00647756
Centrum sociálnych služieb Letokruhy
Karpatská 3117/9, Žilina, 01008, SVK
31409890
HSH spoločnosť s ručením obmedzeným
Majer 236, Veľké Zálužie, 95135, SVK
Hydinové výrobky
Kuracie mäso a hydinové výrobky
Tovar, Služba
1. Hydinové výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Na priamu spotrebu a prípravu pokrmov teplej a studenej kuchyne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kuracia šunka INIGAI vákuové | ks | 560 | ||
Excelent údená šunka vákuové | ks | 560 | ||
Košická hydinová saláma vákuové | ks | 840 | ||
Hydinová saláma NITRIANKA vákuové | ks | 560 | ||
Hydinová šunková neúdená vákuové | ks | 840 | ||
Francúzska hydinová saláma vákuové | ks | 560 | ||
Debrecínska hydinová vákuové | ks | 560 | ||
Košická hydinová Sekaná vákuové | kg | 80 | ||
Jemná saláma z kuracieho mäsa vákuové | ks | 840 | ||
Parizer hydinový vákuové | kg | 80 | ||
Tatran hydinový nárez vákuové | ks | 560 | ||
Plnené hydinové prsia vákuové | kg | 130 | ||
Kráľovská tehla so syrom vákuové | kg | 80 | ||
Hydinová tlačenka vákuové | ks | 280 | ||
Hydinová nátierka s brusnicami | ks | 280 | ||
Hydinová nátierka s medvedím cesnakom | ks | 280 | ||
Hydinová nátierka husacia/kačacia | ks | 280 | ||
Hydinová nátierka králičia | ks | 280 | ||
Hydinové párky | kg | 125 | ||
Krvavničky hydinové | kg | 125 | ||
Točená hydinová saláma | kg | 80 | ||
Údené kuracie prsia | kg | 180 | ||
Údené kuracie stehná | kg | 1 200 | ||
Hydinová žobrácka kaša | kg | 80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vákuové pri kusoch: balenie a 100 g | |
Košická hydinová Sekaná vákuová: balenie cca 2 kg | |
Hydinová žobrácka kaša - štangľa (šulček) cca 0,5 kg |
Názov |
Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. |
Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku (t. j. v slovenskom jazyku). |
Ak je ponuka, doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa v zmysle § 21 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. |
Od uchádzačov sa očakáva, že si dôsledne preštudujú osobitné požiadavky na plnenie. |
Taktiež sa od nich očakáva, že sa hlásia k etickému kódexu záujemcov/uchádzačov a ich subdodávateľov, ktorý zverejnil Úrad pre verejné obstarávanie na svojom webovom sídle. |
Predmetom Rámcovej dohody je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi na základe jeho osobitnej objednávky – Dodávka hydinových výrobkov (ďalej len „Potraviny") - a previesť na Objednávateľa vlastnícke právo k Potravinám a záväzok Objednávateľa prevziať Potraviny dodané na základe osobitnej objednávky do svojho vlastníctva a zaplatiť Dodávateľovi dojednanú kúpnu cenu, a to všetko za podmienok uvedených v tejto Rámcovej dohode. |
Dodávateľ doloží do 2 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody nasledovné doklady: |
- úradne overené (a v čase uzavretia Rámcovej dohody platné) rozhodnutie o schválení prevádzkarne ako hydinový bitúnok a výroba hydinových mäsových výrobkov (kumulatívne) vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR. |
Pokiaľ výrobca nedisponuje vlastným hydinovým bitúnkom je potrebné dodať úradne overené rozhodnutie o schválení prevádzkarne na výrobu hydinových (mäsových) výrobkov vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR spolu s úradne overeným rozhodnutím o schválení prevádzkarne ako hydinový bitúnok vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR od dodávateľa suroviny |
- čestné prehlásenie Dodávateľa, že bude dodávať iba potraviny od výrobcu, od ktorého dodal rozhodnutie o schválení prevádzky, |
- kópiu udeleného platného certifikátu bezpečnosti potravín alebo Značky kvality SK alebo podobnej značky, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou, |
- oznámenie či prevádzka má alebo nemá vypracovaný kompletný plán HACCP v súlade so zákonom o potravinách č. 152/1995 Z. z. a jeho neskorších noviel ako aj Potravinového kódexu SR, |
- podpísanú podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami s DPH podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Ceny budú uvedené za mennú jednotku bez DPH a s DPH. Podpísanú a cenovú ponuku zašle Dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty (prípadne poštou alebo osobne), |
- kontaktné informácie na osobu zodpovednú za dodanie tovaru, doručovanie objednávok a riešenie reklamácií v zložení: meno, priezvisko, email, tel. číslo. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa jej účinnosti, alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu objednávok, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. Začiatok plnenia dodávateľovi vzniká od 20.02.2020. |
Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa. |
Podmienky pre Dodávateľa: |
Dodávateľ musí spĺňať podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní. |
Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že dopravu zabezpečí vozidlom, ktoré má oprávnenie a schválenie na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi SR. |
V prípade, ak dodávka Potravín sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, Dodávateľ predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky. Z predložených potvrdení musí byť zrejmé, že prevádzka spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín rastlinného a živočíšneho pôvodu a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie. |
Potraviny budú balené v hygienicky nezávadnom obale, spravidla v nevratnom obale tak, aby nedošlo k ich poškodeniu počas prepravy. Použité obaly sú určené na jednorazové použitie, pokiaľ nie je dohodnuté inak. Potraviny budú prvej triedy. |
Potraviny poskytované na základe Rámcovej dohody majú pôvod v Slovenskej republike, s výnimkou tých, ktoré sa preukázateľne nevyrábajú (nemajú pôvod) na Slovensku. V súlade s Uznesením vlády Slovenskej republiky č. 168 zo dňa 4. mája 2016 k Zásadám pre zvýšenie bezpečnosti a kvality nakupovaných surovín pre hromadné stravovanie Objednávateľ, pre zabezpečenie plnenia úlohy C.1. tohto Uznesenia, preferuje slovenské produkty. |
Objednávateľ preferuje nákup potravín so zvýšenou úrovňou kontroly, preukázanou certifikátmi kvality pre bezpečnosť potravín (IFS, BRC, ISO 14000 atď.) alebo udelenou Značkou kvality SK na produkt, ktorý je predmetom obstarávania, prípadne podobnou značkou, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciu. |
Preferovaním slovenských výrobkov Objednávateľ taktiež sleduje zaistenie nižšieho ekologického znečistenia. |
Všetky Potraviny musia spĺňať normy kvality v súlade s Potravinovým kódexom SR a nariadenia EK o obchodných normách. |
Cena zahŕňa dodanie Potravín v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie. |
Dodávateľ je povinný pri súťaži brať do úvahy aktuálne podmienky na trhu rovnako ako aj jeho ďalší vývoj. K zmene ceny môže dôjsť len v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu. |
Ak Dodávateľ ponúkne mimoriadne nízku ponuku, Objednávateľ (verejný obstarávateľ) ju bude akceptovať pri splnení podmienok kvality Potravín a uchádzač ich bude musieť dodávať za ponúknuté ceny. Objednávateľ (verejný obstarávateľ) nebude súhlasiť s ukončením zmluvného vzťahu. |
Prípadnú zmenu cien bude Objednávateľ akceptovať a pripustí zvýšenie (úpravu) jednotkových cien Dodávateľa v priebehu doby plnenia Rámcovej dohody maximálne o 10 % v tom prípade, pokiaľ sa zmenia oprávnené náklady vstupov Dodávateľa, v priamej závislosti od vývoja cien na trhu. Túto skutočnosť bude musieť Dodávateľ písomne zdokumentovať a zdôvodniť ju. Nový platný cenník, po jeho odsúhlasení Objednávateľom, bude tvoriť súčasť dodatku Rámcovej dohody. |
Ak sa zmluvné strany nedohodnú na zmene ceny, majú právo od Rámcovej dohody odstúpiť. |
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z. z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky č.1187/2004-100 (ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu) z 28. apríla 2004. |
Výrobky tak musia byť označené podľa zákona č. 250/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov (§ 11 až 13), najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie. |
Dodávateľ je povinný uvádzať záručné lehoty pre každú dodanú Potravinu v dodacích listoch tak, aby bolo možné odkontrolovať dodržiavanie neprekročenia 1/5 doby spotreby (dĺžka lehoty medzi dátumom výroby a dátumom najneskoršej spotreby ) v čase dodania. Podľa Potravinárskeho kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý. Dodávateľ je povinný na základe objednávky Objednávateľa dodať Objednávateľovi predmet zákazy uvedený v objednávke v stave spôsobilom na riadne užívanie a v kvalite podľa Rámcovej dohody |
Objednávateľ si vyhradzuje právo počas trvania Rámcovej dohody v závislosti od potreby neodobrať celý rozsah predmetu zákazky uvedený v technickej špecifikácii. Dodávateľ sa zaväzuje túto skutočnosť akceptovať a nebude si nárokovať, aby Objednávateľ odobral celý rozsah predmetu obstarania uvedený v technickej špecifikácii. Neodobratie predmetu zákazky Objednávateľom v celom rozsahu nezakladá práva Dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody za ušlý zisk. |
Objednávky Objednávateľa nebudú limitované minimálnym množstvom objednávaného tovaru ani minimálnou cenou za objednávaný tovar v jednej dodávke. |
Dodávka a dovoz tovaru na miesto plnenia sa bude uskutočňovať na základe čiastkových objednávok, pričom je povolené aj prečerpanie predpokladaného množstva jednotlivých komodít počas uvedenej zmluvnej lehoty, prípadne zakúpenie ekvivalentného výrobku neuvedeného v položkách, ak u Objednávateľa nastane dôvodná potreba, nie však viac ako 10% predpokladaného množstva. |
Momentom doručenia objednávky do dispozície Dodávateľa, je Dodávateľ objednávkou viazaný a začína mu plynúť lehota na dodanie tovaru. |
Dodávateľ nie je objednávkou viazaný len vtedy, ak obratom Objednávateľovi oznámi, že u neho nastali okolnosti vylučujúce zodpovednosť, za ktoré sa považuje prekážka, ktorá nastala nezávisle od vôle Dodávateľa a bráni mu v splnení jeho povinnosti, ak nemožno rozumne predpokladať, že by Dodávateľ túto prekážku, alebo jej následky odvrátil alebo prekonal, a ďalej, že by túto prekážku mohol predvídať. |
Za okolnosť vylučujúcu zodpovednosť sa však nepovažuje prekážka, ktorá vznikla až v čase, keď bol Dodávateľ v omeškaní splnením svojej povinnosti, alebo vznikla z jeho hospodárskych pomerov. Účinky vylučujúce zodpovednosť sú obmedzené iba na dobu, dokiaľ trvá prekážka, s ktorou sú tieto účinky spojené. |
Objednávka bude obsahovať informáciu o množstve a druhu požadovaného tovaru a mieste dodania (dve odberné miesta). Musí byť vyhotovená vždy v písomnej forme, doručená Dodávateľovi elektronickou poštou, faxom alebo poštou. V mimoriadnych prípadoch môže byť objednávka prijatá aj telefonicky. Takáto telefonická objednávka musí byť následne potvrdená písomne. |
Dodanie Potravín sa bude realizovať samostatne na dve odberné miesta v sídle Objednávateľa v pracovných dňoch (utorok a štvrtok) v čase od 7:00 hod. do 13:30 hod. a v prípade potreby do 24 hodín odo dňa nahlásenia objednávky. |
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať Objednávateľovi objednané Potraviny v bezchybnom stave, v stanovenej lehote, na dve odberné miesta, v súlade s hygienickými, technickými normami a predpismi v množstvách, požadovaných v objednávke, podľa aktuálnej potreby kuchyne. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý predmet zákazky prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré predávajúci vyhotoví minimálne 2x v mesiaci s náležitosťami potrebnými pre fakturáciu. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry. |
Dodávateľ bude fakturovať dodaný predmet zákazky samostatne na 2 odberné miesta v sídle Objednávateľa. |
Faktúra musí mať všetky náležitosti daňového dokladu stanovené príslušnou platnou legislatívou a jej prílohou musí byť dodací list potvrdený Objednávateľom. |
V prípade, že faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti daňového dokladu, resp. budú v nej uvedené nesprávne, alebo neúplné údaje a/alebo v prípade, ak faktúra nebude obsahovať potvrdený dodací list a/alebo v prípade, ak dodací list bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, je Objednávateľ oprávnený túto faktúru vrátiť pred jej splatnosťou. Opravenej alebo novej faktúre spolu s doplnenou prílohou plynie nová 30 – dňová lehota splatnosti odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Dodávateľ je povinný odovzdať Objednávateľovi pri dodaní predmetu zákazky dodací list s údajmi o množstve, jednotkovej cene s DPH a druhu dodaného predmetu zákazky. |
Objednávateľ nebude poskytovať na plnenie predmetu zákazky preddavok (zálohu). |
Potraviny sa budú považovať za dodané potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom Objednávateľa. |
Objednávateľ je pri prevzatí Potravín povinný prekontrolovať ich úplnosť. Pri vykonaní fyzickej kontroly Potravín, overí nepoškodenie obalu, záručnú dobu, dátum najneskoršej spotreby, označenie tovaru, súlad dodaných Potravín s ich objednávkou a potvrdí ich prevzatie na dodacom liste. |
V prípade akýchkoľvek chýb, resp. nesúladu dodávky s údajmi na dodacom liste, je Objednávateľ povinný túto skutočnosť ihneď pri preberaní Potravín u Dodávateľa reklamovať a uviesť nedostatky na dodacom liste. Ich akceptovanie Dodávateľ potvrdí na dodacom liste svojim podpisom. Bezchybnosť dodávky potvrdzuje Odberateľ Dodávateľovi podpisom dodacieho listu. |
Ak pri prevzatí Potravín zistí Objednávateľ, že ide o nekompletnú dodávku Potravín, nezodpovedajúcich dohodnutej kvalite, certifikátu, vzorke a pod., resp. neoznačených a poškodených a túto skutočnosť potvrdí na dodacom liste aj Dodávateľ, Dodávateľ je povinný do 1 dňa dodané Potraviny vymeniť, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
Objednávateľ je oprávnený reklamovať chyby akosti Potravín u Dodávateľa najneskôr do 3 dní po dodaní tovaru, inak jeho právo na reklamáciu týchto chýb zaniká. Chybné Potraviny Dodávateľ vymení v dodatočnej lehote, dohodnutej s Objednávateľom, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii do 24 hodín po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, bude to znamenať jeho súhlas s opodstatnenosťou reklamácie. |
Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný predmet zákazky prevziať v sídle Objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vysporiadať reklamáciu vád bezodkladne najneskôr do 2 dní odo dňa doručenia reklamácie. Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný predmet zákazky prevziať v sídle Objednávateľa na vlastné náklady. |
Dodávateľ je na základe reklamácie Objednávateľa povinný poškodený (vadný) predmet zákazky vymeniť za bezvadný predmet zákazky, čo bude vykonané bezodplatne najneskôr do 3 dní od reklamovania vady Objednávateľom. Objednávateľ si vyhradzuje právo požadovať namiesto výmeny poškodeného (vadného) predmetu zákazky, vrátenie kúpnej ceny. |
Chyby dodávky musia byť do vystavenia faktúry Dodávateľom odstránené. Objednávateľ bude akceptovať iba faktúru za dodávku bezchybných Potravín, t. j. v súlade s dodacím listom. |
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje právo odstúpenia od Rámcovej dohody a môže požadovať náhradu vzniknutej škody. |
K zmene Rámcovej dohody počas jej trvania bez nového verejného obstarávania môže dôjsť na základe písomného dodatku odsúhlaseného zmluvnými stranami v zmysle ustanovenia §18 zákona č. 343/2015 Z. z. o Verejnom obstarávaní za dodržania podmienok ustanovených týmto zákonom. |
Ak Dodávateľ poruší podmienky stanovené v tejto dohode, je Odberateľ oprávnený účtovať mu zmluvnú pokutu vo výške 100 Eur za každé porušenie, a to na každom odbernom mieste. Uhradením zmluvnej pokuty nezaniká nárok Odberateľa na náhradu škody vo výške preukázanej škody. |
Úplná alebo čiastočná zodpovednosť zmluvnej strany je vylúčená v prípade zásahu vyššej moci resp. úradných miest. |
Objednávateľ má právo vypovedať Rámcovú dohodu vo výpovednej lehote tri mesiace, ktorá začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede Dodávateľovi. V prípade pochybností o dátume doručenia sa má za to, že oznámenie o odstúpení od dohody bolo doručené 3. deň po jeho odoslaní. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od Rámcovej dohody podľa ustanovenia §19 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní za dodržania podmienok ustanovených týmto zákonom. Odstúpenie od Rámcovej dohody je možné v prípade jej podstatného porušenia tak, ako je uvedené v Osobitných požiadavkách na plnenie a v OPETe. |
Za podstatné porušenie zmluvy sa považujú nasledovné skutočnosti: |
- ak má Dodávateľ uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, |
- ak Dodávateľ po nadobudnutí účinnosti tejto Rámcovej dohody stratí spôsobilosť vyžadovanú zákonom o VO a/alebo stratí iné právne, alebo vecné predpoklady na riadne plnenie tejto rámcovej dohody, |
- ak sa po nadobudnutí účinnosti tejto Rámcovej dohody ukáže nepravdivým vyhlásenie Dodávateľa týkajúce sa osobného postavenia – nedoplatky voči štátu (zdravotné, sociálne poistenie a príspevky na dôchodkové sporenie, daňové nedoplatky), |
- ak v rámci kontroly verejného obstarávania zákazky, ktorej výsledkom je táto Rámcová dohoda bolo konštatované porušenie zákona, právoplatným rozhodnutím Protimonopolného úradu SR bolo konštatované, že Dodávateľ sa pri získaní zákazky, ktorej výsledkom je táto Rámcová dohoda, dopustil kolúzneho správania a/alebo v prípade, ak dodávateľ iným nedovoleným spôsobom ovplyvnil výber víťazného uchádzača, a tým narušil alebo ohrozil hospodársku súťaž, |
- porušenie povinného označenia Potravín v štátnom jazyku SR, ako aj neuvedenie viditeľného dátumu výroby a najneskoršej spotreby (kde je to predpísané), názvu výrobku, obchodného mena výrobcu, hmotnosti výrobku, dátumu spotreby či spôsobu skladovania a zloženia, |
- nedodanie Potravín podľa požiadaviek Odberateľa 2x po sebe v čase, |
- nesplnenie povinnosti Dodávateľa oznámiť Odberateľovi neschopnosť dodať požadovanú komoditu v stanovenej lehote, |
- nedodržanie cien predmetu zákazky podľa cenníka, |
- Dodávateľ podal na seba návrh na vyhlásenie konkurzu, |
- bol podaný návrh na vyhlásenie konkurzu voči Dodávateľovi treťou osobou, pričom Dodávateľ je platobne neschopný, alebo je v situácii, ktorá odôvodňuje začatie konkurzného konania, |
- bol na majetok Dodávateľa vyhlásený konkurz, alebo bol návrh na vyhlásenie konkurzu zamietnutý pre nedostatok majetku, |
- Dodávateľ vstúpil do likvidácie, alebo bola naňho zriadená nútená správa. |
Vypovedanie Rámcovej dohody neovplyvňuje splnenie záväzkov oboch zmluvných strán, vyplývajúcich z konkrétnych objednávok, uzavretých na základe Rámcovej dohody. Po odstúpení od Rámcovej dohody zostávajú zachované z nej vyplývajúce práva a povinnosti zmluvných strán do dňa účinnosti odstúpenia. Zmluvné strany sú povinné vyrovnať všetky pohľadávky a záväzky vzniknuté do dňa účinnosti odstúpenia od Rámcovej dohody. |
V prípade rozhodnutia Dodávateľa o zlúčení, splynutí, rozdelení spoločnosti, predaja podniku alebo jeho časti, vyhlásenia konkurzu alebo reštrukturalizácie na majetok Dodávateľa, jeho vstupu do likvidácie, je Dodávateľ povinný preukázateľne oznámiť Odberateľovi uskutočnenie takejto zmeny, a to do 10 kalendárnych dní odo dňa jej účinnosti, inak zodpovedná za všetky škody z toho vyplývajúce. |
V prípade odstúpenia od Rámcovej dohody zanikajú všetky práva a povinnosti zmluvných strán k dátumu nadobudnutia účinnosti odstúpenia od dohody. Účinky odstúpenia od Rámcovej dohody nastávajú dňom doručenia písomného oznámenia o odstúpení od zmluvy druhej zmluvnej strane. |
Zmluvné strany sa pri zodpovednosti za chyby tovaru a nárokov z nich vyplývajúcich budú riadiť § 422 a nasl. Obchodného zákonníka. |
Pri závažnom porušení povinností, vyplývajúcich z tejto zmluvy druhou zmluvnou stranou môže oprávnená (poškodená) strana od Rámcovej dohody odstúpiť a požiadať o náhradu škody, ktorá jej vznikla. Za škodu sa nepovažujú prípady neprevzatia celého predpokladaného množstva Potravín Objednávateľom. |
Zmluvné strany sa zaväzujú, že všetky spory vyplývajúce z tejto Rámcovej dohody budú riešiť osobným rokovaním o možnej dohode. Zmluvné strany sa dohodli, že vzťahy vzniknuté medzi zmluvnými stranami na základe tejto Rámcovej dohody sa riadia slovenským právnym poriadkom. Prípadné spory, o ktorých sa zmluvné strany nedohodli, budú postúpené na rozhodnutie vecne a miestne príslušnému súdu podľa sídla odporcu. |
Karpatská 3117/9, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 súbor
15 051,58
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.03.2020 13:42
10.03.2020 10:00
10.03.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.03.2020 14:45 - Vstupná ponuka | 10 731,42 | € | Cena s DPH |
04.03.2020 14:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 731,42 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: