• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2020 09:18
  •    Predkladanie ponúk
    09.03.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.03.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.03.2020 14:50

Detail zákazky Z20204584

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2020 09:18
  •    Predkladanie ponúk
    09.03.2020 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.03.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.03.2020 14:50

Základné údaje

Z20204584

OF-210185

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4486394

Objednávateľ

35732881

METRO Bratislava a.s.

Primaciálne nám. 1, Bratislava, 81101, SVK

Dodávateľ

43818030

DD21 s.r.o.

Švábska 107, Prešov, 08005, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Originálne a kompatibilné (alternatívne) tonery

tonery do laserových tlačiarní, tonery do multifunkčných zariadení, originálne tonery, kompatibilné tonery

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Originálne a kompatibilné (alternatívne) tonery
Funkcia
Dodávateľ dodá originálne a kompatibilné (alternatívne) tonery do laserových tlačiarní, tonery do multifunkčných zariadení v štandardnej kvalite, dodá ich na vlastné náklady na objednávateľom určené miesto dodania v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 11:00
Originálne tonery budú zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spľňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonery sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, nepoškodené, neporušené.
Kompatibilné (alternatívne) tonery budú dodávané v takom balení, aby boli chránené pred poškodením alebo zničením.
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery resp. nepoužiteľné tonery od objednávateľa. Prevzatie pri každom odbere potvrdí podpísaním sprievodného listu podľa vyhlášky Ministerstva ŽP SR.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kompatibilný toner CANON C EXV 21 azurová na 14 000 strán ks 2
Kompatibilný toner CANON C EXV 21 žltá na 14 000 strán ks 2
Kompatibilný toner CANON C EXV 21 purpurová na 14 000 strán ks 2
Kompatibilný toner CANON C EXV 21 čierna na 26 000 strán ks 4
Originálny toner BROTHER TN-B023 čierna na 2 000 strán ks 5
Originálny toner HP CF 226 A čierna na 3 100 strán ks 6
Originálny toner HP LJ 203A CF 540 A čierna na 1 400 strán ks 1
Originálny toner HP LJ 203A CF 543 A purpurová na 1 300 strán ks 1
Originálny toner HP LJ 203A CF 542 A žltá na 1 300 strán ks 1
Originálny toner HP LJ 203A CF 541 A azurová na 1 300 strán ks 1
Kompatibilný toner CANON C EXV 18 čierna na 8 400 strán ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia ktorá je zahrnutá v cene
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ je povinný dodať predmet zmluvy do miest plnenia, pričom objednávateľ si vyhradzuje právo tovary objednávať i postupne podľa svojich potrieb v zmysle tejto rámcovej dohody
Dodávateľ je povinný na základe požiadavky objednávateľa odobrať v mieste plnenie prázdne tonerové kazety a zabezpečiť ich ekologickú likvidáciu, a to v cene plnenia.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť dodávateľovi cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom a doručenej objednávateľovi, splatnosť faktúr: do 24 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi
Skryté vady a zrejmé vady nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy je objednávateľ povinný písomne oznámiť dodávateľovi, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby. Oznámenie o vadách predmetu zmluvy musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy a popis vady.
Dodávateľ je povinný sa písomne vyjadriť k reklamácii najneskôr do 7 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, objednávateľ má za to, že s opodstatnenosťou reklamácie dodávateľ súhlasí.
Záručná doba na predmet zmluvy je 12 mesiacov, pokiaľ na záručnom liste alebo na obale predmetu zmluvy nie je vyznačená dlhšia doba podľa záručných podmienok výrobcu. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia predmetu zmluvy na základe dodacieho listu.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením.
Prevzatie zodpovednosti za opravu tlačiarne v prípade poruchy spôsobenej v súvislosti s použitím kompatibilného toneru je podmienené preskúmaním tlačiarne servisným technikom dodávateľa, ak sa dodávateľ a objednávateľ nedohodnú inak.
Identifikácia poruchy tlačiarne bude pre kupujúceho bezplatná v prípade zistenia poškodenia tlačiarne vadou toneru (vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru)
V takomto prípade sa dodávateľ zaväzuje opravu tlačiarne vykonať na vlastné náklady, ak sa s objednávateľom nedohodne inak.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Originálne a kompatibilné (alternatívne) tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta pri dodržaní platných ISO noriem 9001 a ISO 14001 pre oblasť renovácie tonerových kaziet

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Muchovo nám. 12, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 Celý set v zmysle opisného formulára

1 258,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.03.2020 09:18

09.03.2020 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.03.2020 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 565
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.03.2020 09:58 - Vstupná ponuka 1 258,00 € Cena bez DPH
09.03.2020 13:54 - Najvýhodnejšia ponuka 1 255,06 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS