• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.03.2020 10:59
  •    Predkladanie ponúk
    06.03.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.03.2020 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.03.2020 12:35

Detail zákazky Z20204516

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.03.2020 10:59
  •    Predkladanie ponúk
    06.03.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.03.2020 12:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.03.2020 12:35

Základné údaje

Z20204516

OF-210329

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4484378

Objednávateľ

36084221

Nemocnica Alexandra Wintera n. o.

Winterova 66, Piešťany, 92163, SVK

Dodávateľ

46256784

NEXTMED, s. r. o.

Pri Hrubej lúke 3634/1, Bratislava, 84102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Artroskopická zostava

Artroskopická zostava, kamera, monitor, kamerová hlava...,

  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. Zdroj svetla
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zdroj svetla: obsahuje dve nezávislé LED žiarivky. Porty s detekciou zasunutia sv. kábla, automatické zhasnutie pri vytiahnutí svetelného kábla, životnosť 20 000 hodín.
 2. 2. Kamerová hlava
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kamerová hlava: technológia Full HD, rozlíšenie 1920x1080p, progresívny sken, je extrémne ľahká, malá a ergonomická. Váha 217 g. Obsahuje funkcie zoom (optický parafokálny 16 – 32 mm), funkcia zaostrenia, dve programovateľné ovládacie tlačítka na kamerovej hlave.
 3. 3. Kamerová jednotka
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kamerová jednotka: 1-chip CMOS, Full HD s 1080 riadkami Funkcie: freeze, jas,, mode pre nastavenie expozície malý/veľký, kontrast malý/veľký, vyváženie bielej - tlačítko WHITE, tlačítko menu pre voľbu a zmenu nastavenia tlačítko „user“ pre výber užívateľského profilu 0, 1, 2 alebo 3. Špecifikácia konektorov - HD kamerová jednotka má tieto video výstupy: 2x DVI-D: 1080p - 60 Hz (1920x1080) 4x 3G-SDI: 1080p - 60 Hz (1920x1080) Ďalšie konektory: remote 1 - 3,5 mm jack, remote 2 - 3,5 mm jack, audio, USB
 4. 4. Vozík
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vozík: Izolačný transformátor, centrálny vypináč, elektrický panel s 8 euro zásuvkami, flexibilné rameno - držiak monitora, brzda na všetkých kolesách
 5. Duálna artroskopická pumpa s integrovaným shawerom
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Duálna artroskopická pumpa s integrovaným shaverom: Hodnota tlaku: 40 - 320 mmHg (prírastky po 10) Prietok kanyly: 100 - 600 ml/min Prietok shavera: 200 - 800 ml/min Otáčky shavera: 500 - 8000 ot./min Možnosť nožného aj ručného ovládania shavera Lavage mód: zvýšenie tlaku a preplachu o 50%, možnosť aktivácie na rukovati shavera
 6. Radiofrekvenčný bipolárny prístroj
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Radiofrekvečný bipolárny prístroj: Slúži na rádiofrekvenčné odstraňovanie mäkkých tkanív z kĺbneho priestoru Možnosť nožného aj ručného ovládania elektródy Bezdrôtový nožný ovládací pedál Automatické rozpoznanie elektródy prístrojom a nastavenie príslušných hodnôt Možnosť použitia odsávacích elektród a elektród s integrovaným káblom Poistka automatického vypnutia pri dotyku elektródy s kovom
 7. Záves na rameno
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Záves na rameno: Uchytenie na eurolištu, horizontálny aj vertikálny ťah, držiak na ruku Sterilizovateľná manžeta, závažia 10 x 1 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2.1. Prístroje - (zariadenie) musia byť dodané nové – nepoužívané.
2.2. Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosť dodávok len čiastkových častí predmetu zákazky.
3. Vrátane zaškolenia personálu (aj opakovaného) počas prvých dvoch mesiacoch po inštalácii prístrojov.
4. Lehota dodania 30 dní od dňa od písomného doručenia "Výzvy na dodanie - Artroskopická zostava".
5. Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy a po podpísaní preberacieho protokolu Objednávateľom.
6. Platba: Požaduje sa splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
7. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky požadujeme predložiť od Dodávateľa na adresu Objednávateľa:
7.a) prospektový materiál ponúkaného tovaru (v listinnej podobe alebo na CD/DVD nosiči), ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností a podrobný technický opis ponúkaného prístroja - zariadenia, s uvedením obchodného názvu, resp. typov označenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov - zariadení.
7.b) CE certifikát a Declaration of conformity vydanými autorizovanými osobami alebo  notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia ako neoverené kópie.
7.c) vyhlásenie o zhode.
7.d) potvrdenie výrobcu, že dodávateľ je oprávnený predávať, uvádzať do prevádzky a poskytovať servis vzťahujúci sa na predmet zmluvy. Ak je toto potvrdenie vydané v cudzom jazyku, vyžaduje sa jeho úradný preklad do jazyka slovenského.
7.e) certifikát  - osvedčenie o odbornom vyškolení servisného technika, ktorý bude vykonávať inštaláciu, záručný servis predmetu zmluvy na konkrétny prístroj - zariadenie, vydaný výrobcom ponúkaného tovaru. Ak je certifikát vydaný v cudzom jazyku, je potrebný jeho preklad do  slovenského jazyka.
7.f) SUKL kód, overený prostredníctvom databázy.
7.g) predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH.
8. V čase od 09:00 do 15:00 hod. Dodávateľ je povinný najmenej 1 pracovný deň pred dňom dodania predmetu zmluvy vyzvať zodpovednú osobu objednávateľa na dodanie predmetu zmluvy.
9. Dodanie predmetu zmluvy sa rozumie dodanie so servisnou dokumentáciou, ktorá musí obsahovať: návod na použitie v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, preberací protokol, protokol o zaškolení obsluhy.
10. Záručná doba na predmet zmluvy je 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia - okrem bodu 3.6.
11. Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby predmetu zmluvy počas trvania záručnej doby.
12. Nástup na servis do 48 hod. od nahlásenia poruchy vrámci záručného servisu.
13. Odstrániť vady/poruchy alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hod. od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby výmeny náhradných dielov.
14. Zabezpečiť plnohodnotnú prevádzku náhradným prístrojom v prípade, že doba opravy bude dlhšia ako 2 pracovné dni.
15.  Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku „Predmet zmluvy“ alebo v článku „Zmluvné podmienky“ a "Osobitné požiadavky na plnenie" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.
16. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy.
17. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky.
18. Dodávateľ dodá predmet zákazky "Artroskopická zostava" Objednávateľovi najneskôr do tridsiatich (90) kalendárnych dní odo dňa písomného doručenia "Výzvy na dodanie - Artroskopická zostava", ktorá bude Dodávateľovi zaslaná Objednávateľom. "Výzva na dodanie - Artroskopická zostava", bude Dodávateľovi zaslaná po splnení požiadaviek Objednávateľa definovaných v bodoch
pokračovanie 18: 7.), 7.a), 7.b), 7.c), 7.d), 7.e), 7.f), 7.g)  po kontrole predložených dokladov Dodávateľom Objednávateľovi.
19. Dodací termín dodania predmetu zákazky začína plynúť dodávateľovi odo dňa písomného doručenia "Výzvy na dodanie Artroskopická zostava" zo strany objednávateľa. Pod písomným doručením sa rozumie aj emailová "Výzva na dodanie Artroskopická zostava" podľa OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa bodu 19.4 písm b). Táto lehota má prednosť pred údajom znázornením v Zmluvnej špecifikácii "Lehota plnenia" v Objednávkovom formulári ešte pred vyhlásením resp. pri vyhlasovaní zákazky v EKS.
20. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, kde Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1 000 ,- EUR za každé  podstatné porušenie zmluvných podmienok uvedených v časti Osobité požiadavky pre plnenie vo všetkých bodoch.
21. Zmluvná pokuta v bodoch Osobitých požiadavkách na plnenie je splatná na základe výzvy Objednávateľa na úhradu zmluvnej pokuty, a to v lehote štrnástich (14) kalendárnych dní odo dňa doručenia predmetnej výzvy Objednávateľa Dodávateľovi.
22. Zmluvné strany sa dohodli na zmluvnej pokute, že pri nedodržaní podmienky a požiadavky v bode 12, 13, v Osobitých požiadaviek pre plnenie je oprávnený uplatniť Objednávateľ voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 ,- EUR za každé jedno porušenie.
23.  Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia  podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť Zmluvy podľa týchto VZP tým nie sú dotknuté.
24. Dodávateľ je povinný spĺňať všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 ZVO podľa § 32 ods.2, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený ÚVO. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b) c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) v zmysle OPET Obchodné podmienky elektronického trhoviska (ďalej len "OPET").
24.1. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
25. Objednávateľ po uzatvorení zmluvy:
25.1. Oznámi Dodávateľovi informáciu o kontaktnej osobe (osobách) - zástupcu Objednávateľa , ktorá bude konať vo veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo , kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy.
25.2. Oznámi Dodávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby (osobách) - zástupcu Objednávateľa a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní pred uskutočnením zmeny kontaktnej osoby.
26. Dodávateľ po uzatvorení zmluvy:
26.1. Oznámi Objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe (osobách) - zástupcu Dodávateľa , ktorá bude konať vo veciach zmluvných a technických v jeho mene v rozsahu - meno, priezvisko, rozsah oprávnenia - plnomocenstvo , kontaktné údaje na poverenú osobu a to najneskôr do troch (3) kalendárnych dní po uzavretí zmluvy.
26.2. Oznámi Objednávateľovi informáciu o zmene kontaktnej osoby (osobách) - zástupcu Dodávateľa a to najneskôr 3 dní pred uskutočnením zmeny.
26.3. Dodávateľ v zmysle bodov 7.), 7.a), 7.b), 7.c), 7.d), 7.e), 7.f), 7.g) do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy automatizovaným systémom prostredníctvom elektronického trhoviska teda ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky predloží na adresu Objednávateľa uvedené doklady a v zmysle vyššie uvedených bodov v tomto odstavci.
27. V každom prípade, kde sú uvedené špecifikácie navrhovaných výrobkov, alebo zariadení pomocou odkazu na konkrétnu značku, alebo výrobcu platí, že môže byť ponúknutý a bude akceptovaný aj iný – ekvivalentný výrobok, ak spĺňa požadované charakteristiky ako sú uvedené v zmluve/ technickej špecifikácii a má porovnateľné kvalitatívne alebo výkonnostné charakteristiky ako tie, ktoré uviedol Objednávateľ a nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady.
28. Objednávateľ povoľuje predložené ekvivalentné riešenie za podmienky, že: predložené ekvivalentné riešenie bude spĺňať požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky,
28.1. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude obsahovať kvalitatívne výhodnejšie parametre ako sú požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky,
28.2. alebo - predložené ekvivalentné riešenie bude zabezpečovať výhodnejšie funkcionality a funkčnosť predmetu zákazky ako sú požiadavky Objednávateľa na funkčnosť predmetu zákazky/zmluvy,
28.3. Predložené ekvivalentné riešenie nesmie vyžadovať iné vedľajšie náklady, ktoré by musel zabezpečiť Objednávateľ v rámci súčinnosti viažucej sa k plneniu predmetu zmluvy, ktorá bola výsledkom verejného obstarávania ako prijatie ekvivalentného riešenia.
28.4. Prijatím predloženého ekvivalentného riešenia tovaru nesmie dôjsť k zvýšeným priamym alebo nepriamym nákladom vyplývajúcim z užívania dodaného predmetu zmluvy.
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relev. trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena) za rovnaké alebo porovn. plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednáv. pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Winterova 66, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

01.04.2020 08:00 — 15.04.2020 16:00

1,00 súbor

57 321,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.03.2020 10:59

06.03.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.03.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 303
 107
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.03.2020 16:16 - Vstupná ponuka 57 321,60 € Cena s DPH
05.03.2020 12:06 - Najvýhodnejšia ponuka 57 234,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS