou toneru (vysypanie toneru, mazanie papiera atď.), V takomto prípade sa dodávateľ zaväzuje opravu tlačiarne vykonať na vlastné náklady, ak sa s objednávateľom nedohodne inak. |
Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacieho protokolu. Faktúra musí obsahovať rozpis položky a jej jednotkovej ceny bez DPH , sadzbu DPH a celkovú cenu za položku, a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia bez DPH, vyčíslenie DPH a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia s DPH. Objednávateľ uhradí kúpnu cenu do 24 dní odo dňa jeho doručenia objednávky, bezhotovostne. |
Dodávateľ musí mať v momente uzavretia zmluvy zápis v registri konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniam ZVO. |
Dodávateľ predloží zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Renovované tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením. |
Nám. M. R. Štefánika 2238/55, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika
20.03.2020 10:33 — 20.03.2020 10:34
35,00 ks
840,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.03.2020 10:38
10.03.2020 10:33
10.03.2020 10:48
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.03.2020 12:28 - Vstupná ponuka | 838,80 | € | Cena s DPH |
09.03.2020 09:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 660,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: