• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2020 14:15
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2020 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2020 10:55

Detail zákazky Z20204608

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2020 14:15
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2020 10:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2020 10:55

Základné údaje

Z20204608

OF-210349

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4491161

Objednávateľ

00603481

Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava

Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK

Dodávateľ

36415685

MERKUR SLOVAKIA,s.r.o.

Kamenné pole 4554/6, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Profesionálna traktorová kosačka so zberom - 6 ks

traktorová kosačka, zber

  • 16310000-1 - Kosačky
  • 16311000-8 - Kosačky trávnikov
  • 16311100-9 - Kosačky trávnikov, parkov alebo športovísk
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Profesionálna traktorová kosačka so zberom - 6 ks
Funkcia
Nová, nepoužitá traktorová kosačka so sedacou obsluhou so zberom
Ovládanie pojazdu manuálne pomocou pedálu / kolíska
Vodou chladený min. trojvalcový motor s min. objemom 800 cmᵌ
Palivo diesel
Palivová nádrž o objeme min. 15 litrov
Výkon motora min. 17 kW (23,0 hp)
S riadením prednej nápravy pomocou posilňovača riadenia a žacím ústrojenstvom medzi nápravami s hydraulickým zdvihom
Pohon 4x2 s mechanickou uzávierkou zadnej nápravy - pomocou pedálu
Pohon kolies pomocou hydrostatickej prevodovky
Rýchlosť pojazdu vpred min. 0 – 15,0 km/h
Sedačka vodiča s bezpečnostným pásom s možnosťou nastavenia odpruženia podľa váhy obsluhy
Tempomat
Plávajúce nožové ústrojenstvo – s max. 2 nožmi
Min. 3 úrovne nastavenia výšky kosenia v rozsahu min. 25 - 100 mm - hydraulické
Šírka záberu min. 1 200 mm
Sekanie so zberom do kovového koša o min. objeme 640 lit
Vysýpanie zberného koša do výšky min. 1 900 mm
Bezpečnostný rám / možnosť sklopenia
Hmotnosť stroja max 1 200 kg
Šírka stroja max. 1300 mm, dĺžka max. 3 300 mm
Výbava na jazdu po pozemných komunikáciách v zmysle platných predpisov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručný servis (min. 24 mesiacov)
Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Platba sa uskutoční po dodaní a prevzatí tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je dodací list potvrdený kupujúcim. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
Práva a povinnosti neupravené touto zmluvou sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska a príslušnými právnymi predpismi.
Verejný obstarávateľ si môže v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatniť jednorázovú zmluvnú pokutu vo výške 5% zo zmluvnej ceny s DPH, túto pokutu si verejný obstarávateľ môže uplatniť aj v prípade ak verejný obstarávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky verejného obstarávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom verejný obstarávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoje povinnosti, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, (...)
(...) 3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre UVO, v ktorej verejný obstarávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa, 4. uplatní si zmluvnú pokutu v zmysle tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

16.03.2020 14:12 — 22.04.2020 14:12

6,00 ks

150 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.03.2020 14:15

11.03.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.03.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 195
 16
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.03.2020 14:30 - Vstupná ponuka 150 000,00 € Cena s DPH
04.03.2020 16:24 - Najvýhodnejšia ponuka 149 899,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS