00179663
Správa telovýchovných a rekreačných zariadení Hlavného mesta Slovenskej republiky Bratislavy
Junácka 4, Bratislava, 83104, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, stravovanie zamestnancov
Tovar, Služba
1. stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanoveniami § 152 ods. 2 zákona č.311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ je povinný mať uzatvorené zmluvy stravných poukážok s minimálne 7 zariadeniami v sídle verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota stravnej poukážky | € | 4,00 | ||
množstvo stravných poukážok | ks | 40400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravné poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa, nominálnu hodnotu stravnej poukážky alebo inak zistiteľné |
stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Názov |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť tlač stravných poukážok, ich balenie, dopravu a doručenie objednaného množstva stravných poukážok do sídla Objednávateľa. |
Stravné poukážky bude Objednávateľ objednávať mesačne, formou písomnej, resp. e-mailovej objednávky. V mesačných objednávkach Objednávateľ uvedie presné množstvo stravných poukážok pre príslušný mesiac. |
Dodávateľ je povinný doručiť stravné poukážky v objednanom množstve, nominálnej hodnote na základe čiastkovej výzvy /písomnej objednávky, do sídla Objednávateľa do 7 dní odo dňa prijatia objednávky. |
Dodávateľ je povinný odovzdať predmet dodávky len zamestnancom oprávnených v mene Objednávateľa dodávku prevziať. Objednávateľ určí oprávnených zamestnancov po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ je povinný dodávať stravné poukážky nepoškodené, neznehodnotené, pričom stravné poukážky musia byť vyhotovené v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok. |
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané. Pre stravné poukážky objednávané na 12. mesiac sa požaduje doba splatnosti nasledujúceho roku. |
Úhrada bude realizovaná na základe mesačnej fakturácie, po splnení mesačného dodania stravných poukážok. |
Cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výšky poplatku za poskytnutie služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlene na 2 desatinné miesta. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy z ktorého bude jasne vyplývať nominálna hodnota stravnej poukážky, cena poplatku za poskytnutie služby bez DPH v EUR a v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a výška DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, z ceny poplatku za poskytnuté služby, z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Poplatok za poskytnuté služby dodávateľovi pokrýva obstarávacie náklady, náklady na tlač, náklady na doručenie stravných poukážok, balné, DPH, poistné, manipulačný poplatok za vystavenie faktúry, za spracovanie objednávky, náklady na výmenu stravných poukážok, prípadne akékoľvek ďalšieho finančného plnenia spojeného s dodaním predmetu. |
Výška poplatku za poskytnuté služby je vyjadrené v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom Objednávateľa a deje sa na základe vystavenia objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky, ostatné poplatky ostanú nezmenené. Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky akceptovať. Náklady spojené s prípadnou zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané v provízii Dodávateľa. Výška dohodnutej provízie vyjadrenej percentom sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
V prípade zmeny legislatívy je Objednávateľ oprávnený vypovedať zmluvu. Výpovedná lehota 2 mesiace od prvého dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede. |
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo odobratých stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo bude závisieť od potrieb Objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím doby na ktorú bola uzavretá aj keby Objednávateľ neodobral počas zmluvného vzťahu predpokladané množstvo stravných poukážok. |
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo stravných poukážok je maximálne. Zmluva odobratím zmluvného množstva stravných poukážok zanikne. |
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo stravných poukážok je maximálne. Zmluva zanikne odobratím zmluvného množstva stravných poukážok. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Názov | Upresnenie |
Dodanie stravných poukážok | do 7 dní od doručenia objednávky |
splatnosť faktúr | 30 dní |
doba platnosti poukážok | minimálne do konca kalendárneho roka v ktorom boli vydané |
vrátenie nepoužitých stravných poukážok | do 30 dní od ukončenia platnosti |
interval objednávania stravných poukážok | raz mesačne |
Junácka 4, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
12
40 400,00 ks
163 216,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.03.2020 17:31
10.03.2020 10:00
10.03.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.03.2020 08:33 - Vstupná ponuka | 163 216,00 | € | Cena bez DPH |
04.03.2020 09:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 163 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: