• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2020 11:58
  •    Predkladanie ponúk
    10.03.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.03.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.03.2020 09:50

Detail zákazky Z20204524

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2020 11:58
  •    Predkladanie ponúk
    10.03.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.03.2020 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.03.2020 09:50

Základné údaje

Z20204524

OF-210604

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4488676

Objednávateľ

17336112

Fakultná nemocnica s poliklinikou Nové Zámky

Slovenská 11/A, Nové Zámky, 94034, SVK

Dodávateľ

51017156

ČECHOVO SK, s.r.o.

Uzovce 26, Uzovce, 08266, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracovné vozíky

Pracovné vozíky

  • 42415200-0 - Pracovné vozíky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Viacúčelový vozík
Funkcia
Viacúčelový vozík
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Viacúčelový vozík ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
viacúčelový UNI vozík na uskladnenie a prepravu zdravotníckeho materiálu a nástrojov
rozmery (š x h x v) cm min. 75 x 55 x 105 cm
pracovná doska z nerezovej ocele s prelisom min. 12 mm a štyrmi zaoblenými ochrannými prvkami z plastu umiestnenými v rohoch plata áno
nosnosť pracovnej dosky max. 20 kg
tlačné madlo z nerezovej ocele, vsadená do plastových úchytiek áno
počet políc min. 3 ks
nosnosť police min. 30 kg
dvere dvojkrídlové, uzamykateľné, vybavené gumovým profilom po celom obvode, zaručujúce prachotesnosť
rohový nárazník z odolného plastu (PE) 4 x
otočné plastové koleso proti namotávaniu nití a vlasov 4 x, 2 x brzda
celková nosnosť vozíka min. 150 kg
farebné prevedenie podľa dohody s objednávateľom
 2. Transportný vozík
Funkcia
Transportný vozík
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Transportný vozík ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vozík na prepravu a uskladnenie širokej škály zdravotníckych nástrojov a materiálov
konštrukcia celonerezové prevedenie
Rozmery (š x h x v) cm min. 100-105 x 60-65 x 85-95
police s antirezonančnou výstuhou áno
2 x plato s prelisom min. 1,2 cm, nosnosť min. 100 kg áno
kolesá 4 x plastové, otočné koleso d=12,5 cm s mäkkým behúňom, 2x brzda, plastové nárazníky
celková nosnosť min. 200 kg
 3. Preväzový vozík
Funkcia
Preväzový vozík
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Preväzový vozík ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
konštrukcia oceľová s antivibračnými prelismy
pracovná doska z ABS plastu s ohrátkou
zásuvka s vyberateľným košom z vysoko - odolného ABS plastu
čelo zásuvky z tvrdené plastu ABS so zaoblenými rohmi a hranami, vo vnútri vybavené gumovým profilom pre dokonalú prachotesnosť áno
centrálny zámok zásuvky áno
madlo vozíka z nerezovej ocele vsadené do plastových úchytiek áno
spodná časť vozíka chránená štyrmi prvkami z odolného a nárazu vzdorného materiálu áno
rozmery min. 75x55x105 cm
kolieska min. Ø 12,5 cm / 2 x s brzdou
nosnosť pracovnej dosky min. 20 kg
nosnosť zásuvky min. 20 kg
nosnosť modulového koša min. 20 kg
celková nosnosť min. 150 kg
farebné prevedenie podľa dohody s objednávateľom
Príslušenstvo k vozíku: príručná polička, držiak rukavíc, otvárač ampuliek, držiak kontajnera na použité ihly, nerezový drôtený kôš, nerezový kôš na infekčný odpad
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.POZOR!!! Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle čl. XVIII bodu 18.2 písm. i) 2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska, od Zmluvy odstúpiť.
2.POZOR !!! Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien platných počas doby trvania tejto zmluvy, prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie techn. špecifikácie.
3.POZOR!!! V zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov je splatnosť faktúry 60 dní od doručenia faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami obchodných podmienok EKS.
4.POZOR!!! Dodávateľ je povinný dodať tovar do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo v lehote dohodnutej s objednávateľom. Požaduje sa jednorázové dodanie tovaru, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
5.POZOR !!! V prípade dodania prostredníctvom zásielkovej služby je dodávateľ povinný informovať objednávateľa telefonicky a zároveň min. 24 hodín pred dodaním tovaru zaslať e-mailom dodací list.
------------------------------
6. Cena je vrátane dopravy a vyloženia tovaru v mieste plnenia, ktorým je adresa sídla objednávateľa, sklad všeobecného materiálu v pracovných dňoch čase od 8. 00 do 14. 00 hod.
7.Cena predmetu zákazky je vrátane dopravy, pričom musí ísť o nový, doteraz nepoužívaný výrobok, ktorý musí byť dodaný so záručným listom a návodom na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku.
8.Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 10 dní odo dňa jej doručenia.
9.Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zmluvy poskytnúť záruku v trvaní min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia tovaru a najneskôr pri odovzdaní a prevzatí tovaru uviesť t.č. a názov subjektu pre uplatnenie reklamácií.
10. Objednávateľ požaduje uviesť min. nasledovné údaje na vonkajšom obale tovaru: obchodný názov tovaru alebo obchodné meno a sídlo výrobcu, množstvo.
11. Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a celkovú cenu s DPH. Na faktúre je potrebné jednotkové ceny zaokrúhliť maximálne na 2 desatinné miesta.
12. Nedodržanie podmienky č. 1,2,4,13  a 14 objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
13. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
14.  Zmluvné strany sa v súlade s ust. § 524 a nasl. Zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov dohodli, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa nepostúpi dodávateľ svoje pohľadávky, ktoré vznikli z predmetného zmluvného vzťahu, tretej osobe. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky veriteľa v rozpore s dohodou dlžníka podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka, neplatný.
Názov Upresnenie
záručná doba: min. 24 mesiacov
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská ulica 11 A, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika

19.03.2020 08:00 — 15.05.2020 14:00

3,00 ks

2 854,32

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.03.2020 11:58

10.03.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.03.2020 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 209
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.03.2020 08:56 - Vstupná ponuka 2 854,32 € Cena bez DPH
10.03.2020 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka 2 854,30 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS