42001315
Národné lesnícke centrum
T.G.Masaryka 22, Zvolen, 96001, SVK
36645095
MIHI.sk, s.r.o.
Lichardova 200/13, Slovenská Ľupča, 97613, SVK
Kancelársky papier, PEFC
Papier, papier do tlačiarní, papier do kopírok, natieraný papier
Tovar, Služba
1. Papier do farebných tlačiarní a kopírok s certifikáciou PEFC
|
|
---|---|
Funkcia |
Papier do farebných tlačiarní a kopírok, 120g, SRA3 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | bal. (250ks/1 bal.) | 35 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Napr. Color Copy, hladený alebo ekvivalent | |
Certifikácia | PEFC |
2. Papier do farebných tlačiarní a kopírok, s certifikáciou PEFC
|
|
---|---|
Funkcia |
Papier do farebných tlačiarní a kopírok, 160g, SRA3 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | bal (250 ks / 1 bal.) | 35 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Napr. Color Copy, hladený alebo ekvivalent | |
Certifikácia | PEFC |
3. Papier do farebných tlačiarní a kopírok, s certifikáciou PEFC
|
|
---|---|
Funkcia |
Papier do farebných tlačiarní a kopírok, 250g, SRA3 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | bal. (125 ks / 1 bal.) | 40 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Napr. Color Copy, hladený alebo ekvivalent | |
Certifikácia | PEFC |
4. Natieraný papier, s certifikáciou PEFC
|
|
---|---|
Funkcia |
Natieraný papier 115 g/m2, formát 32 x 45 cm, gloss |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | bal. (500 ks/1 bal.) | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Napr. Novatech satin alebo ekvivalent | |
Certifikácia | PEFC |
5. Papier xerox, s certifikáciou PEFC
|
|
---|---|
Funkcia |
Papier xerox 80g, SRA3 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | bal. (500 ks/1 bal.) | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Napr. Image business alebo ekvivalent | |
Certifikácia | PEFC |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy (uvedenie jednotlivých ponúknutých typov papiera s uvedením jednotkových cien bez DPH, samostatným vyčíslením DPH a s DPH). |
Ponuku je potrebné predložiť za celý predmet zákazky, vrátane dopravy, tak ako je uvedený v špecifikácii. V cene musí byť zahrnuté aj balenie, naloženie, dodanie tovaru vrátane dopravy a vynesenie na miesto plnenia, určené objednávateľom, vrátane odvozu obalov, v ktorých bude predmet zákazky dopravený a vrátane likvidácie a odvozu obalov v súlade s platnou legislatívou SR. |
Predmetom tejto zákazky je certifikovaný papier. Požaduje sa výlučne certifikácia "PEFC" u všetkých druhov papiera, žiadne iné certifikácie nie sú prípustné (neakceptuje sa napr. ani FSC). |
Objednávateľ požaduje pre dodávky tovaru (papiera a materiálu na paletách) auto s čelom a paletovým vozíkom (požiadavka na auto bude špecifikovaná priamo v objednávke). |
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy (meno, telefón a e-mail) do 7 dní od uzavretia rámcovej dohody. |
K položkám "papier do farebných tlačiarní a kopírok" uvádzame poznámku: Požaduje sa papier do farebných zariadení, napr. Xerox Colotech. |
Objednávateľ požaduje predložiť vzorku papiera u položiek 1, 4 a 5, pokiaľ dodávateľ nacenil a plánuje dodávať ekvivalentný typ papiera s PEFC certifikáciou, oproti uvedenému typu v položkách opisného formulára. Pokiaľ by objednávateľovi nevyhovoval ponúknutý ekvivalentný typ papiera, je oprávnený od zmluvy ihneď odstúpiť. |
Realizácia predmetu rámcovej dohody (RD) sa bude uskutočňovať na základe čiastkových objednávok. Za písomnú formu objednávky sa považuje aj jej elektronická podoba (požaduje sa potvrdenie prevzatia elektronickej objednávky potvrdzovacím e-mailom). |
Každá čiastková objednávka bude obsahovať objednávaný tovar, množstvo a určenie miesta plnenia, ktorým môže byť okrem adresy jednej z budov verejného obstarávateľa aj adresa sídla verejného obstarávateľa. Každé miesto dodania bude mať určenú samostatnú osobu, zodpovednú za prebratie tovaru. |
Táto rámcová dohoda sa uzatvára na jeden kalendárny rok od okamihu nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. |
Uvedené množstvá jednotlivých druhov tovaru sú predpokladané a nie sú záväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu jednotlivých položiek, pri zachovaní jednotkových cien a finančného limitu rámcovej dohody. Niektoré položky sa nemusia objednať vôbec. Finančný rámec tejto rámcovej dohody je 3 730 eur bez DPH. |
Periodicita zasielania čiastkových objednávok bude podľa potrieb verejného obstarávateľa, minimálna objednávka 100 eur, maximálna 700 eur s DPH. |
Lehota plnenia pre dodávateľa od doručenia čiastkovej objednávky od objednávateľa: do 7 pracovných dní (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), ak sa dodávateľ nedohodne s objednávateľom inak. Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch, v čase od 8.00 hod do 13.30 hod. Dodávateľ je povinný najneskôr 2 hodiny pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať (telefonicky) zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru v dohodnutom mieste dodania tovaru. |
Odovzdanie a preberanie plnenia sa uskutoční na základe odovzdávacieho a preberacieho protokolu (dodacieho listu), na znení ktorého sa zmluvné strany dohodnú po nadobudnutí účinnosti RD. |
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru alebo iných špecifikácií, tento tovar neprevziať. Ak sa takáto situácia zopakuje viackrát po sebe, bude sa to považovať za podstatné porušenie RD. |
Platba za plnenie bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Každá samostatná čiastková objednávka bude predmetom samostatnej faktúry. |
Na faktúre žiadame uviesť sumy za jednotlivé položky a sumu celkovú. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. Podkladom fakturácie bude potvrdený a odsúhlasený preberací protokol (dodací list) medzi objednávateľom a dodávateľom, ktorý bude prílohou faktúry |
Objednávateľ je oprávnený (námatkovo) počas plnenia RD vo vzťahu k určeniu ceny tovaru pre ktorúkoľvek čiastkovú objednávku požadovať od dodávateľa prehodnocovanie ceny tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na relevantnom trhu, pričom ak sú ceny na trhu nižšie, než cena určená v zmysle RD, zmluvné strany sú oprávnené určiť cenu pripadajúcu na príslušnú čiastkovú objednávku najviac v sume priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu. |
Objednávateľ môže nakúpiť od dodávateľa aj iné druhy kancelárskeho papiera (s PEFC certifikáciou), ktoré má dodávateľ vo svojej ponuke, než sú uvedené priamo v rámcovej dohode. Pri stanovení ceny takého druhu tovaru sa bude primerane postupovať podľa predchádzajúceho ustanovenia. Dodávateľ poskytne objednávateľovi aktuálne cenníky takýchto iných druhov tovaru (aj prostredníctvom internetovej stránky objednávateľa). |
Ukončenie RD pred uplynutím doby, na ktorú bola uzatvorená, môže nastať: a) odstúpením od RD pre podstat. porušenie zmluvných podmienok, b) odstúpením od RD z dôvodov a za podmienok uvedených vo VZP OPET, v týchto prípadoch ukončenie zmluvy nastane dňom doručenia pís. odstúpenia dodávateľovi, c) dohodou zmluvných strán, ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy, d) výpoveďou danou objednávateľom dodávateľovi, a to aj bez uvedenia dôvodov, ukončenie RD nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasled. dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že v prípade, ak dodávateľ alebo niektorý z členov skupiny dodávateľov bude zaradený na zoznam negatívne hodnotených dodávateľov, odstúpi od zmluvy v súlade s platnými OPET (čl. XVIII., 18.2, písm. e). |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. |
Sokolská 2, prípadne T.G.Masaryka 22, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
3 730,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
04.03.2020 08:20
10.03.2020 09:30
10.03.2020 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.03.2020 10:32 - Vstupná ponuka | 3 730,00 | € | Cena bez DPH |
04.03.2020 10:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 730,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: