00164721
Slovenské národné múzeum
Vajanského nábrežie 2, Bratislava, 81006, SVK
31399088
Ultra Print, s.r.o.
Pluhová 49, Bratislava, 83103, SVK
Tlačiarenské služby
tlač, tlačiarenská služba, výroba tlače
Služba
1. Tlačiarenské služby
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Propagačné tlačoviny k projektu TREASURES . |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Skladačka č. 1.a: tlač obojstranná 4+4, 8 strán, 3 lomy, oltárový lom, papier 140 g, nenatieraný, formát otvorený 210 x 397, formát zatvorený 210 x 100, nemecký jazyk | ks | 13 000 | ||
Skladačka č.1 b: tlač obojstranná 4+4, 8 strán, 3 lomy, oltárový lom, papier 140 g, nenatieraný, formát otvorený 210 x 397, formát zatvorený 210 x 100, anglický jazyk | ks | 5 000 | ||
Skladačka č.1 c: tlač obojstranná 4+4, 8 strán, 3 lomy, oltárový lom, papier 140 g, nenatieraný, formát otvorený 210 x 397, formát zatvorený 210 x 100, slovenský jazyk | ks | 2 000 | ||
Skladačka č.2 a: tlač obojstranná 4+4, 12 strán, 5 lomov, harmonikový lom, papier ONL 150 g, formát otvorený 210 x 600, formát zatvorený 210 x 100, slovenský jazyk | ks | 12 000 | ||
Skladačka č.2 b: tlač obojstranná 4+4, 12 strán, 5 lomov, harmonikový lom, papier ONL 150 g, formát otvorený 210 x 600, formát zatvorený 210 x 100, nemecký jazyk | ks | 4 000 | ||
Skladačka č.2 c: tlač obojstranná 4+4, 12 strán, 5 lomov, harmonikový lom, papier ONL 150 g, formát otvorený 210 x 600, formát zatvorený 210 x 100, anglický jazyk | ks | 4 000 |
Názov |
1. Dodávateľ doručí kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH zaokrúhlených maximálne na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne), |
1.2. rozpis sadzby DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH, |
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. |
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Objednávateľ oznámi dodávateľovi do 2 pracovných dní od schválenia procesu verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP zodpovednú poverenú osobu za dodanie grafických návrhov v dohodnutom formáte, ktorá bude zároveň poverenou zodpovednou osobou za odsúhlasenie |
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
5. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky ( náklady na tlač a odsúhlasenie skúšobného výtlačku,grafické spracovanie, tlač, balenie, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko, t.j. do kancelárie uvedenej v objednávke, prípadne ďalšie náklady potrebné na realizáciu zákazky)a sú v nej zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s poskytnutím služieb, vrátane prevádzkových a mzdových nákladov, odvodových nákladov, nákladov na technické prostriedky nákladov . |
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z.z. v znení neskorších predpisov. Dodávateľ zabezpečí kontrolu ceny, aby bola fakturovaná v súlade s platnou zmluvou. |
7. Objednávateľ, resp. kontaktná osoba objednávateľa sa zaväzuje, že poskytne dodávateľovi podklady v elektronickej podobe. |
8. Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 dní pred tlačou predmetu zákazky predložiť objednávateľovi na odsúhlasenie grafické spracovanie predmetu zákazky. |
9. Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových výziev na plnenie, t.j. objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín a presné miesto dodania. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje počas trvania zmluvy: |
10.1. baliť vytlačené publikácie do takých obalov, aby boli chránené pred poškodením pri expedovaní a preprave na miesto plnenia, |
10.2. v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. |
11. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET") je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia objednávateľovi. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne. |
12. Táto zmluva sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto zmluvy, pričom táto zmluva zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá. |
13. Objednávateľ je oprávnený požadovať od poskytovateľa v plnej výške náhradu preukázanej škody, ktorú mu zhotoviteľ spôsobil porušením ktorejkoľvek jeho povinnosti podľa zmluvy. |
14. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
15. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPET, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
16. Vrátane dopravy na miesto plnenia Viedeň, Bratislava a Dolná Krupá. |
17. Realizácia zákazky maximálne do 10 dní po obdržaní stanoviska o výsledku kontroly VO z riadiaceho orgánu. |
18. Zmluva sa uzatvára s odkladacou podmienkou a nadobudne účinnosť len v prípade že: a) dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná príslušný sprostredkovateľský orgán a príjemcom pomoci, ktorým je Objednávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a b) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania zo strany poskytovateľa NFP. |
19. Dodávateľ na požiadanie objednávateľa umožní objednávateľovi a iným oprávneným osobám na výkon kontroly(auditu), výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s výrobou a dodávkou tovaru a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.- Poskytovateľ NFP a ním poverené osoby,- Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby;- NKÚ SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby,- Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby,- Splnomocnení zástupcovia EK a ED audítorov,- Osoby prizvané orgánmi v súlade s prísluš. právnymi predpismi SR a ES |
Žižkova 18, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
09.03.2020 16:30 — 13.03.2020 16:30
40 000,00 ks
3 946,10
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.03.2020 16:13
06.03.2020 16:15
06.03.2020 16:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.03.2020 07:56 - Vstupná ponuka | 3 946,00 | € | Cena bez DPH |
06.03.2020 14:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 499,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: