• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.03.2020 10:20
  •    Predkladanie ponúk
    09.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.03.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.03.2020 10:50

Detail zákazky Z20204401

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.03.2020 10:20
  •    Predkladanie ponúk
    09.03.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.03.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.03.2020 10:50

Základné údaje

Z20204401

OF-210600

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4486358

Objednávateľ

37936859

Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja

Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK

Dodávateľ

36621323

TOMS - SK, s.r.o.

Jesenského 6, Detva, 96211, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rýpadlo - nakladač

rýpadlo nakladač

  • 43300000-6 - Stavebné stroje a zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rýpadlo - nakladač
Funkcia
Rýpadlo - nakladač - nový nepoužívaný pracovný stroj v dodávke s prídavnými zariadeniami uvedenými v položke 2 - 4.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rýpadlo nakladač ks 2
zdvihový objem motora l 3 4
počet valcov motora ks 4
výkon motora kW 70
maximálny krútiaci moment Nm 450
prepravná rýchlosť km/hod. 35
napätie elektrického systému V 12
max. výška čapu mm 3400
vyklápací uhol ° 40
maximálny hĺbkový dosah mm 5000
vodorovný dosah zadnej lyžice od osi zadných kolies rýpadla mm 6500
bočný posun mm 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Parametre:
Typ motora vznetový
Emisná norma Trier 4F alebo vyššia
Prevodovka automatická powershift
Hydraulika Hydraulický systém vybavený čerpadlom s variabilným prietokom hydraulického oleja,
Hydraulika systém snímania zaťaženia a nastavenia prietoku podľa požiadavky práce 6 - 165 l/min, umožňujúci dodávať nepretržitý max. výkon na najviac zaťaženom okruhu a súčasne riadiť všetky ostatné funkcie
Pohon Poháňané obidve nápravy stroja, voliteľný pohon všetkých kolies 2/4 WD, automatická uzávierka diferenciálu alebo 100% uzávierka diferenciálu na zadnej náprave
Typ kabíny klimatizovaná, vykurovaná s bezpečnostným rámom chrániacim obsluhu s možnosťou nastupovania z obidvoch strán, výstražný oranžový maják, odpružené sedadlo.
predné a zadné reflektory áno
Možnosť použitia ďalších prídavných zariadení áno
Automatická ochrana motora vypnutie pri poruche
Nohy stabilizátora na asfalt áno
Tlmenie dorazov otoče podkopu áno
Hydraulické zaistenie podkopu v prepravnej polohe áno
Čelná nakladacia lopata viacúčelová, otvárateľná, so zubami a paletizačnými vidlami (6 v 1)
Zadné podkopové rameno teleskopicky výsuvné
Samoupínacia hlava zadného ramena na prídavné zariadenia hydraulický rýchloupínač
Ovládanie nakladacej lyžice joystick
Hydraulické zámky valcov predného výložníka áno
Hydraulické zámky valcov lopaty áno
Systém tlmenia výkyvu nakladacích ramien a lopaty počas jazdy
Ovládanie podkopového zariadenia Hydraulicko-mechanické
Možnosť vracania nakladacej lopaty do prednastavenej polohy automatický návrat lopaty do nakladacej polohy
Podkopové zariadenie stranovoprestaviteľné s teleskopickým výsuvným výložníkom
akustická zvuková signalizácia pri zaradenom spätnom chode stroja
Počítadlo motohodín
Záruka min. 24 mesiacov
Prvé uvedenie do prevádzky rok 2020
Povinná výbava prac.stroja výbava pre prevádzku na pozemných komunikáciách
farba stroja žltá, oranžová, biela
Súčasť dodávky:
1. Odovzdávací protokol
2. Návod na obsluhu a údržbu stroja a prídavných zariadení, t. j. položka 2-6 Návod na obsluhu v slovenskom jazyku
3. Certifikát stroja a prídavných zariadení, t. j. položka 2-6 alebo vyhlásenie o zhode
4. Protokol alebo vyhlásenie o spotrebe PHM
5. Osvedčenie o evidencii - časť II
6. Rozhodnutie o udelení typového schválenia vozidla podľa zák.č. 106/2018 Z.z. v planom znení
7. katalóg náhradných dielov
8. Servisná kniha
 2. Prídavné zariadenie - nakladacia lyžica 6 v 1 so žeriavovým hákom a paletizačnými vidlami
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nakladacia lyžica 6 v 1 ks 2
šírka nakladacej lyžice mm 2000
objem nakladacej lyžice m3 1
 3. Prídavné zariadenie - Podkopová lyžica
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Podkopová lyžica ks 2
širka podkopovej lyžice mm 600
 4. Prídavné zariadenie - Svahovacia lyžica
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Svahovacia lyžica ks 2
šírka svahovacej lyžice mm 1500
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov ako je zabezpečenie servisných prehliadok podľa bodu 5 a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
2. Objednávateľ požaduje dodanie stroja do 150 kalendárnych dní v zmysle článku Zmluvné podmienky, Čas/lehota plnenia zmluvy.
3. K pracovnému stroju sa požaduje dodať: 2 kľúče, technický preukaz, výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie.
4. Predávajúci sa zaväzuje dodať nový, nepoškodený pracovný stroj.
5. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručný a pozáručný servis za nasledujúcich podmienok:
a) počas záručnej doby je dodávateľom garantovaný bezplatný servis a oprava alebo výmena vadných dielov, ktoré sa vyskytnú na tovare v záručnej lehote v dôsledku jeho chybnej konštrukcie, montáže, funkcie alebo chybného materiálu. Vadným dielom či poruchou v rámci záruky sa chápe diel alebo porucha, ktorá nebola zapríčinená prevádzkovým opotrebením alebo mechanickým poškodením. Prevádzkové náplne si hradí objednávateľ,
b) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, predávajúci je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka,
c) dodávateľ sa zaväzuje na začatie servisného úkonu do 24 hod. od jeho nahlásenia,
d) miesto zabezpečenia záručného a pozáručneho servisu požaduje objednávateľ v min. 1 servisnom stredisku na území Prešovského kraja  resp. v sídle objednávateľa.
6. Dodávateľ zašle objednávateľovi do 24 hod., resp. nasledujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady a dokumenty:
a) dokument s uvedením obchodnej značku a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru, zhodnej s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom a stanovenie jednotkovej ceny servisných prác mimozáručného a pozáručného servisu,
b) potvrdenie o obchodnom zastúpení na autorizovaný predaj, záručný a pozáručný servis tovaru v prípade, ak dodávateľ nie je výrobcom tovaru.
7. Dodávateľ poskytne Objednávateľovi zaškolenie obsluhy stroja a všetkých prídavných zariadení. Školenie v počte min. 3 osôb ku každému stroju je zahrnuté v cene zákazky.
8. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 6 a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií:
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 6 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať,
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 5 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie,
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov (3 pracovné dni), objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
9. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky).
10. Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy resp. úpravu rozsahu plnenia zmluvy s dodávateľom vo väzbe na schválené finančné prostriedky zriaďovateľom objednávateľa.
11. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
12. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného tovaru t. j. rýpadlo-nakladač vrátane všetkých prídavných zariadení. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú dokumentáciu: návod na obsluhu a údržbu a príslušné doklady (návod na obsluhu a údržbu stroja a všetkých prídavných zariadení, certifikát stroja alebo vyhlásenie o zhode, protokol o spotrebe PHM, osvedčenie o evidencii a servisnú knihu. Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku.
13. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky.
14. Miestom dodania predmetu zákazky sú určené sídlá objednávateľa: Nižná Šebastová, Poprad.
15. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
16. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúry na adresu miesta plnenia v súlade s Čl. XI Platobné podmienky, Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska (2. Časť Obchodných podmienok ET). Faktúry musia obsahovať jednotkovú cenu bez DPH za stroj v požadovanej výbave a doplnkové príslušenstvo a celkovú cenu za položku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nižná Šebastová, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

12.03.2020 07:00 — 14.08.2020 15:00

2,00 ks

170 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.03.2020 10:20

09.03.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.03.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 121
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.03.2020 09:59 - Vstupná ponuka 169 992,00 € Cena s DPH
09.03.2020 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 169 992,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS