• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.03.2020 11:12
  •    Predkladanie ponúk
    10.03.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.03.2020 12:45
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.03.2020 13:00

Detail zákazky Z20204406

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.03.2020 11:12
  •    Predkladanie ponúk
    10.03.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    10.03.2020 12:45
  •    Zazmluvnenie zákazky
    10.03.2020 13:00

Základné údaje

Z20204406

OF-210313

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4488660

Objednávateľ

00316342

Mesto Poltár

Železničná 489/1, Poltár, 98701, SVK

Dodávateľ

11906022

Marián Šupa

Hollého 164, Veľké Kostoľany, 92207, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technologické vybavenie zberného dvora

nakladač, kontajner na textil, zberné nádoby, kontajner, drvič stavebného odpadu, nosič s rukou

  • 16000000-5 - Poľnohospodárske stroje
  • 34223300-9 - Prívesy
  • 34223370-0 - Prívesy s vyklápaním
  • 16810000-6 - Časti poľnohospodárskych mechanizmov
  • 44613800-8 - Kontajnery na odpadový materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nakladač samochodný
Funkcia
Nakladač samochodný
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nakladač samochodný kus 1
nosnosť kg 2000
výška zdvihu teleskopického ramena m 4
výška stroja m 2
šírka stroja m 1,9
dĺžka stroja (po upínacie zariadenie adaptérov) m 3,4
hmotnosť kg 4000
svetlá výška nakladača m 0,25
objem motora l 1,8
výkon motora kW 36
počet valcov kus 3
prepravná rýchlosť km/hod 20
pohon typ 4x4
polomer otáčania m 3,1
piestové hydraulické čerpadlo s prietokom l/min 55
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
riadenie oboch náprav v protismere áno
automatická prevodovka áno
univerzálna lyžica áno
paletizačné vidly áno
vizuálna a akustická signalizácia preťaženia stroja áno
odpružená sedačka vodiča áno
ovládanie teleskopického ramena pomocou multifunkčného joystiku áno
 2. Kontajner na textil
Funkcia
Kontajner na textil
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kontajner na textil kus 1
hmotnosť kg 1100
rozmery - šírka mm 1850
rozmery - hĺbka mm 3000
rozmery - výška mm 1950
objem m3 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2 + 1 bubnový vhadzovací otvor áno
dvojkrídlové dvere s možnosťou uzamknutia áno
pevná strecha áno
manipulácia pomocou VZV áno
 3. Zberná nádoba
Funkcia
Zberná nádoba
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zberná nádoba kus 2
objem liter 110 130
nosnosť kg 55
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
odolné voči UV žiareniu, chemickým a biologickým vplyvom alebo mrazu áno
veko nádoby vybavené špeciálnym gumovým tesnením áno
vybavené pákovým mechanizmom zaisťujúcim maximálne utesnenie veka áno
vyrobené minimálne s dodržaním požiadaviek, ktoré sú v súlade s normou EN840 áno
 4. Zberná nádoba
Funkcia
Zberná nádoba
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zberná nádoba kus 1
objem liter 800
priemer koliesok mm 200
počet brzdených koliesok kus 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kovové veko nádoby áno
materiál plech dno a veko min. 1,8mm plášť min. 1,5mm
čapy na vyklápanie na bokoch áno
vyrobené minimálne s dodržaním požiadaviek, ktoré sú v súlade s normou DIN 840-2 áno
 5. Nosič kontajnerov
Funkcia
Nosič kontajnerov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nosič kontajnerov kus 1
nosnosť kg 8900
dĺžka kontajneru m 3,9 4,6
priame napojenie na hydraulicke okruhy kus 3
maximálna povolená rýchlosť km/hod 40
hmotnosť kg 12000
výška háku mm 950
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
tandemová odpružená náprava áno
odpružené oje áno
teleskopický hákový mechanizmus áno
hydraulické zaisťovanie kontajneru áno
hydraulická podpera oje áno
automatická parkovacia brzda áno
automatický záťažový regulátor bŕzd áno
 6. Drvič stavebného odpadu s magnetickým separátorom kovových častí spolu s dopravníkom
Funkcia
Drvič stavebného odpadu s magnetickým separátorom kovových častí spolu s dopravníkom
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Drvič stavebného odpadu s magnetickým separátorom kovových častí spolu s dopravníkom kus 1
elektrické napätie V 380
hmotnosť kg 1400
veľkosť výslednej frakcie mm 10 80
výkon motora kW 10
kapacita m3/hod. 7
dĺžka dopravníka m 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
veľkosť čeľuste minimálne 600 x 300mm
magnet na zachytávanie kovových častí áno
 7. Kontajner
Funkcia
Kontajner
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kontajner kus 1
rozmery - dĺžka mm 3320
rozmery - šírka mm 1800
rozmery - výška mm 950
objem m3 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
držiaky na uchytenie plachty po obvode áno
dvojkrídlové dvere áno
určený na hákové naťahovanie áno
sklopné a odnímateľné bočnice áno
 8. Kontajner
Funkcia
Kontajner
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kontajner kus 2
rozmer - dĺžka mm 3900
rozmer - šírka mm 2200
rozmer - výška mm 950
výška háku mm 950
hrúbka podlahy mm 3
hrúbka bočníc a dverí mm 2
uhol otvorenia dverí stupne 265
objem m3 9
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
hákový systém zamykania dverí áno
dvojkrídlové zadné otváracie dvere áno
zadné operné valce áno
rebrík a háčiky na uchytenie plachty alebo sita áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predávajúci je povinný dodať zariadenie ako nový stroj.
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 4 hodiny v sídle Kupujúceho.
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 12 týždňov od účinnosti zmluvy a vystavenia objednávky zo strany Objednávateľa. Zmluva nadobudne účinnosť až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky.
Parametre, ktoré sú uvedené v opise zákazky sa považujú za minimálne a verejný obstarávateľ prijme aj plnenie s lepšími parametrami. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na vlastnosti, ktorých hodnoty sú vyjadrené v opisnom formulári v intervale.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
Dodávateľ je povinný doručiť do 7 dní od uzavretia zmluvy dokumenty (napr. produktový list, katalógový list, technický opis a pod.) preukazujúce splnenie technických parametrov a vlastností podľa požiadaviek Objednávateľa.
Požaduje sa oznámiť obchodnú značku a typ jednotlivých druhov s presným číselným označením tovaru do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
V prípade, že dodávateľ predloží ponuku ako neplatca DPH prehlási, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platcu DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH - požaduje sa predložiť do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Ak po predložení technických dokumentov nie je možné jednoznačne určiť, či vysúťažené tovary spĺňajú technické požiadavky objednávateľa, je to dôvod na jednostranné odstúpenie od zmluvy.
Nesplnenie povinnosti podľa týchto Osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo Objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak nie je uvedené inak, požadovaná záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov.
V prípade poruchy zariadenia počas trvania záručnej doby je dodávateľ povinný zabezpečiť servis a nastúpiť na tento servis do 48 hodín od okamihu oznámenia poruchy a to do miesta sídla verejného obstarávateľa.
Zmluva nadobudne účinnosť až po jej odsúhlasení a schválení poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude kladný, nie je splnená podmienka k nadobudnutiu účinnosti zmluvy v súlade so všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. Z uvedeného dôvodu k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom (dodávateľom) stane účinnou. Po doručení správy z kontroly verejného obstarávania prijímateľ (objednávateľ) bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa.
V prípade, že nedôjde ku schváleniu verejného obstarávania alebo nedôjde ku schváleniu projektu v rámci výzvy, zmluva stráca platnosť po písomnom oznámení týchto skutočnosti Objednávateľom Dodávateľovi.
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok.
Dodávka jednotlivých zariadení bude realizovaná na základe potvrdeného termínu dodania s Objednávateľom.
Zákazka je realizovaná v rámci výzvy OP-KŽP zameraná na triedený zber komunálnych odpadov, mechanicko-biologickú úpravu zmesového komunálneho odpadu a zhodnocovanie biologicky rozložiteľných komunálnych odpadov.
Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude číslo súvisiaceho projektu v rámci ITMS 2014+, ktoré Objednávateľ poskytne Dodávateľovi po uzavretí zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Poltár, Poltár, Banskobystrický, Slovenská republika

04.05.2020 10:47 — 30.04.2021 10:48

1,00 celkom

202 896,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.03.2020 11:12

10.03.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.03.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 602
 39
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.03.2020 11:43 - Vstupná ponuka 202 896,00 € Cena s DPH
09.03.2020 21:13 - Najvýhodnejšia ponuka 202 795,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS