• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.03.2020 14:42
  •    Predkladanie ponúk
    16.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.03.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.03.2020 10:50

Detail zákazky Z20204410

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.03.2020 14:42
  •    Predkladanie ponúk
    16.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.03.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.03.2020 10:50

Základné údaje

Z20204410

OF-210587

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4498729

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

36531774

MEDIS Nitra, spol. s r.o.

Pri Dobrotke 659/81, Nitra - Dražovce, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektrická odsávačka s príslušenstvom

Elektrická odsávačka s príslušenstvom

  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 33162000-3 - Prístroje a nástroje operačnej sály
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrická odsávačka s príslušenstvom
Funkcia
Mobilná medicínska elektrická odsávačka vhodná pre intenzívnu starostlivosť a operačné sály určená k odsávaniu tekutín z operačného pola.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Maximálny podtlak kPa -95
Maximálny prietok l/min 60
Hmotnosť odsávačky (bez stojanu) kg 9,3
Hlučnosť dB(A) 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vysokovákuová odsávačka povinnosť
Vysokoprietoková odsávačka povinnosť
Neobmedzená doba prevádzky povinnosť
Možnosť vybaviť prístroj nožným regulátorom podtlaku možnosť dokúpiť
Trojstupňová ochrana proti presatiu povinnosť
Optická indikácia chodu prístroja povinnosť
Farebne značený manometer minimálne v dvoch jednotkách povinnosť
Vozík so zabudovaným nožným spínačom povinnosť
Mobilný stojan so 4 dvojitými antistatickými kolieskami s brzdou povinnosť
Prevedenie krytu Jednoliaty kryt bez spojov
Pohon piest/valec - bezolejové a bezúdržbové prevedenie
Regulátor podtlaku membrána
Upevňovací systém nádob lišta 10 mm x 25 mm, svorkový držiak zberných nádob
Zberný systém možnosť použiť jednorazový aj resterilizovateľný zberný systém
Ochrana proti presatiu bezpečnostná nádoba, filter, plavákový mechanizmus v zbernej nádobe
Príslušenstvo: zberná nádoba na sekrét, objem 5 L s držiakom 2 ks
Príslušenstvo: poistná bezpečnostná nádoba s bezpečnostným mechanizmom proti presatiu 1 ks
Príslušenstvo: bakteriálny filter, minimálne 5 ks
Príslušenstvo: odsávacia hadica silikón, dĺžka 2 m 1 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia, balenia, naskladnenia a vyloženia na miesto plnenia. Dodávateľ dopraví tovar na vlastné náklady na objednávateľom určené miesto dodania.
Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky a zaškolenia osôb do údržby a prevádzky predmetu plnenia na mieste plnenia.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ predloží elektronicky do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy: podrobný rozpis položiek tovaru v zložení: názov, typové označenie, špecifikácia, doplnené o JC bez DPH, DPH, JC s DPH, cena celkom bez DPH, s DPH.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy.
Dodávateľ predloží elektronicky do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy : návod na obsluhu v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, môže byť aj na CD nosiči, vyhlásenie o zhode a doplňujúce podklady k nemu, certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov.
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár.
Požaduje sa predložiť preberací protokol, dodací a záručný list k predmetu plnenia. Požaduje sa záručná doba 24 mesiacov. Požaduje sa zabezpečenie záručného servisu.
Nástup servisného technika do 48 hodín od nahlásenia poruchy.
Odstránenie poruchy v rámci záručného servisu, ak nie je potrebný náhradný diel z dovozu - Dodávateľ odstráni poruchu v čo najkratšom čase, najneskôr do 48 hodín od nástupu na opravu.
Prístroj musí byť dodaný nový – nepoužívaný.
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať 3 dní vopred osobu uvedenú v kúpnej zmluve, ktorá zabezpečí proces preberania.
Predmet plnenia bude dodaný na základe objednávky v celom objeme a v termíne určenom objednávateľom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ:
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom,
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Dodávateľ môže postúpiť akékoľvek práva a povinnosti z tejto dohody vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby len s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa. Ak dodávateľ postúpi akékoľvek práva a povinnosti z tejto RD vrátane postúpenia pohľadávky vzniknutej podľa tejto RD alebo s ňou súvisiacej na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, takéto postúpenie sa považuje za neplatné. Udelenie písomného súhlasu objednávateľa podlieha predchádzajúcemu písomnému schváleniu Zriaďovateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

20.04.2020 00:00 — 20.04.2020 00:00

1,00 ks

4 500,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.03.2020 14:42

16.03.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.03.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 310
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.03.2020 08:21 - Vstupná ponuka 4 500,00 € Cena bez DPH
13.03.2020 09:13 - Najvýhodnejšia ponuka 4 495,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS