• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2020 13:54
  •    Predkladanie ponúk
    19.03.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.03.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.03.2020 09:50

Detail zákazky Z20204602

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2020 13:54
  •    Predkladanie ponúk
    19.03.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.03.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.03.2020 09:50

Základné údaje

Z20204602

OF-210704

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4503407

Objednávateľ

00738263

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Dlhé Lúky 1, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK

Dodávateľ

36284238

LEON global s.r.o.

Svätoplukova 15, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické potreby a ďalšie potreby osobnej hygieny.

Mydlo toaletné, tekuté mydlo, antimikrobiálna emulzia, krém na ruky, regenerečný krém na ruky, mycia pasta na ruky, šampón na vlasy, hrebeň na vlasy, zubná pasta, zubná kefka, jednorázový holiaci strojček, mydlo na holenie, štetka na holenie, recyklovaný toaletný papier jednovrstvový, recyklovaný toaletný papier dvojvrstvový, recyklovaný toaletný papier do zásobnikov, recyklované papierové utierky ZZ, servítky, pergamenový papier

  • 33711900-6 - Mydlo
  • 33711500-2 - Výrobky starostlivosti o pleť
  • 33711610-6 - Šampóny
  • 33711620-9 - Hrebene
  • 33711720-0 - Zubná pasta
  • 33711710-7 - Zubné kefky
  • 33711800-5 - Holiace prípravky
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 37823300-6 - Pergamenový papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienické potreby a ďaľšie potreby osobnej hygieny.
Funkcia
Hygienické pomôcky a čistiace pomôcky a prostriedky na zabezpečenie osobnej hygieny a čistoty.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Mydlo toaletné 100g ks 21500
Tekuté mydlo - balenie 1 liter ks 630
Tekuté mydlo s antibakteriálnou prísadou bal. 5 litrov ks 50
Krém na ruky 100 ml ks 2220
Regeneračný a ochranný krém 500 ml ks 120
Mycia pasta na ruky 500 g ks 120
Papier toaletny 1-vrstvový bal. 50 m / 400 útržkový ks 60600
Papier toaletny 2-vrstvový bal. 25 m ks 3600
Recyklované papierové utierky ZZ 20x250 ks/bal bal 120
Recyklovaný papier toaletný JUMBO, priemer 260 mm ks 480
Papierové servítky dvojvrstvové 250 ks/bal bal 600
Pergamenový papier 700x1000 mm, 45 g/m2, 10kg/bal bal 120
Šampón na vlasy 100ml ks 1090
Hrebeň na vlasy ks 50
Zubná pasta 75ml ks 840
Zubná kefka ks 180
Jednorazový holiaci strojček ks 4400
Mydlo na holenie 150g ks 180
Štetka na holenie ks 180
Ostatné hygienické potreby a ďalšie potreby osobnej hygieny celok 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Mydlo toaletné 100g S obsahom hydratačných prísad chrániace pokožku pred vysúšaním.
Tekuté mydlo PH 4 až 6,5, rôzne vône.
Antimikrobiálna emulzia Nátriumizopropylbenzénsulfonát 5 - <10 %, Alkylpolyglykozidy 1- <5 %, Alkylétersulfáty <10 %,
Krém na ruky 100ml Obsah účinných látok, ktoré hydratujú, ošetrujú a vyživujú pokožku.
Mydlo na holenie 150g Penivý krém vhodný na všetky typy pleti s obsahom glycerínu.
Recyklovaný papier toaletný jednovrstový 50m 50 m alebo 400 útržkov, recyklovaný, vyrobený najmenej zo 60 % z vlákniny recyklovanej zo zberového papiera a najmenej 20% z drevnej vlákniny.
Recyklovaný papier toaletný JUMBO priemeru 260mm Vyrobený najmenej zo 60 % z vlákniny recyklovanej zo zberového papiera a najmenej 20% z drevnej vlákniny.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požadujeme zadať jednotkovú cenu s DPH za tovar zaokrúhlenú maximálne na dve desatinné miesta.
Požadujeme uvádzať na faktúre za tovar jednotkové ceny vrátane DPH.
Predmet plnenia bude dodaný na základe objednávky v celom objeme a v termíne určenom objednávateľom.
Objednávateľ si vyhradzuje právo požiadať dodávateľa o fakturáciu tovaru podľa vlastných požiadaviek.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien s DPH a celkovej ceny s DPH.
Objednávateľ si vyžaduje dodať k špecifickému tovaru (krém na ruky, mydlo na ruky, tekuté mydlo, dezinfekčné mydlo, antimikrobiálna emulzia a pod.) karty bezpečnostných údajov.
Predávajúci zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 12 resp. 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa dodania tovaru kupujúcemu
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Predávajúci poskytne jednotkové ceny bez DPH a s DPH do 48 hodín od uzatvorenia zmluvy na základe ktorých bude vystavená objednávka
Lehota splatnosti faktúry je 21 dní od doručenia
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade že to tak nebude, kupujúci vráti predávajúcemu faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry
Súčasťou dodávky pri doručení tovaru musí byť aj dodací list s číslom objednávky a cenami jednotlivých položiek bez DPH a s DPH
Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade ak tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky
Kupujúci si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy ak: 1.nebude dodržaná kvalita tovaru, 2.nebude dodržaná lehota dodania tovaru, 3.nebude dodržaná cena a množstvo objednaného tovaru
Cena za dodanie predmetu kúpy je stanovená v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov, ktorou sa vykonáva zákon č. 18/1996 Z.z. o cenách. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy a cena za danú položku obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka v mieste plnenia, odstraňovanie uznaných vád počas záručnej doby) a tiež všetky dane, clá, poplatky -(pokračovanie v nasl. riadku)
Platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
Predmet zmluvy bude v priebehu platnosti zmluvy realizovaný plneniami strán v rozsahu podľa potrieb objednávateľa pri zachovaní postupu a podmienok dohodnutých v tejto zmluve, ktorými sú zmluvné strany viazané. Predávajúci sa zaväzuje dodávať predmet kúpy uvedený v technickej špecifikácií tejto zmluvy spoločne s dokladmi, ktoré sú potrebné na prevzatie a užívanie predmetu kúpy a ktorými sú dodací list so základnými údajmi o dodávke, s označením obalového materiálu v slovenskom jazyku.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní
Pri Rámcovej dohode - periodicita zasielania Čiastkových výziev na plnenie Objednávateľom počas platnosti Rámcovej dohody -najviac 1 krát za 3 mesiace v prípade položky č.20"Ostatné hygienické potreby a ďalšie potreby osobnej hygieny" podľa potreby.
Dodávateľ je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový , ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný v obchodných prevádzkach.
Vzhľadom na to, že potreba pravidelných dodávok tovarov ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky tejto zmluvy je predpokladaná (množstvo MJ), vyhradzuje si objednávateľ právo považovať ju za nezáväznú. Skutočná potreba pravidelných dodávok tovarov (MJ) bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb objednávateľa, maximálne však do výšky vyčerpania zmluvnej ceny.
V prípade, že bude potreba, pokračovanie pravidelných dodávok tovarov (MJ) objednávateľa nižšia ako sú predpokladané množstvá MJ, nevzniká poskytovateľovi automaticky nárok na poskytnutie kompletného rozsahu predmetu zákazky tak, ako je definovaný v Technickej špecifikácie predmetu zákazky tejto zmluvy a ani nárok na náhradu škody a odstúpenie od zmluvy.
Pokiaľ z Technickej špecifikácie predmetu zákazky/zmluvy vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značka, obchodný názov, patent alebo typ, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie/riešenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia.
V položke č. 20. Objednávateľ uviedol "Ostatné hygienické potreby a ďalšie potreby osobnej hygieny".  Jedná sa o materiál, ktorého potreba vyplynie z neočakávaných potrieb objednávateľa, ktoré objednávateľ nemohol ani pri vynaložení maximálneho úsilia predpokladať. Na uvedené „Ostatné hygienické potreby a ďalšie potreby osobnej hygieny objednávateľ určil celkovú cenu 5952,82 € s DPH.
To znamená, že dodávateľ pri predložení podrobného aktualizovaného rozpočtu zákazky rozpíše v položkách 1 až 19 ceny za MJ bez DPH, s DPH, celkovú cenu za predpokladané množstvá s DPH a v položke „Ostatné hygienické potreby a ďalšie potreby osobnej hygieny" uvedie celkovú cenu s DPH 5952,82 €. To znamená, že cenu celého predmetu zákazky tvoria položky od 1 až 19 plus cena za položku č.20 „Ostatné hygienické potreby a ďalšie potreby osobnej hygieny".
Spôsob určenia ceny „Ostatné hygienické potreby a ďalšie potreby osobnej hygieny" : 1) Objednávateľ opíše technické, funkčné požiadavky na predmet zákazky, stanový predpokladané množstvá a určí predpokladanú hodnotu zákazky. Pričom pri určovaní predpokladanej hodnoty zákazky bude vychádzať z priemeru ceny medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu v čase zadávania čiastkovej výzvy/objednávky.
2) Po určení predpokladanej hodnoty zákazky/objednávky, vyzve dodávateľa na predloženie cenovej ponuky na predmet zákazky. Ak predložené cenová ponuka dodávateľa bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky určená objednávateľom, je dodávateľ povinný poskytnúť objednávateľovi zľavu na predmet zákazky do výšky predpokladanej hodnoty zákazky stanovenej objednávateľom. Po dohodnutí ceny podľa predchádzajúcej vety, zadá objednávateľ čiastkovú výzvu/objednávku dodávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 22/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dlhé Lúky 1, Hrnčiarovce n/Parnou, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

12

97 081,00 ks,bal,celok

27 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.03.2020 13:54

19.03.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.03.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 412
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.03.2020 07:26 - Vstupná ponuka 27 600,00 € Cena s DPH
12.03.2020 17:56 - Najvýhodnejšia ponuka 27 588,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS