36126624
Trenčiansky samosprávny kraj
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK
45310106
COPY PRINT GROUP, a.s.
Bojnická 3, Bratislava, 83104, SVK
Prenájom multifunkčných zariadení - vrátane kompletného servisného pokrytia, DODAVKY PAPIERA A SPOTREBNÉHO MATERIÁLU.
laserové multifunkčné kopírovacie zariadenie, prenájom, tlač, skenovanie, kopírovanie, kancelársky papier
Služba, Tovar
1. Prenájom multifunkčných kopírovacích zariadení schopných tlače, skenovania a kopírovania, vrátane kompletného servisného pokrytia v mieste inštalácie a dodávky papiera a spotrebného materiálu.
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je prenájom 8 ks laserových multifunkčných kopírovacích zariadení schopných tlače, skenovania a kopírovania, vrátane kompletného servisného pokrytia v mieste inštalácie a dodávky papiera A4, A3 80g/m2 a spotrebného materiálu na obdobie 48 mesiacov. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technické údaje pre laserové multifunkčné zariadenie, MFZ 1 : | 1 ks |
Parametre : | Minimálne požadované hodnoty : |
Vlastnosti zariadenia | Farebná kopírka, tlačiareň a skener v jednom zariadení |
Hard disk | min. 250 GB |
Pamäť stroja | Min. 2 GB |
Kopírovanie, tlač : | |
Formát originálov | A4, A3 |
Formát papiera pre tlač | A4, A3 |
Rýchlosť kopírovania, tlače | Min. 50 strán A4 za minútu čiernobielo aj farebne |
Kopírovanie, tlač | Jednostranne, obojstranne (automaticky) |
Podávač originálov | Jednoprechodový (dualscan), kapacita min. 100 listov |
Manuálny (ručný) podávač | Min. 100 listov |
Kapacita ostatných zásobníkov papiera | Min. 3 100 listov |
Gramáž papiera | 60 – 256 g/m2 |
Výstupná kapacita | Min. 3000 listov |
Rozlíšenie pri tlači | Min. 1200 x 1200 dpi |
Zoom kopírovania | Min. 25 - 400 % |
Tlač z UBS pamäte | Áno (formáty PDF,) |
Skenovanie : | Farebné, do emailu, na FTP, na HDD |
Obojstranné pomocou podávača dokumentov | Áno |
Rozlíšenie skenovania | Min. 600 dpi |
Rýchlosť jednostranného skenovania | Min. 70 strán za minútu čiernobielo aj farebne (pri 300 dpi) |
Rýchlosť obojstranného skenovania | Min. 120 strán za minútu čiernobielo aj farebne (pri 300 dpi) |
Formát súborov | JPEG, PDF |
Ostatné : | |
Zošívanie | Áno, v rohu a po strane v 2 bodoch, min. 50 strán spolu |
Oddeľovanie úloh | Áno, do 3 výstupných priehradiek |
Brožúry a ďalšie dokončovacie módy | Áno - zošívanie a ohyb v chrbte brožúry (veľkosť brožúry min. 16 listov), pol sklad. |
Pripojenie na Ethernet, USB 2.0 | Áno (Ethernet 10/100/1000) |
Podpora jazykov | PCL 5, PCL 6, PostScript 3, |
Originálne (nové) zariadenie | Áno. Zariadenie nesmie byť repasované. |
Počítadlo výtlačkov, sieťová tlač | Áno |
Ovládače | OS MS Windows 7, 8 10; OS MS Windows Server 2008, 2012 |
Ovládanie | farebný dotykový displej v slovenčine, prípadne češtine, veľkosť displeja - min. 7“ |
Ochrana pred čítaním údajov z HDD na inom zariadení / PC | heslom BIOS HDD |
Vymazávanie dočasných údajov z pamäte a HDD | automaticky |
Šifrovanie údajov na HDD | podľa štandardu AES 128 alebo AES 256 |
Vybavenie zariadenia | sw terminálom + čítačkou bezkontaktných kariet typu : Card Reader v2 MultiReader HF (kompatibilita s kartami používanými na existujúcom dochádzkovom systéme) |
Technické údaje pre laserové multifunkčné zariadenie, MFZ 2 : | 7 ks |
Parametre : | Minimálne požadované hodnoty : |
Vlastnosti zariadenia | Farebná kopírka, tlačiareň a skener v jednom zariadení |
Hard disk | min. 250 GB |
Pamäť stroja | Min. 2 GB |
Kopírovanie, tlač : | |
Formát originálov | A4, A3 |
Formát papiera pre tlač | A4, A3 |
Rýchlosť kopírovania, tlače | Min. 35 strán A4 za minútu čiernobielo aj farebne |
Kopírovanie, tlač | Jednostranne, obojstranne (automaticky) |
Podávač originálov | Duplexný, kapacita min. 100 listov |
Manuálny (ručný) podávač | Min. 100 listov |
Kapacita ostatných zásobníkov papiera | Min. 3 100 listov |
Gramáž papiera | 60 – 256 g/m2 |
Kapacita výstupného zásobníka | Min. 250 listov |
Rozlíšenie pri tlači | Min. 1200 x 1200 dpi |
Zoom kopírovania | Min. 25 - 400 % |
Tlač z UBS pamäte | Áno (formáty PDF) |
Skenovanie : | Farebné, do emailu, na FTP, na HDD |
Obojstranné pomocou podávača dokumentov | Áno |
Rozlíšenie skenovania | Min. 600 dpi |
Rýchlosť jednostranného skenovania | Min. 70 strán za minútu čiernobielo aj farebne (pri 300 dpi) |
Formát súborov | JPEG, PDF |
Funkcie skenovania | podpora LDAP |
Iné : | |
Pripojenie na Ethernet, USB 2.0 | Áno (Ethernet 10/100/1000) |
Podpora jazykov | PCL 5, PCL 6, PostScript 3 |
Originálne (nové) zariadenie | Áno. Zariadenie nesmie byť repasované. |
Počítadlo výtlačkov, sieťová tlač | Áno |
Ovládače | OS MS Windows 7, 8,10 ; OS MS Windows Server 2008, 2012 |
Ovládanie | farebný dotykový displej v slovenčine, prípadne češtine, veľkosť displeja - min. 7“ |
Ochrana pred čítaním údajov z HDD na inom zariadení / PC | heslom BIOS HDD |
Vymazávanie dočasných údajov z pamäte a HDD | automaticky |
Šifrovanie údajov na HDD | podľa štandardu AES 128 alebo AES 256 |
Vybavenie zariadenia | sw terminálom + čítačkou bezkontaktných kariet typu : Card Reader v2 MultiReader HF (kompatibilita s kartami používanými na existujúcom dochádzkovom systéme) |
Názov |
Predmetom zmluvy je prenájom multifunkčných zariadení, vrátane kompletného servisného pokrytia, DODAVKA PAPIERA A SPOTREBNÉHO MATERIÁLU. Požadujeme dodávku nových, doposiaľ nepoužívaných tovarov v originálnom balení od výrobcu, nie repasované, používané, vystavované alebo testované zariadenia.Predmet dodania musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité tonerové kazety a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu v súlade s platnou legislatívou. |
Náplne pre multifunkčné zariadenia musia byť recyklovateľné. |
Vrátane dopravy na miesto inštalácie, manipulácia so zariadením (z vozidla do a v rámci budovy), vybalenie, odber a likvidácia obalov. Zaškolenie obsluhy v počte 2 osôb v mieste inštalácie zariadenia je zahrnuté v cene. |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na poskytnutie služby, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. |
Zmluva nadobudne účinnosť 01.04.2020, dodávateľ je povinný dodať kopírovacie zariadenie a začať plne poskytovať službu pre všetkých zamestnancov v zmysle zmluvy od 01.04.2020, zmluva je platná na dobu určitú - 48 mesiacov odo dňa účinnosti zmluvy. |
Objednávateľ umožní dodávateľovi inštaláciu zariadení, nastavenie systému pre všetkých zamestnancov pred účinnosťou zmluvy tak, aby bol objednávateľ schopný plniť predmet zmluvy s účinnosťou 01.04.2020. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že najneskôr ku dňu účinnosti zmluvy dodá, nainštaluje, odovzdá potrebné príslušenstvo a návod na používanie, zaškolí zodpovedných zamestnancov k používaniu zariadení a uvedie zariadenia do prevádzky. Objednávateľ je povinný platiť za prenájom zariadení a servis až po splnení všetkých povinností dodávateľa podľa predchádzajúcej vety. |
Dodávateľ poskytne objednávateľovi do užívania zariadenia špecifikované vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy. Zariadenia sú po celú dobu trvania zmluvy vlastníctvom dodávateľa a objednávateľovi po ukončení doby nájmu nevzniká žiadne vlastnícke ani iné právo k prenajatému zariadeniu. Po skončení nájmu bude mať objednávateľ prednostné právo na odkúpenie zariadení. Kúpna cena za jedno zariadenie sa bude rovnať sume za prenájom jedného zariadenia na obdobie 1 mesiaca (jednomesačné nájomné). |
Všetky práce u objednávateľa budú pracovníci dodávateľa vykonávať iba za prítomnosti príslušného pracovníka objednávateľa a budú dodržiavať všetky interné prevádzkové predpisy objednávateľa, s ktorými boli oboznámení. |
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 4 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta. |
Výstupom sa na účely tejto zmluvy rozumie kópia (v cene kópie je zahrnutý aj papier) vo formáte A4 vytvorená prostredníctvom prenajatého zariadenia. Tlač formátu A4 obojstranne sú 2 kópie, tlač formátu A3 jednostranne sú 2 kópie, tlač formátu A3 obojstranne sú 4 kópie a tlač menšieho formátu ako A4 je 1 kópia. |
Cena za predmet zákazky sa skladá z ceny za prenájom zariadenia na 48 mesiacov a z ceny za vytlačenie 65 tisíc čiernobielych strán a 15 tisíc farebných strán mesačne. Cena nájmu je pevne stanovená a vytlačené strany sa budú fakturovať podľa skutočnej tlače. V tejto cene je zahrnutý celkový servis dodávateľa uvedený v tejto zmluve. Skenovanie sa neúčtuje. Objednávateľ nie je povinný vyhotoviť stanovené predpokladané množstvo výtlačkov počas platnosti zmluvy. |
Fakturácia sa uskutoční mesačne v zložení - cena za nájom a náklady za skutočne vytlačený počet strán (farebných a čiernobielych). Pre fakturáciu sa za počet strán považuje nasledovné: 1 strana formátu A4 = 1 strana, 1 strana formátu A3 = 2 strany, obojstranne A4 = 2 strany, obojstranne A3 = 4 strany. |
Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. Dodávateľ je oprávnený faktúrovať len skutočne dodaný predmet zmluvy. Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Prílohou každej faktúry bude prehľad o počte vyhotovených kópií za každé zariadenie potvrdené povereným zamestnancom objednávateľa. |
Predložené jednotkové ceny prenájmu, farebného a čiernobieleho výtlačku pre jednotlivé typy zariadení sú maximálne, záväzné počas celej doby platnosti zmluvy. |
Splatnosť faktúry je v zmysle platných obchodných podmienok ET 30 dní odo dňa doručenia faktúry. Nájomca neposkytne zálohy ani preddavky na plnenie zmluvy. |
V prípade obmedzenia alebo nemožnosti používania zariadení, respektíve v prípade, ak nie sú v prevádzkyschopnom stave podľa bodu 1. Práva a povinnosti dodávateľa, písm. b) Osobitných požiadaviek na plnenie, má objednávateľ nárok na primeranú zľavu z ceny prenájmu, okrem prípadov, ak k obmedzeniu alebo nemožnosti používania došlo v dôsledku porušenia zmluvných povinností objednávateľa. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu objednávateľa. |
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
Práva a povinnosti zmluvných strán: |
1. Práva a povinnosti dodávateľa: |
a) Dodávateľ je povinný dodať objednávateľovi zariadenia v celkovom počte 8 kusov. |
b) Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvy zabezpečovať a vykonávať kompletný servis zariadení a udržiavať ich v prevádzkyschopnom stave, vykonávať servis (opravy) na základe oznámenej poruchy zariadenia a dodávať' potrebné náhradné diely k vykonaniu opravy. |
c) Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvy dodávať spotrebný materiál na základe automatických požiadaviek tak, aby nebola obmedzená alebo prerušená prevádzka zariadení. |
d) Dodávateľ je povinný vykonať obhliadku zariadenia a vykonať jeho servis do 8 pracovných hodín objednávateľa od nahlásenia poruchy automaticky prípadne objednávateľom. |
e) V prípade poruchy väčšieho rozsahu (elektronika, motorické časti a pod.), ktorú nie je možné odstrániť podľa predchádzajúceho bodu je dodávateľ povinný písomne informovať objednávateľa o tejto skutočnosti a zároveň ho informovať o reálnom termíne na odstránenie poruchy zariadenia. Objednávateľ je oprávnený v tomto prípade požadovať náhradné zariadenie a dodávateľ je povinný toto náhradné zariadenie dodať do 8 pracovných hodín od nahlásenia objednávateľa. |
f) Dodávateľ je povinný vymeniť používané a zazmluvnené zariadenie za iné s identickými technickými parametrami v prípade, ak došlo k totálnej škode (zničeniu) zariadenia, ak je zariadenie nefunkčné a nie je možná jeho oprava alebo ak sa opakuje porucha na zariadení rovnakého typu minimálne 3 x za rok. Momentom prevzatia vymeneného (nového) zariadenia dochádza k zmene predmetu nájmu podľa tejto zmluvy tak, že špecifikácia zariadenia, namiesto ktorého sa zariadenie poskytuje, sa ku dňu výmeny zariadenia nahrádza špecifikáciou nového zariadenia. |
g ) Dodávateľ zodpovedá za to, že jeho zamestnanci ako aj ostatné osoby vykonávajúce práce pre dodávateľa budú zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach, ktoré sa o objednávateľovi dozvedia v súvislosti s poskytovanými službami a s realizáciou zmluvy a neposkytnú ich tretím osobám, s výnimkou orgánov činných v trestnom konaní pri začatom trestnom stíhaní. Požiadavky orgánov činných v trestnom konaní je zástupca dodávateľa povinný objednávateľovi oznámiť. |
2. Práva a povinnosti objednávateľa: |
a) Objednávateľ je povinný používať prenajaté zariadenia v súlade s návodom na ich používanie, na určený účel, riadnym spôsobom a so zodpovedajúcou starostlivosťou. |
b) Objednávateľ je povinný zariadenie prevziať na dohodnutom mieste (miesto inštalácie) uvedenom v zmluve a v dohodnutej dobe a na svoje náklady zabezpečiť predpoklady pre prevzatie, inštaláciu a prevádzku zariadenia v súlade s technickými podmienkami na prevádzku zariadenia, uvedenými v návode na obsluhu. Pri prevzatí zariadenia bude spísaný protokol o inštalácii a zaškolení, v ktorom sa uvedie okrem iného identifikácia zariadenia na základe výrobného čísla a/alebo konfiguračného čísla a počiatočné stavy výtlačkov/kópií. |
c) Objednávateľ je povinný zabezpečiť zariadenia proti krádeži a poškodeniu. |
d) Objednávateľ smie v zariadeniach používať spotrebný materiál (tonery) a kancelársky papier dodaný dodávateľom. |
e) Objednávateľ nesmie vykonávať neoprávnené servisné zásahy, môže vykonať jednoduchý zásah na ktorý bol dodávateľom zaškolený, |
f) Objednávateľ nesmie premiestňovať či zapožičiavať jednotlivé zariadenia mimo miesta inštalácie bez predchádzajúceho súhlasu dodávateľa. |
g) Objednávateľ nie je oprávnený zariadenie predať, založiť, prenajať alebo inak odovzdať do užívania tretej osoby |
h) Objednávateľ zodpovedá za všetky škody vzniknuté na poskytnutom zariadení najmä v dôsledku nesprávnej obsluhy, umiestnenia, použitia materiálov nedodaných dodávateľom, vonkajšieho násilia v dôsledku manipulácie so zariadením a v dôsledku používania v rozpore s návodom na použitie. |
Zmluvné sankcie a podstatné porušenie zmluvy |
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi predmet plnenia, v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodat', objednávateľ je oprávnený uplatnit' si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.Cieľom zmluvnej pokuty je pokryt' náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a |
opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možne dodat', alebo nedokázaním splnit' osobitné požiadavky. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky uvedenej v technických požiadavkách alebo osobitných požiadavkách na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Nedostatky v kvalite a rozsahu poskytovaných služieb pri zabezpečovaní zmluvných záväzkov riešia operatívne v prvom rade poverení zamestnanci dodávateľa a objednávateľa vykonávajúci kontrolnú činnosť. Pokiaľ nedôjde k zjednaniu nápravy na tejto úrovni, prípadne sa nedostatky opakujú, môžu sa uplatniť reklamácie obidvoch zmluvných strán. |
O reklamácii bude vyhotovený samostatný zápis, na základe ktorého bude objednávateľ uplatňovať sankciu. Reklamáciu dodávateľ môže neuznať, ak nedostane možnosť odstrániť nahlásené poruchy do určeného termínu objednávateľom, alebo ak objednávateľ sám odstráni poruchy bez predchádzajúceho súhlasu a vedomia dodávateľa, To neplatí, ak odstránenie nedostatkov neznieslo odklad. Ustanovenie o zmluvnej pokute nemá vplyv na náhradu škody podľa § 373 Obchodného zákonníka, |
Ak niektorá zo zmluvných strán poruší svoju povinnosť zo záväzkového vzťahu, je povinná nahradiť škodu spôsobenú druhej strane, okrem prípadu, ak by preukázala, že porušenie povinnosti bolo spôsobené okolnosťami vyučujúcimi zodpovednosť. Na náhradu škody sa vzťahujú príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka uvedené v § 373 - 386. |
Za podstatné porušenie tejto zmluvy dodávateľom sa považuje opakované, .t.j. aspoň v dvoch prípadoch, neplnenie záväzkov dodávateľa podľa tejto zmluvy, a to napriek písomnému upozorneniu zo strany objednávateľa a tiež konanie dodávateľa, ktoré možno pokladať za podstatné porušenie tejto zmluvy s poukazom na ust. § 345 ods. 2 Obchodného zákonníka. |
Pri nedodržaní dohodnutých dodacích termínov a lehôt podľa tejto zmluvy zo strany dodávateľa je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 4 % z mesačnej ceny prenájmu zariadení za každý započatý deň omeškania. |
Poistenie a nebezpečenstvo škody |
Od okamihu účinnosti tejto zmluvy prechádza na objednávateľa nebezpečenstvo škody na zariadeniach. Dodávateľ je povinný poistiť zariadenia voči nebezpečenstvu škody na zariadeniach a udržiavať v platnosti poistenie zariadení počas celej doby trvania zmluvy, uvedenú skutočnosť je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi na požiadanie. |
V prípade poškodenia, straty, zničenia alebo odcudzenia zariadení (ďalej len „škodová udalosť“) je objednávateľ povinný bez zbytočného odkladu oznámiť dodávateľovi, že nastala takáto udalosť spolu s vysvetlením o jej vzniku a rozsahu následkov a predložiť súvisiace doklady. Pokiaľ je podozrenie, že pri škodovej udalosti došlo k trestnému činu, je objednávateľ povinný ohlásiť škodovú udalosť aj polícií. |
Pokiaľ došlo k škodovej udalosti a zariadenie nie je možné používať, dodávateľ je povinný vymeniť zariadenie za iné s identickými technickými parametrami. Momentom prevzatia vymeneného (nového) zariadenia dochádza k zmene predmetu nájmu podľa tejto zmluvy tak, že špecifikácia zariadenia, namiesto ktorého sa zariadenie poskytuje, sa ku dňu výmeny zariadenia nahrádza špecifikáciou nového zariadenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že poistné plnenia prijaté na základe poistenia použije v celom rozsahu na náhradu škody na zariadeniach a pokiaľ došlo ku škode na zariadeniach v dôsledku porušenia povinností objednávateľa, je dodávateľ oprávnený uplatňovať u objednávateľa nárok na náhradu takejto škody po odpočítaní prijatého poistného plnenia. |
Názov | Upresnenie |
Požadované minimálne parametre riešenia a služieb : | On-line evidencia požiadaviek na servisné zásahy aj dodávky spotrebného materiálu počas celej doby prevádzky zariadení, |
Požadované minimálne parametre riešenia a služieb : | • Aktuálna nonstop evidencia zariadení evidovaných pod zmluvou• Online sledovanie štatistík pre jednotlivé zariadenia |
Požadované minimálne parametre riešenia a služieb : | • Udržiavanie dohodnutých zásob spotrebného materiálu. • Automatická emailová notifikácia na email zadávateľa o vzniknutých hláseniach a požiadavkách tlačového zariadenia. |
Požadované minimálne parametre riešenia a služieb : | • Online monitoring zariadenia servisným strediskom s automatickým hlásením požiadaviek na opravu, údržbu, výmenu prevádzkou opotrebovateľných náhradných dielov a dodávky spotrebného materiálu |
Požadované minimálne parametre riešenia a služieb : | Tlačové zariad. musí byť schopné automaticky odosielať vzniknuté požiadavky na servis a dodávky základného spotrebného materiálu bez ohľadu na pracovnú dobu zadávateľa alebo dodávateľa v režime 24/7 |
Požadované minimálne parametre riešenia a služieb : | Možnosť nastavenia a riadenia všetkých nasledujúcich funkcii z jedného centrálneho servera |
Požadované minimálne parametre riešenia a služieb : | • Centralizovaná autentifikácia všetkých užívateľov na zariadeniach MFZ1 a MFZ2 v budove (v prípade aktuálnej obsadenosti je možné tlačiť na inom voľnom, zariadení) |
Požadované minimálne parametre riešenia a služieb : | • vyzdvihnutie si výtlačkov kdekoľvek, kde požaduje užívateľ • spravovanie tlačových úloh priamo na tlačovom zariadení (opätovná tlač, vymazanie úlohy) |
Požadované minimálne parametre riešenia a služieb : | • centrálne elektronické a automatizované evidovanie a účtovanie všetkých tlačových úloh podľa užívateľov, zariadení, oddelení • podpora existujúcej Active Directory a LDAP |
Požadované minimálne parametre riešenia a služieb : | • história všetkých tlačových úloh so záznamom o odosielateľovi, čase, názve, počte strán a nákladov na tlač |
Požadované minimálne parametre riešenia a služieb : | • sledovanie a účtovanie nákladov a analýza tlačových výstupov z jednotlivých zariadení podľa používateľov, oddelení, projektov • vyhodnocovanie finančných nákladov |
Požadované minimálne parametre riešenia a služieb : | • centrálna správa používateľov pre celé tlačové prostredie vo forme on-line webového rozhrania s nastaveniami oprávnení a používateľských rolí, |
Požadované minimálne parametre riešenia a služieb : | možnosť prednastaveného správania tlačového prostredia pre jednotlivé role (všetky štandardné nastavenia parametrov tlače, napríklad: vynútená obojstranná tlač, zákaz farebnej tlače) |
Požadované minimálne parametre riešenia a služieb : | • centrálna správa používateľov pre celé skenovacie prostredie vo forme on-line webového rozhrania s osobnými nastaveniami pre jednotlivých používateľov (odosielanie výstupov priamo do jednotlivých |
Požadované minimálne parametre riešenia a služieb : | používateľských adresárov, e-mailov, FTP úložisko, vytváranie individuálnych workflow podľa požiadaviek s nastavením jednotlivých krokov spracovania skenovaného dokumentu až po |
Požadované minimálne parametre riešenia a služieb : | voľbu úložiska a ich spúšťanie jedným dotykom priamo na zariadení) |
Požadované minimálne parametre riešenia a služieb : | • obsluha skenovacieho softvéru priamo na zariadení po prihlásení sa kartou • Monitoring tlačových úloh • SW podpora po dobu trvania prenájmovej zmluvy |
Požadované minimálne parametre riešenia a služieb : | • Serverové riešenie ktoré prostredníctvom konektoru umožňuje na zariadeniach MFZ1 a MFZ2 previesť papierové dokumenty do editovateľných a prehľadávateľných formátov. |
Požadované minimálne parametre riešenia a služieb : | • Proces prevodu dokumentov do prehľadávateľnej a editovateľnej podoby je možné zadať používateľom cez panel zariadenia MFZ 1 a MFZ 2 s prevodom do prehľadávateľného PDF/A, formátu editovateľného |
Požadované minimálne parametre riešenia a služieb : | v textovom procesore (Microsoft Word), formátu editovateľnom v tabuľkovom procesore (Microsoft Excel) |
Požadované minimálne parametre riešenia a služieb : | a zasielanie tohto výstupu do emailu užívateľa, ktorý si zadal skenovanie, prípadne do jeho domácej zložky. • Automatická konverzia dokumentov so zachovaním právneho účinku. |
Servisnomateriálová služba obsahuje : | • Opotrebiteľné a neopotrebiteľné náhradné diely, spotrebný materiál, papier A4, A3 80g/m², prácu technika v mieste inštalácie zariadenia, cestovné |
Servisnomateriálová služba obsahuje : | • Pri výpočtoch ceny za servisnú službu je uvažované s formátom tlače/kópie A4 s tým že jeden list papiera formátu A3 = 2x list A4 |
Servisnomateriálová služba obsahuje : | • Pravidelný návoz papiera vykonáva prenajímateľ bezodplatne na základe dohodnutého zmluvného množstva. • Servisná pohotovosť v pracovné dni od 8:00 do 16:00 |
Servisnomateriálová služba obsahuje : | • Záruku na zariadenie počas celej doby trvania služby • Zabezpečenie základnej inštalácie zariadenia a základné zaškolenie obsluhy |
Servisnomateriálová služba obsahuje : | • Zabezpečenie príchodu servisného technika a opravy zariadenia do 8pracovných hodín v pracovných dňoch od 8:00do16:00 od automatického nahlásenia poruchy• Hot-line v pracovných dňoch od 8:00do16:00 |
Servisnomateriálová služba obsahuje : | • Automatické dodávky spotrebného materiálu a udržiavanie dohodnutých zásob • Cenu za stranu A4 bez závislosti na % pokrytí strany tonerom. |
Servisnomateriálová služba obsahuje : | • Platby na základe skutočne vyhotoveného počtu strán. • Pripojenie zariadenia do siete alebo server základné nastavenie tlače a skenovania |
Servisnomateriálová služba obsahuje : | • Preprava zariadenia, manipulácia so zariadením z vozidla v rámci budovy, vybalenie, odber a likvidácia obalov • Inštaláciu zariadenia a zaškolenie obsluhy |
Názov
Prenájom multifunkčných zariadení - vrátane kompletného servisného pokrytia, DODAVKY PAPIERA A SPOTREBNÉHO MATERIÁLU.
Prenájom multifunkčných zariadení - vrátane kompletného servisného pokrytia, DODAVKY PAPIERA A SPOTREBNÉHO MATERIÁLU.
Chceli by sme verejného obstarávateľa požiadať aby v rámci zadania zadefinoval presný počet balíkov s kancelárskym papierom (500ks/1 balík), ktoré sa budú dodávať v rámci zákazky. Predíde sa tak špekuláciám zo strany dodávateľov a ochráni sa záujem obstarávateľa.
Prenájom multifunkčných zariadení značky Xerox - vrátane kompletného servisného pokrytia.
Funkčný ekvivalent od iných výrobcov, keďže parametre sú účelovo šité na konkrétneho výrobcu.
K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
01.04.2020 00:00 — 01.04.2024 00:00
8,00 kompl.
126 207,36
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.03.2020 15:22
06.03.2020 10:00
06.03.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.03.2020 20:27 - Vstupná ponuka | 126 206,40 | € | Cena s DPH |
03.03.2020 12:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 119 880,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: