• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.03.2020 14:33
  •    Predkladanie ponúk
    06.03.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.03.2020 16:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.03.2020 09:14

Detail zákazky Z20204534

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.03.2020 14:33
  •    Predkladanie ponúk
    06.03.2020 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.03.2020 16:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.03.2020 09:14

Základné údaje

Z20204534

OF-209737

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4486362

Objednávateľ

00606723

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach

Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK

Dodávateľ

35948655

Mikrochem Trade, spol. s r.o.

Za dráhou 33, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chemikálie čistoty p.a 2020

Chemikálie anorganické a organické, chemikálie čistoty p.a, laboratórne činidlá,anorganické kyseliny a zlúčeniny,kyseliny

  • 24300000-7 - Základné anorganické a organické chemikálie
  • 24310000-0 - Základné anorganické chemikálie
  • 24311000-7 - Chemické prvky, anorganické kyseliny a zlúčeniny
  • 24320000-3 - Základné organické chemikálie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Chemikálie čistoty p.a 2020
Funkcia
Chemikálie čistoty p.a 2020
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
4-aminoantipyrín gram 1 25
Acetón p.a. liter 1 3
Acetón p.a.mol.h.58.08 liter 1 1
Amoniak p.a 26% liter 1 3
Amylalkohol p.a. liter 1 2
Benzínalkohol p.a (Etylalkohol 96% denaturovaný vrát.spotr.dane) liter 1 29
Brómfenolová modrá ind gram 1 10
Bróm gram 1 100
Citrónan trisodný.2H2O, p.a. kg 1 2,5
Colchicine 95% gram 1 1
Dextran FP 40-Serva, bal.500g ks 1 2
Dietyléter p.a. liter 1 7
Dichroman draselný p.a kg 1 1
Dusičnan strieborný gram 1 200
Eriochromová čerň T gram 1 100
Etanol p.a. 96% nedenaturovaný,(vrát.spotr.dane) liter 1 4
Etylalkohol  96% ,  1% denaturovaný lek.benzínom (vrát.spotr.dane) liter 1 7
Fenol gram 1 25
Formaldehyd p.a liter 1 2
Glycerín p.a. liter 1 3
Hydrogenfosforecnan didraselný p.a. kg 1 1
Hydrogensiričitan sodný NaHSO3 gram 1 100
Chelaton 3 p.a. kg 1 1,5
Chelatonát horečnato disodný gram 1 200
Chlorid draselný p.a. gram 1 500
Chlorid horečnatý hexahydrát p.a. kg 1 1
Chlorid kobaltnatý p.a. gram 1 100
Chlorid ortuťnatý p.a. gram 1 250
Chlorid sodný p.a. kg 1 3
Chlorid železitý p.a. gram 1 100
Chloroform p.a., mr 119,38 liter 1 1
Chroman draselný p.a. gram 1 150
Jodid draselný p.a. gram 1 500
Karbol fuchsín – zriedený roztok Gram IV., 100 ml ks 1 2
Kryšťáľ violeť- roztok Gram I.,100 ml ks 1 2
Kyselina boritá p.a. gram 1 200
Kyselina citronová gram 1 1000
Kyselina dusičná p.a. liter 1 3
Kyselina dusičná 65% p.a., liter 1 6
Kyselina fosforečná 84-86 % liter 1 1
Kyselina chlorovodíková p.a liter 1 15
Kyselina mravčia p.a. liter 1 1
Kyselina octová liter 1 3
Kyselina octová 99-100% ľadová liter 1 6
Kyselina sírová  96% p.a. liter 1 25
Kyselina sírová  Trace Select Ultra > 95%, Fluka, 100ml ks 1 1
Kyselina trichlóroctová kg 1 7
Kyselina vinná p.a. kg 1 1,5
Lugolov roztok štandardný- Gram II, 100ml ks 1 2
Manganistan draselný p.a gram 1 100
Metanol min. 99,5 % liter 1 7
Metylčerveň gram 1 10
Metylénová modrá gram 1 100
Moviol (stupeň 40 -20) lepidlo na pele, 250g ks 1 1
n-butanol liter 1 1
Octan amónny gram 1 500
Peroxid vodíka 3%, 100 g ks 1 1
Peroxid vodíka 35% liter 1 1
Polyethylenglycol PEG 6000 Serva 500 g ks 1 5
Salycilan sodný p.a. gram 1 1000
Síran draselný (bezvodý) kg 1 1
Síran kademnatý p.a. kg 1 1
Síran železnato-amónny hexahydrát p.a gram 1 500
Sodium chloride p.a. kg 1 2
Šťavelan sodný p.a. gram 1 500
Tiosíran sodný pentahydrát p.a. gram 1 2000
TPCR Trypsín- Sigma Aldrich, T8802-100Mg ks 1 1
Triethanol amin p.a. ml 1 250
Uhličitan sodný bezvodý gram 1 200
Uhličitan vápenatý p.a.- nie zrážaný gram 1 100
Zinok v tyčinkách (zinkové pliešky) gram 1 500
Želatína gram 1 500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
*V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti  za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
*Dodávateľ nepostúpi pohľadávku z toho zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná.
*Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením a všetky ďalšie možné náklady spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia.
*Objednávateľ požaduje ako predmet zákazky tovar nový, doposiaľ nepoužitý.
*Objednávateľ požaduje na predmet zákazky naceniť maximálne udávané množstvá.
*Objednávateľ požaduje predmet zákazky zložiť, uložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky.
*Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky, riadne a včas do sídla objednávateľa alebo na miesto určené v objednávke.
*Objednávateľ požaduje aby dodávateľ kontaktoval objednávateľa do 3 dní od uzavretia zmluvy za účelom dohodnutia termínov a rozpisov pred prvou dodávkou.
*Objednávateľ požaduje dodanie tovaru realizovať podľa jednotlivých objednávok v súlade s potrebami objednávateľa.
*Objednávateľ vyžaduje dodávku predmetu zákazky najneskôr do 5 dní (120 hodín) od doručenia objednávky.
*Objednávateľ požaduje predmet zákazky dodať podľa rozpisu objednávateľa, poverenej osobe proti podpisu na dodacom liste, ktorý bude súčasťou faktúry.
*Objednávateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluvy, najneskôr však pred prvou objednávkou, analýzu výslednej vysúťaženej ceny predmetu zákazky (všetkých jej položiek), v podobe merná jednotka, cena bez DPH za mernú jednotku, DPH za mernú jednotku, cena s DPH za mernú jednotku.
*Každá dodávka bude fakturovaná samostatne na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu.
*Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodanú časť predmetu plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky.
*Objednávateľ si vyhradzuje právo čiastočne meniť množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky podľa prevádzkových potrieb.
*Objednávateľ si vyhradzuje právo meniť množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky v závislosti od balení dodávaných od výrobcu resp predajcu.
*Fakturácia bude realizovaná na základe objednávok skutočného objemu predmetu zákazky resp. skutočného dodania predmetu zákazky alebo služieb.
*Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo predmetu zákazky podľa čiastkových objednávok.
*Objednávateľ požaduje od dodávateľa aby s tovarom boli zaslané aj certifikáty kvality a najneskoršie doby expirácie v prípade, že tovar má doby expirácie.
*Objednávateľ  si vyhradzuje právo na základe vlastných prevádzkový potrieb a po vzájomnej dohode s dodávateľom možnosť zámeny, výmeny tovaru.
*Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka.
*Za predmet reklamácie sa môžu považovať poškodené obaly prevozom, iné ako dohodnuté množstvá, samotné poškodenia tovarov.
*Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom.
*Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

10.03.2020 14:27 — 31.12.2020 23:59

1,00 Cena celkom

4 200,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.03.2020 14:33

06.03.2020 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.03.2020 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 150
 30
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.03.2020 14:13 - Vstupná ponuka 4 200,00 € Cena s DPH
06.03.2020 08:15 - Najvýhodnejšia ponuka 4 198,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS