• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2020 15:29
  •    Predkladanie ponúk
    05.03.2020 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    05.03.2020 16:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.03.2020 16:55

Detail zákazky Z20204450

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2020 15:29
  •    Predkladanie ponúk
    05.03.2020 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    05.03.2020 16:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.03.2020 16:55

Základné údaje

Z20204450

OF-208816

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4482698

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

36239798

Nexa, s.r.o.

Sasinkova 9, Piešťany, 92141, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Germicídne žiariče a spínacie hodiny

Germicídny žiarič, spínacie hodiny

  • 33191000-5 - Sterilizačné, dezinfekčné a hygienické prístroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Germicídny žiarič 30W uzavretý, s ventilátorom, so spínacími hodinami
Funkcia
Germicídne žiariče slúžia na sterilizáciu vzduchu pomocou UV žiarenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 79
napájanie V 230
napájanie Hz 50
celkový výkon zdroja UVC W 30
hlučnosť dB 28
životnosť zdroja hod. 18000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ Prolux G30WA/SPH02 alebo ekvivalentný áno
prevedenie uzavretý s ventilátorom
krytie IP20
upevnenie na stenu
programovateľné spínanie áno
zaznamenanie doby prevádzky automatické
 2. Germicídny žiarič 36W s priamym žiarením, nástenný/stropný, do vlhkého prostredia
Funkcia
Germicídne žiariče slúžia na sterilizáciu vzduchu pomocou UV žiarenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 9
napájanie V 230
napájanie Hz 50
celkový výkon zdroja UVC W 72
životnosť zdroja hod. 18000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ Prolux GIP6572W alebo ekvivalentný áno
prevedenie otvorený
krytie IP65
upevnenie na stenu / strop
 3. Germicídny žiarič 36W s priamym žiarením, nástenný
Funkcia
Germicídne žiariče slúžia na sterilizáciu vzduchu pomocou UV žiarenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 3
napájanie V 230
napájanie Hz 50
celkový výkon zdroja UVC W 36
životnosť zdroja hod. 18000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ Prolux GK36W alebo ekvivalentný áno
prevedenie otvorený
krytie IP20
upevnenie na stenu
 4. Germicídny žiarič 55W s priamym žiarením, nástenný
Funkcia
Germicídne žiariče slúžia na sterilizáciu vzduchu pomocou UV žiarenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 1
napájanie V 230
napájanie Hz 50
celkový výkon zdroja UVC W 55
životnosť zdroja hod. 18000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ Prolux GK550W alebo ekvivalentný áno
prevedenie otvorený
krytie IP20
upevnenie na stenu
 5. Spínacie hodiny
Funkcia
Programovateľné spínacie hodiny slúžia na ovládanie germicídnych žiaričov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 9
napájanie V 230
napájanie Hz 50
maximálny spínaný výkon W 3700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
typ SPH-02 alebo ekvivalentný áno
upevnenie zapustené do steny
krytie IP20
maximálny spínaný prúd 16A/250V
elektrická životnosť kontaktov 100 000 operácií
minimálna dĺžka spínacieho intervalu 5 minút
počítadlo prevádzkových hodín áno
programovateľné spínanie žiaričov áno
zálohovanie programov batériou áno
spínací LCD displej áno
možnosť zobrazenia grafu zopnutia áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa dodať nové, nepoužívané a nerepasované výrobky v predmete Zmluvy.
Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzky schopnosti výrobkov v predmete Zmluvy a zaškolenia zamestnancov objednávateľa na obsluhu a údržbu na mieste plnenia.
Objednávateľ potvrdzuje dodávku na preberacom protokole a protokole o zaškolení zamestnancov objednávateľa.
Požaduje sa záručná lehota v trvaní min. 24 mesiacov, nástup na servis do 24 hod. (v pracovných dňoch) od nahlásenia poruchy.
Odborná údržba - pravidelný servis - bezpečnostno-technické prehliadky, opravy, údržba a testovanie v intervaloch predpísaných výrobcom musia byť vykonávané v záručnej dobe bezplatne.
Požaduje sa splatnosť faktúry v lehote do 30 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto podmienky majú prednosť pred ustanoveniami Obchodných podmienok elektronického trhoviska.
Požaduje sa v lehote najneskôr do 7 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet
Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia a bude realizovať plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa, ktorým to vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. účinného od 1. Februára 2017 zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní.
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov.
Dodávateľ deklaruje, že predmet zákazky spĺňa technické požiadavky, ktoré sa na výrobok vzťahujú v súlade so Zákonom č. 56/2018 Z.z. o posudzovaní zhody výrobku, sprístupňovaní určeného výrobku na trhu a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Požaduje sa predložiť v elektronickej alebo papierovej forme na adresu objednávateľa, v lehote do 7 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
- technický opis predmetu zákazky, resp. prospekt ponúkaného tovaru v zmysle požadovaných parametrov potvrdzujúci splnenie technických požiadaviek
- platný certifikát tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie)
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude spĺňať technickú špecifikáciu predmetu zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ:
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti,
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS,
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12.03.2020 07:00 — 30.04.2020 15:00

1,00 celok

28 868,16

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.03.2020 15:29

05.03.2020 15:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.03.2020 15:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 321
 58
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.03.2020 15:54 - Vstupná ponuka 28 868,16 € Cena bez DPH
05.03.2020 10:06 - Najvýhodnejšia ponuka 28 868,13 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS