• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2020 09:15
  •    Predkladanie ponúk
    09.03.2020 09:12
  •    Ukončenie zákazky
    09.03.2020 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.03.2020 11:35

Detail zákazky Z20204583

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2020 09:15
  •    Predkladanie ponúk
    09.03.2020 09:12
  •    Ukončenie zákazky
    09.03.2020 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.03.2020 11:35

Základné údaje

Z20204583

OF-209870

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4486392

Objednávateľ

00586927

Ústav polymérov SAV, v. v. i.

Dúbravská cesta 9, Bratislava - Karlova Ves, 84541, SVK

Dodávateľ

47899948

X logistics, s.r.o.

Dvorčianska 815, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebooky 15,6" s SSD diskom pre firemné účely so zárukou

notebook, SSD, 512 GB, 16 GB, záruka, 15,6", matný displej, záruka, travel, dokovací konektor,USB-C

  • 30213100-6 - Prenosné počítače
  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 30237000-9 - Časti a príslušenstvo počítačov a spotrebný materiál k nim
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. mobilné počítače s SSD diskom pre firemné účely so zárukou
Funkcia
Notebooky budú zakúpené za účelom obnovy počítačovej infraštruktúry, prevažne s kumulovaným účelom na ekonomické, testovacie a vyhľadávacie aplikácie
Všetky zakúpené zariadenia budu implementované do domény s podporou centrálnej správy a integrácie do Windows
Zariadenia musi byť kompatibilné s pôvodným príslušenstvom (dokovacia stanica).
Objednávateľ požaduje predložiť vo vlastnom návrhu na plnenie zmluvy len modely, ktoré výrobca uvádza alebo uviedol na trh v poslednom roku.
Minimálne požiadavky objednávateľ uvádza v technických vlastnostiach formulára.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
notebook: HP ZBook 15v G5 (6TR86EA#BCM) alebo ekvivalent ks 1
záruka: HP Care Pack - Oprava u zákazníka nasledujúci pracovný deň, 3 roky + Travel (UB0F3E) alebo ekvivalent ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1)Nainštalovaný operačný systém: Windows 10 Pro 64-bit alebo ekvivalent Procesor: Intel® Core™ i7-9750H (2,60 GHz max. 4,50 GHz, vyrovnávacia pamäť 12 MB, 6 jadier) Coffee Lake alebo ekvivalent
Čipová sada: Intel® CM246 alebo ekvivalent Pamäť: 16 GB DDR4 2666 MHz SDRAM (1x 16 GB)
Pamäťové sloty: 2 SODIMM Maximálna pamäť: Možnosť zvýšenia na 32 GB
Pevný disk: 512 GB M.2 SSD PCIe NVMe TLC (+ voľný 2,5" slot s rámčekom na disk s výškou 7 mm) Uhlopriečka displeja: 39,6 cm (15,6"); Rozlíšenie1 920 x 1 080; Typ monitora Matný IPS displej, LED podsvietenie, Full HD rozlíšenie, UWVA, AntiGlare 220 nits (cd/m2), 67% sRGB
Grafická karta: NVIDIA Quadro® P600 (vyhradená pamäť 4 GB GDDR5) Integrovaná gigabitová sieťová karta 10/100/1000
Čítačka pamäťových kariet SD (SD, SDHC, SDXC) Bezdrôtové pripojenie: WiFi karta Intel® 9560 802.11a/b/g/n/ac (2x2) Bluetooth 5.0,  alebo ekvivalent
Webová kamera: Infrared Full HD 1080p kamera s podporou Windows Hello HD kamera 720p Podsvietená klávesnica s numerickou časťou, kovový rám klávesnice, veko a spodná časť z tvrdeného plastu
Porty a konektory: 1x USB-C (s podporou Thunderbolt 3 a DisplayPort 1.2) 3x USB 3.0 1x kombinovaný port pre slúchadlá/mikrofón 1x HDMI 2.0 1x RJ-45 (LAN) Sieťový adaptér 150 W
Záruka: 2 roky pre spotrebiteľa ( 1 rok IČO )
2)HP Care Pack - Oprava u zákazníka nasledujúci pracovný deň, 3 roky + Travel (UB0F3E) alebo ekvivalent HP Care Pack typu Next Business Day (NBD) Onsite - Odozva nasledujúci pracovný deň s opravou u zákazníka. Travel/Global - odstránenie poruchy aj v zahraničí (kde má HP svoje zastúpenie)alebo ekvival.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Vzhľadom na vysokú záťaž a zodpovednosť  pracovníka, žiadame dodržať požadované nároky na zariadenie a záruku
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 9, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

19.03.2020 09:12 — 03.04.2020 09:13

1,00 ks

1 350,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.03.2020 09:15

09.03.2020 09:12

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.03.2020 09:27

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 410
 104
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.03.2020 09:48 - Vstupná ponuka 1 350,00 € Cena s DPH
08.03.2020 15:06 - Najvýhodnejšia ponuka 1 349,33 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS