• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.03.2020 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    09.03.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.03.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.03.2020 08:35

Detail zákazky Z20204658

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.03.2020 10:08
  •    Predkladanie ponúk
    09.03.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.03.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.03.2020 08:35

Základné údaje

Z20204658

OF-210063

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4488702

Objednávateľ

42156424

Národná agentúra pre sieťové a elektronické služby

Kollárova 8, Trnava, 91702, SVK

Dodávateľ

35969881

ZILLION quadrate, s.r.o.

Pod kaštieľom 276, Tovarníky, 95501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Predĺženie bezpečnostnej licencie

ESET security SDK - predĺženie existujúcej licencie na 1 rok

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup licencie
Funkcia
ESET security SDK
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
ESET security SDK - trvanie licencie rok 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dátum platnosti aktuálnej licencie 07.03.2020
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Tovar bude dodaný jednorázovo.
2. Objednávateľ požaduje predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobný aktualizovaný položkový rozpočet a vlastný návrh plnenia s uvedením presného označenia tovaru výrobcom a technickými a funkčnými parametrami, ktorý bude následne schválený/neschválený objednávateľom do 2 pracovných dní.
3. Lehota plnenia je od schválenia technických a funkčných parametrov objednávateľom do 5 pracovných dní.
4. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky.
5. Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné.
6. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie (to zodpovedá „alebo ekvivalentný“), za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené vo funkčnej špecifikácii a v technickej špecifikácii predmetu zákazky, a ktoré bude plne kompatibilné s aktuálnou licenciou objednávateľa z dôvodu predĺženia už existujúcej licencie.
7. Porušenie povinností v zmysle bodov č. 1, 2, 3, 4, 5 a 6 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy.
8. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, ktorú je povinný zaplatiť dodávateľ v prospech objednávateľa vo výške 10 % z ceny plnenia v prípade porušenia ustanovení 1 až 6 tejto zmluvy do 7 dní odo dňa doručenia výzvy na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, alebo do 7 dní odo dňa odmietnutia prevziať zásielku, alebo do 7 dní odo dňa márneho uplynutia odbernej lehoty na prevzatie zásielky stanovenej doručovateľom.
9. Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody voči dodávateľovi.
10. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním predmetu zmluvy je povinný k zaplateniu úroku z omeškania 0,05 % z celkovej zmluvnej ceny za každý deň omeškania v prospech objednávateľa, týmto nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody a na zmluvnú pokutu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trnavská cesta 100/II 821 01 Bratislava, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

12.03.2020 09:00 — 24.03.2020 15:00

1,00 celok

30 333,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

05.03.2020 10:08

09.03.2020 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.03.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 388
 16
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.03.2020 11:13 - Vstupná ponuka 30 333,00 € Cena bez DPH
09.03.2020 14:48 - Najvýhodnejšia ponuka 29 899,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS