• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2020 13:03
  •    Predkladanie ponúk
    06.03.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    06.03.2020 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.03.2020 12:05

Detail zákazky Z20204399

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.03.2020 13:03
  •    Predkladanie ponúk
    06.03.2020 10:30
  •    Ukončenie zákazky
    06.03.2020 11:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.03.2020 12:05

Základné údaje

Z20204399

OF-210544

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4484336

Objednávateľ

00304611

Mestská časť Bratislava - Rusovce

Vývojová 8, Bratislava, 85110, SVK

Dodávateľ

45860637

MET Slovakia, a.s.

Rajská 7, Bratislava, 81108, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka zemného plynu

zemný plyn, distribúcia zemného plynu, preprava plynu

  • 09123000-7 - Zemný plyn
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka zemného plynu
Funkcia
Pravidelná dodávka zemného plynu, zabezpečenie prepravy a distribúcie zemného plynu do 8 odberných miest odberateľa  na 36 mesiacov, vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a garancia zabezpečenia plynulej dodávky plynu do odberných miest počas celej doby platnosti zmluvy. Zmluvné obdobie: od 1.4.2020 do 31.3.2023 .
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané dodané množstvo energie v plyne  pre 8 odberných miest za rok kWh 795 309
Predpokladaná ročná potreba plynu pre 8 odberných miest m3 73 573
1. Odberné miesto (OM: 4100007533), POD: SKSPPDIS000110100573, číslo meradla (ČM): 39549752YA96, predpokladaný ročný odber kWh 123 909
2. OM: 4100007546,POD: SKSPPDIS000110100574, ČM: 65983900B909, predpokladaný ročný odber kWh 42 529
3. OM: 410007592,  POD: SKSPPDIS000110100576, ČM: 41565582YB01, predpokladaný ročný odber kWh 142 753
4. OM: 4100011135, POD: SKSPPDIS000110105732, ČM: 1223864404619, predpokladaný ročný odber kWh 19 823
5. OM: 4100012196,  POD: SKSPPDIS000110109709 , ČM: 66625950B909, predpokladaný ročný odber kWh 16 231
6. OM: 4100012750, POD: SSPPDIS000110101007, ČM: 65868950B909, predpokladaný ročný odber kWh 3 302
7. OM: 4100012770, POD: SKSPPDIS000110101009, ČM: 40586572YG98 ,predpokladaný ročný odber kWh 118 069
8. OM: 4100059803, POD: SKSPPDIS020119000134, ČM: 1039768605F15, predpokladaný ročný odber kWh 328 693
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Charakter odberu pre OM 1. až OM 8 TÚV a kúrenie
Zmluvné  obdobie (viazanosť 36 mesiacov) Od 1.4.2020 do 31.3.2023
Predpokladaný odber za zmluvné obdobie (od 1.4.2020 do 31.3.2023) za 8 odberných miest spolu v kWh: 2 385 927
Predpokladaná  potreba plynu za zmluvné obdobie (od 1.4.2020 do 31.3.2023) za 8 odberných miest spolu  v m3 220 719
Označenie druhu tarify  pre odberné miesta 1, 3 a 7 M7
Označenie druhu tarify  pre odberné miesta 2 a 4 M3
Označenie druhu tarify  pre odberné miesto  5 a 6 M2
Označenie druhu tarify  pre odberné miesto 8 M8
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje plnenie predmetu zákazky od 01.04.2020 00:00 hod. do 31.03.2023 23:59:00 hod.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť odberateľovi do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy (ešte pred plnením zmluvy) doklad o povolení ÚRSO na podnikanie v rozsahu predmetu zákazky, resp. doklad, že pôsobí na slovenskom trhu s platnou licenciou na dodávku zemného plynu. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ sa zaväzuje predložiť odberateľovi do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy (ešte pred plnením zmluvy) doklad, preukazujúci existenciu platnej zmluvy o prístupe do distribučnej siete s PDS. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom.
Dodávateľ predloží objednávateľovi vystavený a potvrdený list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, ktorý musí obsahovať minimálne tieto  kontaktné údaje: - meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, telefónne číslo kontaktnej osoby, e-mail kontaktnej osoby.
Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude voči odberateľovi uplatňovať sankcie v prípade neodobratia, ako aj prekročenia zmluvného (predpokladaného) množstva objednaného zemného plynu.
Dodávateľ zabezpečí aj súčinnosť s doterajším dodávateľom pri odpojení a zapojení odberného miesta.
Objednávateľ požaduje do 7 dní od uzavretia zmluvy predložiť presnú špecifikáciu  a rozpis zmluvnej ceny v rozsahu: cena za dodávku, cena za služby distribúcie, cena za služby prepravy, cena za služby skladovania, spotrebná daň a sadzby DPH a ostatné položky, z ktorých sa skladá zmluvná cena. Rozčlenenie ceny bude súčasťou každej faktúry. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ je povinný fakturovať mesačne zálohy. Vyúčtovanie spotreby plynu sa bude vykonávať vždy so stavom k 31.12. príslušného kalendárneho roku, resp. k dátumu konca zmluvy. Splatnosť vyúčtovacej faktúry: 30 dní odo dňa vystavenia dodávateľom. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu. Úhrada za odobratý zemný plyn sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku
Dodávateľ je povinný dodávať plyn do odberných miest (OM) odberateľa, pričom podmienkou pre vznik tejto povinnosti je pripojenie odberného plynového zariadenia do distribučnej siete a pridelenie distribučnej kapacity príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete.
Dodávateľ je v zmysle zákona o regulácii v sieťových odvetviach povinný dodržiavať štandardy kvality dodávok zemného plynu.
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať plyn formou opakovaných dodávok plynu do OM odberateľa v rozsahu predpokladaného odberu plynu dohodnutého v Zmluve a za podmienok stanovených všeobecne záväznými právnymi predpismi.
Dodávateľ vyhodnotí skutočné množstvo energie v plyne odobraté odberateľom a množstvo energie v plyne uvedené v časti Zmluvy "Technická špecifikácia predmetu zákazky" po skončení obdobia od 1.4.2020 do 31.3.2023 alebo pri skončení zmluvy, podľa toho, čo nastane skôr.
Dodávateľ si nebude uplatňovať voči objednávateľovi sankcie v prípade neodobratia resp. prekročenia zmluvného množstva (predpokladaného objemu spotreby). Sankcie za prekročenie denného maximálneho množstva (DMM) môžu byť účtované iba v zmysle platného rozhodnutia Úradu pre reguláciu sieťových odvetví.
Poplatok za prekročenie denného maximálneho množstva (DMM) si dodávateľ môže uplatniť len vtedy, ak si ho uplatní distribučná spoločnosť (podľa aktuálneho prevádzkového poriadku distribučnej spoločnosti) a len v takej istej výške, t. j. bez akýchkoľvek navýšení alebo iných poplatkov.
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán, formou písomného dodatku a to v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutí PDS a ÚRSO.
Ak vzniknú pri fakturácii úhrad za dodávku chyby z dôvodu nesprávneho odpočtu, použitím nesprávnej konštanty, použitím nesprávnej sadzby, početnou chybou a pod., majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane v lehote 30 dní odo dňa, kedy reklamáciu obdržala.
V súlade s bodom 9.5 článku IX Osobitných ustanovení o Zákazkách na dodávku elektriny a plynu, ktoré tvoria prílohy č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam, je dodávateľ v prípade plánovaného obmedzenia alebo prerušenia distribúcie plynu povinný oznámiť objednávateľovi začiatok obmedzenia, termín skončenia obmedzenia alebo prerušenia distribúcie plynu bezodkladne, t.j. najneskôr prvý deň nasledujúci po oznámení mu tejto skutočnosti príslušným PDS a to písomne alebo v elektronickej podobe na adresu objednávateľa.
V prípade neschopnosti plnenia záväzkov niektorej strany bude výpovedná lehota 2 mesiace a začne plynúť 1. dňom nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede. Ak dôjde k výpovedi zmluvy, dodávateľ nebude uplatňovať v súvislosti s ukončením zmluvy výpoveďou žiadne sankcie.
Pre zmluvné vzťahy platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a Príloha č. 1 k všeobecným zmluvným podmienkam - osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzatvorenia zmluvy. Všeobecné zmluvné podmienky pre EKS - OPET a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami, (resp. inými predpismi Predávajúceho).
Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať príslušné ustanovenia zákona č. 82/2005 Z.z. o nelegálnej práci a nelegálnom zamestnávaní v znení neskorších predpisov. Dodávateľ čestne vyhlasuje, že dodanie zmluvných prác alebo poskytnutie služieb bude vykonávané výlučne legálne zamestnanými zamestnancami

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Rusovce, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

01.04.2020 00:00 — 31.03.2023 23:59

2 385 927,00 kWh

106 721,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.03.2020 13:03

06.03.2020 10:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.03.2020 10:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 91
 89
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.03.2020 09:22 - Vstupná ponuka 106 711,97 € Cena s DPH
06.03.2020 10:22 - Najvýhodnejšia ponuka 104 880,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS