• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2020 14:14
  •    Predkladanie ponúk
    05.03.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    05.03.2020 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.03.2020 15:20

Detail zákazky Z20204433

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2020 14:14
  •    Predkladanie ponúk
    05.03.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    05.03.2020 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.03.2020 15:20

Základné údaje

Z20204433

OF-177546

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4482690

Objednávateľ

00607231

Národný ústav detských chorôb

Limbová 1, Bratislava, 83340, SVK

Dodávateľ

31412971

Fresenius Medical Care Slovensko, spol. s r.o.

Plynárenská 7/C, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

ÚPRAVOVŇA VODY PRE DIALÝZU

Reverzná osmóza, úpravovňa vody, dialýza

  • 33190000-8 - Rôzne lekárske zariadenia a výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. ÚPRAVOVŇA VODY PRE DIALÝZU
Funkcia
Zariadenie, ktoré slúži na prípravu ultračistej vody pre hemodialyzačné pracoviská.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kapacita permeátu (upravenej vody) pri teplote 10 stupňov C liter/hod 500
Počet prípojných miest (kapacita počtu lôžok) počet 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zásobník na vstupnú – surovú vodu s automatickou prevádzkou vrátane tlakovej jednotky vytvárajúcej dostatočný tlak pre prevádzku vodárne áno
Predúprava surovej vody pred vlastnou reverznou osmózou zahrňujúcu:mechanickú filtráciu, odželeznenie , dekalcináciu , dechloráciu a odstránenie organických látok áno
Automatická prevádzka filtrov predúpravy vrátane riadenia regeneráce zmäkčovača (dekalcináce) v závislosti na objeme odobranej zmäkčenej vody áno
Automatická prevádzka reverznej osmózy (RO) tj. vlastná výroba permeátu áno
Meranie vodivosti permeátu s možnosťou nastavenia maximálnej (alarmovej) hodnoty áno
Monitorovanie a zobrazenie ďalších prevádzkových parametrov (vodivosť vstup. vody, prietoky atď.) áno
Monitorovanie tlaku v rozvode permeátu z dôvodu detekcie porušenia potrubia rozvodu áno
Uzatvorenie výstupu RO do rozvodu v prípade poruchy tj.alarmu vodivosti a tlaku permeátu áno
Riadenie spotreby vstupnej vody v závislosti na množstve odoberaného permeátu áno
Regulácia účinnosti RO tj. podstatné obmedzenie spotreby vstupnej vody pri nulovom odbere permeátu áno
Automatické preplachy RO a rozvodu permeátu v mimo prac. dobu strediska –ST BY áno
Možnosť ručne alebo časovo naprogramovať prechod do režimov ST BY a PREVÁDZKA áno
Bezpečná a jednoduchá obsluha RO pri dezinfekci RO a rozvodu permeátu áno
Ochrana budovy v prípade poruchy – úniku vody v úpravovni vody áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Odovzdanie kompletnej užívateľskej dokumentácie
Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, inštalácia, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením zmluvy
Záručná doba: min. 24 mesiacov. Servisný zásah do 24 hodín od nahlásenia poruchy. Návrh lehoty splatnosti faktúry je 60 dní
Požaduje sa predložiť v elektronickej forme, ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky: identifikáciu výrobcu a presný typ ponúkaného zariadenia - predmetu plnenia, podrobné plnenie všetkých požadovaných technických parametrov prístroja a vyhlásenie o zhode a doplňujúce dokumenty k nemu, na základe ktorých bolo vydané. Pri použití ekvivalentného riešenia/riešení aj zoznam použitých ekvivalentných riešenia/riešení
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky)
Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ musí mať zahrnuté v jednotkovej cene prípadného ekvivalentného riešenia všetky povinnosti a náklady spojené s použitím ekvivalentu. Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 5 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade, ak objednávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči Objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce zo zmluvy, ktorá bude uzatvorená zadaním tejto zákazky, alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, na základe ktorého Dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa na tretiu osobu, je neplatný. Akýkoľvek súhlas Objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová č.1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

15.04.2020 14:00

1,00 ks

35 800,00

Požaduje sa predložiť v elektronickej forme, ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky: identifikáciu výrobcu a presný typ ponúkaného zariadenia - predmetu plnenia, podrobné plnenie všetkých požadovaných technických parametrov prístroja a vyhlásenie o zhode a doplňujúce dokumenty k nemu, na základe ktorých bolo vydané. Pri použití ekvivalentného riešenia/riešení aj zoznam použitých ekvivalentných riešenia/riešení

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

02.03.2020 14:14

05.03.2020 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.03.2020 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 311
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.03.2020 12:33 - Vstupná ponuka 32 860,00 € Cena bez DPH
04.03.2020 12:33 - Najvýhodnejšia ponuka 32 860,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS